Lista książek:
  • Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera. eBook
  • Sztuka myślenia strategicznego

    • teorie
    • rysunki
    • narzędzia
    • inspiracje
    • rozwiązania
    • niespodzianki

    Twój atlas strategiczny. Legenda

    Inspiracja
    Zafascynowany ideami myślenia lateralnego Edwarda de Bono autor stworzył książkę niezwykłą -- przejrzystą, inspirującą i całkowicie hipnotyzującą. Zamiast tworzyć kolejne opasłe tomiszcze na temat strategii marketingowych i reklamowych, postanowił napisać i narysować atlas strategii kreatywnych.

    Teoria
    Strategia we współczesnym rozumieniu jest odpowiednim doborem środków i metod dla osiągnięcia założonego celu. To dziś jedno z kluczowych pojęć wszędzie tam, gdzie istotna jest skuteczność prowadzonych działań -- poczynając od polityki, na marketingu kończąc.

    Technika
    Kolejne strony wypełniają sugestywne przykłady z fizyki, biologii, kodeksu bushido i wielu innych dziedzin, dyscyplin lub światopoglądów, dalekich na pozór od strategii marketingowych, jednak doskonale wyrażających strukturę omawianego zagadnienia strategicznego.

    Agenda
    Drogi Czytelniku, to książka, która powstała tylko i wyłącznie po to, by służyć Ci w Twojej codziennej pracy, kierować Twoje myśli w stronę niezwykłych rozwiązań, inspirować, gdy potrzeba Ci natchnienia i wytchnienia.

    Może
    Może nawet rozmyślając nad jednym z modeli, przyśniesz na chwilę nad klawiaturą laptopa i znajdziesz rozwiązanie problemu, który Cię dręczy?

    Autor
    Z wykształcenia filozof, od dwunastu lat zajmuje się komunikacją marek. W tym czasie pełnił obowiązki dyrektora strategicznego w agencjach: TJ PARTNER, Gruppa 66 Ogilvy, Euro RSCG. Obecnie członek zarządu ds. strategii w grupie Young & Rubicam Brands oraz szef niezależnej struktury doradczej BAV Consulting. Prowadził wykłady lub zajęcia związane z zarządzaniem, marketingiem i reklamą w projektach szkoleniowych, organizowanych przez: Harvard Business Review Polska, Szkołę Strategii Marki przy SAR, Wyższą Szkołę Komunikowania i Mediów Społecznych im. J. Giedroycia, Szkołę Mistrzów Reklamy. Autor kilkudziesięciu artykułów związanych z zarządzaniem marką, marketingiem i komunikacją reklamową.

    Wywiad z autorem książki >>

    Patron medialny:



  • BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! eBook
  • Siła tkwi w relacjach!

    • Media społecznościowe i kapitał społeczny
    • Obsługa klienta w sferze publicznej
    • Marketing wirusowy
    • Autentyzm w newsletterach

    Zmiana systemu gospodarczego i sytuacji rynkowej, która nastąpiła z górą dwadzieścia lat temu, przyniosła nam nieobecny w czasach niedoboru... marketing. Zafundowała nam pierwsze - cytowane wszędzie i przez wszystkich - reklamy, promocje typu "2 w cenie 1" oraz telemarketerów, dzwoniących w najmniej odpowiednich momentach. Po początkowym zachłyśnięciu się marketingiem zarówno klienci, jak i sami przedsiębiorcy zaczynają być nim zmęczeni. Określenie "zabieg marketingowy" często stanowi synonim manipulacji, mydlenia oczu odbiorcom czy zapychania skrzynek pocztowych przypadkowymi ofertami.

