Lista książek:
  • 125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego
  • Zadaj pytanie, otrzymasz odpowiedź

    Dla tysięcy osób czujących w sobie żyłkę przedsiębiorczości internet jest prawdziwą ziemią obiecaną - trochę jeszcze dziką i nie do końca rozpoznaną, jednak oferującą niezmierzone wprost możliwości. E-biznes zaś to najbardziej smakowita wisienka na tym wirtualnym torcie.


    Nowe e-inicjatywy powstają codziennie; często wystarczy po prostu dobry pomysł, by bardzo niewielkim kosztem wejść na rynek i podbić go dzięki swoim usługom czy produktom. Ale skąd wiadomo, że pomysł jest dobry? Od czego zacząć? Jakie rozwiązania najlepiej zastosować? Jak ograniczyć koszty do minimum? Sam pewnie masz ochotę zadać setki pytań na ten temat. Potrzebujesz więc kompetentnego eksperta i praktyka w jednej osobie; człowieka, który pozwoli Ci rozwiać wszelkie wątpliwości w dziedzinie e-biznesu - Piotra Majewskiego.

    Przeczytaj, co mówi na temat e-biznesu, i poznaj odpowiedzi na 125 najważniejszych pytań, m.in.:

    • Jak wejść w internet i odnieść sukces bez wielkich inwestycji?
    • Gdzie są pieniądze w sieci, a gdzie ich nie ma?
    • Jak przeprowadzić efektywną analizę rynku i konkurencji?
    • Jak zacząć, jeśli nie mamy doświadczenia informatycznego i funduszy, ale mamy czas?
    • Jak stworzyć kampanię marketingową dla nowo powstałego portalu?
    • Jak wypromować swój e-biznes skutecznymi i darmowymi metodami?
    • W jaki sposób klienci najchętniej płacą w e-sklepach i jak ułatwić im transakcje?
    • Gdzie szukać i jak znaleźć dobrego copywritera?
    • Jak zwabić klientów do sklepu internetowego?
    • Jak blog może wpływać na sprzedaż?


    • Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych
    • Poznaj tajniki biznesu aukcyjnego

      • Nawiąż współpracę z Allegro
      • Stosuj skuteczne metody obsługi klienta oraz sprzedaży
      • Zarabiaj naprawdę duże pieniądze na aukcjach internetowych

      Planujesz rozkręcenie własnego biznesu? A może chcesz po prostu sprzedać niepotrzebne rupiecie? Aukcje internetowe na Allegro to doskonały wybór! Dzięki nim błyskawicznie trafisz do szerokiego grona potencjalnych klientów, unikniesz wielu zbędnych formalności oraz problemów i to bez konieczności wychodzenia z domu. Nie będziesz musiał ponosić kosztów wynajęcia sklepu ani płacić pracownikom. Na całym świecie miliony osób handlują za pomocą aukcji internetowych -- spróbuj i Ty.

      Książka "Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych" to pierwsza publikacja w Polsce dotycząca dynamicznie rozwijającego się handlu w sieci. Dowiesz się z niej, jakie są zalety i wady tego biznesu, jak wybrać odpowiedni asortyment oraz jak korzystać z największego polskiego serwisu aukcyjnego -- Allegro. Nauczysz się określać i stosować strategie cenowe, a także szacować zyski. Wystawisz na aukcję pierwsze przedmioty oraz poznasz metody zwiększania ich sprzedaży. Opanujesz tajniki tworzenia atrakcyjnych stron z informacjami o produkcie i o sobie, a także sposoby rzetelnej współpracy, które pozwolą Ci zyskać stałych i zadowolonych klientów.

      • Zalety i wady aukcji internetowych
      • Wybór serwisu i produktów
      • Współpraca z serwisem aukcyjnym Allegro
      • Zasady prowadzenia aukcji
      • Stosowanie odpowiednich strategii cenowych
      • Szacowanie zysków
      • Tworzenie interesujących i wiarygodnych stron aukcji
      • Przygotowywanie pierwszej aukcji
      • Techniki zwiększania sprzedaży
      • Zapewnianie sprawnej obsługi klienta
      • Kreowanie marki i walka z konkurencją

      Nie masz pieniędzy na rozkręcenie biznesu?
      Handel na Allegro możesz zacząć od zaraz!



    • Oprogramowanie godne zaufania. Metodologia, techniki i narzędzia projektowania
    • Poznaj narzędzia, techniki oraz metodologię tworzenia niezawodnego oprogramowania

      • Jak przeprowadzić weryfikację, oceniać i konserwować oprogramowanie?
      • Jakie są finansowe aspekty tworzenia oprogramowania godnego zaufania?
      • Jak zarządzać portfelem technologii informatycznych?

      Jakość oprogramowania to wielowarstwowe zagadnienie. Spojrzenie na nią z kilku perspektyw jest kluczowe dla procesu tworzenia nowego produktu. Należy przy tym wziąć pod uwagę nie tylko opłacalność jego wytwarzania i konkurencyjność, ale także jawne i ukryte potrzeby naszych klientów oraz partnerów biznesowych. Stąd wynika potrzeba używania zintegrowanej technologii, pomagającej spełniać wszystkie te wymagania. Odpowiada na nią technologia projektowania oprogramowania godnego zaufania (ang. Designing for Trustworthy Software). Służy ona wczesnemu rozwiązywaniu problemów związanych z jakością tworzonego produktu, dzięki czemu zapobiega powstawaniu błędów implementacji. Siłą tej technologii jest także fakt, że wszelkie działania związane z jakością są podejmowane przed napisaniem każdego wiersza kodu.

      Ta książka pomoże w poprawie jakości wszystkim tym, którzy wdrażają rozwiązania wewnętrzne i zewnętrzne, prowadzą konsultacje i świadczą pomoc techniczną. Zawiera ona przełomowe rozwiązania dla specjalistów z dziedziny oprogramowania oraz jakości - od programistów po liderów projektu, od głównych architektów oprogramowania po klientów. Z tego podręcznika dowiesz się m.in., jak stosować najlepsze praktyki w dziedzinie kontrolowania jakości, organizacji szkoleń i zarządzania w wyjątkowym środowisku rozwoju oprogramowania.

      • Metodologia rozwoju oprogramowania
      • Miary jakości oprogramowania
      • Koszty jakości oprogramowania
      • Narzędzia i techniki projektowania oprogramowania godnego zaufania
      • Analityczny proces hierarchiczny
      • Złożoność, błędy i poka-yoke w procesach rozwoju oprogramowania
      • Ocena ryzyka oraz analiza przyczyn i skutków błędów (FEMA)
      • Technologie obiektowe i komponentowe
      • Techniki AHP, TRIZ, CoSQ i metoda Taguchiego
      • Integracja, wzbogacanie i konserwacja oprogramowania godnego zaufania
      • Wdrażania technologii DFTS
      • QFD dla projektów

      Twórz niezawodne oprogramowanie wysokiej jakości!



    • Bezpieczeństwo systemu e-commerce, czyli jak bez ryzyka prowadzić biznes w internecie
    • Na straży Twojego e-biznesu

      Biznes w internecie to świetna alternatywa dla sprzedaży towarów czy usług w sposób tradycyjny. Kupować w sieci można taniej, szybciej, wygodniej, a rynek odbiorców zwiększa się wielokrotnie w stosunku do tradycyjnego. No i oczywiście "prowadzić e-biznes każdy może". Aż do pierwszego potknięcia, często związanego z niedostatecznym zabezpieczeniem systemu, w oparciu o który pracuje sklep czy też platforma e-biznesowa.

      Problemy z bezpieczeństwem systemów e-commerce mogą mieć wiele rozmaitych przyczyn.

      • Dostawcy mają dostarczyć jak najtaniej w pełni funkcjonalny system i nie są rozliczani za priorytetowe potraktowanie kwestii bezpieczeństwa .
      • Ważna jest presja czasowa - im szybciej system będzie dostarczony, tym szybciej zacznie przynosić firmie zyski.
      • Materia bezpieczeństwa jest skomplikowana - nie każdy zna się na tych zagadnieniach.
      • Mało znane i trudne do przyswojenia bywają zagadnienia prawne - niewielu programistów czy analityków rozumie prawne aspekty prowadzenia przedsiębiorstwa e-commerce.

      W książce Bezpieczeństwo systemu e-commerce znajdziesz przede wszystkim informacje o mechanizmach prewencyjnych, czyli możliwych sposobach zabezpieczania systemu. Poznasz także wymogi prawne obowiązujące osoby handlujące przez internet. Autorzy rozpatrują je od strony aplikacji e-commerce, lecz także szerzej (opisują m.in. kwestię zapisów w regulaminie sklepu internetowego).

