Lista książek:
  • Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi. eBook
  • Wsłuchaj się w dźwięk napływających pieniędzy

    • Zamień swoje hobby w zysk!
    • Stwórz własne źródło stałych przychodów!
    • Dowiedz się, jak wyssać z internetu wszystko, co najlepsze!
    Jeśli poważnie myślisz o tym, żeby zarabiać w sieci, ale nie chcesz spędzać w niej całego życia, przeczytaj tę książkę i zastosuj się do zawartych w niej wskazówek.
    David Nour,
    autor bestsellerów Relationship Economics i ConnectAbility

    Życiowe motto Joela brzmi: osiągaj zyski dzięki swojej pasji. Co więcej, Joel dysponuje sprawdzonymi metodami uzyskiwania powtarzalnych wyników. Postępując zgodnie z jego receptami na zdobywanie przychodów online, wkroczysz na nowy poziom zdecydowania i pewności siebie - zarówno w internecie, jak i życiu osobistym.
    Gary W. Goldstein,
    hollywoodzki producent filmowy

    Wy$y$anie ka$y z $ieci

    Ty też zacznij zarabiać w sieci! Możliwości są praktycznie nieograniczone. Internet to gigantyczna kopalnia złota, do której wszyscy mamy nieograniczony dostęp. Nie musisz być właścicielem ogromnego koncernu medialnego, by również mieć swój udział w przychodach. Aby zarabiać w sieci, nie potrzebujesz magisterki z informatyki, komunikacji ani fizyki jądrowej. Musisz jedynie wiedzieć, jak to wszystko działa, a następnie znaleźć w sobie cierpliwość i motywację do walki o sukces.

    Kiedyś, żeby rozpocząć działalność gospodarczą, trzeba było mieć kapitał, kontakty, doświadczenie i apetyt na ryzyko. Dzisiaj wystarczy tylko komputer z dostępem do Internetu. To prawdziwa rewolucja społeczna. To kapitalizm dla mas! Z tej książki dowiesz się, jak to zrobić, żeby zarobić - najłatwiej, najsprawniej i najskuteczniej. Otrzymasz wszelkie praktyczne informacje dotyczące tego, jak założyć internetowy biznes, który będzie zarabiał. Autor podrzuci Ci także kilka kreatywnych pomysłów do wykorzystania we własnej firmie. Ponadto poznasz autentyczne strategie, których skuteczność została dokładnie przetestowana w praktyce.

    • Kilkanaście sposobów zamiany treści w gotówkę.
    • Tworzenie i sprzedaż własnej linii produktów.
    • Strategie reklamowe, brandingu i PR.
    • Nawiązywanie relacji ze stronami partnerskimi i klientami.
    • Informacje o webinariach i innych przydatnych narzędziach internetowych.
    • Wskazówki związane z optymalizacją strony w wyszukiwarkach.

    Strumień gotówki ogranicza jedynie prędkość łącza... i Twoja wyobraźnia!


    Joel Comm jest przedsiębiorcą, autorem książek, prelegentem, popularyzatorem mediów społecznościowych oraz twórcą innowacji w zakresie marketingu na platformach mobilnych. Należy do wiodących autorytetów w dziedzinie nowych taktyk marketingowych. Obecnie koncentruje się przede wszystkim na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter, w budowaniu marki. Jest także twórcą najpopularniejszych aplikacji mobilnych (w tym najgłośniejszej aplikacji na iPhone...a). Od 1995 roku z powodzeniem organizuje najnowocześniejsze przedsięwzięcia internetowe. Jego książki również są bardzo poczytne.



  • Chmura obliczeniowa. Rozwiązania dla biznesu. eBook
  • Odkryj wielką moc chmur obliczeniowych i potencjał, jaki kryją w sobie!

    • Co to jest chmura obliczeniowa?
    • Kiedy korzystać z chmur, a kiedy ich unikać?
    • Jak oszacować koszty korzystania z chmury obliczeniowej?

    Jeszcze parę lat temu udostępnienie dużej, popularnej aplikacji wiązało się z ogromnymi wydatkami na infrastrukturę. Konieczne było posiadanie własnej serwerowni, wynajmowanie przestrzeni w centrum danych lub uciekanie się do innych kosztownych rozwiązań. W tej chwili na zawołanie można otrzymać dokładnie tyle mocy obliczeniowej i przestrzeni dyskowej, ile w danej chwili jest potrzebne. Zmartwienia związane z nagłymi i chwilowymi wzrostami obciążenia odeszły na zawsze, a dostępność Twoich aplikacji na poziomie bliskim 100% przez okrągły rok jest w zasięgu ręki. Jak to możliwe?

