Lista książek:
  • 12 kroków uczciwej* sprzedaży. eBook
  • * uczciwej, bo z korzyścią dla klienta, zyskiem dla firmy i prowizją dla Ciebie

    Dzięki zdobytym podczas lektury tej książki wiedzy i umiejętnościom dotrzesz do ukrytych potrzeb klienta i przygotujesz dla niego ofertę, którą zaakceptuje i której realizacja przyniesie Wam obu zadowolenie, lub... wykorzystasz tę wiedzę, by go oszukać. Jestem przekonany, że dokonasz właściwego wyboru.

    W podjęciu decyzji o kupnie tej książki pomoże Ci udzielenie sobie odpowiedzi na pytania:

    • Czy czujesz, że handel jest tym, co chciałbyś w życiu robić?
    • Czy zastanawiasz się, jak przekonać klienta do wartości oraz korzyści z posiadania produktu bez kuszenia go niską ceną?
    • Czy chcesz wiedzieć, na jakim etapie sprzedaży jesteś i co powinieneś zrobić, by kolejny krok przybliżył Cię do kontraktu?
    • Czy nie rozumiesz, dlaczego z jednym klientem masz wspaniałe relacje, a z innym nie potrafisz się dogadać?
    • Czy potrzebujesz skutecznego narzędzia w swojej pracy handlowca?

    Twoje odpowiedzi TAK na powyższe pytania oznaczają, że zawarty w tej książce kompletny i skuteczny system sprzedaży, oparty na dwudziestu latach doświadczeń, jest tym, czego potrzebujesz!

    Uwaga:

    1. Jeżeli pod określeniem "system sprzedaży" rozumiesz "techniki sprzedaży" i oczekujesz, że to one wykonają za Ciebie pracę i wyręczą w podejmowaniu decyzji, nie kupuj tej książki. Ten system jest skutecznym narzędziem handlowca, ale nie zastąpi działania, myślenia i podejmowania trudnych decyzji.

    2. Kupując tę książkę, ryzykujesz, bo po jej przeczytaniu będziesz wiedział to, na co autorzy poświęcili dwadzieścia lat pracy, oraz to, że... odniesiesz sukces jako handlowiec.

    3. Każda decyzja niesie za sobą ryzyko. Decyzję o zakupie tej książki pozostawiamy wyłącznie Tobie, bo ostatnie słowo zawsze należy do klienta - a Ty jesteś naszym klientem. Nie zapomnij tylko o znanym powiedzeniu handlowców: "No risk - no fun!".

    Chcesz dowodów na skuteczność tego systemu sprzedaży? Przeczytaj, co piszą o 12 krokach klienci Grzegorza Pollaka i Honoraty Stolarzewicz:

    Najskuteczniejsze szkolenia sprzedażowe to te, które dostarczają handlowcom zarówno niezbędnej wiedzy, jak i umożliwiają zdobycie praktycznych umiejętności. Grzegorz Pollak i Honorata Stolarzewicz stworzyli unikalną strategię sprzedaży opartą na wieloletnim doświadczeniu i psychologii zachowań ludzkich, której istotą jest zrozumienie i zaspokojenie potrzeb klienta. Ta książka to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pragnie opanować sztukę uczciwej, a co za tym idzie skutecznej i długofalowej sprzedaży.
    J. Christman Kennedy,
    Prezes Resource Management International, Inc.

    Umiejętność przekonania klienta do wartości produktu to podstawa warsztatu handlowca sprzedającego produkty wysokiej jakości. Szkolenia prowadzone według "12 kroków procesu sprzedaży" umożliwiły handlowcom nie tylko zdobycie tych umiejętności, ale zmieniły ich sposób myślenia z kategorii "cena" na "jakość i korzyść dla klienta".
    Sławomir Szulżyk,
    dyrektor ds. handlowych POL-SKONE sp. z o.o.

    Skuteczność strategii "12 kroków procesu sprzedaży" wynika nie tylko z profesjonalizmu handlowców, którzy ją stosują, ale głównie z zaangażowania w dotarcie i zaspokojenie potrzeb klienta oraz ze zrozumienia, czym jest sprzedawanie realnych korzyści.
    Waldemar Lewandowski,
    dyrektor ds. handlowych, Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.

    Szkolenie "12 kroków procesu sprzedaży" wsparte coachingiem prowadzonym przez Honoratę Stolarzewicz i Grzegorza Pollaka pozwoliło na szybkie wdrożenie nowych przedstawicieli handlowych w ich obowiązki, a wyniki sprzedaży potwierdziły skuteczność tej strategii.
    Filipina Pilichowska, dyrektor CORDIS Johnson & Johnson w latach 2006 - 2010, obecnie dyrektor generalna SORIN GROUP Polska sp. z o.o.

    Kolejnych dowodów dostarczysz sobie sam.



    Mgr inż. Grzegorz Pollak - absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Uzyskaną podczas studiów wiedzę techniczną wzbogacił praktyką zarządzania na stanowiskach kierowniczych. Odnosił liczne sukcesy w sprzedaży, poparte certyfikatami amerykańskich szkoleń Integrity Selling, Franklin Covey i Management Development Project. Ukoronowaniem jego doświadczeń w dziedzinie sprzedaży i szkoleń była decyzja o założeniu w roku 2007 firmy szkoleniowej Agreement®, której misją jest podnoszenie kwalifikacji pracowników działów sprzedaży w celu uczciwego i profesjonalnego zaspokajania potrzeb klientów. Po latach pracy w handlu dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniami, publikując w magazynach "Pro-KREACJA" i "Brief" artykuły na temat procesu sprzedaży oraz fundamentalnej roli motywacji w osiąganiu sukcesu w handlu.

    Dr Honorata Stolarzewicz - absolwentka zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Doktor nauk humanistycznych w zakresie socjologii. Pracę doktorską obroniła na Uniwersytecie Śląskim. Specjalizuje się w zachowaniach klientów i ich wpływie na cały proces sprzedaży, od momentu pierwszego kontaktu do zaspokojenia potrzeb klienta. Wiedzę i umiejętności z zakresu pozyskiwania klientów i ich efektywnej obsługi zdobywała w praktyce w prywatnych przedsiębiorstwach. W 2007 roku wraz z Grzegorzem Pollakiem założyła firmę Agreement® oferującą unikalny program budowania relacji handlowych oraz rozwoju pracowników, w tym kadry menedżerskiej. Autorka licznych publikacji w czasopismach biznesowych i naukowych, takich jak "Manager", "Humanizacja Pracy", "Personel i Zarządzanie". Jej artykuły obejmują zagadnienia stosunków interpersonalnych, motywacji i podejmowania decyzji w warunkach szybkich zmian na współczesnych rynkach.



  • 17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone. eBook
  • Kryminalna powieść menedżerska
    Sensacyjna lekcja zarządzania
    Firmowy bestseller

    Pewnie znasz firmy, w których obowiązują dwie podstawowe zasady zarządzania:

    • Po pierwsze - szef ma zawsze rację.
    • Po drugie - jeśli zdarzyłoby się, że szef racji nie ma... patrz punkt pierwszy.

    W tych firmach prezesi, dyrektorzy, a nawet kierownicy są przekonani, że nie popełniają błędów. Że za zepsucie całej ryby odpowiedzialny jest szary "ogon", a nie stojąca na czele organizacji "głowa". Nic bardziej mylnego!

    Trzymasz w ręce sensacyjną powieść menedżerską - sensacyjną nie tylko ze względu na prezentowany gatunek literacki. Ta książka wciąga i mrozi krew w żyłach przede wszystkim dlatego, że opowiada o błędach dzisiejszych menedżerów. Obnaża potknięcia Twojego szefa. Wytyka także Twoje własne pomyłki. A na sam koniec radzi, jak z nich wybrnąć. To wszystko podane jest za pomocą niebanalnej fabuły i barwnie sportretowanych postaci.

    17 śmiertelnych błędów szefa to połączenie dobrego kryminału z wiedzą z zakresu zarządzania. Książka ujawnia wiele mankamentów pracy menedżerów. Wartka opowieść przekonująco pokazuje, że następujące po sobie błędy zarządzania nieuchronnie prowadzą do katastrofy. Zaniedbanie, ignorancja i przekonanie o własnej nieomylności to tylko niektóre z nich. Najczęściej popełniane przez polskich szefów błędy zostały tu poddane szczegółowej analizie. Z książki dowiesz się też, jak uniknąć wpadek podczas tworzenia nowego zespołu.



  • ABC Excel 2010 PL. eBook.ePub
    • Poznaj interfejs i narzędzia programu Excel 2010 PL
    • Naucz się pisać zaawansowane formuły i korzystać z funkcji
    • Dowiedz się, jak tworzyć atrakcyjne wykresy i drukować arkusze

    Komputery zostały zbudowane po to, aby ułatwiać ludziom przeprowadzanie rozmaitych obliczeń. Z tego powodu powstały również pierwsze programy - ich głównym celem było przetwarzanie liczb. Nie inaczej rzecz ma się z aplikacją Excel, ale jej twórcom przyświecała jeszcze jedna myśl: chcieli udostępnić potężne możliwości obliczeniowe szerszemu gronu użytkowników. Zamierzenie to udało się zrealizować tak skutecznie, że w chwili obecnej Excel jest jednym z najpopularniejszych programów na świecie i można go znaleźć niemal na każdym komputerze osobistym z systemem Windows. A kolejne wersje aplikacji tylko zwiększają tę popularność, oferując coraz więcej coraz lepszych narzędzi analitycznych i graficznych.

    Początkujący użytkownik Excela może poczuć się nieco przytłoczony liczbą dostępnych w nim funkcji i narzędzi. Z pewnością nie bardzo też wie, co zrobić z prostokątną siatką komórek arkusza kalkulacyjnego. Wszystkie te problemy rozwiązuje książka "ABC Excel 2010 PL ", która krok po kroku wprowadzi Cię w nieograniczony świat możliwości obliczeniowych Excela. Lektura krótkich, treściwych rozdziałów pozwoli poznać interfejs programu, narzędzia służące do przetwarzania danych oraz sposoby nadawania im właściwej formy. Dowiesz się, jakie są możliwości związane z tworzeniem atrakcyjnych wykresów oraz opracowywaniem przejrzystych zestawień tabelarycznych. Nauczysz się wykonywać skomplikowane obliczenia za pomocą formuł i odkryjesz niezbędne do tego funkcje. Autor książki zadbał także o efekt końcowy - podpowiada, jak dzięki Excelowi najskuteczniej prezentować otrzymane wyniki!