      Bardzo wartościowa publikacja, łącząca kwestie prawne oraz informatyczne, z naciskiem na aspekty praktyczne, pomocna przy projektowaniu rozwiązań na użytek małych i średnich przedsiębiorców.
      dr Stefan Szyszko,
      polski i unijny ekspert w dziedzinie ochrony informacji, ze szczególnym uwzględnieniem ochrony danych osobowych w sektorze ubezpieczeniowym


      Informacje zawarte w tym opracowaniu mogą przydać się przedsiębiorcom zamierzającym wejść ze swoją ofertą w świat rozwiązań internetowych lub zmieniającym sposób świadczenia usług. Mogą przydać się też administratorom wdrażającym i eksploatującym systemy e commerce oraz służyć jako przewodnik osobom zainteresowanym ochroną informacji w systemach e biznesu.
      Maciej Kołodziej,
      administrator bezpieczeństwa informacji w spółce Nasza Klasa, specjalista informatyki śledczej


      Publikacja z pewnością przyczyni się do rozwoju kultury bezpieczeństwa informacyjnego. To bardzo ważna książka dla wszystkich zaangażowanych w biznes online, zarówno tych prowadzących sklepy internetowe, jak i przygotowujących dla nich aplikacje i rozwiązania informatyczne.
      Marcin Olszewik,
      Dyrektor zarządzający w Allianz Direct New Europe


      Leszek Kępa - menedżer wydziału bezpieczeństwa w grupie kapitałowej działającej w branży finansowej; absolwent Szkoły Głównej Handlowej, Politechniki Częstochowskiej i Akademii Podlaskiej. Autor książki Dane osobowe w firmie. Praktyczny poradnik przedsiębiorcy. Zawodowo zajmuje się m.in. zagadnieniami związanymi m.in. takimi, jak zarządzaniem bezpieczeństwem informacji, badaniami bezpieczeństwa systemów i aplikacji, elementyami ciągłości działania i problematyką ochronay danych osobowych. Członek ISACA oraz Podkomisji Ochrony Danych i Standaryzacji Informacji Polskiej Izby Ubezpieczeń.

      Paweł Tomasik - absolwent Wyższej Szkoły Informatyki Stosowanej i Zarządzania w Warszawie; wieloletni praktyk w zarządzaniu bezpieczeństwem informacji w firmach z branży finansowej (bankowość, ubezpieczenia) oraz logistycznej. Ma dDoświadczenie poparte uznanymi certyfikatami, takimi jak m.in. Certified Information Systems Auditor (CISA), Audytor wewnętrzny ISO27001. Członek- założyciel ISACA Warsaw Chapter.

      Sebastian Dobrzyński - aplikant radcowski w Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Doświadczenie zawodowe zdobył podczas pracy pracując w bankach, m.in. przy analizie prawnej zabezpieczeń kredytów hipotecznych oraz w sprawach legislacyjnych. Obecnie pełni funkcję aAdministratora Bbezpieczeństwa Iinformacji w jednej ze spółek grupy kapitałowej działającej wz branży finansowej, w której zajmuje się ochroną danych osobowych. Jest cCzłonkiemek zespołu ekspertów ds. Kodeksu Dobrych Praktyk w zakresie ochrony danych osobowych w ubezpieczeniach, działającego przy Podkomisji Ochrony Danych i Standaryzacji Informacji Polskiej Izby Ubezpieczeń.



    • Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi
    • Wsłuchaj się w dźwięk napływających pieniędzy

      • Zamień swoje hobby w zysk!
      • Stwórz własne źródło stałych przychodów!
      • Dowiedz się, jak wyssać z internetu wszystko, co najlepsze!
      Jeśli poważnie myślisz o tym, żeby zarabiać w sieci, ale nie chcesz spędzać w niej całego życia, przeczytaj tę książkę i zastosuj się do zawartych w niej wskazówek.
      David Nour,
      autor bestsellerów Relationship Economics i ConnectAbility

      Życiowe motto Joela brzmi: osiągaj zyski dzięki swojej pasji. Co więcej, Joel dysponuje sprawdzonymi metodami uzyskiwania powtarzalnych wyników. Postępując zgodnie z jego receptami na zdobywanie przychodów online, wkroczysz na nowy poziom zdecydowania i pewności siebie - zarówno w internecie, jak i życiu osobistym.
      Gary W. Goldstein,
      hollywoodzki producent filmowy

      Wy$y$anie ka$y z $ieci

      Ty też zacznij zarabiać w sieci! Możliwości są praktycznie nieograniczone. Internet to gigantyczna kopalnia złota, do której wszyscy mamy nieograniczony dostęp. Nie musisz być właścicielem ogromnego koncernu medialnego, by również mieć swój udział w przychodach. Aby zarabiać w sieci, nie potrzebujesz magisterki z informatyki, komunikacji ani fizyki jądrowej. Musisz jedynie wiedzieć, jak to wszystko działa, a następnie znaleźć w sobie cierpliwość i motywację do walki o sukces.

      Kiedyś, żeby rozpocząć działalność gospodarczą, trzeba było mieć kapitał, kontakty, doświadczenie i apetyt na ryzyko. Dzisiaj wystarczy tylko komputer z dostępem do Internetu. To prawdziwa rewolucja społeczna. To kapitalizm dla mas! Z tej książki dowiesz się, jak to zrobić, żeby zarobić - najłatwiej, najsprawniej i najskuteczniej. Otrzymasz wszelkie praktyczne informacje dotyczące tego, jak założyć internetowy biznes, który będzie zarabiał. Autor podrzuci Ci także kilka kreatywnych pomysłów do wykorzystania we własnej firmie. Ponadto poznasz autentyczne strategie, których skuteczność została dokładnie przetestowana w praktyce.

      • Kilkanaście sposobów zamiany treści w gotówkę.
      • Tworzenie i sprzedaż własnej linii produktów.
      • Strategie reklamowe, brandingu i PR.
      • Nawiązywanie relacji ze stronami partnerskimi i klientami.
      • Informacje o webinariach i innych przydatnych narzędziach internetowych.
      • Wskazówki związane z optymalizacją strony w wyszukiwarkach.

      Strumień gotówki ogranicza jedynie prędkość łącza... i Twoja wyobraźnia!


      Joel Comm jest przedsiębiorcą, autorem książek, prelegentem, popularyzatorem mediów społecznościowych oraz twórcą innowacji w zakresie marketingu na platformach mobilnych. Należy do wiodących autorytetów w dziedzinie nowych taktyk marketingowych. Obecnie koncentruje się przede wszystkim na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter, w budowaniu marki. Jest także twórcą najpopularniejszych aplikacji mobilnych (w tym najgłośniejszej aplikacji na iPhone...a). Od 1995 roku z powodzeniem organizuje najnowocześniejsze przedsięwzięcia internetowe. Jego książki również są bardzo poczytne.



    • Czas na e-biznes
    • Jak myślisz, ile można zarobić na stronie www?

      • Nowe modele e-biznesu -- programy partnerskie, aukcje internetowe, e-mailing
      • Zdobywanie popularności w sieci bez kosztownej reklamy
      • Rozwijanie e-biznesu w zgodzie z przepisami o prawach autorskich i danych osobowych

      Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie -- ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć -- współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.

      Jeśli jesteś człowiekiem czynu, gotowym połączyć swój pomysł, czas i pracę w jeden udany projekt e-biznesu, ta książka jest dla Ciebie. Dowiesz się z niej, jak:

      • pozycjonować stronę www w wyszukiwarkach,
      • stosować outsourcing (czyli co zlecić na zewnątrz przy zakładaniu e-biznesu),
      • tworzyć nagłówki, hasła i nazwy produktów w sieci,
      • zaplanować treść merytoryczną i oprawę wizualną strony www,
      • redagować skuteczne e-maile reklamowe,
      • kupować i stosować bazy adresowe.

      Niech Twój e-biznes zarabia na Ciebie!



    • Druga pensja z sieci. Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy
      • Skuteczne taktyki tworzenia i sprzedawania ciekawych produktów w internecie
      • Wspaniałe źródła potencjalnych klientów
      • Dobre relacje, które zwiększają zyski
      • Sekrety spirali dochodów
      • Pomocne wskazówki, pozwalające szybko i łatwo stworzyć tekst, który będzie się sprzedawał
      • Przydatne narzędzia Google oraz inne źródła internetowe, które pomogą Ci odkryć nowe trendy i rynki
      Większość ludzi cieszyłaby się z dużych dochodów - ale duże dochody z dodatkowej działalności to szczyt marzeń. Lindahl i Rozek pokonują wszystkie bariery stojące na drodze do sukcesu w działalności internetowej i pokazują, że zignorowanie konwencjonalnej wiedzy może być najmądrzejszym ruchem, jaki kiedykolwiek wykonasz.
      Harvey Mackay,
      autor Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć, bestsellera nr 1 według "New York Timesa"

      Jak wydobyć kasę z sieci?