    Dlatego dziś, w dobie przesytu konsumpcyjnego, szybkiego internetu, smartfonów i wszechobecnych mediów społecznościowych "chłyty małketingowe" to zdecydowanie za mało. Klient mający do wyboru identyczne z jego punktu widzenia oferty dwóch konkurencyjnych firm wybierze tę, która bardziej do niego przemówi. Nagrodzi zakupem producenta, który szczerze i otwarcie rozpocznie dialog, a także z pokorą wysłucha opinii o sobie - tych pozytywnych i tych negatywnych. Wróci, jeśli jego uwagi zostaną uwzględnione.

    Książka, którą trzymasz w ręku, stanowi świetny początek dialogu, jaki nawiążesz z rynkiem. Autor w niezobowiązujący i dowcipny sposób przedstawia praktyczne spojrzenie na zmieniające się relacje firm z konsumentami. Przekonaj się, że media społecznościowe są przyszłością marketingu, a nie tylko przelotną modą. Sięgnij po zestaw konkretnych informacji oraz przykładów z życia, dzięki którym nie tylko dowiesz się, co się sprawdza (a co nie), lecz również jakie podejmować działania i do kogo je kierować.

    Scott Stratten jest prezesem UnMarketing.com oraz ekspertem w obszarze marketingu szeptanego i społecznościowego. Wirusowe materiały wideo opracowane na zlecenie jego klientów zostały wyświetlone ponad 60 milionów razy i wygenerowały bardzo duże przychody. Stratten pojawia się w takich serwisach, jak Mashable.com i CNN.com. Piszą o nim "Wall Street Journal", "USA Today" oraz "FastCompany". Prowadzi wykłady i doradza na całym świecie w zakresie skuteczniejszych metod budowania przez firmy relacji z ich bieżącymi oraz potencjalnymi klientami z wykorzystaniem mediów społecznościowych czy marketingu wirusowego... oraz starej dobrej sztuki rozmawiania.

    [WSTAW IMIĘ\ napisał przełomowe dzieło dla [WSTAW NAZWĘ BRANŻY\. Rzuć wszystko i przeczytaj tę książkę!
    słynny autor, który nie przeczytał tej książki
    Ten autor zapłacił 8 tysięcy dolarów za udział w moim programie pisania bestsellerów. Niniejsza recenzja stanowi element wykupionego pakietu usług. Oto ona
    autor bestsellerów, który napisał recenzje wszystkich książek biznesowych dostępnych na rynku
    W tej książce znajdziesz naprawdę dużo słów
    dyrektor generalny firmy z listy Fortune 500, który znalazł się na jednej imprezie z autorem i który przy kolejnym drinku zgodził się napisać recenzję
    To najlepsza książka biznesowa na świecie, oprócz mojej
    autor, który pisze recenzje tylko recenzentom jego książek

    Nie wierz każdej recenzji, którą czytasz!