    Książka ta wprowadzi Cię w świat, jakiego nie znałeś. Dowiesz się, czym są chmury obliczeniowe, kiedy z nich korzystać i co w nich umieszczać. Poznasz obecnych na rynku dostawców i ich platformy: Google App Engine, Amazon EC2, Windows Azure oraz Salesforce.com i Force.com. Każda z nich ma swoje mocne i słabe strony oraz sprawdza się najlepiej w innych rozwiązaniach. Po lekturze tej książki bezbłędnie wybierzesz najlepsze z nich - idealnie dopasowane do Twoich potrzeb. W kolejnych rozdziałach autorzy poruszają kwestie związane z bezpieczeństwem w chmurze, omawiają najlepsze wzorce dla aplikacji w niej działających oraz sposoby szacowania kosztów przechowywania danych. Znajdziesz tu też sposoby prowadzenia testów i wdrażania aplikacji w chmurach. Chmury obliczeniowe są przyszłością świata informatyki - głównie w sferze biznesu. Nie pozostawaj w tyle i już dziś sięgnij po kompendium, które otworzy przed Twoją firmą nowe możliwości!

    • Zasady definiujące przetwarzanie danych w chmurze
    • Historia chmur obliczeniowych i ich klasyfikacja
    • Najnowsze technologie, najwięksi dostawcy, najlepsze praktyki
    • Kiedy korzystać z chmury, a kiedy jej unikać
    • Tworzenie skalowalnych i niezawodnych aplikacji w chmurze
    • Przenoszenie do chmury istniejących aplikacji i infrastruktury
    • Niezawodność i bezpieczeństwo chmur obliczeniowych
    • Testy, wdrożenia i działanie w chmurze

    Wyjdź naprzeciw nowym technologiom i przenieś swój biznes do chmury!



  • E-biznes. Poradnik praktyka. eBook
  • Biznes usieciowiony

    • Tworzenie sugestywnych ofert
    • Budowanie przewagi konkurencyjnej
    • Sposoby na zdystansowanie rywali w e-biznesie

    Wirtualny biznes - prawdziwe pieniądze

    Masz dość pracy na etacie? Nie czerpiesz z niej satysfakcji, a i finansowo pozostawia ona wiele do życzenia? Twoje ambicje sięgają dalej? Jeśli zaczynasz rozważać kwestię pracy na własny rachunek, a przy tym nie chcesz, by początkowe inwestycje uderzyły Cię po kieszeni, e-biznes jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Tu w dość komfortowych warunkach możesz rozwijać działalność i osiągać zyski przy niskich kosztach.

    Internet jest środowiskiem, w którym prym wiodą właśnie małe i średnie firmy. To prawdziwe pole do popisu dla Twojej inicjatywy, bo w przypadku e-biznesu liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Książka ta, napisana przez eksperta i praktyka, będzie Twoim przewodnikiem po różnych odmianach przedsiębiorczości internetowej, zarówno tych najpopularniejszych, jak i niszowych. Przybliży Ci również sektor e-usług, który w naszym kraju dopiero raczkuje, ale w ciągu najbliższych lat stanie się działalnością szczególnie dochodową. Przede wszystkim jednak pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i wskaże, jak zrealizować najśmielsze nawet plany.

    POZNAJ:
    • warunki i zasady funkcjonowania w środowisku wirtualnym,
    • najbardziej efektywne strategie biznesu internetowego,
    • prawidła komunikacji biznesowej z e-klientem,
    • uroki i korzyści z pracy zdalnej i outsourcingu,
    • zasady unikania najczęstszych pułapek, czyhających na e-przedsiębiorców.



  • E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. eBook
  • Własny biznes bez ryzyka

    • Jak możesz zarabiać w internecie?
    • Gdzie są (dodatkowe) pieniądze?
    • Jak pogodzić pracę i e-pracę?

    Biznes czy etat? A gdyby tak jedno i drugie?