      Spędzasz w sieci sporo czasu i zostawiasz tam swoje pieniądze. Robisz przelewy, kupujesz online, klikasz łącza reklamowe, dzięki czemu zarabiają właściciele stron. Czas, aby ten strumień kasy popłynął i w drugą stronę! Nie musisz rzucać etatu ani podejmować brawurowego ryzyka, by zacząć zarabiać w internecie. Nie musisz zarywać nocy, by rozpocząć tam swoją działalność. Nie musisz być młodym wilkiem informatyki, nie musisz mieć niespotykanego talentu do sprzedaży, nie musisz wpadać na przełomowy pomysł. Jedyne, co musisz, to otworzyć tę książkę i... zacząć czytać.

      Trudno jest znaleźć na rynku wspaniałe poradniki na temat marketingu internetowego, które omawiają to zagadnienie od A do Z. Ta książka zawiera wszystkie ważne informacje, od definicji PDF po zaawansowane strategie biznesowe. Jest to baza, na której będziesz się opierać, tworząc szczegółowe taktyki dla Twojej konkretnej branży. Znajdziesz tutaj praktyczne, skuteczne rady na temat tego, jak otworzyć i rozwinąć nową działalność, gdy nie możesz spodziewać się żadnej pomocy z zewnątrz - oczywiście nie licząc tego podręcznika.

      Wszystkie Ważne Wiadomości:

      • Poznaj dziesięć fałszywych barier na drodze do Twojego sukcesu w internecie.
      • Przeczytaj o sześciu prawdziwych zagrożeniach dla Twojej działalności.
      • Sprawdź gotowe pomysły na szybkie i dochodowe produkty.
      • Zastosuj siedem fundamentów dobrej strony internetowej.
      • Unikaj powszechnych błędów marketingowych.
      • Wykorzystaj sekrety tworzenia spirali dochodów.



    • E-biznes. Poradnik praktyka
    • Biznes usieciowiony

      • Tworzenie sugestywnych ofert
      • Budowanie przewagi konkurencyjnej
      • Sposoby na zdystansowanie rywali w e-biznesie

      Wirtualny biznes - prawdziwe pieniądze

      Masz dość pracy na etacie? Nie czerpiesz z niej satysfakcji, a i finansowo pozostawia ona wiele do życzenia? Twoje ambicje sięgają dalej? Jeśli zaczynasz rozważać kwestię pracy na własny rachunek, a przy tym nie chcesz, by początkowe inwestycje uderzyły Cię po kieszeni, e-biznes jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Tu w dość komfortowych warunkach możesz rozwijać działalność i osiągać zyski przy niskich kosztach.

      Internet jest środowiskiem, w którym prym wiodą właśnie małe i średnie firmy. To prawdziwe pole do popisu dla Twojej inicjatywy, bo w przypadku e-biznesu liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Książka ta, napisana przez eksperta i praktyka, będzie Twoim przewodnikiem po różnych odmianach przedsiębiorczości internetowej, zarówno tych najpopularniejszych, jak i niszowych. Przybliży Ci również sektor e-usług, który w naszym kraju dopiero raczkuje, ale w ciągu najbliższych lat stanie się działalnością szczególnie dochodową. Przede wszystkim jednak pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i wskaże, jak zrealizować najśmielsze nawet plany.

      POZNAJ:
      • warunki i zasady funkcjonowania w środowisku wirtualnym,
      • najbardziej efektywne strategie biznesu internetowego,
      • prawidła komunikacji biznesowej z e-klientem,
      • uroki i korzyści z pracy zdalnej i outsourcingu,
      • zasady unikania najczęstszych pułapek, czyhających na e-przedsiębiorców.



    • Dotacje na e-biznes. Pozyskiwanie środków z UE w ramach PO IG 8.1
    • Poznaj najnowsze zasady. Tym razem decyduje jakość projektu, nie kolejność zgłoszeń. Pobierz aktualizację książki!


      Realne pieniądze na wirtualne usługi

      • Tworzenie usług elektronicznych w ramach działania PO IG 8.1
      • Pozyskiwanie funduszy na uruchomienie działalności gospodarczej
      • Opis przygotowywanych zmian w zakresie pozyskiwania środków z PO IG 8.1

      Przewodnik ułatwiający przedsiębiorcy przygotowanie projektu oraz wniosku konkursowego w działalności typu e-biznes w ramach działania PO IG 8.1.

      Na rozwój biznesu w Internecie możesz uzyskać do 85% wartości projektu!

      Ludzka przedsiębiorczość nie zna granic, nic więc dziwnego, że kilkadziesiąt lat po powstaniu sieci komunikacyjnej dla celów wojskowych stała się ona popularnym miejscem prowadzenia interesów. Internet nie tylko ułatwia komunikację i obniża koszty działań promocyjnych firmy - może być także doskonałym kanałem świadczenia usług czy realizacji partnerskich projektów.

      Dzięki członkostwu Polski w Unii Europejskiej prowadzenie działalności gospodarczej w Internecie ma wreszcie możliwość uzyskania wsparcia z funduszy europejskich. Jeśli zamierzasz oferować swoje usługi w formie elektronicznej szerokiemu gronu odbiorców lub chcesz realizować w sieci projekt biznesowy, masz szansę pozyskać dotację z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (PO IG).

      Tworzenie wniosku o dotację koniecznie zacznij od lektury tej książki!

      • Praktyczne wskazówki związane z przygotowaniem projektu i wniosku o jego dofinansowanie, których nie znajdziesz w dokumentacji konkursowej.
      • Wymagania formalne i merytoryczne konkursów.
      • Zasady przygotowania projektu na przykładzie konkretnej usługi elektronicznej
      • Serwisy informacyjne, wortale , gazety i czasopisma elektroniczne, biblioteki cyfrowe, usługi bankowe, systemy płatności on-line, fotoalbumy, aukcje internetowe, gry on-line, udostępnianie i aktualizacja oprogramowania, automatyczne nauczanie na odległość, czyli co rzeczywiście jest e-usługą

      Poznaj najnowsze zasady. Tym razem
      decyduje jakość projektu, nie kolejność zgłoszeń.
      Pobierz aktualizację książki




    • E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe
    • Własny biznes bez ryzyka

      • Jak możesz zarabiać w internecie?
      • Gdzie są (dodatkowe) pieniądze?
      • Jak pogodzić pracę i e-pracę?

      Biznes czy etat? A gdyby tak jedno i drugie?

      Ile razy ostatnio sobie powtarzałeś: "Mam dość życia od pierwszego do pierwszego! Rzucam tę robotę! Rozkręcę własną firmę!"? I co? Zwolniłeś się? Masz już własne wizytówki? Twój notes jest wypełniony terminami spotkań z klientami? Jeśli tak - przyjmij gratulacje za odwagę i determinację. Jeśli jednak skończyło się tylko na obiecywaniu samemu sobie, nie przejmuj się. Istnieje rozwiązanie w sam raz dla Ciebie. To e-biznes... na etacie!

      Zwolnić się z pracy i założyć własną firmę: łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Jezioro problemów, morze formalności, ocean niepewności. Na szczęście pod ręką masz koło ratunkowe - biznes w sieci! Bez poświęcania całego wolnego czasu i bez ryzyka. Na własny rachunek (bankowy). Jeśli dobrze to rozegrasz, nadejdzie moment, w którym dodatkowe dochody staną się głównymi!

      Maciej Dutko podpowie Ci, jak prowadzić własny "E-biznes po godzinach":

      • E-biznes a etat - to da się pogodzić
      • Serwisy aukcyjne - idealne miejsce na start
      • Sklep internetowy dla początkujących - nawet nie wiesz, jakie to łatwe
      • E-usługi - marże w wysokości 500% i wyższe
      • Badania skuteczności - jak szybko sprawdzić, co działa, a co nie
      • Marketing w sieci - najlepsze i najprostsze sposoby
      • Przyszłość e-biznesu - czyli co będzie na topie
      • Przydatne adresy WWW

      Dr Maciej Dutko - e-przedsiębiorca, właściciel firmy szkoleniowej Dutkon.pl, autor kilku książek (w tym dwóch bestsellerów: "Twoja pierwsza strona WWW" oraz "E-biznes. Poradnik praktyka"). Certyfikowany Wykładowca Allegro, który (w oparciu o sprawdzone w praktyce metody) przeszkolił kilka tysięcy sprzedawców internetowych, także za granicą. Przedmioty związane z e-biznesem wykłada na uczelniach wyższych w całej Polsce; prowadzi blog ekspercki Akademia-Internetu.pl. Więcej informacji znajdziesz na stronie Dutko.pl.