  • Symbolika stosowana w reklamach. eBook
  • Reklama stanowi część naszej rzeczywistości. Przyzwyczailiśmy się do jej stałej obecności w mediach i wokół nas. Przestaliśmy zwracać uwagę na jej przekazy. Ale to tylko pozory. Tak naprawdę reklama kształtuje naszą świadomość, wpływa na nasze codzienne wybory. Praca Marty Bluszcz pokazuje mechanizmy skuteczności reklamy na przykładzie telewizyjnych reklam wyrobów czekoladowych. Na podstawie przeprowadzonych badań, wykazała, które z reklam są najbardziej skuteczne, które są najbardziej adekwatne do reklamowanej marki oraz jak to się dzieje, że niektóre czekolady smakują lepiej. SPIS TREŚCI: WSTĘP I. REKLAMA W MARKETINGU 1. Istota i rola reklamy w procesie komunikacji z klientem docelowym 1.1. Definicja i cechy reklamy 1.2. Funkcje reklamy 1.3. Typy reklam 1.4. Cele reklamy 1.5. Reklama a pozostałe narzędzia marketingu 2. Media reklamowe i ich skuteczność na rynku klienta indywidualnego 2.1. Reklama telewizyjna 2.2. Reklama radiowa 2.3. Reklama prasowa 2.4. Reklama zewnętrzna (outdoor) 3. Instrumenty (elementy) reklamy i zasady tworzenia skutecznych przekazów 3.1. Reklama jako proces komunikacji 3.2. Struktura reklamy 3.2. Obraz 3.3. Język reklamy 3.4. Czas i przestrzeń w reklamie 3.5. Człowiek w reklamie 3.6. Narracja 3.7. Humor w reklamie II. REKLAMA JAKO NARZĘDZIE ODDZIAŁYWANIA NA KONSUMENTA 1. Psychologia reklamy a jej skuteczność na rynku dóbr konsumpcyjnych 1.1. Reklama a wizerunek produktu w świadomości odbiorcy 1.2. Oddziaływanie reklamy na emocje odbiorcy 1.3. Odbiorca reklamy - reklama wąska a reklama szeroka 2. Symbolika stosowana w reklamach a percepcja adresata 2.1. Systemy wartości w reklamie 2.2. Mitologiczne odwołania w reklamie 2.3. Erotyka w reklamie 3. Badanie skuteczności reklamy w procesie oddziaływania na konsumenta 3.1. Warunki skuteczności reklamy 3.2 Badanie skuteczności reklamy 3.2.1. Metody badania stopnia dotarcia środków reklamy do adresatów 3.2.2. Metody badania stopnia dotarcia środków reklamy do świadomości adresatów 3.2.3. Metody badania wpływu reklamy na zmianę stosunku jej odbiorcy do produktu i firmy 3.2.4. Metody badania skuteczności reklamy poprzez jej wpływ na wielkość sprzedaży III. SYMBOLIKA STOSOWANA W WYBRANYCH REKLAMACH TELEWIZYJNYCH I ICH ODDZIAŁYWANIE NA RYNEK WYROBÓW CZEKOLADOWYCH 1.Identyfikacja podmiotów sektora wyrobów czekoladowych 2. Miejsce reklamy telewizyjnej w strukturze kampanii reklamowej badanych firm 3. Skuteczność telewizyjnych kampanii reklamowych na rynku wyrobów czekoladowych w opinii konsumentów3.1. Znajomość marek wyrobów czekoladowych3.2. Zachowania nabywcze konsumentów na rynku wyrobów czekoladowych3.3. Cechy i emocje najczęściej kojarzone z czekoladą 3.4 Atrakcyjność reklam telewizyjnych w opinii konsumentów 3.5 Wnioski końcowe BIBLIOGRAFIA ANEKS      



  • The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886 - 2007). eBook
  • S  U  M  M  A  R  Y The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007)From the very beginning of our civilization we are exposed to the influence of advertising in   a variety of forms. The key to success is very close and it is called: advertising campaigns. One of the most popular companies in the world has scored a success that one has never ever dreamt about before -  C o c a - C o l a .The major target of this dissertation is to present the way the Coca-Cola Advertising Campaigns have developed since the birth of the company in May, 1886 till 2007."The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns (1886-2007)"  is divided into three chapters:1.The Basic Concepts of Advertising  ( theory and history of advertising),2.The Development of Coca-Cola Advertising Campaigns ( brief history of the "Coke"  Company and the Coca-Cola Advertising Campaigns  including the case of changing the national symbols such as Santa Claus),3.The Discourse Analysis and Advertising  (the language analysis in advertising campaigns, the language of advertising)."Welcome to the Coke Side of Life"Coca-Cola - Rozwój kampanii reklamowych (1886-2007)Od zarania dziejów reklama, przybierając różne formy,  ma wpływ  na nasze życie. Klucz do sukcesu jest bardzo blisko. Tym kluczem są kampanie reklamowe. Jedna z najbardziej znanych firm na świecie osiągnęła sukces, o którym większości z nas nawet się nie śniło. Tą firmą jest C o c a - C o l a.Najważniejszym celem tej pracy jest zaprezentować, w jaki sposób ewoluowały kampanie reklamowe firmy Coca-Cola od momentu jej powstania (Maj 1886 r.) do roku 2007."Coca-Cola - Rozwój kampanii reklamowych (1886-2007)" składa się z trzech części:1.Podstawowe zagadnienia reklamy  ( teoria, historia reklamy),2.Rozwój kampanii reklamowych firmy Coca-Cola ( historia i rozwój kampanii reklamowych Coca-Coli, wpływ kampanii reklamowych firmy Coca-Cola na zmianę postrzegania symboli narodowych),3.Analiza treści językowej w reklamie  (analiza języka reklamy i kampanii reklamowych)."Witaj po radosnej stronie życia"



