Lista książek:
  • Pocket PC. Ćwiczenia praktyczne
  • Wykorzystaj możliwości Pocket PC

    • Jak skonfigurować i spersonalizować system?
    • W jaki sposób korzystać z oprogramowania dołączonego do Pocket PC?
    • Jak wysyłać i odbierać pocztę elektroniczną?

    Komputery kieszonkowe, noszące często nazwy "Palm" lub "Pocket", dawno już przestały być li tylko efektownymi gadżetami. Dziś są to w pełni funkcjonalne narzędzia pracy, przydające się wszystkim, którzy chcą być na bieżąco z korespondencją, terminami i zadaniami do wykonania. Jednak Pocket PC to nie tylko nowoczesny notes - urządzenie to ułatwia także nawigację w samochodzie oraz posiada funkcje aparatu fotograficznego, przeglądarki zdjęć, a nawet odtwarzacza plików MP3. Na rynku dostępne jest całe mnóstwo takich urządzeń, a oferta oprogramowania i akcesoriów rośnie z każdym dniem.

    Książka "Pocket PC. Ćwiczenia praktyczne" prezentuje doskonałe sposoby wykorzystania możliwości tego niezwykle przydatnego narzędzia. Czytając ją i wykonując kolejne ćwiczenia, nauczysz się obsługiwać Pocket PC, konfigurować system operacyjny Windows Mobile i dostosowywać go do swoich wymagań. Poznasz oprogramowanie stosowane w urządzeniach tego typu i dowiesz się, do czego można je wykorzystać. Znajdziesz tu także informacje o korzystaniu z poczty elektronicznej, kalendarza i listy zadań, wyświetlaniu cyfrowych fotografii oraz instalowaniu nowego oprogramowania.

    • Zadania klawiszy umieszczonych na obudowie palmtopa
    • Synchronizacja danych z komputerem stacjonarnym
    • Konfigurowanie systemu Windows Mobile
    • Wybór parametrów połączenia z internetem
    • Praca z Word Mobile i Excel Mobile
    • Wysyłanie i odbieranie poczty elektronicznej
    • Korzystanie z kalendarza
    • Notatki
    • Przeglądanie stron WWW
    • Instalowanie nowych aplikacji

    Bądź mobilny! Skorzystaj z Pocket PC.



  • iPhone 3G. Nieoficjalny podręcznik. Wydanie II
  • Poznaj swojego iPhone'a

    • Jak wykorzystać możliwości iPhone'a do pracy i dla rozrywki?
    • Jak zarządzać stronami WWW?
    • Jak korzystać z map?

    Jeśli jesteś szczęśliwym posiadaczem niezwykłego narzędzia, jakim jest iPhone, wiesz zapewne, że liczba i rodzaje funkcji, które oferuje ono użytkownikowi, budzą podziw i fascynację każdego, kto choć raz trzymał go w rękach. Ten ultranowoczesny gadżet jest nie tylko telefonem -- jest także iPodem, przeglądarką WWW, budzikiem, stoperem, dyktafonem i aparatem fotograficznym. A wszystko to ukryte zostało w eleganckiej i zachwycającej formie.

    Książka "iPhone 3G. Nieoficjalny podręcznik" jest szczegółowym przewodnikiem po wszystkich funkcjach iPhone'a oraz instrukcją korzystania z nich podczas pracy i dla rozrywki. Dowiesz się stąd między innymi, jak używać kalendarza, konta e-mail, czatów, a także jak posługiwać się mapami przy poszukiwaniu przyjaciół czy firm oraz w jaki sposób wytyczyć trasę dojazdu do konkretnych miejsc. Poznasz również takie narzędzia iPhone'a, które ułatwią Ci komunikację w korporacyjnej sieci.