    • E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie
    • Własny biznes bez ryzyka

      • Jak możesz zarabiać w internecie?
      • Gdzie są (dodatkowe) pieniądze?
      • Jak pogodzić pracę i e-pracę?

      Biznes czy etat? A gdyby tak jedno i drugie?

      Ile razy ostatnio sobie powtarzałeś: "Mam dość życia od pierwszego do pierwszego! Rzucam tę robotę! Rozkręcę własną firmę!"? I co? Zwolniłeś się? Masz już własne wizytówki? Twój notes jest wypełniony terminami spotkań z klientami? Jeśli tak - przyjmij gratulacje za odwagę i determinację. Jeśli jednak skończyło się tylko na obiecywaniu samemu sobie, nie przejmuj się. Istnieje rozwiązanie w sam raz dla Ciebie. To e-biznes... na etacie!

      Zwolnić się z pracy i założyć własną firmę: łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Jezioro problemów, morze formalności, ocean niepewności. Na szczęście pod ręką masz koło ratunkowe - biznes w sieci! Bez poświęcania całego wolnego czasu i bez ryzyka. Na własny rachunek (bankowy). Jeśli dobrze to rozegrasz, nadejdzie moment, w którym dodatkowe dochody staną się głównymi!

      Maciej Dutko podpowie Ci, jak prowadzić własny "E-biznes po godzinach":

      • E-biznes a etat - to da się pogodzić
      • Serwisy aukcyjne - idealne miejsce na start
      • Sklep internetowy dla początkujących - nawet nie wiesz, jakie to łatwe
      • E-usługi - marże w wysokości 500% i wyższe
      • Badania skuteczności - jak szybko sprawdzić, co działa, a co nie
      • Marketing w sieci - najlepsze i najprostsze sposoby
      • Przyszłość e-biznesu - czyli co będzie na topie
      • Przydatne adresy WWW

      Dr Maciej Dutko - absolwent edytorstwa na Uniwersytecie Wrocławskim i autor rozprawy doktorskiej na temat funkcjonalności stron WWW. Szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu i funkcjonalności stron internetowych. Redaktor, wykładowca akademicki, autor publikacji poświęconych nowym mediom (zwłaszcza internetowi). Autor wykładów internetowych w serwisie Ekademia.pl.



    • E-commerce. Genialnie proste tworzenie serwisów w PHP i MySQL
    • Poznaj zasady wirtualnego handlu i zarabiaj prawdziwe pieniądze

      • Jak stworzyć doskonałą witrynę sklepu internetowego?
      • Jak zapewnić maksymalne bezpieczeństwo Twojej strony?
      • Jak przeprowadzać sprzedaż i zarządzać stanem magazynowym?

      Handel elektroniczny to znakomity sposób prowadzenia działalności zarobkowej. Twoje przedsięwzięcie może odnieść prawdziwy sukces - pod warunkiem, że się do niego dobrze przygotujesz. Oto jedna z nielicznych książek na rynku dostarczających szczegółowych informacji na temat tworzenia serwisów e-commerce z wykorzystaniem PHP i MySQL. Bez względu na to, czy tworzysz dynamiczne strony internetowe od lat, czy dopiero od kilku tygodni, z pewnością znajdziesz tu mnóstwo bezcennych informacji.

      Dzięki książce E-commerce. Genialnie proste tworzenie serwisów w PHP i MySQL dowiesz się, jak zaprojektować bazę danych, generować katalog produktów, zarządzać koszykiem zakupów, obsługiwać zamówienia i płatności oraz sprawić, by Twój sklep internetowy nie wymagał od Ciebie pracy ponad siły, a jednak był dochodowy. Podręcznik zawiera również omówienie tak istotnych zagadnień, jak zapewnienie bezpieczeństwa witryny oraz zadbanie o interfejs przyjazny użytkownikom, a także informacje dotyczące modułowego programowania, gotowego do dalszej rozbudowy. Przytoczone tu praktyczne przykłady pozwolą Ci spojrzeć na systemy e-commerce z możliwie jak najszerszej perspektywy.

      • Wybór technologii internetowych
      • Struktura i projekt witryny
      • Zarządzanie zawartością witryny
      • Tworzenie kont użytkowników
      • Łączenie różnych systemów płatniczych
      • Sprzedaż wirtualnych produktów
      • Tworzenie bezpiecznego środowiska serwera i baz danych
      • Tworzenie paneli administracyjnych
      • Zasady składania zamówień

      Magia tworzenia profesjonalnych serwisów e-commerce.



    • E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji
    • Otaczają Cię proste, oczywiste rozwiązania, które mogą szokująco zwiększyć Twoje dochody, znaczenie, wpływy i przyczynić się do Twojego sukcesu. Rzecz w tym, że ich nie dostrzegasz.
      Jay Abraham

      E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces! Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać! Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co dzień posługujesz się internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie wiesz, jak się do tego zabrać -- oto książka, która stanie się Twoim najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem!


      Konkretne informacje zamiast przydługich opisów:
      • permission marketing oraz desktop marketing,
      • kampanie wirusowe i marketing w wyszukiwarkach,
      • strategiczne planowanie mediów w internecie,
      • zarządzanie projektami e-marketingowymi,
      • społeczności internetowe.

      Autorzy współtworzą Grupę Adv.pl -- zespół firm specjalizujących się w szeroko rozumianej komunikacji e-marketingowej. W ramach swoich wyspecjalizowanych kompetencji realizowali oni cele marketingowe dla wielu uznanych polskich oraz międzynarodowych marek.


      "To specjaliści najwyższej klasy" - Daniel Myszkowski, Expander

      "Są naprawdę skuteczni" - Anna Gościmska, Bank DnB NORD

      "Warto z nimi pracować" - Arkadiusz Cempura, LUKAS Bank

      "To innowacyjna agencja" - Agnieszka Bukwa, Nestlé Polska

      "Firma o ogromnych możliwościach" - Leszek Gawron, Telekomunikacja Polska




    • E-przyjaciele. Zobacz, co media społecznościowe mogą zrobić dla Twojej firmy
    • Ze świecą szukać kogoś takiego jak ona. Amber świetnie rozumie specyfikę mediów społecznościowych i zawsze potrafi wyczuć, w jakim kierunku ewoluują.
      Steve Chen,
      współtwórca YouTube
      Opłaca się mieć wysoko postawionych przyjaciół, a Amber zajmuje bardzo ważną pozycję w świecie mediów społecznościowych. Być może ona nie zostanie Twoją przyjaciółką, ale jej książka lepszą być nie może.
      Guy Kawasaki,
      autor książek Rewolucyjne pomysły oraz Sztuka rozpoczynania
      Amber rozumie, jak ważna jest dla nas wszystkich - osób prywatnych, ale także firm oraz organizacji - umiejętność wykorzystania mediów społecznościowych do budowania relacji z ludźmi tak, by nasze wysiłki zostały uznane za szczere i autentyczne. Sądzę, że jest liderką w tej dziedzinie.
      Tony Robbins,
      znany na całym świecie ekspert ds. motywacji i przedsiębiorca

      Lubię to!

      Nie ma Cię w internecie? A zatem prawdopodobnie nie istniejesz. Nie masz profilu na Facebooku albo Twitterze? Zapewne nie posiadasz żadnych przyjaciół. Dziś prowadząc firmę i licząc na jej dynamiczny rozwój, nie możesz pozwolić sobie na brak własnej strony WWW, ale przede wszystkim popełnisz niewybaczalną zbrodnię, zaniedbując media społecznościowe. Niezależnie od tego, czy jesteś blogerem, szefem małej firmy, pracownikiem ogromnej międzynarodowej korporacji, czy aspirujesz do miana króla internetu - to, czego Ci trzeba, by odnieść towarzyski i biznesowy sukces, to zestaw narzędzi internetowych wraz z najskuteczniejszymi technikami ich zastosowania.