    Ile razy ostatnio sobie powtarzałeś: "Mam dość życia od pierwszego do pierwszego! Rzucam tę robotę! Rozkręcę własną firmę!"? I co? Zwolniłeś się? Masz już własne wizytówki? Twój notes jest wypełniony terminami spotkań z klientami? Jeśli tak - przyjmij gratulacje za odwagę i determinację. Jeśli jednak skończyło się tylko na obiecywaniu samemu sobie, nie przejmuj się. Istnieje rozwiązanie w sam raz dla Ciebie. To e-biznes... na etacie!

    Zwolnić się z pracy i założyć własną firmę: łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Jezioro problemów, morze formalności, ocean niepewności. Na szczęście pod ręką masz koło ratunkowe - biznes w sieci! Bez poświęcania całego wolnego czasu i bez ryzyka. Na własny rachunek (bankowy). Jeśli dobrze to rozegrasz, nadejdzie moment, w którym dodatkowe dochody staną się głównymi!

    Maciej Dutko podpowie Ci, jak prowadzić własny "E-biznes po godzinach":

    • E-biznes a etat - to da się pogodzić
    • Serwisy aukcyjne - idealne miejsce na start
    • Sklep internetowy dla początkujących - nawet nie wiesz, jakie to łatwe
    • E-usługi - marże w wysokości 500% i wyższe
    • Badania skuteczności - jak szybko sprawdzić, co działa, a co nie
    • Marketing w sieci - najlepsze i najprostsze sposoby
    • Przyszłość e-biznesu - czyli co będzie na topie
    • Przydatne adresy WWW

    Dr Maciej Dutko - absolwent edytorstwa na Uniwersytecie Wrocławskim i autor rozprawy doktorskiej na temat funkcjonalności stron WWW. Szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu i funkcjonalności stron internetowych. Redaktor, wykładowca akademicki, autor publikacji poświęconych nowym mediom (zwłaszcza internetowi). Autor wykładów internetowych w serwisie Ekademia.pl.



  • E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie. eBook
  • Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?

    • Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim
    • Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych
    • Interaktywne relacje z klientami
    • Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu
    • Narzędzia kreowania wizerunku w sieci

    Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą

    Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.

    Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.

    Internet ma przyszłość!

    • Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?
    • Narzędzia budowania image"u -- strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.
    • Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.
    • Grzechy główne działań internetowych.
    • Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.
    • Case studies

    Przeczytaj blog autora: O wizerunku w Internecie... i nie tylko



  • Facebook. Daj się poznać. eBook
  • Ludzie na całym świecie dosłownie oszaleli na punkcie serwisów społecznościowych. Nie mieć konta na jednym z nich to jak popełnić towarzyskie samobójstwo! Swoje konta w takich serwisach mają przecież wielkie gwiazdy filmowe, popularni piosenkarze i znani politycy, lecz również zwykli ludzie, przeciętni Kowalscy, pragnący podzielić się swoim życiem z bliższymi i dalszymi przyjaciółmi oraz zaistnieć w wirtualnej przestrzeni. Do najpopularniejszych portali społecznościowych należy z całą pewnością Facebook, który rozpoczął swoje istnienie jako niewielka inicjatywa pewnego studenta Uniwersytetu Harvarda, aby już po kilku latach stać się największym serwisem tego typu i jedną z najczęściej odwiedzanych witryn na świecie! W chwili oddawania tej książki do druku Facebook miał grubo ponad 300 milionów użytkowników!

    "Facebook. Daj się poznać" to książka, dzięki której bezboleśnie wkroczysz w rzeczywistość Facebooka i zaczniesz czerpać wiele przyjemności z jej odwiedzania. Poznasz interfejs serwisu i nauczysz się wykonywać większość niezbędnych działań. Ominiesz rafy, na których rozbijają się początkujący użytkownicy portalu i przez które często zniechęcają się do niego, pozostając "martwymi duszami" Facebooka. Znajdziesz też starych znajomych i poznasz nowych, a ponadto dołączysz do różnych grup i fanklubów. Dowiesz się, do czego służą tablica, wiadomości i czat. Poznasz również możliwości aplikacji oraz funkcje związane ze zdjęciami i materiałami wideo. Zdobędziesz wiedzę na temat tego, jak wykorzystać serwis w promocji biznesu, i przekonasz się, że warto dbać o swoje bezpieczeństwo oraz prywatność publikowanych informacji.