    • Korzystanie z interfejsu programu Excel
    • Wprowadzanie, edytowanie i zapisywanie danych w arkuszach
    • Narzędzia baz danych i weryfikacja danych
    • Formatowanie komórek i całych arkuszy
    • Pisanie formuł i korzystanie z wbudowanych funkcji
    • Tworzenie i modyfikacja wykresów
    • Definiowanie parametrów wydruku i drukowanie arkuszy
    • Konfigurowanie programu Excel

    Poznaj z bliska możliwości najnowszego Excela.



  • Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju. eBook
  • Algorytm sukcesu to niesamowicie przydatny plan dla każdego lidera, który pragnie osiągnąć zrównoważony wzrost.
    Marshall Goldsmith, autor książek Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje MOJO oraz Sukces... i co dalej?

    Les McKeown odkrył przed nami podstawowe zasady rozwoju organizacji. Bezbłędnie wskazał również receptę na wykorzystanie kilku istotnych możliwości, które kryły się w mojej własnej organizacji. Algorytm sukcesu to lektura obowiązkowa dla każdego zespołu menedżerskiego.
    David Allen, autor bestsellerów Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywności oraz Czas. 52 sposoby na to, by zaczął pracować dla Ciebie

    Sukces pewien na 100 procent!

    Powodzenie w życiu zawodowym nie zależy od szczęścia. Nie jest udziałem geniuszy. Nie musisz się o nie modlić do żadnych bożków. Musisz za to mieć PLAN i konsekwentnie go realizować. Wtedy, niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem firmy, czy menedżerem, przyszły sukces masz zagwarantowany. Ważne, byś wstępował na ścieżkę powodzenia uzbrojony w odpowiednie narzędzia. Les McKeown wyposaży Cię w najefektywniejszy zestaw wskazówek do osiągnięcia wyznaczonego celu - pewnie i w pełni przewidywanie.

    Oto książka naszpikowana wiedzą bezpośredniego rażenia. Otwórz ją i kieruj się praktycznymi wskazówkami. Potraktuj je jako mapę wiodącą do sukcesu - zacznij od punktu, w którym znajdujesz się dzisiaj. Dowiedz się, jak przetrwać trudne początki, poznaj strategie finansowania zewnętrznego oraz skróconą ścieżkę do rentownego rynku. Odkryj sekrety zadziwiającej wydajności i naucz się zarządzać swoim zespołem tak, by stanowił silną grupę, przygotowaną na zmiany, dowartościowaną i efektywną. Przekonaj się, jak można uniknąć hamującej rozwój rutyny i na czym polega kreatywne rozwiązywanie problemów. Wypróbuj skuteczne metody podejmowania trafnych decyzji. Stosuj wszystkie zasady - krok po kroku - i osiągnij swój własny, niepodważalny sukces.

    • Odkryj techniki błyskawicznego wyznaczania celów i konsekwentnego ich osiągania.
    • Pamiętaj, że procesy i ludzie najlepiej funkcjonują w harmonii.
    • Doceń pracowników wykazujących się odpowiedzialnością wobec grupy i siebie samych.
    • Naucz się motywować pracowników do skutecznego działania i osiągania najlepszych wyników.



  • Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą. eBook
  • Możesz także kupić książkę w komplecie z książką uzupełniającą
    "Mistrz sprzedaży" w promocyjnej cenie >>

    Handlowa wirtuozeria

    • Co różni mistrza od arcymistrza?
    • Jak mądrze wywierać wpływ?
    • Czy uczciwość popłaca?

    Chcesz zostać świetnym handlowcem? Polecamy Ci Mistrza sprzedaży - to książka, która pozwoli Ci rozwinąć skrzydła.

    A może już teraz jesteś naprawdę dobry w tym, co robisz?

    Bycie tylko jednym z wielu dobrych handlowców przestało Cię satysfakcjonować? Szukasz czegoś więcej, by zaspokoić swoje ambicje? Możesz zostać arcymistrzem, prześcignąć całą konkurencję, stanąć na najwyższym podium i spojrzeć na wszystkich z góry. Oto książka, która podsyci Twoją potrzebę osiągnięcia spektakularnego sukcesu, wskaże Ci cienką linię, oddzielającą handlowca dobrego od wybitnego, i pokaże, jak ją przekroczyć.

    Jednak satysfakcja to nie wszystko... Będąc niedoścignionym geniuszem handlu, perfekcyjnym wirtuozem sprzedaży, otrzymujesz godną Twojej pracy nagrodę. Świetni handlowcy zarabiają oczywiście bardzo dobrze, ale wybitni handlowcy nie mają żadnych limitów wynagrodzeń! Potrzebujesz jeszcze czasu do namysłu?

    To NIE jest książka dla osób, które:
    • chcą się nauczyć sprzedawać, bo nie mają nic lepszego do roboty;
    • mają ochotę dowiedzieć się czegoś na temat technik sprzedaży;
    • w sprzedaży poszukują łatwego zarobku;
    • tylko dla tych, którzy chcą wzbić się ponad przeciętność!



  • Sztuka doczesnej mądrości. eBook
  • Jedna z najważniejszych książek czasów nowożytnych

    Europa nigdy nie wydała świetniejszego ani bardziej zawiłego dzieła, jeśli chodzi o kwestie subtelności moralnych
    Fryderyk Nietzsche
    Absolutnie unikatowa... dzieło przeznaczone do ciągłego wykorzystywania... towarzysz na całe życie. [Te maksymy są\ odpowiednie szczególnie dla tych, którzy obracają się w wielkim świecie
    Arthur Schopenhauer
    Używaj ludzkich środków, jakby boskie nie istniały, a boskich tak, jakby nie było ludzkich
    Baltasar Gracián

    Istnieją takie książki, które wstrząsnęły światem. Książki-manifesty, książki-oskarżenia, książki-testamenty. Istnieją także takie, które w sposób subtelny i zadziwiający potrafią zmieniać rzeczywistość. Wiedza z nich płynąca, niczym światło przez szparę w drzwiach wsącza się w naszą codzienność, by rozjaśnić wszystko.

    W ciągu wieków rodzaj ludzki wydał trzy wielkie, ponadczasowe, pełne mądrości księgi: Księcia Machiavellego, Sztukę wojny Sun Tzu i Sztukę doczesnej mądrości Baltasara Graciana. Ta ostatnia przez lata była niedostępna dla Czytelników. Jeśli uważnie się wsłuchasz, bez wątpienia przemówią do Ciebie płynące z XVII wieku refleksje Graciana, dotyczące uczciwości i pozorów, miłości własnej i przyjaźni, wiedzy i ignorancji.

    Na nowo przetłumaczone rady Graciana są tak samo cenne i celne dzisiaj, jak były w ówczesnej Hiszpanii -- społeczeństwie podobnym do naszego w swojej wspaniałości i sąsiadującej z nią nędzy. W tych trzystu wskazówkach wyraźny pragmatyzm wciąż ustępuje miejsca duchowości, hartowanej rozwagą i przezornością. Każda z kunsztownie ułożonych sentencji oferuje cenny wgląd w sztukę życia i praktykę osiągania celów. Książka iskrzy się wiedzą makiaweliczną, uzupełnioną o moralne skrupuły i humanizm. Wyłącznie kwestią czasu jest wykorzystanie jej we wprowadzaniu nowych metod zarządzania, zdobywania przewagi konkurencyjnej i kierowania zespołami. Jednak nim to nastąpi, Gracián może jeszcze przez chwilę pozostać naszym małym sekretem.



  • Sztuka pokoju. eBook
  • Inspirujące nauki z mów i pism wojownika pokoju

    • Sztuka wojny kontra sztuka pokoju
    • Mądre wyciszanie agresji
    • Dyscyplina ciała i ducha

    Czym jest życie? To fascynująca, ale pełna wyzwań i niespodziewanych zakrętów ścieżka, na której trudno nie zbłądzić. Każdego dnia zmagamy się z własnymi wyborami i niespodziankami, które przyszykował dla nas los. Szukamy złotego środka, który pozwoli nam na pogodzenie ciała i umysłu, ofiarowując wyciszenie, równowagę i siłę, dzięki którym staniemy się wojownikami pokoju. Jeśli nie chcesz ścigać gnającego donikąd świata, a Twoim marzeniem jest zwolnienie tempa, wsłuchanie się w siebie i innych ludzi, poznaj inspirujące nauki japońskiego O"Sensei.

    Podążaj ścieżką najwłaściwszą dla siebie

    Morihei Ueshiba był nie tylko twórcą japońskiej sztuki walki Aikido. Ofiarował on swym uczniom coś może nawet cenniejszego -- Sztukę pokoju. To wyzwalająca i twórcza metoda dyscyplinowania ciała i umysłu. Z jej pomocą nabierzesz biegłości w sztuce radzenia sobie z agresją oraz odnajdziesz drogę sprzyjającą rozwojowi nieustraszoności, mądrości i przyjaźni. Kontakty zawodowe, osiąganie zamierzonych celów, transakcje i interesy, interakcje z osobami nam bliskimi oraz zupełnie obcymi nabiorą nowego, pełnego i harmonijnego wymiaru.

    Wsłuchaj się w słowa apostoła pokoju

    • Żyj odważnie i twórczo.
    • Poczuj w sobie energię wprawiającą w ruch wszechświat.
    • Poznaj niezwykłą "poezję Drogi".