    • Klawiatura, ikony i przełączniki
    • Rozmowy telefoniczne
    • Lista kontaktów i ulubionych
    • Dodatkowe funkcje telefoniczne
    • Programy do czatowania
    • Muzyka i wideo
    • Aparat i zdjęcia
    • Łączenie z siecią
    • Programy do zarządzania aplikacjami WWW
    • Konfigurowanie konta e-mail
    • Kupowanie z iPhone'em
    • Importowanie muzyki z płyt CD
    • Synchronizowanie iPhone'a
    • Mobilem
    • Korporacyjny iPhone

    Niezastąpiona instrukcja obsługi Twojego iPhone'a



  • Pocket PC. Podręcznik użytkownika
  • Poznaj tajniki Pocket PC

    • Skonfiguruj system Windows Mobile
    • Wykorzystaj narzędzia dołączone do Pocket PC
    • Zainstaluj nowe aplikacje

    Podręczny komputer -- Pocket PC -- jeszcze niedawno był niemal synonimem luksusu. Dziś jego cena spadła, a na rynku pojawiają się coraz bardziej funkcjonalne modele, połączone z telefonami komórkowymi, odbiornikami GPS i cyfrowymi aparatami fotograficznymi. To niewielkie urządzenie umożliwia również przeglądanie poczty elektronicznej i witryn WWW, edycję dokumentów Worda i Excela i... układanie pasjansów. Nadal jednak większość użytkowników wykorzystuje je głównie jako elektroniczny notatnik, który skutecznie wypiera żółte karteczki, kalendarze i węzełki na chusteczkach.

    "Pocket PC. Podręcznik użytkownika" to książka przeznaczona dla tych, którzy chcą poznać najważniejsze funkcje urządzenia. Czytając ją, nauczysz się konfigurować Pocket PC, uruchamiać aplikacje, łączyć się z internetem i synchronizować dane z komputerem.

    • Połączenie Pocket PC z komputerem
    • Personalizacja systemu
    • Przesyłanie plików przez łącze IrDA
    • Konfiguracja połączeń internetowych
    • Praca z Pocket Word i Pocket Excel
    • Instalowanie i usuwanie aplikacji

    Przekonaj się, że dzięki Pocket PC
    praca w terenie nabiera całkiem nowego znaczenia.



  • Pocket PC. Podręcznik użytkownika. Wydanie II
  • Poznaj i wykorzystaj możliwości podręcznego komputera

    • Jak korzystać z ekranu dotykowego?
    • W jaki sposób łączyć Pocket PC z internetem i innymi komputerami?
    • Jak wysyłać e-maile, SMS-y i dane?

    Komputer podręczny - Pocket PC, zwany także palmtopem - już dawno przestał być symbolem luksusu, snobizmu lub zamiłowania do gadżetów. Dziś jest to bardzo przydatne narzędzie pracy, pozwalające na korzystanie z poczty elektronicznej i WWW, edycję plików Worda i Excela, wyświetlanie plików PDF, a także oferujące wiele innych możliwości. Coraz częściej palmtopy wyposażane są w telefon komórkowy, odbiornik GPS i cyfrowy aparat fotograficzny. Rosnący w lawinowym tempie rynek oprogramowania dla urządzeń tego typu pozwala na wykorzystanie ich do różnych celów - pracy, rozrywki, edukacji.

    Książka "Pocket PC. Podręcznik użytkownika. Wydanie II" to zbiór podstawowych informacji dotyczących obsługi i możliwości tego urządzenia. Czytając ją, dowiesz się, w jaki sposób korzystać z Pocket PC wyposażonego w system Windows Mobile 6.0 i posiadającego wbudowany telefon komórkowy. Nauczysz się konfigurować urządzenie, wysyłać i odbierać SMS-y, MMS-y i e-maile, telefonować, przeglądać witryny internetowe i pracować z dołączonym oprogramowaniem. Poznasz sposoby synchronizowania urządzenia z komputerem, posługiwania się wbudowanym w nie cyfrowym aparatem fotograficznym, redagowania notatek i wprowadzania wpisów do kalendarza.

    • Przygotowanie urządzenia do pracy
    • Praca z ekranem dotykowym
    • Wprowadzanie danych
    • Połączenia telefoniczne
    • Synchronizacja danych z komputerem
    • Połączenie z internetem
    • Zarządzanie urządzeniem
    • Korzystanie z poczty elektronicznej
    • Praca z aplikacjami
    Przekonaj się, jak komfortowa i efektywna może być praca z komputerem podręcznym.