    • Interfejs użytkownika serwisu
    • Zakładanie konta i definiowanie jego ustawień
    • Wyszukiwanie znajomych, grup i stron
    • Łączenie się z przyjaciółmi i wymiana informacji
    • Używanie aplikacji oferowanych przez serwis
    • Korzystanie z multimedialnych możliwości Facebooka
    • Komercyjne zastosowania portalu
    • Bezpieczeństwo i ochrona prywatności

    Dołącz do największej społeczności świata - odkryj serwis Facebook!



  • Firma w Internecie. Poradnik subiektywny. eBook
  • Internetowy ocean korzyści i... morze zagrożeń

    Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.

    Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności... czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.

    • Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
    • Z biznesu w e-biznes - jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
    • Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
    • Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
    • Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji


    Tomasz Hipsz - firmę świadczącą usługi związane z internetem założył w roku 1996, jeszcze podczas studiów na Politechnice Warszawskiej. Stworzył jeden z pierwszych polskich sklepów internetowych i kierował nim. Rozwijał się wraz z rozwojem zasięgu sieci - w ciągu lat, które upłynęły od uruchomienia jego własnej firmy, pomagał budować strony internetowe i reklamować się online 350 firmom, zarówno polskim, jak i międzynarodowym.



  • Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook
  • Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów. Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.

    Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:

    • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
    • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
    • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
    • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?

    W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.

    Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.



    Partner wydania:



  • Marketing wirusowy w internecie. eBook
  • Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością!

    • Niezbędny do życia bakcyl marketingowy
    • Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy
    • Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą
    • Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego
    • Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe -- studium kliniczne popularnych przypadków

    Epidemia rozsiewana przez sieć

    Była pierwsza połowa XXI wieku. Ludzkość, atakowana zewsząd milionami wyprzedażowych bakterii i marketingowych mikrobów, wreszcie wytworzyła skuteczną barierę ochronną. Nawet najbardziej zmutowane wirusy odbijały się od powłoki chroniącej umysły i portfele odbiorców. Profilaktyka antyreklamowa zaszła dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprytne promocyjne mikroorganizmy nie miały żadnych szans...

    Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem. Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika. Diagnoza jest pewna -- tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!

    Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:
    • dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
    • zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
    • subtelnie połączyć reklamę z marką
    • być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
    • wybrać właściwych partnerów
    • nawiązać więź z grupą docelową
    • obniżać koszty kampanii

    Dowiedz się, jak to zrobić -- kup teraz tę książkę i zacznij ją czytać od dziś!



  • Polski e-konsument - typologia, zachowania. eBook
  • E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.

    Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.

    Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.

      W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
    • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
    • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
    • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
    • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
    • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?

    Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".

    Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.



    Partner wydania:



  • ProBlogger. Jak czerpać zyski ze swojego bloga. eBook
  • Wybloguj swoją drogę do sukcesu

    Nie wierz pogłoskom mówiącym, że blogi najlepsze czasy mają już za sobą. Wręcz przeciwnie, zapotrzebowanie na ciekawe, unikalne, dobrej jakości treści nieustannie rośnie. Internetowe dzienniki przyciągają rzesze fanów i przysparzają dochodów. Teraz już nie musisz na własną rękę odkrywać, jak robią to zawodowcy. Ta książka, napisana przez starych wyjadaczy w branży, to nieocenione źródło informacji, dzięki któremu unikniesz wielu nieprzewidzianych pułapek, zaoszczędzisz cenny czas, zapewnisz sobie apetyczne źródło dochodów i staniesz się złotym dzieckiem blogosfery.

    • Poznaj najbardziej dochodowe strategie blogowania!
    • Zobacz, jak promować stronę na portalach społecznościowych!
    • Dowiedz się, w jaki sposób wymiernie ocenić sukces Twojego bloga!
    • Naucz się pisać w sposób przyciągający czytelników!
    • Sprawdź, jak znaleźć niszę, w której się wyróżnisz!

    Idź i zarabiaj więcej!



    Darren Rowse w 2004 roku założył blog ProBlogger.com, na którym publikuje wskazówki dotyczące wszystkiego, co wiąże się z blogowaniem. Jest także założycielem popularnego bloga Digital-Photography-School.com. Jego blogi są czytane przez ponad trzy miliony osób miesięcznie, a on sam od 2005 roku utrzymuje się wyłącznie z blogowania.

    Christ Garrett to pełnoetatowy bloger i konsultant do spraw nowych mediów. Od 1994 roku zajmuje się komercyjnym zastosowaniem internetu. Więcej informacji znajdziesz na stronie: www.probloggerbook.com.



  • Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja. eBook
  • Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!

    • Cele, strategia, technologia - precyzyjnie określ potrzeby i przewiduj skutki swoich działań
    • Internauci, klienci, sponsorzy - uwzględnij ich oczekiwania, możliwości i zachowania
    • Dokumentacja projektu, kwestie prawne - nie zaniedbuj formalności: i tak Cię dopadną!

    Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski. Za taką stroną, pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia, związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami, budowaniem społeczności internetowej. Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na co dzień.

    W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne. Paweł Frankowski nie ograniczał się przy tym do omówienia określonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów społecznościowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyśl i... do dzieła!

    • Cele przyświecające projektom internetowym
    • Różne rodzaje stron internetowych
    • Budowanie strategii i jej założenia
    • Grupy docelowe i sposoby ich określania
    • Współpraca z agencją interaktywną
    • Web 2.0 i 3.0
    • Wybór technologii dostosowanej do potrzeb
    • Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe
    • Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej
    • Logotyp i slogan a znaki towarowe
    • Ochrona konkurencji i prawo autorskie
    • Regulamin strony internetowej i umowy związane z Internetem
    • Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
    • Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu

    Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa sukcesu w sieci!



  • Serwis firmowy. Od pomysłu do gotowej witryny. Poradnik menedżera. eBook
    • Profesjonalne przygotowanie projektu
    • Wskazówki dotyczące organizacji przetargu
    • Wyjaśnienie kluczowych kwestii prawnych
    • Studia przypadków
    Sukces w biznesie zależy od umiejętnego wykorzystania narzędzi marketingowych. Wśród nich Internet jest już trudny do przecenienia. Bez Internetu coraz trudniej sprzedawać. Bez tego poradnika będzie Ci trudno wykorzystać Internet jako skuteczne narzędzie marketingowe.
    Grzegorz Kiszluk
    redaktor naczelny magazynu Brief

    Oferta firmy na stronie internetowej jest dostępna dla Twoich klientów przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku! To Twoja interaktywna wizytówka, okno na świat i źródło zysków. Zaprojektowanie witryny atrakcyjnej, funkcjonalnej, a przy tym wyposażonej w najbardziej nowoczesne rozwiązania marketingowe, jest przedsięwzięciem wymagającym profesjonalnego przygotowania. Skorzystaj z wiedzy jednego z najlepszych specjalistów w branży i naucz się skutecznie wyróżniać na e-rynku, budować autorytet swojej firmy online i kreować wizerunek za pośrednictwem serwisu korporacyjnego.

    Niniejszy poradnik przeznaczony jest dla osób, które odpowiadają w firmie za marketing oraz tworzenie i obsługę serwisu internetowego. Szczegółowo przedstawia kolejne etapy budowy nowego serwisu www, biorąc pod uwagę głównie punkt widzenia klienta. Zawarte w książce wskazówki i porady są efektem dwunastu lat doświadczeń autora, związanych z pracą nad projektami i współpracą z klientami -- czyli z obserwacją rynku marketingu interaktywnego w Polsce.

    • Kwestie techniczne opisane zrozumiałym językiem
    • Wybór właściwej agencji przygotowującej serwis
    • Kluczowe zagadnienia prawne
    • Kontrola kolejnych faz realizacji projektu
    • Planowanie działań na przyszłość



  • Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona. eBook


  • >>Możesz także kupić książkę w komplecie z książką uzupełniającą "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II"
    w promocyjnej cenie >>

    Czas rozwinąć własny biznes!

    • Analiza rynku i własnych możliwości -- branża, asortyment, konkurencja
    • Zakładanie sklepu -- oprogramowanie, witryna, oferta
    • Promocja sklepu i jego klienci -- wyszukiwarki, programy partnerskie, kampanie reklamowe

    Jeśli masz żyłkę do interesów, a posiadanie własnego punktu handlowego wydaje Ci się dobrym sposobem na biznes, na pewno doceniasz możliwości, jakie otwiera przed Tobą możliwość założenia sklepu internetowego. To świetna sprawa -- nie musisz inwestować w drogi lokal przy ruchliwej ulicy, odpowiedni wystrój czy specjalny magazyn. Handel w sieci możesz prowadzić z własnego mieszkania, nie musi on zajmować Ci całego dnia pracy, a to, co wymaga Twojego przemyślenia i starannego opracowania (oprócz wyboru branży i asortymentu), to wygląd i użyteczność witryny oraz jej miejsce w rankingach wyszukiwarek.

