Lista książek:
  • Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych
  • Jak to się robi w nowych mediach?

    • Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
    • Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
    • Poznaj media społecznościowe od kuchni

    Idź z duchem Internetu!

    Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.

    Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.

    • Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
    • Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników?
    • Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych?
    • Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych?
    • Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych?
    • Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego?
    • Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?

    Poznaj swoich klientów i naucz się odróżniać fakty od plotek!



  • Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0
  • Technologia to TY

    • Nowe modele biznesowe
    • Tworzenie sieci kontaktów
    • Badania i analityka
    • Marki generowane przez konsumentów
    • Łączenie się internetu i kanałów mobilnych
    To podstawowy przewodnik po misternych i skomplikowanych relacjach społecznych, przeznaczony zarówno dla dyrektora naczelnego wielkiej korporacji czy przedsiębiorcy, jak i dla studenta marzącego o założeniu własnej firmy. Mitch Joel pomaga nam zrozumieć ten nowo powstały świat i wykorzystać jego siłę na naszą korzyść.
    Dan Ariely,
    autor książki Predictably Irrational
    Najpierw był rozłam, potem otchłań, a następnie przepaść. Teraz oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie do nawiązania relacji. Mitch zabierze Was na pouczającą, zabawną wycieczkę po tym, co oznaczają internetowe kontakty - z klientami, znajomymi, a nawet konkurentami. Jeśli chcecie być na bieżąco, macie taką szansę. Lepiej się pospieszcie.
    Seth Godin,
    autor książki Plemiona 2.0
    W dzisiejszym świecie Twittera, Facebooka i całej tej szybkiej komunikacji nawiązanie kontaktu między Twoją firmą a klientami jest niezbędne. Problem polega na tym, że nie pomogą Ci już stare zasady. Dziś przeżycie zależy od umiejętności stworzenia prawdziwej wartości dodanej, wiarygodnego przekonywania i budowania zaufania. Dla każdego, kto chce zrozumieć świat nowych mediów, to jest niezbędny przewodnik.
    Daniel. H. Pink,
    autor książki A Whole New Mind

    Przedsiębiorczość 2.0

    Sześć stopni oddalenia to znana hipoteza, według której wszyscy jesteśmy ze sobą połączeni siecią znajomości obejmującą do sześciu osób - ja znam kogoś - kto zna kogoś - kto zna kogoś - kto zna kogoś - kto zna kogoś - kto zna kogoś - kto zna CIEBIE. To nośna i mocna hipoteza... Cóż z tego, kiedy współczesne technologie zdołały ją pożreć, przeżuć i wypluć.

    W świecie cyfrowym wszelkie blokujące Twój rozwój stopnie oddalenia między Tobą a Twoimi klientami oraz potencjalnymi klientami zostały powalone na łopatki i zdetronizowane. Internet, serwisy społecznościowe oraz narzędzia nowych mediów sprawiły, że stopnie oddalenia zastąpiły piksele. To zmienia wszystko, co wiemy o prowadzeniu biznesu i o tym, w jaki sposób udostępniać swoje marki, produkty czy usługi społeczności internautów. Wszyscy są ze sobą połączeni. Czas, aby Twoja firma również znalazła się w tej sieci.

    • Portale społecznościowe - nowa siedziba Twojej firmy
    • Tworzenie nośnej i rozpoznawalnej marki osobistej
    • Reklama internetowa i Twój blog - wady i zalety
    • Budowanie własnej wiarygodności i zaufania
    • Bycie stale na bieżąco i kontrolowanie sytuacji
    • Cyfrowy nomada - twór urządzeń mobilnych

    Dyskusja, dzielenie się informacjami i nauka nie kończą się na książce. Zajrzyj na blog i podcast Mitcha Joela "Six pixels of Separation" - znajdziesz tam nowe wiadomości na temat zmieniającego się świata biznesu, mediów, przedsiębiorczości i marketingu: www.twistimage.com/blog.



  • Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę
    • Bestseller "New York Timesa"
    • Bestseller "Wall Street Journal"
    • Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu "Inc."
    • Najlepsza książka w kategorii "Biznes, marketing i reklama" według 800CEORead.com
    • Najlepsza książka w kategorii "Small biznes" według "Small Business Trends"
    Co jakiś czas w Twoje ręce wpada książka, która nie pozwala Ci wstać z fotela, wręcz każe Ci robić notatki i opowiadać o sobie znajomym - przełomowa książka, która zmienia Twoje życie. Właśnie taką książkę trzymasz w ręku.
    Seth Godin, autor książki Plemiona 2.0
    Media społecznościowe mogą być nowym zjawiskiem, ale nie są przelotną modą, bowiem zdążyły już na zawsze odmienić sposób komunikacji firm z ich klientami. Niniejsza książka oferuje plan skutecznej obecności w tej sferze.
    David B. Thomas, menedżer ds. mediów społecznościowych, SAS

    Nie chodzi o to, kogo znasz, lecz o to, kto zna Ciebie

    Konsumenci coraz mniej ufają tradycyjnym przekazom reklamowym. Wykazują wrogie nastawienie w stosunku do ludzi, którzy kierują się ukrytymi motywami. Mają świadomość tego, w jaki sposób próbują na nich wpływać nie do końca uczciwi spece od reklamy, marketingu oraz wszelkiej maści handlowcy. Dziś, aby zdobyć zaufanie klientów, musisz wykazać nieco więcej inicjatywy, a przede wszystkim musisz wiedzieć, jakich strategii i narzędzi używać, by pozyskać ich lojalność. Sięgnij po wsparcie agentów zaufania.

    Kim są agenci zaufania? To ludzie sprawnie poruszający się w świecie technologii internetowych. Mają wielu wirtualnych znajomych i potrafią zrobić na nich dobre wrażenie. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w krótszym czasie docierają ze swoim przekazem do szerszego grona użytkowników niż jakikolwiek typowy korporacyjny specjalista od PR czy marketingu, generując przy tym znacznie większe zainteresowanie swoich odbiorców przy mniejszych kosztach. Ich wiedza i umiejętności są bezcenne - musisz więc albo stać się takim agentem, albo nauczyć się korzystać z ich oferty.

    Dowiedz się, w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać sieci kontaktów do budowania reputacji marki, wzmacniania siły jej oddziaływania i osiągania wyższych zysków. Poznaj konkretne strategie i autentyczne historie przypadków, w których obecność w mediach społecznościowych przełożyła się na większe sukcesy firm. Odkryj tajniki pozyskiwania lojalności klientów w rzeczywistości internetowej - pozwól, by Twoja firma odniosła sukces na nowych rynkach i w nowych kanałach marketingowych.

    • Biznesowa wartość znajomości.
    • Zasady wirtualnej etykiety.
    • Sztuka wywierania wpływu.
    • Nowy model obsługi klienta.
    • Podtrzymywanie sieci kontaktów.
    • Zdobywanie zaufania nieznajomych.
    • Korzystanie z sieci w celu zdobycia autorytetu.
    • Równowaga życia osobistego i zawodowego.



Księgarnia Ebookpoint

Księgarnia Onepress

Księgarnia Sensus

Księgarnia Septem