    "Lubię ludzi uduchowionych. Jeżeli chcecie się poświęcić pomaganiu innym, ulepszaniu świata, możecie zostać moimi uczniami. Jednak nie wolno Wam praktykować tej Ścieżki bez przekonania -- albo realizujecie ją w pełni, albo w ogóle."
    Morihei Ueshiba



  • Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy. eBook
  • Właściwy pracownik na właściwym miejscu

    Kapitałem każdej firmy są przede wszystkim jej pracownicy. Banał? Tak! Prawda? Zawsze i wszędzie! Fakty są takie, że żadna firma nie będzie dobrze funkcjonować, jeśli nie zatrudnia kompetentnych ludzi. Kompetentnych, czyli takich, których umiejętności, wiedza i postawa w powierzonym obszarze pozwalają na efektywne wykonywanie pracy na danym stanowisku. Do zadań działu HR i osób rekrutujących kandydatów do pracy należy ocena tego, czy kompetencje konkretnego kandydata są właściwe w odniesieniu do stanowiska, na które aplikuje, oraz tego, czy dotychczasowy pracownik sprawdza się w zakresie zadań, jakie mu wyznaczono.

    Metoda Assessment/Development Center (w skrócie AC/DC) pozwala na obiektywną ocenę kompetencji, czyli poziomu wiedzy, umiejętności i postaw pracowników oraz kandydatów do pracy. AC/DC to w uproszczeniu zestaw testów, rozmów, symulacji i ćwiczeń zaprojektowanych w ten sposób, aby sprawdzić, jak dana osoba poradzi sobie w określonej roli zawodowej. Dobrze przygotowany i rzetelny AC/DC pozwala przewidzieć potencjalny sukces aplikanta na danym stanowisku oraz minimalizuje ryzyko podjęcia złych decyzji związanych z zatrudnianiem lub awansowaniem kluczowych pracowników.

    • Wprowadzenie do metody Assessment/Development Center
    • Kompetencje jako główne kryterium oceny pracowników
    • Narzędzia stosowane podczas sesji AC/DC
    • Przygotowanie i przeprowadzanie sesji AC/DC
    • Przykłady ćwiczeń z kluczem rozwiązań


    Katarzyna Wąsowska-Bąk - Socjolog i psycholog organizacji i pracy (UW). Absolwentka Szkoły Trenerów Biznesu TROP. Od 6 lat realizuje projekty doradcze, badawcze, szkoleniowe i rekrutacyjne. Trener w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi - specjalizacja: rekrutacja i selekcja pracowników oraz treningi dla asesorów sesji AC/ DC. Koordynator i asesor w projektach Assessment/Development Center. Rekrutowała menadżerów średniego i wyższego szczebla do pionów sprzedażowych oraz usługowych różnych branż. Konsulat HR w obszarze budowy modeli kompetencyjnych, oceny 360 stopni oraz systemów ocen okresowych pracowników.

    Dorota Górecka - Psycholog biznesu, asesor, coach (absolwentka UW i SGH). Ukończyła akredytowaną przez ICF (International Coach Federation) szkołę coachów The Art and Science of Coaching, prowadzoną przez Erickson College International z Vancouver. Przez wiele lat pracowała w organizacjach biznesowych na stanowiskach menadżerskich. Ma doświadczenie w zarządzaniu zespołami rozproszonymi, prowadzeniu projektów oraz negocjacjach międzynarodowych. Współpracuje z firmą MABOR w projektach doradczych (AC/DC, CSR) oraz szkoleniowych.

    Marzena Mazur - Doktor psychologii ze specjalizacją w psychologii społecznej. Praktyk, menadżer, doradca działów HR, coach i superwizor trenerów. Posiada dziesięcioletnie doświadczenie akademickie, wykształciła kilka roczników trenerów, coachów i asesorów. W ciągu 15 lat poprowadziła setki projektów szkoleniowych, coachingowych i rozwojowych. Projektuje i uczestniczy w Assessment/ Development Center. W radiu TOK FM prowadzi audycję o zarządzaniu "Strefa szefa".



  • Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera. eBook
  • Sztuka myślenia strategicznego

    • teorie
    • rysunki
    • narzędzia
    • inspiracje
    • rozwiązania
    • niespodzianki

    Twój atlas strategiczny. Legenda

    Inspiracja
    Zafascynowany ideami myślenia lateralnego Edwarda de Bono autor stworzył książkę niezwykłą -- przejrzystą, inspirującą i całkowicie hipnotyzującą. Zamiast tworzyć kolejne opasłe tomiszcze na temat strategii marketingowych i reklamowych, postanowił napisać i narysować atlas strategii kreatywnych.

    Teoria
    Strategia we współczesnym rozumieniu jest odpowiednim doborem środków i metod dla osiągnięcia założonego celu. To dziś jedno z kluczowych pojęć wszędzie tam, gdzie istotna jest skuteczność prowadzonych działań -- poczynając od polityki, na marketingu kończąc.

    Technika
    Kolejne strony wypełniają sugestywne przykłady z fizyki, biologii, kodeksu bushido i wielu innych dziedzin, dyscyplin lub światopoglądów, dalekich na pozór od strategii marketingowych, jednak doskonale wyrażających strukturę omawianego zagadnienia strategicznego.

    Agenda
    Drogi Czytelniku, to książka, która powstała tylko i wyłącznie po to, by służyć Ci w Twojej codziennej pracy, kierować Twoje myśli w stronę niezwykłych rozwiązań, inspirować, gdy potrzeba Ci natchnienia i wytchnienia.

    Może
    Może nawet rozmyślając nad jednym z modeli, przyśniesz na chwilę nad klawiaturą laptopa i znajdziesz rozwiązanie problemu, który Cię dręczy?

    Autor
    Z wykształcenia filozof, od dwunastu lat zajmuje się komunikacją marek. W tym czasie pełnił obowiązki dyrektora strategicznego w agencjach: TJ PARTNER, Gruppa 66 Ogilvy, Euro RSCG. Obecnie członek zarządu ds. strategii w grupie Young & Rubicam Brands oraz szef niezależnej struktury doradczej BAV Consulting. Prowadził wykłady lub zajęcia związane z zarządzaniem, marketingiem i reklamą w projektach szkoleniowych, organizowanych przez: Harvard Business Review Polska, Szkołę Strategii Marki przy SAR, Wyższą Szkołę Komunikowania i Mediów Społecznych im. J. Giedroycia, Szkołę Mistrzów Reklamy. Autor kilkudziesięciu artykułów związanych z zarządzaniem marką, marketingiem i komunikacją reklamową.

    Wywiad z autorem książki >>

    Patron medialny:



  • Autopromocja. Pokaż, na co Cię stać - szefowi, podwładnym i klientom. eBook
  • Wewnętrzny dział public relations:

    • Zadbaj o swoją reputację.
    • Stań się niezastąpiony.
    • Wypromuj siebie.
    Żadna orkiestra dęta nie zagra na Twoją nutę, więc tylko od Ciebie zależy, czy narobisz wrzawy w miejscu pracy. Jessica i Meryl przedstawiają konkretne sposoby na to, jak się zareklamować, jak wykorzystać swój czar i jak zalśnić niczym najjaśniejsza gwiazda.
    Tory Johnson,
    dyrektor generalna Women for Hire oraz współautorka programu Good Morning America

    Wizerunek wart jest więcej niż tysiąc słów
    Carlos Ruíz Zafón,
    Cień wiatru

    Budowanie upragnionego wizerunku, sprawne komunikowanie się z otoczeniem, zdobywanie szacunku i sympatii, gładkie radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych - tym wszystkim zajmują się na co dzień specjaliści do spraw public relations. Zarządzają reputacją. Produktu, firmy, projektu? Tak, to też. Ale najważniejszym klientem jesteś właśnie Ty!

    Ty stanowisz swoją osobistą, wyjątkową markę. Niepowtarzalną, choć zmuszoną stawić czoło konkurencji. Wchodzisz na rynek pracy albo całkowicie zmieniasz zawód? Usiłujesz zapewnić sobie awans albo pozyskać nowego klienta? A może pragniesz rozwijać własną firmę? Bez względu na swoje cele, korzystanie z podstawowych zasad public relations pomoże Ci stworzyć indywidualną markę, poszerzyć sieć kontaktów, ustawić się w pozycji eksperta, a ostatecznie odnieść sukces. W dzisiejszym świecie, w którym wizerunek to rzecz nadrzędna, jeszcze bardziej liczy się to, żeby w miejscu pracy stać się własnym PR-owcem, orędownikiem i poplecznikiem.

    Promowanie tego, co w Tobie wyjątkowe, nigdy wcześniej nie było aż tak istotne!
    • Zadbaj o płynną komunikację, zarówno interpersonalną, jak i internetową.
    • Bądź nieustraszony. Jeśli nie spytasz, nigdy niczego się nie dowiesz.
    • Bądź proaktywny i naucz się reagować.
    • Graj zespołowo. PR, podobnie jak inne branże, polega na współpracy.
    • Zwracaj uwagę na to, co się dzieje wokół Ciebie, i czerp z tego wiedzę i inspirację.
    • Bądź specjalistą. Odrób swoje zadanie domowe, ale ufaj również swojemu instynktowi.
    • Znajdź równowagę pomiędzy kreatywnością i strategią.
    • Upadaj do przodu. Ucz się na błędach i nie biczuj się, kiedy je popełniasz.
    • Kochaj to, co robisz, i miej do tego przekonanie.
    • Próbuj wszystkiego i bądź otwarty na nowe odkrycia i sposoby działania.

    Jessica Kleiman i Meryl Weinsaft Cooper mają w sumie ponad trzydziestoletnie doświadczenie w branży public relations - pracowały zarówno w dużych korporacjach, jak i dla agencji PR. Jessica Kleiman jest obecnie wiceprezesem do spraw public relations w Hearst Magazines, jednym z największych na świecie wydawców miesięczników. Meryl Weinsaft Cooper pracuje na stanowisku dyrektora naczelnego działu Home & Lifestyle w DeVries Public Relations.



  • BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! eBook
  • Siła tkwi w relacjach!

    • Media społecznościowe i kapitał społeczny
    • Obsługa klienta w sferze publicznej
    • Marketing wirusowy
    • Autentyzm w newsletterach

    Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru... marketing. Zafundowała nam pierwsze - cytowane wszędzie i przez wszystkich - reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami.

    Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione.

    Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować.

    Scott Stratten jest prezesem UnMarketing.com oraz ekspertem w obszarze marketingu szeptanego i społecznościowego. Wirusowe materiały wideo opracowane na zlecenie jego klientów zostały wyświetlone ponad 60 milionów razy i wygenerowały bardzo duże przychody. Stratten pojawia się w takich serwisach, jak Mashable.com i CNN.com. Piszą o nim "Wall Street Journal", "USA Today" oraz "FastCompany". Prowadzi wykłady i doradza na całym świecie w zakresie skuteczniejszych metod budowania przez firmy relacji z ich bieżącymi oraz potencjalnymi klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych czy marketingu wirusowego... oraz starej dobrej sztuki rozmawiania.

    [WSTAW IMIĘ\ napisał przełomowe dzieło dla [WSTAW NAZWĘ BRANŻY\. Rzuć wszystko i przeczytaj tę książkę!
    słynny autor, który nie przeczytał tej książki
    Ten autor zapłacił 8 tysięcy dolarów za udział w moim programie pisania bestsellerów. Niniejsza recenzja stanowi element wykupionego pakietu usług. Oto ona
    autor bestsellerów, który napisał recenzje wszystkich książek biznesowych dostępnych na rynku
    W tej książce znajdziesz naprawdę dużo słów
    dyrektor generalny firmy z listy Fortune 500, który znalazł się na jednej imprezie z autorem i który przy kolejnym drinku zgodził się napisać recenzję
    To najlepsza książka biznesowa na świecie, oprócz mojej
    autor, który pisze recenzje tylko recenzentom jego książek

    Nie wierz każdej recenzji, którą czytasz!



  • Biedny milioner. Jak mieć wszystko, co trzeba, i cieszyć się życiem. eBook
  • Trzy prawdy wiodące do prawdziwego bogactwa:

    • Aby MIEĆ, trzeba BYĆ (bardzo dobrym w tym, co się robi)
    • Aby MIEĆ, trzeba umiejętnie zarządzać pieniędzmi
    • Aby MIEĆ, trzeba patrzeć bez lęku w oczy finansowej rzeczywistości
    Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć.
    Napoleon Hill

    Czy człowieka bogatego od biednego odróżnia stan konta? Ewentualnie wielkość posiadanego majątku? Na pewno tak. Czy człowiek, który nie musi martwić się o dzień jutrzejszy, zawsze zarabia więcej od tonącego w długach biedaka? Okazuje się, że niekoniecznie! Po prostu bogaty wydaje mniej i rozsądniej! Na świecie żyje około 10 milionów milionerów - ludzi, których majątek wart jest co najmniej 1 milion dolarów amerykańskich. Większość z nich doszła do pieniędzy własną ciężką pracą. I mimo że mogliby pozwolić sobie na rozrzutność, przeważnie żyją skromnie. Wiedzą bowiem, że zdobycie majątku to dopiero pierwszy etap STAWANIA SIĘ człowiekiem bogatym. Aby MIEĆ pieniądze, trzeba nauczyć się nimi zarządzać.

    Autor, milioner mieszkający od roku 1982 w Kanadzie, napisał tę książkę po to, by udowodnić Ci, że każdy może zostać milionerem. Wie o tym, bo sam zaczynał od zera. Zauważa, że aby móc myśleć o bogactwie, najpierw musisz znaleźć własną ścieżkę do mistrzostwa. Dopiero wtedy, gdy będziesz w czymś naprawdę dobry, zaczniesz dobrze zarabiać. W kolejnej części książki zwraca uwagę na wydatki - podpowiada, jak skutecznie zadbać o to, by większe zarobki nie oznaczały większych kredytów do spłacenia. Wreszcie odsłania przed Tobą prawdę o tym, kto rządzi światem, i radzi, jak żyć z tą (dość ponurą) świadomością. Na końcu zaś daje inspirację do działania i proponuje wspólne poszukiwanie sensu życia. Oczywiście jest to sens życia milionera - bo milioner drzemie w każdym z nas!

    Milioner wie:

    • na czym polega prawdziwe bogactwo;
    • czym są pieniądze, skąd się biorą i jak je wydawać;
    • jak działa ten świat i kto nim rządzi;
    • co zrobić, aby się szczęśliwie wzbogacić.


    Tadeusz Niwiński - jeden z pierwszych propagatorów wiedzy o sukcesie życiowym w Polsce, znany jako autor książek: Ja, Ty i My, Elementarz życia, Kluby sukcesu TeTa w XXI wieku oraz Bóg Einsteina. Z wykształcenia chemik ze specjalnością chemia radiacyjna, zawodowo zajmuje się informatyką. Jego książka Ja (1993) była jednym z pierwszych poradników polskiego autora na temat motywacji, celów i rozwoju osobowości. Autor mieszka w Kanadzie i na Hawajach (pół roku tu, pół roku tam).



  • Biuro Wszelkiego Pocieszenia. eBook
  • http://biurowszelkiegopocieszenia.pl


    Wojciech Zimiński kocha radio, a radio kocha Wojciecha Zimińskiego, czyli ta książka jest owocem szczęśliwej miłości. Sam redaktor Zimiński, niestrudzony komentator naszej rzeczywistości, jak mało kto potrafi wytykać ludzkie słabości. Na szczęście wszyscy myślimy, że to nie o nas. Ja też. Dlatego jestem jego wielbicielką.
    Magdalena Jethon

    Tu Biuro Wszelkiego Pocieszenia. Jak powiadają starsi wiekiem, kiedyś to był boży porządek. Rok miał cztery pory, a dzieci nie miały po 40 lat. Z grubsza rzecz ujmując, świat, mimo rozmaitych mankamentów i paskudztw, był dorosły. Cechą człowieka dorosłego, odróżniającą go od dziecka, jest umiejętność realistycznej oceny rzeczywistości wynikającej z doświadczenia. Jakoś tak się stało, że dzisiaj każdy musi móc wszystko, nie bacząc na realne możliwości. Przed laty mężczyzna, który miał 160 cm wzrostu, nie domagał się możliwości gry w reprezentacji kraju w koszykówce. Wiedział natomiast, że - w przeciwieństwie do potencjału dwumetrowego olbrzyma - otwiera się przed nim kariera dżokeja. Dziś każdy musi mieć prawo do reprezentowania kraju w drużynie koszykówki. Tylko to może mu dać szczęście. Grubi muszą wygrywać w biegu na 100 metrów, a chudzi pokonać mistrza sumo. Bo muszą być szczęśliwi. Człowiek dorosły wie, że skoro z różnych względów nie może robić jednego, to szuka szczęścia w innym. Okazuje się, że umożliwienie łysemu reklamowania szamponu jest miarą postępu.



    O Wojciechu Zimińskim będą kiedyś pisać wiersze.
    To znaczy - już piszą. To znaczy - ja piszę:
    Wojciechu Zimiński,
    I Zalew Szczeciński,
    I we wsi Otaląż
    Niechaj Ciebie chwaląż

    Artur Andrus


    Patroni medialni:





  • Psychologia sukcesu. Sekrety duchowego bogactwa. eBook
  • Wielka zmiana w dwunastu krokach

    1. Pozytywne nastawienie psychiczne
    2. Dobra kondycja fizyczna
    3. Harmonia ze światem
    4. Wolność od obaw i strachu
    5. Nadzieja na osiągnięcie pragnień
    6. Umiejętność wykształcenia w sobie wiary
    7. Gotowość do dzielenia się z innymi
    8. Praca wykonywana z pasją
    9. Otwarty umysł
    10. Samodyscyplina
    11. Umiejętność zrozumienia innych
    12. Stabilna sytuacja finansowa

    Myśl + Działanie = SUKCES

    Zdrowe ciało, zdrowy duch, zdrowy stan finansów

    Pozytywne myślenie, dobra kondycja fizyczna, harmonia w stosunkach z ludźmi, zadowolenie z pracy, otwartość i stabilna sytuacja finansowa. Brzmi niczym lista urodzinowych, pobożnych życzeń. A jednak jest to recepta na życie, jaką stosował Napoleon Hill -- a potem za jego przykładem tysiące ludzi na całym świecie. Wiedza może być kluczem do zmiany życia w pasmo sukcesów, pod warunkiem, że odkryjemy, czego powinniśmy się nauczyć.

    Współautor tej książki, J. Martin Kohe, jest psychologiem. Doskonale zdaje on sobie sprawę, że w każdym z nas tkwi niewykorzystany potencjał. Wewnętrzna energia, dzięki której możemy formować nasze życie w zgodzie z potrzebami, oczekiwaniami i pragnieniami, wykorzystując osobiste możliwości, z których istnienia dotąd nie zdawaliśmy sobie sprawy. Dwadzieścia strategii ujętych w formie wykładów zmienia teorię w praktykę i uświadamia, że kluczem jest działanie!

    Wspinaczka po dwudziestu stopniach do sukcesu

    • Poznaj psychologię kłopotów i metody ich ujarzmiania.
    • Dowiedz się, jak umysł wpływa na ciało i co jest sekretem dobrego zdrowia.
    • Odkryj cud wiary w siebie i uzdrawiającą moc pozytywnych relacji z innymi.
    • Wykorzystaj swoją potęgę wyobraźni i siłę tworzenia.
    • Realizuj pragnienia, bogać się i ciesz sukcesem.

    Cykl wykładów wprost z archiwum Napoleona Hilla.



  • Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi. eBook
  • Wsłuchaj się w dźwięk napływających pieniędzy

    • Zamień swoje hobby w zysk!
    • Stwórz własne źródło stałych przychodów!
    • Dowiedz się, jak wyssać z internetu wszystko, co najlepsze!
    Jeśli poważnie myślisz o tym, żeby zarabiać w sieci, ale nie chcesz spędzać w niej całego życia, przeczytaj tę książkę i zastosuj się do zawartych w niej wskazówek.
    David Nour,
    autor bestsellerów Relationship Economics i ConnectAbility

    Życiowe motto Joela brzmi: osiągaj zyski dzięki swojej pasji. Co więcej, Joel dysponuje sprawdzonymi metodami uzyskiwania powtarzalnych wyników. Postępując zgodnie z jego receptami na zdobywanie przychodów online, wkroczysz na nowy poziom zdecydowania i pewności siebie - zarówno w internecie, jak i życiu osobistym.
    Gary W. Goldstein,
    hollywoodzki producent filmowy

    Wy$y$anie ka$y z $ieci

    Ty też zacznij zarabiać w sieci! Możliwości są praktycznie nieograniczone. Internet to gigantyczna kopalnia złota, do której wszyscy mamy nieograniczony dostęp. Nie musisz być właścicielem ogromnego koncernu medialnego, by również mieć swój udział w przychodach. Aby zarabiać w sieci, nie potrzebujesz magisterki z informatyki, komunikacji ani fizyki jądrowej. Musisz jedynie wiedzieć, jak to wszystko działa, a następnie znaleźć w sobie cierpliwość i motywację do walki o sukces.

    Kiedyś, żeby rozpocząć działalność gospodarczą, trzeba było mieć kapitał, kontakty, doświadczenie i apetyt na ryzyko. Dzisiaj wystarczy tylko komputer z dostępem do Internetu. To prawdziwa rewolucja społeczna. To kapitalizm dla mas! Z tej książki dowiesz się, jak to zrobić, żeby zarobić - najłatwiej, najsprawniej i najskuteczniej. Otrzymasz wszelkie praktyczne informacje dotyczące tego, jak założyć internetowy biznes, który będzie zarabiał. Autor podrzuci Ci także kilka kreatywnych pomysłów do wykorzystania we własnej firmie. Ponadto poznasz autentyczne strategie, których skuteczność została dokładnie przetestowana w praktyce.

    • Kilkanaście sposobów zamiany treści w gotówkę.
    • Tworzenie i sprzedaż własnej linii produktów.
    • Strategie reklamowe, brandingu i PR.
    • Nawiązywanie relacji ze stronami partnerskimi i klientami.
    • Informacje o webinariach i innych przydatnych narzędziach internetowych.
    • Wskazówki związane z optymalizacją strony w wyszukiwarkach.

    Strumień gotówki ogranicza jedynie prędkość łącza... i Twoja wyobraźnia!


    Joel Comm jest przedsiębiorcą, autorem książek, prelegentem, popularyzatorem mediów społecznościowych oraz twórcą innowacji w zakresie marketingu na platformach mobilnych. Należy do wiodących autorytetów w dziedzinie nowych taktyk marketingowych. Obecnie koncentruje się przede wszystkim na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter, w budowaniu marki. Jest także twórcą najpopularniejszych aplikacji mobilnych (w tym najgłośniejszej aplikacji na iPhone...a). Od 1995 roku z powodzeniem organizuje najnowocześniejsze przedsięwzięcia internetowe. Jego książki również są bardzo poczytne.



  • Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze. eBook
  • W gruncie rzeczy okazuje się, że pilnowanie pieniędzy jest bardziej kłopotliwe niż ich zdobycie.
    Michel Eyquem de Montaigne

    Większość polskich gospodarstw domowych nie dysponuje żadnymi oszczędnościami. Prawie połowa z nas ma do spłacenia kredyt lub pożyczkę. Co dziesiąty Polak zalega z opłatami. Poszperaj w swoim finansowym sumieniu i zastanów się, czy nie należysz do tej części społeczeństwa, która niczym świerszcz z bajki Ezopa żyje zbyt beztrosko i nie troszczy się o przyszłość?

    Co byś zrobił, gdybyś stracił pracę lub padł ofiarą długotrwałej choroby? A co by się stało, gdyby te nieszczęścia spadły na kogoś z Twoich bliskich? Takie rzeczy niestety się zdarzają, a na skrzyżowaniu życiowego pecha i finansowej lekkomyślności stoi drogowskaz z napisem "katastrofa"... Dlatego każdy z nas powinien nauczyć się planować swój budżet i to nie tylko na najbliższy okres, na rok, dwa bądź nawet dekadę, ale wręcz do końca życia. Ta książka ma pomóc Ci w opanowaniu domowych finansów:

    • Jak zredukować swoje wydatki?
    • Kiedy wziąć kredyt, a kiedy pożyczkę?
    • Czy karta kredytowa jest Ci naprawdę potrzebna?
    • Dlaczego warto się ubezpieczać?
    • Co zrobić, kiedy zadłużysz się nadmiernie?




  • Chmura obliczeniowa. Rozwiązania dla biznesu. eBook
  • Odkryj wielką moc chmur obliczeniowych i potencjał, jaki kryją w sobie!

    • Co to jest chmura obliczeniowa?
    • Kiedy korzystać z chmur, a kiedy ich unikać?
    • Jak oszacować koszty korzystania z chmury obliczeniowej?

    Jeszcze parę lat temu udostępnienie dużej, popularnej aplikacji wiązało się z ogromnymi wydatkami na infrastrukturę. Konieczne było posiadanie własnej serwerowni, wynajmowanie przestrzeni w centrum danych lub uciekanie się do innych kosztownych rozwiązań. W tej chwili na zawołanie można otrzymać dokładnie tyle mocy obliczeniowej i przestrzeni dyskowej, ile w danej chwili jest potrzebne. Zmartwienia związane z nagłymi i chwilowymi wzrostami obciążenia odeszły na zawsze, a dostępność Twoich aplikacji na poziomie bliskim 100% przez okrągły rok jest w zasięgu ręki. Jak to możliwe?

    Książka ta wprowadzi Cię w świat, jakiego nie znałeś. Dowiesz się, czym są chmury obliczeniowe, kiedy z nich korzystać i co w nich umieszczać. Poznasz obecnych na rynku dostawców i ich platformy: Google App Engine, Amazon EC2, Windows Azure oraz Salesforce.com i Force.com. Każda z nich ma swoje mocne i słabe strony oraz sprawdza się najlepiej w innych rozwiązaniach. Po lekturze tej książki bezbłędnie wybierzesz najlepsze z nich - idealnie dopasowane do Twoich potrzeb. W kolejnych rozdziałach autorzy poruszają kwestie związane z bezpieczeństwem w chmurze, omawiają najlepsze wzorce dla aplikacji w niej działających oraz sposoby szacowania kosztów przechowywania danych. Znajdziesz tu też sposoby prowadzenia testów i wdrażania aplikacji w chmurach. Chmury obliczeniowe są przyszłością świata informatyki - głównie w sferze biznesu. Nie pozostawaj w tyle i już dziś sięgnij po kompendium, które otworzy przed Twoją firmą nowe możliwości!

    • Zasady definiujące przetwarzanie danych w chmurze
    • Historia chmur obliczeniowych i ich klasyfikacja
    • Najnowsze technologie, najwięksi dostawcy, najlepsze praktyki
    • Kiedy korzystać z chmury, a kiedy jej unikać
    • Tworzenie skalowalnych i niezawodnych aplikacji w chmurze
    • Przenoszenie do chmury istniejących aplikacji i infrastruktury
    • Niezawodność i bezpieczeństwo chmur obliczeniowych
    • Testy, wdrożenia i działanie w chmurze

    Wyjdź naprzeciw nowym technologiom i przenieś swój biznes do chmury!



  • Superskuteczne strategie opanowania języków obcych. Twój prywatny coach. eBook
  • Rozwój to przyjemność!

    • Opanuj najskuteczniejsze strategie nauki języków
    • Naucz się zwiększać własną motywację do nauki
    • Poznaj techniki, dzięki którym przestaniesz odkładać naukę na później

    Opanuj język obcy raz na zawsze!

    Jeśli Twoja nauka angielskiego skończyła się na zwrocie "I don...t speak English", a jedyne słówko w tym języku, które szybko przychodzi Ci na myśl, to "weekend", dla własnego bezpieczeństwa nie opuszczaj granic naszego państwa. I choć ku Twemu zdziwieniu brak znajomości języków obcych niektórym wcale nie zamyka drzwi do kariery, Ty możesz mieć nieco mniej szczęścia i wrota do Twoich marzeń zatrzasną się z hukiem... Nikogo nie interesuje, czy powodem obecnego stanu Twojego umysłu jest rzeczywisty brak zdolności językowych, czy raczej seryjne zabijanie wolnego czasu zakupami, rozkosznym wylegiwaniem się przed telewizorem albo namiętnym surfowaniem po sieci. Albo tak angażują Cię obowiązki zawodowe i domowe, że w zderzeniu z nimi nauka angielskiego czy niemieckiego w Twojej głowie zawsze wpada do korytka "Sprawy ważne/niezbyt pilne"...

    Czas wypowiedzieć wojnę marnotrawieniu czasu, odkładaniu w nieskończoność własnego rozwoju oraz przestarzałym, żmudnym i co najgorsze - nieskutecznym metodom nauki! Prestiżowy etat za granicą, swobodna pogawędka z obcokrajowcem, owocne kontrakty z klientami z całego świata... Zobaczysz, ile możliwości leży w zasięgu Twojego... języka! Pora po nie sięgnąć!

    Pomogą Ci w tym:

    • mistrzowskie przygotowanie i kontrolowanie własnej psychologii;
    • poznanie przyjaznych dla Twojego mózgu strategii nauki oraz dopasowanie ich do preferowanego przez Ciebie stylu uczenia się;
    • pilnowanie własnego poziomu motywacji i wytrwałości w dążeniu do celu;
    • przyswojenie wiedzy o tym, co zrobić, gdy utkniesz lub napotkasz poważne trudności.

    Dzięki tej książce odkryjesz swoje silne strony, by móc podciągnąć słabsze! Zapoznasz się z najnowszymi teoriami dotyczącymi organizacji czasu i mistrzowskimi strategiami motywacyjnymi. Wydobędziesz z siebie cechy najbardziej sprzyjające uczeniu się i wykorzenisz szkodliwe nawyki. Tak, by szybko i łatwo opanować drugi, trzeci... i każdy kolejny język - raz na zawsze.