  • Symbian S60. Programowanie urządzeń mobilnych
  • Każdy, kto choć trochę interesuje się najnowszymi rozwiązaniami stosowanymi w telefonach komórkowych, z pewnością nieraz spotkał się z systemem operacyjnym Symbian oraz z S60 - najszybciej rozwijającą się platformą działającą na bazie tego środowiska. Dzieło firmy Nokia zdecydowanie opanowuje rynek urządzeń mobilnych, znajdując zastosowanie nie tylko w oferowanych przez nią smartfonach, lecz również produktach noszących znaki przedsiębiorstw takich jak Samsung, Panasonic, Lenovo czy LG Electronics. I nie ma w tym nic dziwnego, bowiem S60 uchodzi za jeden z prostszych, wydajniejszych i bardziej niezawodnych interfejsów użytkownika spośród rozwiązań wykorzystywanych w zaawansowanych komórkach.

    Wraz ze wzrostem popularności i możliwości smartfonów rosną też oczekiwania wobec oprogramowania, które można na nich instalować. Temu z kolei towarzyszy coraz większa potrzeba wiedzy niezbędnej do tworzenia ciekawych aplikacji "komórkowych". Umiejętności tego typu uważane są przez wielu programistów niemal za magię, a samo programowanie w systemie Symbian ma opinię niezwykle skomplikowanego.

    O tym, że wcale tak być nie musi, przekonasz się dzięki lekturze książki "Symbian S60. Programowanie urządzeń mobilnych". Podręcznik ten bezboleśnie wprowadzi Cię w świat Symbiana, dostarczając praktycznych informacji na temat budowy sprzętu oraz zasad działania systemu operacyjnego i interfejsu użytkownika. Pozwoli też poznać szerokie spektrum zagadnień związanych z programowaniem urządzeń mobilnych, począwszy od wiadomości zupełnie podstawowych, a skończywszy na tematyce zaawansowanej, w tym opisie najważniejszych klas, mechanizmu obsługi wyjątków oraz sposobu kontrolowania wątków i procesów.

    • Budowa urządzeń mobilnych i systemu operacyjnego Symbian
    • Instalacja i używanie narzędzi niezbędnych programiście
    • Architektura GUI i bezpieczeństwo oprogramowania
    • Korzystanie z emulatora systemu
    • Tworzenie i używanie klas, tablic i obiektów aktywnych
    • Korzystanie z wyjątków i deskryptorów
    • Zarządzanie procesami i wątkami
    • Stosowanie architektury klient-serwer
    • Przegląd właściwości i repozytoriów
    • Korzystanie z bibliotek DLL i makr

    Dołącz do grupy najbardziej poszukiwanych programistów urządzeń mobilnych.



  • WAP dla każdego. Wydanie II
  • Telefon komórkowy z obsługą prptokołu WAP, czyli dostepem do Internetu nie musi być tylko zabawką. Jeśli chcesz wiedzieć, jak działa telefon z WAP-em, jak tworzyć karty do telefonów, używając języka WML i WMLScript, jak wykorzystać PHP i ASP do tworzenia dynamicznych kart WML powiązanych z bazami danych np. przykłady dla baz MS Access, jak zainstalować i skonfigurować serwer WWW dla potrzeb WAP-u, PHP i ASP -- koniecznie przeczytaj tę książkę!

    Autor od lat pasjonuje się komputerami, a szczególnie sieciami komputerowymi. Oczywiście na pierwszym miejscu stawia Internet. Najbliższe mu sprawy wiążą się z projektowaniem witryn internetowych -- tych najzwyklejszych pisanych w HTML-u oraz dynamicznych, połączonych z bazami danych, tworzonymi z wykorzystaniem technologii Active Server Pages (ASP) i PHP. Autor nie chciał pozostać obojętny wobec rewolucji, jaką niesie ze sobą technologia budowania witryn komórkowych. W jego książce znajdziesz:

    • podstawy języka WML i WMLscript;
    • wykorzystanie PHP i ASP;
    • konfigurowanie serwera WWW do współpracy z WAP-em;
    • emulatory i narzędzia dla projektantów;
    • praktyczne rozwiązania.



Księgarnia Ebookpoint

Księgarnia Onepress

Księgarnia Sensus

Księgarnia Septem