      Dlaczego ta książka tak bardzo wyróżnia się na rynku? Ponieważ proponuje wyjątkowo skuteczną strategię marketingową - opartą na idei przyjaźni. Jak to działa? Zbierz grupę prawdziwych przyjaciół Twojej marki i pielęgnuj wzajemne relacje w oparciu o szacunek oraz wsparcie. Myśl o odbiorcach Twojego przekazu jak o dobrych przyjaciołach, a potem potraktuj ich tak, jak potraktowałby ich przyjaciel. Możesz nigdy nie spotkać się twarzą w twarz z niektórymi z nich, lecz oni mimo to będą oczekiwali, że postąpisz zgodnie z ustanowionymi standardami przyjaźni. Pamiętaj o autentyzmie. Rozmawiaj z nimi. Słuchaj, co do Ciebie mówią, i nigdy ich nie okłamuj. Już wkrótce z zaskoczeniem odkryjesz, że ten niewielki wysiłek zaskarbił Ci grono oddanych odbiorców i wiernych klientów. Nie wierzysz? Inni już to zrobili!

      • Przykłady udanych kampanii oraz spektakularnych porażek.
      • Zarządzanie odrębnymi kontami serwisów społecznościowych.
      • Tworzenie strategii skutecznych działań w mediach społecznościowych.
      • Prowadzenie popularnych i ciekawych blogów.
      • Metody kontaktowania się z klientami przez własną stronę WWW i komunikatory.
      • Promocja i zasady budowania wiarygodnej marki.
      • Reguły realizowania materiałów dźwiękowych i wideo.



    • E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
    • Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?

      • Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim
      • Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych
      • Interaktywne relacje z klientami
      • Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu
      • Narzędzia kreowania wizerunku w sieci

      Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą

      Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.

      Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.

      Internet ma przyszłość!

      • Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?
      • Narzędzia budowania image'u -- strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.
      • Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.
      • Grzechy główne działań internetowych.
      • Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.
      • Case studies

      Przeczytaj blog autora: O wizerunku w Internecie... i nie tylko



    • Firma w Internecie. Poradnik subiektywny
    • Internetowy ocean korzyści i... morze zagrożeń

      Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.

      Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności... czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.

      • Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
      • Z biznesu w e-biznes - jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
      • Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
      • Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
      • Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji


      Tomasz Hipsz - firmę świadczącą usługi związane z internetem założył w roku 1996, jeszcze podczas studiów na Politechnice Warszawskiej. Stworzył jeden z pierwszych polskich sklepów internetowych i kierował nim. Rozwijał się wraz z rozwojem zasięgu sieci - w ciągu lat, które upłynęły od uruchomienia jego własnej firmy, pomagał budować strony internetowe i reklamować się online 350 firmom, zarówno polskim, jak i międzynarodowym.



    • Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową
      • Naucz się myśleć jak użytkownik witryny
      • Poznaj i zastosuj zaawansowane techniki analityczne
      • Wykorzystaj gotowe rozwiązania do pomiaru stron

      Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej witrynie. Jeżeli jednak nie masz bladego pojęcia, jak interpretować i wykorzystać te informacje, dzięki tej książce również i Ty zaczniesz efektywnie korzystać ze statystyk! Analizy ruchu na stronie oferuje wiele źródeł, jednak dopiero usługa uruchomiona przez Google Analytics w 2005 roku sprawiła, że zaawansowane narzędzia stały się dostępne dla przeciętnego webmastera.

      Autor tej niezwykłej książki - Avinash Kaushik, pracownik firmy Google - pokaże Ci krok po kroku, jak opracować skuteczną strategię analizy danych internetowych. Przekonasz się, że wystarczy zaledwie godzina dziennie z Web Analytics, by znacznie poprawić wyniki oglądalności i dochody Twojego serwisu. Dowiesz się między innymi, w jaki sposób zbierać dane do analizy, oraz poznasz dostępne analizy jakościowe. Ponadto zrozumiesz kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych oraz nauczysz się przeprowadzać tę analizę. W kolejnych rozdziałach zapoznasz się także z dostępnymi miarami, analizą w obszarze wyszukiwania, sporządzaniem raportów czy też analizowaniem witryn z nurtu Web 2.0. Po przeczytaniu tej książki podejmowanie decyzji na podstawie dostępnych danych nie będzie dla Ciebie żadnym problemem!

      • Historia analiz danych internetowych
      • Analizy zachowania, skutków i doświadczeń
      • Sposoby zbierania danych do analizy
      • Pozyskiwanie danych na temat konkurencyjności
      • Dostępne analizy jakościowe
      • Elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
      • Najlepsze praktyki w tym zakresie
      • Wybór optymalnego narzędzia do prowadzenia analiz
      • Dostępne miary w analizie danych internetowych
      • Pomiar kosztów oraz zwrotu z inwestycji
      • Ustalanie czytelników serwisu
      • Analiza w obszarze wyszukiwania
      • Analiza skuteczności kampanii PPC
      • Analiza skutków marketingu e-mailowego oraz wielokanałowego
      • Opracowanie skutecznych raportów podsumowujących
      • Zastosowanie procesu DMAIC
      • Analiza stron z nurtu Web 2.0
      • Mity z obszaru analizy danych internetowych
      • Obliczanie współczynnika konwersji
      • Pozyskiwanie konsultantów oraz ekspertów wewnętrznych

      Zwiększ popularność swojej witryny dzięki efektywnym analizom danych internetowych!



    • Godzina dziennie z Facebook marketingiem
    • Zaprzęgnij Facebooka do skutecznego promowania Twojej firmy!

      • Opracuj strategię działania i na bieżąco mierz jej skuteczność
      • Poznaj zasady komunikacji z klientami w mediach społecznościowych
      • Wykorzystaj Facebook Connect, aplikacje, widgety i ramki fanów
      Oto jedyna książka, która poprowadzi Cię przez wszystkie etapy obmyślania, wprowadzania, optymalizowania i mierzenia postępów udanej strategii działania na Facebooku.
      Brian Goldfarb,
      kierownik w Microsofcie

      Posiadający już ponad 500 milionów użytkowników największy serwis społecznościowy świata - Facebook - wyrósł także na potężną platformę marketingową. Pragnące kontaktu i interakcji z klientem firmy szybko dostrzegły w nim obiecującą alternatywę dla tradycyjnych spotów radiowych i telewizyjnych czy reklam prasowych, które już dawno przestały się sprawdzać. Tym samym również utarta strategia nachalnego zachwalania i "wciskania" produktów musiała odejść do lamusa. Wobec tego przenoszące się do nowego medium koncerny zaczęły uczyć się innego, skutecznego sposobu komunikowania się z konsumentami. W końcu Facebook nie jest czarodziejską różdżką, za dotknięciem której popularność i obroty firmy rosną same z siebie. Choć oferuje ogromne możliwości promocyjne, nie zrobi niczego za Ciebie, nie zastąpi Twojej kreatywności, a już na pewno sam nie porozmawia z Twoim klientem i nie zdobędzie tysiąca wiernych fanów. Nieodpowiedni sposób prowadzenia firmowego konta na Facebooku może za to przynieść efekty całkowicie odwrotne do zamierzonych...

      Choć zdajesz sobie sprawę z tego, jaki potencjał marketingowy drzemie w tak nośnym medium społecznościowym, zanim zaczniesz prowadzić w nim kampanię, lepiej upewnij się, że zrobisz to dobrze! Ta niezwykła książka przeprowadzi Cię od początku do końca przez cały proces tworzenia, wdrażania i analizowania rezultatów udanej kampanii marketingowej na Facebooku. Dowiesz się więcej na temat zjawiska mediów społecznościowych, zrozumiesz, skąd bierze się ich siła i jaką mają przed sobą przyszłość. Odkryjesz, jak opracować efektywną strategię działania na Facebooku i wykorzystać wszystkie oferowane przez niego możliwości, takie jak wydarzenia, aplikacje, reklamy CPC, statystyki czy Facebook Connect. Nauczysz się od podstaw planować i przygotowywać kampanię marketingową oraz inicjować oficjalną obecność promowanej przez Ciebie firmy w przestrzeni tego medium. Zobaczysz, jak wykorzystywać dostępne formy reklamowania się, oraz okiełznasz możliwości, jakie daje tworzenie własnych aplikacji. Zagłębisz się także w systemy pomiaru efektywności rozmaitych działań promocyjnych, które pozwolą Ci na bieżąco wprowadzać udoskonalenia oraz szybko reagować w krytycznych sytuacjach, ale także przedstawiać rezultaty tych działań w przejrzystej i efektownej formie.