    "Nauka każdego języka powinna być dla Ciebie przyjemnością i zabawą. I teraz może tym być! Ewa Zaremba napisała najpełniejszy tekst, jaki znam na temat tego, jak biegle opanować język obcy. Najpierw dowiesz się, jak odpowiednio przygotować się do nauki. Następnie poznasz sposoby wykształcania właściwych nawyków i pokonywania ograniczających przekonań. Możesz znacznie więcej, niż myślisz! W końcu odkryjesz, jak to wszystko zrobić szybko i skutecznie. Ta książka pomoże Ci dotrzeć tam, gdzie chcesz być... i to szybko".
    Dr psychologii Kevin Hogan,
    autor The Science of Influence i Irresistible Attraction.



  • Excel 2010 PL. Ćwiczenia praktyczne. eBook
  • Idealny podręcznik dla rozpoczynających przygodę z Excelem!

    • Jak wpisywać, formatować i edytować dane?
    • Jak przeprowadzać rozmaite obliczenia?
    • Jak tworzyć wykresy i drukować arkusze?

    Nie masz powodu bać się Excela - nie warto. Jego znajomość jest dziś przecież jedną z podstawowych umiejętności wymaganych przez pracodawców. A biorąc pod uwagę intuicyjną obsługę programu i oferowane przez niego narzędzia, szkoda nie skorzystać z drzemiących w nim możliwości znacznego usprawnienia i przyspieszenia naszej codziennej pracy. Excel w wersji 2010 zawiera w dodatku nowe praktyczne funkcje - między innymi w zakresie wizualizacji, analizy, przeglądania i udostępniania danych oraz integrowania informacji z różnych źródeł. Chciałbyś szybko opanować podstawowe zasady pracy z najnowszą wersją najpopularniejszego na świecie arkusza kalkulacyjnego? "Excel 2010. Ćwiczenia praktyczne " to idealny przewodnik dla Ciebie!

    Przygodę z Excelem najlepiej zaczynać krok po kroku - i właśnie tak został przygotowany ten podręcznik. Na początku lektury poznasz zatem środowisko Excela 2010 i zaczniesz sprawnie poruszać się po arkuszu, wierszach i kolumnach. Dowiesz się, jak uzupełniać dane i zamieszczać komentarze. Szybko opanujesz narzędzia do edytowania i formatowania danych, poznasz możliwości kalkulacyjne Excela i zaczniesz przeprowadzać obliczenia w oparciu o formuły i funkcje. Nauczysz się tworzyć profesjonalne wykresy i w razie potrzeby zmieniać je oraz estetycznie drukować swoje arkusze. Wszystkie zadania realizowane w programie zostały tu bardzo przejrzyście zilustrowane i opisane, a także opatrzone praktycznymi ćwiczeniami, ułatwiającymi przyswajanie materiału. Przekonasz się, że gdy poczujesz się swobodnie w Excelu, stanie się on Twoim nieodłącznym współpracownikiem!

    • Poruszanie się po arkuszu i wpisywanie informacji do komórek
    • Wpisywanie formuł i dodawanie komentarzy
    • Praca z arkuszami i skoroszytami
    • Zaznaczanie zakresów komórek
    • Edycja zawartości arkusza
    • Formatowanie komórek
    • Wykonywanie obliczeń za pomocą formuł i funkcji
    • Tworzenie wykresów
    • Drukowanie arkusza

    Poczuj się swobodnie w Excelu - korzystaj z jego możliwości!



  • MS Project 2007. Ćwiczenia praktyczne. eBook
  • Poznaj w praktyce możliwości aplikacji Microsoft Project 2007!

    • Jak zdefiniować zadania?
    • Jak zarządzać zasobami?
    • Jak ewidencjonować rzeczywiste koszty i postępy prac nad projektem?

    Jeżeli ta książka znalazła się w Twoich rękach, z pewnością masz ochotę zaplanować jakieś działanie, a następnie dotrzymać ustalonych terminów. Planowanie terminów realizacji poszczególnych zadań to jedna z możliwości narzędzia Microsoft Project 2007. Znajdziesz wśród nich także inne zaawansowane funkcje, takie jak określanie budżetu, ustalanie wymaganych zasobów czy kontrola realizacji projektu. Wykorzystując rozwiązanie firmy Microsoft, będziesz w stanie błyskawicznie odpowiedzieć na wiele kłopotliwych pytań, dotyczących stanu projektu -- a co najważniejsze, będziesz mógł to uczynić bez czasochłonnych analiz. Jeżeli chcesz mieć pełną kontrolę nad wszelkimi przedsięwzięciami, musisz zapoznać się z aplikacją Microsoft Project 2007!

    Książka ta czyni proces poznawania przyjemnym oraz wydajnym. Dzięki świetnie dobranym ćwiczeniom błyskawicznie poznasz zarówno te najważniejsze, jak i trochę mniej istotne funkcje, dostępne w Microsoft Project 2007. Dzięki podręcznikowi "MS Project 2007. Ćwiczenia praktyczne " dowiesz się, jak rozpocząć pracę z tym narzędziem oraz jak zdefiniować zadania główne, cykliczne i sumaryczne. W kolejnych rozdziałach przećwiczysz sposoby definiowania zasobów oraz odkryjesz metody wiązania zasobów z zadaniami. Ponadto nauczysz się tworzyć kalendarze obowiązujące w projekcie, uzyskiwać wszelkie informacje o prowadzonym przedsięwzięciu oraz wprowadzać i prezentować dane o rzeczywistym stanie realizacji czy ponoszonych kosztach. Wykonanie wszystkich ćwiczeń zawartych w książce pozwoli Ci na swobodne poruszanie się po programie Microsoft Project 2007!

    • Wprowadzanie zadań
    • Tworzenie zadań cyklicznych oraz sumarycznych
    • Zarządzanie właściwościami projektu
    • Sposoby definiowania zasobów
    • Łączenie zasobów z zadaniami
    • Definiowanie kalendarzy obowiązujących w projekcie
    • Sposoby przypisywania kalendarzy do zasobów oraz zadań
    • Przeglądanie informacji o stanie realizacji
    • Wprowadzanie informacji na temat faktycznych kosztów oraz postępów prac
    • Eksport danych do arkusza kalkulacyjnego Microsoft Excel
    • Wykorzystywanie informacji o zasobach, zdefiniowanych w innych projektach

    Niech zarządzanie projektem stanie się sprawne i przyjemne!



  • PowerPoint 2010 PL. Ćwiczenia. eBook
  • Zadziw szefa prezentacją!

    • Jak rozpocząć pracę z programem i zaprojektować swoją pierwszą prezentację?
    • Jak edytować zawartość slajdów, zmieniać ich układ, tekst i grafikę?
    • Jak zapanować nad przejściami i animacjami, by wzmacniały przekaz prezentacji?

    Prezentacje multimedialne to dziś podstawowe narzędzie służące do przekonywania szefa lub akcjonariuszy firmy do Twoich własnych projektów czy nowatorskich pomysłów. Świetnie nadają się też do raportowania stopnia zaawansowania prac oraz pozyskiwania nowych klientów i kontrahentów. Warunek jest jeden - skuteczna prezentacja musi być doskonale przemyślana i perfekcyjnie przygotowana. Taką biegłość możesz osiągnąć wyłącznie dzięki praktyce, a jej zdobycie zdecydowanie ułatwi Ci książka "PowerPoint 2010 PL. Ćwiczenia".

    Ten wspaniały podręcznik, zawierający ponad sto ćwiczeń poprawiających Twoją zdolność do tworzenia znakomitych prezentacji, zapewni Ci komfort i swobodę w posługiwaniu się programem PowerPoint 2010 PL. Dzięki niemu nauczysz się tworzyć nowe prezentacje, edytować zawartość slajdów i zmieniać ich liczbę, wstawiać i zmieniać tekst, grafikę, tabele, wykresy i klipy multimedialne. Zobaczysz, jak formatować i grupować obiekty, radzić sobie z dźwiękiem, tworzyć album fotograficzny i sortować slajdy. Dowiesz się, jak wykorzystać do swoich celów przejścia i animacje. A gdy wszystko to już opanujesz, możesz szybko spodziewać się awansu!

    • Podstawy pracy z programem
    • Edycja zawartości i wstawianie nowych slajdów
    • Edycja pól tekstowych
    • Tabele, wykresy, grafika SmartArt
    • Obrazy, cliparty, klipy multimedialne
    • Wstawianie własnych elementów do slajdu
    • Album fotograficzny
    • Motywy, wzorzec slajdów, ustawienia strony
    • Przejścia i animacje

    Zaprzyjaźnij się z PowerPointem - to Ci się opłaci!



  • Czytaj dwa razy szybciej!. eBook
  • Błyskawiczny kurs ekspresowego czytania

    • Osiągaj wyznaczone cele szybciej i łatwiej
    • Znajdź czas na to, co naprawdę lubisz robić

    Czytanie jest dla umysłu tym, czym gimnastyka dla ciała.
    Richard Steele

    Czytanie ze zrozumieniem to podstawa przyswajania wiedzy, wyłuskiwania wartościowych informacji, a także samorozwoju i ułatwiania sobie życia. W czasach, kiedy zalewa Cię powódź tekstów, dokumentów, artykułów, umów, notek, raportów, można dostać istnego oczopląsu. Nie możesz pozwolić sobie na to, by czegoś nie doczytać lub spędzić na lekturze długie godziny. A w dodatku musisz znaleźć jeszcze czas na zastosowanie zdobytej wiedzy i dla ukochanej rodziny.

    Jedynym wyjściem, aby zapoznać się ze wszystkimi pożądanymi tekstami, jest czytanie... szybciej! Dwa razy szybciej. Wyobraź sobie, w ilu sytuacjach przyda Ci się ta umiejętność - w szkole, pracy, życiu codziennym. Zaoszczędzisz dwa razy więcej czasu lub zdobędziesz podwójną ilość informacji i zawsze będziesz o dwa kroki do przodu. Ta książeczka to bardzo praktyczny kurs szybkiego czytania, pełen ciekawych ćwiczeń. Dzięki niej nauczysz się koncentrować na tekście oraz umiejętnie dobierać tempo - w zależności od celu lektury.