    W książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona" znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zakładania i prowadzenia sklepu internetowego -- od pierwszych decyzji biznesowych, przez wybór oprogramowania, tworzenie strony WWW, wykorzystywanie narzędzi promocyjnych i analitycznych, aż po planowanie długofalowych kampanii reklamowych i sposoby skupiania wokół siebie społeczności zadowolonych klientów. Dowiesz się więcej o roli wyszukiwarek, porównywarek i programów partnerskich, nauczysz się tworzyć szum medialny i redukować koszty przesyłek. Poznasz także wszystkie aspekty prawne związane z prowadzaniem działalności handlowej w Internecie!

    • Wybór branży i asortymentu
    • Analiza konkurencji
    • Oprogramowanie sklepowe i witryna WWW
    • Copywriting
    • Wykorzystanie Google Analytics i Google Adwords
    • Wyszukiwarki, porównywarki, programy partnerskie
    • Planowanie kampanii reklamowej
    • Budowanie społeczności wokół sklepu internetowego
    • Newslettery, mailingi i programy motywacyjne
    • Segmentacja klientów i marketing e-mailowy
    • Wysyłka i magazyny
    • Obsługa po sprzedaży
    • Sprzedaż sklepu

    Już ponad 11 000 polskich webmasterów, e-biznesmenów i przedsiębiorców czerpie swą wiedzę z książki "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy"



  • Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II. eBook


  • >>Możesz także kupić książkę w komplecie z książką uzupełniającą "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona"
    w promocyjnej cenie >>

    Zostań prawdziwym e-biznesmenem!

    • Marketing - promocja sklepu, systemy partnerskie, komunikacja z klientem
    • Użyteczność witryny - rozmieszczenie elementów, wyszukiwanie, nawigacja
    • Wybór sklepu - funkcjonalność, modele oprogramowania, logistyka

    Jeśli poważnie myślisz o otwarciu własnego sklepu, ale boisz się skoczyć od razu na głęboką wodę albo nie chcesz niepotrzebnie utopić góry pieniędzy, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie założenie sklepu internetowego. Taki sklep ma niemal same zalety - nie jest drogi w utrzymaniu, pozwala na elastyczne dopasowanie czasu pracy, zapewnia dotarcie do klientów mieszkających w innych rejonach kraju albo nawet na całym świecie. Jest tylko jedno małe "ale" - aby ten biznes przynosił dochody, musisz perfekcyjnie dopracować swoją witrynę, zapewnić jej skuteczną promocję, a ponadto nie nadużywać cierpliwości kupujących z powodu chaotycznej logistyki.

    Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia, znajdziesz w książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II ". Jest to nowa, uzupełniona wersja niezwykle popularnej książki pod tym samym tytułem, wydanej przez Helion w 2006 roku. Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy. Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy!

    • Strategie konkurencji i zyskiwanie zaufania klienta
    • Pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach
    • Programy partnerskie, aukcje internetowe, różne formy promocji
    • Public relations i kampanie reklamowe
    • Kompleksowa analiza danych statystycznych i obliczanie zysków
    • Obsługa klienta przed sprzedażą i po niej
    • Grafika i rozmieszczenie elementów witryny
    • Strona główna, strona kategorii, strona produktu
    • Nawigacja, proces zamawiania, koszyk
    • Logowanie, zakładanie konta, wyszukiwanie wśród produktów w sklepie
    • Centrum informacyjne, bezpieczeństwo, logistyka
    • Modele oprogramowania, charakterystyka najważniejszych rozwiązań
    • Prawo w kontekście sklepu internetowego

    Załóż własny sklep internetowy - rozkręć wielkie źródło dochodów!



  • Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem? eBook
  • Wygodny jak... Twoja strona!

    • Ergonomia w sieci, czyli konstruowanie serwisów intuicyjnych i prostych w obsłudze
    • Zwiększanie rentowności witryn przez poprawianie ich użyteczności -- nawet od 100 do 400%
    • Rozwiązania zaprojektowane z myślą o właścicielach sklepów internetowych, menedżerach produktów, projektantach i grafikach, a także specjalistach od PR-u
    • Sposoby na wydłużenie pobytu użytkowników na stronie

    Wszędzie dobrze, ale najlepiej na Twojej stronie!