      Dzięki tej książce:
      • poznasz miejsce Facebooka w krajobrazie mediów społecznościowych
      • opracujesz strategię, określisz istotne dane, przypiszesz je do celów biznesowych i wyznaczysz wskaźniki pomiarowe
      • dowiesz się więcej o stronach fanów i grupach oraz zagwarantujesz opłacalną obecność organizacji w mediach społecznościowych
      • zbierzesz grono wiernych czytelników, tworząc atrakcyjne zasoby i reklamy facebookowe oraz organizując konkursy i wydarzenia
      • wprowadzisz na swoją witrynę funkcje społecznościowe za pomocą Facebook Connect
      • wykorzystasz narzędzia analityczne do śledzenia i testowania wyników, żeby poznać najlepsze metody komunikowania się z grupami docelowymi
      • przedstawisz rezultaty w formie przejrzystych i efektownych tabel danych w programie Microsoft Excel
      • skorzystasz z zaawansowanych funkcji i możliwości Facebooka, w tym aplikacji
      • poznasz analizy z życia wziętych przykładów - zilustrowano tu nimi inspirujące sukcesy oraz błędy, których należy unikać
      • otrzymasz adresy i informacje o cennych zasobach spoza Facebooka
      • zobaczysz prognozy ekspertów branżowych co do przyszłego rozwoju Facebooka

      Stwórz zintegrowaną i efektywną strategię działania firmy na Facebooku!



    • Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie
    • To rozwiązanie po prostu się sprawdza!

      Reklama w sieci jeszcze nigdy nie była taka prosta! Wystarczy kilka chwil, aby założyć konto w usłudze Google AdWords i zacząć pozyskiwać nowych klientów dzięki możliwości dotarcia do ponad 80% wszystkich internautów. Zastanawiasz się, czy użytkownicy w ogóle klikają reklamy? Oczywiście! Jedyny warunek - Twój anons nie może drażnić użytkownika. Krótkie reklamy tekstowe, pojawiające się w wyszukiwarce lub w sieci wyszukiwania, są mało inwazyjną, a do tego skuteczną i elastyczną formą promocji! Możesz zorganizować sobie minikampanię za 100 zł lub potężną akcję za nieco większą kwotę.

      Jeżeli potrzebujesz wsparcia pozwalającego błyskawicznie przejść proces konfiguracji konta i uruchomić kampanię reklamową w systemie Google AdWords, znajdziesz je w tej książce. Dowiesz się, jak dobierać słowa kluczowe i je optymalizować oraz jak skonstruować reklamę czy ustawić parametry jej wyświetlania, aby dotarła do Twoich potencjalnych klientów. Zrozumiesz, jak za pomocą elastycznych opcji ustalania stawek i mechanizmów śledzenia dostępnych na platformie AdWords i w narzędziach typu Google Analytics kontrolować koszty, mierzyć skuteczność reklam i obliczać zwrot z inwestycji na reklamę już po kilku godzinach od uruchomienia kampanii. Autorka tej publikacji, Anastasia Holdren, jako jedna z niewielu na świecie posiada certyfikat Authorized AdWords Seminar Leader, dlatego możesz być pewien, że wiedza, którą przekazuje w tej książce, przybliży Cię do sukcesu!

      Zacznij przygodę z Google AdWords już dziś.

      • Załóż konto
      • Zasil je środkami finansowymi
      • Skonfiguruj kampanię
      • Przygotuj intrygującą reklamę
      • Zdobądź nowych klientów

      Stwórz swoją pierwszą kampanię w Google AdWords i dotrzyj do szerokiego grona klientów, którzy Cię szukają!


      Anastasia Holdren jest prezesem firmy SEM Training, świadczącej usługi z zakresu szkoleń i konsultingu dla reklamodawców korzystających z platformy Google AdWords. Jest posiadaczką certyfikatu Authorized AdWords Seminar Leader. We współpracy z firmą Google prowadziła w 2006 roku pilotażową edycję programu szkoleń Seminars for Success. Od tego czasu pomogła tysiącom reklamodawców z całego świata. Ma piętnaście lat doświadczenia w zarządzaniu projektami z obszaru technologii internetowych i programami marketingu w internecie. Pracowała z wieloma klientami, takimi jak Osram Sylvania, Harvard Business School Executive Education, eMarketer.com, NashvillePost.com, Cannondale, Air Jamaica, the National Federation of Independent Business i TravelCenters of America.



    • Google+ dla biznesu
    • Google+ naprawdę może w tym pomóc!

      Google+ to sieć społecznościowa, do której każdego dnia dołączają dziesiątki tysięcy nowych odbiorców. W ciągu pierwszych kilku tygodni istnienia pojawiło się w niej 20 milionów użytkowników, co oznacza, że sieć ta bardzo szybko dogoni inne sieci społecznościowe, a co więcej, ma także szansę zagrozić hegemonowi wśród portali społecznościowych - Facebookowi! Potencjał Google+ dostrzegły również firmy: lawinowo rośnie liczba profili firmowych w ramach Google+. Nie przegap tej szansy i zacznij swoje działania biznesowe w Google+ już dziś!

      Dzięki tej książce poznasz wyjątkowe możliwości biznesowe Google+, których nie oferują inne sieci społecznościowe. Uznany profesjonalny mówca i doradca biznesowy, specjalista ds. mediów społecznościowych - Chris Brogan - pokazuje tu, jak uzyskać świetne rezultaty szybko i nie stracić przy tym czasu ani pieniędzy. Nauczysz się wykorzystywać Google+ w zakresie obsługi klienta, promocji, uzyskiwania rekomendacji czy bieżącej współpracy. Dodatkowo poznasz możliwości Kręgów oraz Spotkań. Dowiesz się też, jak zbudować profil przyciągający uwagę oraz jak zaopatrzyć go w interesujące treści, zarówno tekstowe, jak i multimedialne. Książka ta jest idealną pozycją dla osób odpowiedzialnych za kreowanie wizerunku firmy w sieci oraz za wzrost sprzedaży.

      Załóż swój profil w Google +, a następnie:

      • dodaj atrakcyjne treści
      • opublikuj materiały wideo i audio
      • zdobądź nowych klientów
      • zbuduj swój wizerunek
      • zwiększ sprzedaż i rozpoznawalność Twojej marki!

      Nie zostawaj w tyle - dołącz do Google+!



    • Grywalizacja. Mechanika gry na stronach WWW i w aplikacjach mobilnych
    • Zakoduj grywalizację w umysłach swoich klientów!

      Na rynku aplikacji jest już tak ciasno, że nowy produkt musi być zaskakujący, nowatorski i atrakcyjny, a ponadto gwarantować dużo przyjemności z użytkowania. Dopiero wtedy ma szansę konkurować z innymi, dostępnymi wcześniej. Warto więc zastanowić się nad tym, co sprawia, że jedna aplikacja zdobywa popularność, a druga o identycznej funkcjonalności nie może się przebić. Wszyscy autorzy pragną, aby ich dzieło należało do tej pierwszej kategorii. Jak to osiągnąć?

      Wszyscy wiedzą, jak gry potrafią wciągać. Często już po pierwszym uruchomieniu gracze mają problem, żeby zakończyć rozrywkę, i wracają do niej w każdej wolnej chwili. A gdyby zastosować mechanizmy stosowane w grach także w aplikacjach? Czy użytkownicy też mogliby się od nich uzależnić? Oczywiście! Proces ten nazywa się grywalizacją i jest powszechnie stosowany! W tej książce znajdziesz wiedzę niezbędną do wykorzystania tych elementów w Twojej aplikacji. Dzięki temu łatwiej osiągniesz sukces! Niezależnie od tego, czy jesteś producentem, projektantem, kierownikiem czy deweloperem gier, książka ta pozwoli Ci zrozumieć, jak tworzyć mechanikę gry zapewniającą lojalność klientów.

      • Odkryj system motywacyjny stosowany przez projektantów gier do angażowania różnych typów klientów
      • Poznaj podstawowe elementy mechaniki gry: punkty, odznaczenia, poziomy, wyzwania i tabele wyników
      • Skuś klientów odpowiednią strukturą nagród, pozytywnym wzmocnieniem lub pętlami informacji zwrotnych
      • Połącz grę z elementami społecznymi i działaniami takimi, jak zbieractwo, heroizm, chwalenie się lub dawanie prezentów
      • Poznaj opisy systemów grywalizacji stosowanych przez Nike i Yahoo! oraz przeanalizuj rozwiązania firm Google, Facebook i Zynga
      • Zaprojektuj i zaimplementuj grywalizację na prostej witrynie

      Gabe Zichermann to jeden z najlepszych ekspertów od grywalizacji. Jest przewodniczącym Gamification Summit and Workshops ( http://GSummit.com ).

      Christopher Cunningham to przedsiębiorca i ekspert od technologii informatycznych, który pomógł odkryć jedno z pierwszych rozwiązań dotyczących grywalizacji.

      Zachęć użytkowników do korzystania z Twojej aplikacji na okrągło!



    • Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online
    • Poznaj sekrety internetowych milionerów

      • Zarabiaj na swojej pasji
      • Wykorzystaj skuteczne strategie
      • Poznaj drobne cienie i imponujące blaski e-biznesu

      Chcesz zrobić więcej, niż tylko surfować po sieci? Scott Fox pomógł w powstaniu BillOReilly.com i zrobił z tej witryny maszynkę do robienia pieniędzy. Jego książka "Bogacze internetowi" jest lekturą obowiązkową dla przedsiębiorców.
      Bill O"Reilly, Anchor, Fox News Channel

      Wirtualny biznes, realne pieniądze

      Szukasz nowej drogi dla swojej kariery? Wierzysz w rosnący potencjał internetu? Myślisz o otwarciu własnej firmy i zwolnieniu swojego szefa? Masz sprecyzowany pomysł na biznes albo jeszcze szukasz czegoś idealnego dla Ciebie? Świat sieci stoi przed Tobą otworem! Na początek wystarczy entuzjazm, wytrwałość w dążeniu do celu oraz wiedza, jaką oferuje Ci książka Internetowi bogacze. Ten praktyczny przewodnik będzie stanowił dla Ciebie opokę, inspirację oraz niewyczerpane źródło porad i wskazówek prowadzących Cię niczym GPS po autostradzie sukcesu.

      Jeśli zatem chcesz dowiedzieć się, jak przy niewielkim budżecie stworzyć profesjonalnie wyglądającą witrynę internetową, sklep czy biuletyn, jeżeli szukasz trików marketingowych, które przyciągną masę klientów, a ponadto masz ochotę sprawdzić, jak Twoi poprzednicy osiągali krociowe zyski dzięki internetowi, trafiłeś właśnie na książkę, której szukasz. Nad czym się jeszcze zastanawiasz? Każdego roku sukcesywnie zwiększa się liczba transakcji dokonywanych za pomocą internetu. Nie daj się pominąć. Znajdź idealne możliwości dla Twojego nowego biznesu, który już wkrótce ma szanse zaistnieć w sieci i poważnie w niej namieszać.

      Odkryj w sobie żyłkę e-biznesmena
      • Analiza finansowa i kalkulacje rentowności.
      • Domeny - nazwa, koszty, warianty, przeszukiwanie.
      • Techniki identyfikacji klienta i produktów, na które jest popyt.
      • Prawa autorskie, znaki handlowe, formy organizacyjne przedsięwzięcia.
      • Wykorzystanie nisz rynkowych - dystrybucja internetowa, wirtualne społeczności.



    • Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW
    • Siła skutecznego kliknięcia

      • Jak wykorzystać psychologię w projektowaniu stron internetowych?
      • Jak zachęcić użytkowników serwisu WWW do zakupów?
      • Jak zwiększyć przewagę nad konkurencją?
      Genialny pomysł na książkę - świetnie zrealizowany.
      Steve Krug,
      autor "Nie każ mi myśleć! O życiowym podejściu do funkcjonalności stron internetowych"

      Co sprawia, że ludzie kupują wybrany produkt online? W jakim celu rejestrują się w określonym serwisie? Dlaczego wierzą informacjom zamieszczonym na stronie WWW? Jak przyciągnąć ich uwagę i sprawić, żeby wybrali Twój produkt, zarejestrowali się w Twoim sklepie, zaufali właśnie Twojej firmie?

      Stwórz własną, hipnotyzującą stronę internetową! Wykorzystaj wyniki badań nad procesami motywowania i podejmowania decyzji oraz wiadomości z zakresu neurobiologii. Poznaj fascynujące koncepcje z dziedziny neuromarketingu, oparte na elementach psychologii oraz doświadczeniu użytkownika strony internetowej, które pozwolą usprawnić Twój e-biznes.

      Dowiedz się, jakie nieświadome motywy kierują zachowaniem ludzi, przekonaj się, jak emocje wpływają na dokonywane przez nich wybory oraz w jaki sposób należy wykorzystywać zasady perswazji, aby zachęcić użytkowników serwisu WWW do podjęcia działań czy dokonania zakupów. Dzięki licznym praktycznym przykładom wyraźnie zwiększysz skuteczność oddziaływania własnej strony internetowej oraz podwyższysz związany z nią współczynnik konwersji (CR).

      • Skuteczna perswazja i nieświadomy umysł w tworzeniu stron internetowych
      • Pragnienie przynależności: potęga reguły społecznego dowodu słuszności
      • Uczucie wdzięczności: wykorzystywanie reguł wzajemności i wzajemnych ustępstw
      • Reguła niedostępności: im mniej czegoś jest, tym mocniej tego pragniemy
      • Klęska urodzaju: paraliżujące działanie zbyt dużego wyboru
      • Rola podobieństwa, atrakcyjnego wyglądu i skojarzeń
      • Ludzie jako zwierzęta stadne: internet społecznościowy dziś i jutro

      Poznaj rewolucyjne spojrzenie na projektowanie stron i zdobądź przewagę nad konkurencją



    • Produkty i marki w opinii e-konsumentów
    • Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów. Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.

      Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:

      • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
      • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
      • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
      • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?

      W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.

      Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.



      Partner wydania:



    • Marketing internetowy w wyszukiwarkach
    • Posłuchaj spotu reklamowego (plik mp3)

      Początkowo internet był wyłącznie medium informacyjnym. Wzrost popularności handlu elektronicznego i dynamiczny rozwój przedsiębiorstw korzystających z sieci sprawił, że dzisiaj pełni jeszcze jedną, niezwykle ważną funkcję -- doskonałego, taniego i niemal wszechobecnego narzędzia marketingowego. Aby firmowa strona WWW została zauważona, trzeba ją odpowiednio przygotować i wypromować. Co zrobić, aby wśród setek adresów zwracanych przez wyszukiwarki, nasza strona znalazła się możliwie najwyżej? Jakie zastosować techniki, aby przechytrzyć mechanizmy indeksujące?

      Odpowiedzi na te i wiele innych pytań zawiera książka "Marketing internetowy w wyszukiwarkach". Czytając ją, poznasz fakty i mity związane z pozycjonowaniem witryn WWW i korzystaniem z płatnych form promocji. Nauczysz się planować kampanię reklamową, dobierać słowa kluczowe, stosować narzędzia oferowane przez wyszukiwarki i oceniać rezultaty swoich działań. Dowiesz się, jak działają wyszukiwarki i w jaki sposób klasyfikują treści. I wreszcie najważniejsze -- nauczysz się modyfikować kod źródłowy strony WWW tak, aby mechanizm indeksujący jej nie przeoczył.

      • Formy reklamy w wyszukiwarkach
      • Korzystanie z usług firm zewnętrznych
      • Inne formy reklamy internetowej
      • Wybór słów kluczowych i ocena ich konkurencyjności
      • Pozycjonowanie stron w wyszukiwarkach
      • Reklama płatna w Google AdWords
      • Dostosowywanie kodu źródłowego i treści strony do wymagań mechanizmów indeksujących
      • Analiza kampanii internetowej

      Zacznij postrzegać reklamę internetową jako inwestycję.

      Zapraszamy do wymiany pomysłów i poglądów o sprawnym marketingu internetowym na forum autora pod adresem forum.sprawnymarketing.pl.



    • Marketing mobilny
      • Docieraj z przekazem do wyselekcjonowanego targetu
      • Osiągaj wysoki poziom skuteczności
      • Dbaj o wizerunek firmy jako nowoczesnej i otwartej
      • Realizuj kompleksowe, interaktywne kampanie komunikacyjne
      • Postaw na dialog z odbiorcą reklamy
      • Wykorzystuj efekt synergii

      Absolutny MUST HAVE firm z branży reklamowej, firm telekomunikacyjnych oraz pozostałych podmiotów ekosystemu reklamy mobilnej - agencji kreatywnych, domów mediowych, brokerów, agregatorów, platform komunikacyjnych!

      Naciśnij zieloną słuchawkę!

      Zapewne zauważyłeś już, że na świecie jedynym pewnikiem jest zmiana. Postęp technologiczny, rozwój cywilizacyjny, narzędzia marketingowe... wszystkie te sfery znajdują się w ciągłym ruchu, zależne od siebie wzajemnie - zupełnie tak, jak gdyby stanowiły precyzyjny mechanizm kół zębatych. Kiedy technologia robi krok do przodu, marketing natychmiast reaguje. Nie pozwól, by te transformacje ominęły Ciebie i Twoją firmę. Nie zostawaj w tyle, w erze marketingu łupanego!

      Telefon komórkowy. Masz go Ty, ja, ten pan i tamta pani też. Tradycyjnie używasz go do prowadzenia rozmów i wysyłania niewielkich wiadomości. Jednak w to coraz mniejsze urządzenie "wbudowywany jest" coraz większy potencjał! Telefon komórkowy to medium komunikacji reklamowej, które w nieodległej przyszłości ma szanse stać się jednym z głównych, podstawowych narzędzi reklamy mobilnej, leżącej na pograniczu dwóch potęg - marketingu i telekomunikacji.