    W mgnieniu oka:

    • zapomnisz o dekoncentracji,
    • zaczniesz szybciej przyswajać wiadomości,
    • pozbędziesz się stresu związanego z koniecznością przeczytania dużej ilości tekstu,
    • zaczniesz rozsądniej dobierać lektury,
    • podniesiesz kwalifikacje i raz na zawsze zlikwidujesz swoje problemy z nauką.



  • Dexter. Taki sympatyczny morderca. eBook
  • Nazywam się Dexter i nie jestem pewien, kim jestem. Wiem tylko, że jest we mnie coś mrocznego, ukrywam to i nie mówię o tym, ale On bez przerwy we mnie tkwi - mój Mroczny Pasażer. Gdy przejmuje kontrolę, czuję, że żyję.

    Wszystkie moje poprzednie próby kontaktu z ludźmi skończyły się, cóż... śmiercią. Mężczyzna powinien mieć pasję, coś, co może robić w wolnym czasie, by rozładować całodzienne frustracje. Może być kolekcjonerem znaczków, miłośnikiem piłki nożnej, brydżystą albo... seryjnym mordercą. I choć ta forma spędzania wieczorów ma długą tradycję i nawet kilku dość znanych propagatorów, większość społeczeństwa niestety jej nie akceptuje... Trudno wyobrazić sobie, by przy podwieczorku ktoś rzucił od niechcenia: "Mogę zabić człowieka, poćwiartować i zdążyć na wieczór z Lettermanem, ale gdy moja dziewczyna czuje się niepewnie, nie wiem, co robić".

    Pamiętacie czasy, kiedy pozytywny bohater wjeżdżał na białym koniu, rozprawiał się ze złoczyńcami i odjeżdżał w stronę zachodzącego słońca? No to zapomnijcie, to se ne wrati! Świat nie jest czarno-biały. Niestety, nie jest także różowy. Świat Dextera ma kolor purpury. Oto zimnokrwisty morderca, który z uśmiechem na twarzy wbija nóż w związane ciało swojej ofiary, a my patrząc na niego, nie czujemy oburzenia ani wstrętu. Co więcej - kibicujemy mu, trzymając kciuki za jego dalsze sukcesy.

    Poznaj wszystkie tajemnice Dextera, odkryj nieznane fakty z jego podwójnego życia i rozpraw się z mitami. Jeśli masz odwagę, spróbuj zagłębić się w psychikę bezwzględnego mordercy, przyjrzyj się narodzinom potwora i przez chwilę popatrz na świat jego oczami. Przeczytaj także wywiad z ojcem Dextera - autorem książek o seryjnym mordercy z przedmieść - Jeffem Lindsayem.



    Patroni medialni:



  • Dlaczego mnie nie rozumiecie? Poznaj osiem barier w komunikacji i pokonaj je. eBook
  • Sprawdź w specjalnym quizie, czy Robiż dórzo błenduw (w rozmowie) i wygraj 10zł na zakupy!

    Komunikuję się, więc jestem

    • Jak robić na ludziach doskonałe wrażenie i zjednywać sobie przyjaciół?
    • Jak przemawiać, by wzbudzać zachwyt w słuchaczach?
    • Jak słuchać i być słuchanym?
    • Jak stać się mistrzem autoprezentacji?

    1. Czy potrafisz zrobić dobre pierwsze wrażenie?
    2. Czy umiesz treściwie i w sposób ciekawy opowiadać swoje historie?
    3. Czy jesteś w stanie uważnie wysłuchać swojego rozmówcy?
    4. Czy czasem kłócisz się z zamiarem wyrządzenia komuś krzywdy?
    5. Czy zdarza Ci się krytykować innych głośno?
    6. Czy okazujesz czasem swoją wrogość i pogardę?
    7. Czy bywa, że lekceważysz wyraźną mowę ciała?
    8. Czy przestrzegasz cyklu komunikacji?

    Oto osiem najbardziej typowych błędów, które popełniamy podczas komunikowania się z innymi ludźmi. Jeśli kiedykolwiek popełniłeś choć jeden z nich, doskonale wiesz, jak bardzo potrafi to utrudnić Twoje relacje z bliskimi, kolegami z pracy czy nowo poznanymi osobami.

    Ta książka koncentruje się na obszarach komunikacji, w których ludzie popełniają najwięcej błędów. Dowiesz się z niej, w jaki sposób mogłeś w przeszłości zrażać do siebie innych i wzbudzać w nich negatywne emocje, kiedy tylko pojawiałeś się w pobliżu. Nauczysz się szczerze oceniać Twój styl komunikowania się oraz jego wpływ na ludzi z Twojego otoczenia.

    Odkryjesz, jak dostrzegać dyskretne sygnały, które powiedzą Ci, czy nawiązałeś z drugą osobą dobry kontakt, czy mówisz w sposób zrozumiały dla widowni oraz czy używasz słów budzących zainteresowanie. Nauczysz się rozpoznawać w sobie to, co odpycha innych i nie pozwala im słuchać Cię tak, jak byś tego chciał. To potężny aspekt samoświadomości, dzięki któremu staniesz się fascynujący dla wszystkich ludzi wokół Ciebie!



  • Legalny doping emocjonalny. eBook
  • Część tej wiedzy już znasz,
    część będzie dla Ciebie czymś nowym,
    a kolejna -- może Cię zaszokować.

    Kiedy inni się zastanawiają, Ty wyjdź przed nich, mówiąc: "Odsuń się, pokażę Ci, jak to się robi!" Sprawdź, czego jeszcze nie wiesz na temat samego siebie Wstawaj! Zdobywaj!

    Od czego zacząć?
    To pytanie pojawia się pomiędzy POMYSŁEM a podjęciem decyzji. W takich momentach ludzie odnoszący sukces używają pewnych strategii myślenia i zachowania, dzięki którym odnajdują drogę i kroczą po niej jako zwycięzcy.

    A jeśli mi się nie uda?
    To pytanie często pojawia się pomiędzy podjęciem decyzji a działaniem. Tą strategią kierują się Ci, którzy wybierają wymówki zamiast zmiany. Odkładają marzenia na półkę i w ich życiu nic się nie zmienia.

    Jedni i drudzy kierują się swoimi strategiami i podejmują decyzje, które kształtują wartość ich życia. Różnica pomiędzy nimi to jakość kontrolowania emocji na poziomie nieświadomym.

    Zacznij działać!
    Dzięki tej książce krok po kroku nauczysz się, jak przejąć kontrolę nad emocjami i zacząć właśnie w tym momencie. Pomyśl, ile rzeczy odkładasz na później. Wybierz pierwsze z brzegu wyzwanie i sprawdź, jaka emocja się pojawi.

    Dowiedz się:

    • jak podejmować prawdziwe i silne decyzje,
    • jak błyskawicznie przejąć kontrolę nad emocjami nawet w najtrudniejszych sytuacjach,
    • co wpływa na jakość Twoich myśli i decyzji, które podejmujesz,
    • jak znokautować słomiany zapał i nabrać ochoty na więcej.

    Już po lekturze pierwszych kilku rozdziałów możesz zauważyć nową, potężną dawkę możliwości, których dotąd nie widziałeś. W każdym rozdziale znajdziesz prawdziwe historie oraz strategie skutecznego działania, które możesz wprowadzać w życie natychmiast!



  • Doskonała prezentacja. Sztuka skutecznego przekazu. eBook
  • Odkryj tajniki sztuki skutecznego przekazu

    • Jak długo powinna trwać prezentacja?
    • Jak dobrać kolorystykę i elementy graficzne do tematu prezentacji?
    • Jak profesjonalnie przygotować się do prezentacji?

    Właściwie przygotowana i skuteczna prezentacja powinna być czytelna, estetyczna i atrakcyjna. Powinna uzupełniać wypowiedź prelegenta i pomagać mu w wystąpieniu, nie dekoncentrując słuchaczy. Aby stworzyć dobrą prezentację, wcale nie trzeba posiadać specjalistycznej wiedzy na temat zaawansowanych opcji programów komputerowych. Wystarczy znać kilka podstawowych zasad. Jakie to zasady, dowiesz się właśnie z tej książki.

    Niezależnie od tego, czy znasz się na obsłudze sprzętu multimedialnego, czy też nie, bez względu na to, czy jesteś uczniem, studentem, wykładowcą, czy też pracownikiem, przed którym zostało postawione zadanie przedstawienia planu rozwoju firmy lub zaprezentowania nowego produktu - ta książka jest dla Ciebie. W tym poradniku otrzymujesz bowiem zbiór prostych i skutecznych wskazówek, przydatnych na każdym etapie procesu tworzenia prezentacji. Dowiesz się, jak przygotować temat, nawiązać kontakt z odbiorcą, wykorzystywać mowę ciała i wreszcie stworzyć doskonałą prezentację wizualną, spójną z całością Twojego przemówienia.

    • Części składowe prezentacji
    • Zasady tworzenia prezentacji
    • Rozplanowanie slajdu
    • Kolorystyka, elementy graficzne i ilustracje
    • Tabele, wykresy i schematy
    • Animacje i filmy
    • Postawa i gestykulacja
    • Miejsce prezentacji

    Zaprezentuj się z najlepszej strony!



  • Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych. eBook
    • Naturalna komunikacja, daleka od sztuczności i nieumiejętnej perswazji
    • Łatwe odnajdowanie się w otoczeniu społecznym
    • Kształtowanie relacji, w których się znajdujemy
    • Dopasowanie stylu komunikacyjnego do rozmówcy
    • Praktyczne klucze do obiecującego świata networkingu

    Od chwili swych narodzin człowiek staje się częścią społeczeństwa - i to nie tylko w sensie formalnym. Jesteśmy istotami stadnymi, potrzebujemy kontaktu z przedstawicielami naszego gatunku. Możemy normalnie funkcjonować głównie dzięki pozytywnym relacjom i współpracy z innymi ludźmi.