    W sieci robi się tłoczno. Nowe serwisy i usługi internetowe pojawiają się jak grzyby po deszczu. Użytkownik może nieskrępowanie surfować z jednego adresu na kolejny, przeskakując po drodze jeszcze tu i tam. I tylko Twoja kreatywność, intuicja i troska o jego komfort mogą sprawić, że zostanie dłużej właśnie na Twojej stronie. Jeśli się nim nie zajmiesz, przeklika się dalej...

    Człowiek jest istotą wygodną. Zwłaszcza, gdy wydaje w sieci swoje własne pieniądze! W tym przypadku komfort i ergonomia przejawiają się w intuicyjnej nawigacji, szybkim dostępie do szukanych informacji, przyjaznym interfejsie, szybkości działania serwisu i jego merytorycznej zawartości. Nie można zapomnieć także o zestawie pewnych konwencji, których przestrzeganie jest w Internecie niepisanym prawem.
    Wykorzystaj wszystkie te elementy i stwórz przyjazną, wygodną oraz logiczną witrynę -- a potem ciesz się jej popularnością i wysoką rentownością!

    Sztuka użytkowa w Internecie:
    • Co daje dobre usability?
    • Jakie są główne elementy konwencji i czym się kierować, umieszczając standardowe elementy na stronie, wybierając typografię oraz tworząc przyciski graficzne?
    • Dlaczego ramki i Flash mogą okazać się strzałem w kolano?
    • Jak zwiększać efektywność systemów e-commerce?
    • Czym charakteryzują się dobre strony korporacyjne, urzędowe i sklepy internetowe?
    • Co to są testy user-experience i jak je prowadzić?
    • Dlaczego mapa strony jest tak istotna?
    • Jak tworzyć skuteczne i niedługie teksty na strony internetowe (od ogółu do szczegółu)?



  • Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. eBook
  • W sieci słów, zdań i stron WWW

    • Skuteczne teksty użytkowe dla Internetu
    • 30 ćwiczeń z zakresu tworzenia treści internetowych
    • Dziennikarstwo internetowe, e-mail marketing, googlewriting i e-PR
    • Kluczowe umiejętności webwritera

    "Słowa, słowa, słowa" - odpowiada Hamlet na pytanie Poloniusza o to, cóż młody książę jest łaskaw czytać. Podobnie zareaguje dzisiejszy internauta, gdyby przeegzaminować go ze stopnia zapamiętania treści znalezionych w sieci. Co zrobić, by teksty na Twojej witrynie oraz Twoje e-maile przykuwały uwagę odbiorcy? Kiedy zadbać o to, by zarówno ludzki wzrok, jak i oko mechanizmów pozycjonujących spojrzały łaskawie na Twoją stronę? Jak ująć w słowa Internet i schwytać uwagę czytelnika?

    Internet wykorzystuje siłę słowa, podobnie jak prasa czy książki. Jednak badania dowodzą, że treści internetowe czytane są zupełnie inaczej. Internauta to nie czytelnik, a raczej "niecierpliwy przeglądacz" i "zaawansowany klikacz". Jaki wniosek płynie z tego dla Ciebie? Ano taki, że skoro chcesz zatrzymać internautę na dłużej na Twojej stronie, wywrzeć na niego wpływ czy stworzyć skuteczny przekaz reklamowy, musisz nauczyć się webwritingu. Zapoznanie się z tą dziedziną jest niezbędne, jeśli chcesz pisać dobre teksty dla Internetu - czyli inaczej teksty użytkowe: zwięzłe, rzeczowe, przejrzyste, czytelne, hipertekstowe i konwersacyjne.

    Konkretne rady i praktyczne ćwiczenia:

    • Jak samodzielnie przeprowadzić badania eye tracking?
    • Czym powinny charakteryzować się dobre teksty internetowe?
    • W jaki sposób wzbogacać treść o linki uzupełniające i rekomendujące oraz elementy multimedialne?
    • Kiedy e-mail perswazyjny jest naprawdę skuteczny?
    • Jak pisać teksty dziennikarskie dla Internetu: flash, news agencyjny, news prasowy?
    • Jakie teksty reklamowe są odpowiednie dla Google...a?



Księgarnia Ebookpoint

Księgarnia Onepress

Księgarnia Sensus

Księgarnia Septem