      Reklamowe media mobilne zmieniają postrzeganie roli reklamy i ocenę jej skuteczności - precyzja dotarcia i interakcja jest tu znacznie większa niż w przypadku jednokierunkowego przekazu masowego. Marketing mobilny daje nam nieograniczone możliwości wykorzystywania różnych form promocji i komunikacji, skierowanych bezpośrednio do indywidualnego odbiorcy.


      Patron medialny:



    • Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media
    • Wejdź na Facebooka. Twoi klienci już tam są!

      Ludzie korzystają z internetu nie tylko w pracy i domu. Dziś robią to wszędzie i o każdej porze - leżąc w łóżku, odpisują na e-maile; siedząc na ławce w parku, przeglądają repertuar kin; podróżując pociągiem, sprawdzają, co nowego na Facebooku; robiąc zakupy, porównują ceny towarów w innych sklepach. Szybki rozwój internetu sprawia, że codziennie jesteśmy zasypywani setkami informacji, przez co czasem trudno znaleźć tę, której właśnie szukamy. To dlatego coraz mniejszą moc mają tradycyjne media oraz klasyczne formy przekazu.

      Twoje działania marketingowe i PR-owe powinny rozwijać się w stronę, w którą ewoluują media, a gorącym tematem na dziś są serwisy społecznościowe. Marketerzy dostrzegają ogromny potencjał tego typu narzędzi, stopniowo przenosząc siły i środki do nowego wirtualnego świata, gdzie treści kreowane są przez samych użytkowników. Jest o co walczyć, bo działania reklamowe i PR-owe w portalach społecznościowych są tańsze niż w tradycyjnych środkach przekazu. Właściwie poprowadzone będą także skuteczniejsze niż reklama w gazetach, radiu i telewizji. Trzeba tylko wiedzieć, JAK TO ZROBIĆ!

      • Skorzystaj z możliwości integracji swoich stron z serwisami społecznościowymi.
      • Ucz się na cudzych błędach - przeczytaj o spektakularnych porażkach i sukcesach marketerów w social media.
      • Poznaj tajniki marketingu wirusowego, szeptanego oraz marketingu rekomendacji.
      • Zrób dokładny przegląd portali towarzyskich, multimedialnych i biznesowych pod kątem przydatności reklamowej.
      • Sprawdź, jak dzielić się swoją wiedzą i kreować wizerunek eksperta.



    • Marketing wirusowy w internecie
    • Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością!

      • Niezbędny do życia bakcyl marketingowy
      • Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy
      • Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą
      • Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego
      • Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe -- studium kliniczne popularnych przypadków

      Epidemia rozsiewana przez sieć

      Była pierwsza połowa XXI wieku. Ludzkość, atakowana zewsząd milionami wyprzedażowych bakterii i marketingowych mikrobów, wreszcie wytworzyła skuteczną barierę ochronną. Nawet najbardziej zmutowane wirusy odbijały się od powłoki chroniącej umysły i portfele odbiorców. Profilaktyka antyreklamowa zaszła dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprytne promocyjne mikroorganizmy nie miały żadnych szans...

      Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem. Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika. Diagnoza jest pewna -- tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!

      Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:
      • dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
      • zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
      • subtelnie połączyć reklamę z marką
      • być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
      • wybrać właściwych partnerów
      • nawiązać więź z grupą docelową
      • obniżać koszty kampanii

      Dowiedz się, jak to zrobić -- kup teraz tę książkę i zacznij ją czytać od dziś!



    • Marketing internetowy. Szybkie łącze z klientami
    • Tę praktyczną i nieocenioną książkę powinien mieć na biurku każdy, kto chce odnosić sukcesy w sieci.
      Claudio Concha, szef New Media, Big Lottery Fund

      Wszystko, co musisz wiedzieć, by wypromować swoją firmę w sieci

      Chociaż "oczywistą oczywistością" jest fakt, że prowadzenie marketingu w internecie to dzisiaj biznesowa konieczność, dużo prościej wygląda to w teorii niż w praktyce. Od czego zacząć? Jak się odnaleźć w całym tym chaosie? Co zrobić, by nie zaplątać się w zawiłości wirtualnej sieci? Autor tej książki nie zakłada, że skoro jesteś użytkownikiem internetu, można od razu wrzucić Cię na głęboką wodę i patrzeć, jak dramatycznie starasz się nie zachłysnąć ogromną ilością nieustannie emitowanych bajtów. Jon Reed jest konsultantem ds. mediów społecznościowych, wykładowcą, prelegentem i trenerem. Krok po kroku nauczy Cię, jak wykorzystywać ludzką potrzebę budowania relacji społecznych dla Twoich własnych biznesowych celów. Wyciągnij do swoich klientów rękę przez internet.

      Zacznij od:

      • zwiększania Twojej widoczności w przeglądarce Google
      • prowadzenia skutecznych kampanii marketingu e-mailowego
      • tworzenia treści, które zostaną docenione przez rynek
      • promowania firmy w serwisach takich, jak Facebook, LinkedIn i Twitter


      Jon Reed regularnie organizuje warsztaty poświęcone mediom społecznościowym, prowadzi zajęcia na kilku uniwersytetach i występuje na konferencjach. Obserwuj na Twitterze jego konto @jonreed albo znajdź go na Facebooku lub w serwisie LinkedIn. Oczywiście możesz też zajrzeć na stronę internetową tej książki, www.getuptospeed.biz.



    • Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg
    • Nominacja do nagrody Pulitzera 2011
      Nominacja do nagrody literackiej PEN Center USA 2011
      Międzynarodowy bestseller przetłumaczony na ponad dwadzieścia języków


      To książka o pielęgnowaniu mądrości i zdolności do refleksji w epoce, w której obie wydają się coraz bardziej zagrożone. Nicholas Carr przedstawia dający do myślenia, odważny intelektualnie wywód o tym, jak internet - jako medium - zmienia nasz sposób myślenia oraz wpływa na to, jak będą (lub nie będą) myślały kolejne pokolenia. Niewiele książek można uznać za równie istotne.
      Maryanne Wolf,
      autorka Proust and the Squid. The Story and Science of the Reading Brain

      Po co myśleć? Przecież masz internet!

      Doświadczamy właśnie odwrócenia intelektualnej ewolucji naszego gatunku. Z czcicieli wiedzy i mądrości jako przymiotu ściśle związanego z osobowością znów stajemy się myśliwymi i zbieraczami, tym razem w elektronicznym lesie pełnym informacji.

      Internet wkroczył w nasze życie i bezpowrotnie je przewartościował. Przekształcił sposób, w jaki myślimy i działamy. Nasze problemy z koncentracją, coraz krótsze i uboższe wypowiedzi oraz problemy z przyswajaniem długich tekstów nie są dziełem przypadku. Czyżbyśmy stawali się coraz bardziej płytcy? Czyżby narzędzie, które powstało po to, by nam służyć, przejęło nad nami władzę?

      Nicholas Carr pokazuje, jak nowe media zmieniają nas samych i otaczającą nas rzeczywistość. Wyrasta przy tym na współczesnego Marshalla McLuhana. Jego książka wywołała w USA zażartą dyskusję, w którą zaangażowało się wielu publicystów i prestiżowych wydawców. Carr serwuje nam coś więcej niż tylko dogłębną i zaskakującą analizę socjologiczną: jego wywód to przede wszystkim wspaniała intelektualna uczta, pełna nieszablonowych przemyśleń i frapujących anegdot. Bez względu na to, czy jesteś zafascynowany możliwościami globalnej sieci, czy też raczej podejrzewasz, że konsekwencją jej rozwoju będzie zagłada rodzaju ludzkiego, warto dowiedzieć się, jak internet oddziałuje na Twój mózg i jak zmieni to Twoją przyszłość.



      Nicholas Carr - absolwent Harvardu, przez wiele lat pracował na stanowisku redaktora prestiżowego magazynu biznesowego "Harvard Business Review". Obecnie jest jednym z najbardziej znanych publicystów i badaczy sieci. Napisał kilka książek, w tym "Does IT matter?", mówiącej o tym, jak internet wpływa na działanie współczesnych przedsiębiorców, czy "The Big Switch", poruszającej temat przyszłości sieci jako wielkiej chmury danych. Współpracuje między innymi z takimi tytułami, jak "New York Times", "Atlantic", "New Republic", "Wired". Prowadzi swój autorski blog: www.roughtype.com.




    kolejne strony:

    1 2

Księgarnia Ebookpoint

Księgarnia Onepress

Księgarnia Sensus

Księgarnia Septem