    Pewnie także Twoja babcia od małego mówiła Ci, że kto z kim przestaje, takim się staje. Miała rację. A chodziło jej o umiejętności społeczne, komunikacyjne i wzajemny wpływ, jaki ludzie wywierają na siebie. Myślała o tych umiejętnościach, które możesz teraz szlifować dzięki metodzie DSR, czyli Dynamic Social Relations (Dynamiczne Relacje Społeczne). Jest to autorski model, zapewniający naturalny sposób prowadzenia rozmowy oraz charakteryzujący się elastycznością w zmienianiu stylów komunikacyjnych i rozwojem inteligencji społecznej w oparciu o większą świadomość działania sieci społecznych.

    Przekonaj się, że praktyczne zastosowanie wiedzy zawartej w tej książce przełoży się na Twoje lepsze wyniki w:

    • sprzedaży,
    • promowaniu marki, produktu lub firmy,
    • relacjach towarzyskich,
    • relacjach rodzinnych,
    • coachingu, doradztwie czy terapii,
    • wychowywaniu oraz socjalizacji.

    Maciej Czekaj - nim osiągnął wiek trzydziestu lat, pracował na kontrakcie menedżerskim, był członkiem rady nadzorczej oraz założył własną firmę szkoleniową. Kolejne lata przyniosły dalsze sukcesy: dwie książki, własny model komunikacyjny i jeszcze więcej zadowolonych klientów, zarówno prywatnych, jak i biznesowych. DSR powstało jako efekt współpracy z klientami w ciągu pięciu lat. Sytuacje życiowe wymagają sprawnego reagowania i skutecznego rozwiązywania problemów komunikacyjnych. Klienci z jednej strony potrzebują szybkiego udzielenia pomocy, a z drugiej wyposażenia ich w narzędzia zapobiegające przyszłym konfliktom w relacjach. Sama nauka zaś ma przebiegać jak najbardziej naturalnie odnosić się do tego, co klienci już potrafią i czego używają. Lata eksperymentów i stosowania pozornie sprzecznych systemów komunikacji zaowocowały syntezą - spójnym i skutecznym modelem komunikacji oraz doskonałą metodą jego przekazu.

    Książka napisana niezwykle potocznym i luźnym językiem. Maciek nie tylko zadbał o fenomenalny przekaz merytoryczny, a także daje nam proste wyjaśnienia rzeczy, które wydają się trudne. Jestem pod wrażeniem i dziękuję za wiele nowości - nie miałem pojęcia, że istnieją!
    Mariusz Szuba, mówca motywacyjny i trener NLP
    W jaki sposób zrobić korzystne pierwsze wrażenie? O czym i jak rozmawiać z dopiero co poznaną osobą? Jak przekształcić przygodną znajomość w głęboką więź emocjonalną? Jak odnaleźć się w grupie ludzi i sprawić, by wszyscy cię lubili oraz cenili? Książka Maćka nie tylko udziela odpowiedzi na te pytania, ale daje gotowe rozwiązania, które można od razu stosować wszędzie tam, gdzie kontaktujesz się z innymi ludźmi. Korzystając z odkryć NLP, prowokatywnych stylów komunikacji, metaforycznych metod porozumiewania, behawioralnych sposobów modyfikacji zachowań, a nawet zasad pracy agentów wywiadu, Maciej stworzył całościowy model skutecznej komunikacji. Całościowy - czyli opisujący wszystko, zaczynając od pierwszego uśmiechu, a kończąc na czterech stylach komunikacji, a także obejmujący zarówno drobne szczegóły techniczne, jak i ogólne strategie komunikacyjne. I, co dla mnie najważniejsze, od razu dający się zastosować w praktyce. Niezależnie od tego, czy jesteś pewnym siebie ekstrawertykiem, czy zupełnie nie radzisz sobie w kontaktach społecznych, książka Maćka otworzy przed Tobą nowe możliwości. Przede mną otworzyła.
    Lech Dębski, lekarz medycyny i trener NLP



  • E-biznes. Poradnik praktyka. eBook
  • Biznes usieciowiony

    • Tworzenie sugestywnych ofert
    • Budowanie przewagi konkurencyjnej
    • Sposoby na zdystansowanie rywali w e-biznesie

    Wirtualny biznes - prawdziwe pieniądze

    Masz dość pracy na etacie? Nie czerpiesz z niej satysfakcji, a i finansowo pozostawia ona wiele do życzenia? Twoje ambicje sięgają dalej? Jeśli zaczynasz rozważać kwestię pracy na własny rachunek, a przy tym nie chcesz, by początkowe inwestycje uderzyły Cię po kieszeni, e-biznes jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Tu w dość komfortowych warunkach możesz rozwijać działalność i osiągać zyski przy niskich kosztach.

    Internet jest środowiskiem, w którym prym wiodą właśnie małe i średnie firmy. To prawdziwe pole do popisu dla Twojej inicjatywy, bo w przypadku e-biznesu liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Książka ta, napisana przez eksperta i praktyka, będzie Twoim przewodnikiem po różnych odmianach przedsiębiorczości internetowej, zarówno tych najpopularniejszych, jak i niszowych. Przybliży Ci również sektor e-usług, który w naszym kraju dopiero raczkuje, ale w ciągu najbliższych lat stanie się działalnością szczególnie dochodową. Przede wszystkim jednak pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i wskaże, jak zrealizować najśmielsze nawet plany.

    POZNAJ:
    • warunki i zasady funkcjonowania w środowisku wirtualnym,
    • najbardziej efektywne strategie biznesu internetowego,
    • prawidła komunikacji biznesowej z e-klientem,
    • uroki i korzyści z pracy zdalnej i outsourcingu,
    • zasady unikania najczęstszych pułapek, czyhających na e-przedsiębiorców.



  • E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. eBook
  • Własny biznes bez ryzyka

    • Jak możesz zarabiać w internecie?
    • Gdzie są (dodatkowe) pieniądze?
    • Jak pogodzić pracę i e-pracę?

    Biznes czy etat? A gdyby tak jedno i drugie?

    Ile razy ostatnio sobie powtarzałeś: "Mam dość życia od pierwszego do pierwszego! Rzucam tę robotę! Rozkręcę własną firmę!"? I co? Zwolniłeś się? Masz już własne wizytówki? Twój notes jest wypełniony terminami spotkań z klientami? Jeśli tak - przyjmij gratulacje za odwagę i determinację. Jeśli jednak skończyło się tylko na obiecywaniu samemu sobie, nie przejmuj się. Istnieje rozwiązanie w sam raz dla Ciebie. To e-biznes... na etacie!

    Zwolnić się z pracy i założyć własną firmę: łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Jezioro problemów, morze formalności, ocean niepewności. Na szczęście pod ręką masz koło ratunkowe - biznes w sieci! Bez poświęcania całego wolnego czasu i bez ryzyka. Na własny rachunek (bankowy). Jeśli dobrze to rozegrasz, nadejdzie moment, w którym dodatkowe dochody staną się głównymi!

    Maciej Dutko podpowie Ci, jak prowadzić własny "E-biznes po godzinach":

    • E-biznes a etat - to da się pogodzić
    • Serwisy aukcyjne - idealne miejsce na start
    • Sklep internetowy dla początkujących - nawet nie wiesz, jakie to łatwe
    • E-usługi - marże w wysokości 500% i wyższe
    • Badania skuteczności - jak szybko sprawdzić, co działa, a co nie
    • Marketing w sieci - najlepsze i najprostsze sposoby
    • Przyszłość e-biznesu - czyli co będzie na topie
    • Przydatne adresy WWW

    Dr Maciej Dutko - absolwent edytorstwa na Uniwersytecie Wrocławskim i autor rozprawy doktorskiej na temat funkcjonalności stron WWW. Szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu i funkcjonalności stron internetowych. Redaktor, wykładowca akademicki, autor publikacji poświęconych nowym mediom (zwłaszcza internetowi). Autor wykładów internetowych w serwisie Ekademia.pl.



  • Efektywność osobista. Zarządzanie sobą i innymi w czasie. eBook
    • Wizja - obraz przyszłości
    • Zasada SMART
    • Wyznaczanie celów wspólnie z innymi
    • Typologia osobowości C.G. Junga
    • Systemy reprezentacji
    • Proaktywność - reaktywność
    • Autorytet wewnętrzny i zewnętrzny
    • Drzewo zarządzania sobą w czasie

    Jak żyć na 150%?

    Bezdyskusyjnie doba każdego człowieka na świecie ma dokładnie tyle samo godzin. Podobnie rzecz ma się z tygodniami i latami. Jak więc wyjaśnić fakt, że niektórzy z nas żyją aktywnie 24/7, a inni wciąż gonią w poszukiwaniu straconego czasu? Wszystko zależy od efektywności jednostki lub grupy, w której dana jednostka funkcjonuje. Wysoka efektywność oznacza najlepsze rezultaty podjętych działań, opisane relacją uzyskanych efektów do poniesionych nakładów. To "robienie rzeczy we właściwy sposób", "robienie rzeczy w jak najkrótszym czasie" oraz po prostu "robienie właściwych rzeczy".

    Skoro sięgasz po tę książkę, na pewno jesteś aktywnym człowiekiem, masz dużo obowiązków i jeszcze więcej marzeń do spełnienia. Chciałbyś także mieć więcej czasu, prawda? A czy wiesz, że każda godzina przeznaczona na planowanie dostarcza Ci czterech godzin wolnego czasu, który możesz spożytkować, jakkolwiek zechcesz? Poświęć kilka godzin na lekturę tej książki i zgłoś się po odbiór należnego czasu.

    • Przygotuj się na swoje przeistoczenie i baw się przy tym dobrze.
    • Rób sobie przerwy i analizuj ćwiczenia.
    • Czytaj czynnie - traktuj książkę jak materiał roboczy.
    • Bądź świadomy tego, że sukces osiągają tylko tacy ludzie, którzy potrafią się zmieniać.




kolejne strony:

1 2 3 4 5 6 7

Księgarnia Ebookpoint

Księgarnia Onepress

Księgarnia Sensus

Księgarnia Septem