  • Skuteczne pozycjonowanie. eBook
  • Jak w krótkim czasie sprawić, aby Twoja strona WWW zajmowała Pierwsze miejsce w Google? Poznaj sposoby, triki, sztuczki, narzędzia, które w niedługim czasie wzniosą Twoją witrynę na szczyty najpopularniejszych wyszukiwarek internetowych! Nie potrzebujesz żadnego doświadczenia w Pozycjonowaniu WWW. Publikacja została napisana w taki sposób, że jest jasna, prosta i zrozumiała nawet dla kompletnych laików, którzy nigdy nie zetknęli się z tym tematem.W Ebooku znajdziesz praktyczne porady, których zastosowanie sprawi, że Pozycja Twojej witryny w wyszukiwarkach internetowych zacznie gwałtownie rosnąć. W publikacji zostały opisane m.in. narzędzia, które w pewien sposób automatyzują proces Pozycjonowania, np. dodawarka Adder, która za Ciebie umieszcza linki do Twojej strony w katalogach stron internetowych, oszczędzając Twój cenny czas, którego pewnie nie masz zbyt wiele - jak każdy z nas. Wszystkie narzędzia, których sposób użycia opisałem są całkowicie darmowe - zaoszczędzisz więc swoje, ciężko zarobione pieniądze. Oczywiście mój ebook, to nie tylko opis narzędzi ułatwiających pozycjonowanie, ale także wiele innej wartościowej wiedzy.Z Ebooka dowiesz się m.in.: Jak prawidłowo dobrać słowa kluczowe dla Twojej witryny Jak stworzyć zachęcający tytuł oraz opis strony, który wyświetlony w wynikach wyszukiwania będzie zachęcał do odwiedzenia Twojej witryny Jak sprawdzić i zwiększyć popularność strony (PageRank) Jak powinien wyglądać poprawny kod Twojej witryny oraz treść, która będzie "atrakcyjna" dla robota wyszukiwarek Jak zdobyć linki, które będą prowadzić do Twojej strony z innych witryn Jak wygenerować gotową mapę (Sitemap) dla strony internetowej Jak monitorować swoją Pozycję w wyszukiwarkach internetowych i wiele, wiele więcej Co właściwie osiągnięsz po lekturze ebooka i zastosowaniu zawartej tam wiedzy w praktyce? Gwałtownie zwiększysz ilość odwiedzin w swoim serwisie Przyciągniesz nowych klientów Zwiększysz zyski, nie tylko dzięki większej ilości klientów, ale także dzięki reklamom umieszczonym w Twoim serwisie Wartość rynkowa Twojej domeny i całej strony wzrośnie W końcu zaznaczysz swoją obecność w Sieci Będziesz Skazany na Sukcesi wiele więcej ;)Przelicz stosunek wydatku i korzyści, i podejmij racjonalną decyzję. Zamów ebooka już teraz.PS:Wiedzę zawartą w ebooku możesz wykorzystać także do Pozycjonowania stron innych osób - co jest, uwierz mi - bardzo dochodowym zajęciem.Wstęp    51. POZYCJONOWANIE - co to takiego?    62. Wyszukiwarki internetowe    83. Słowa kluczowe - KEYWORDS    114. Tytuł strony - TITLE    175. Opis strony - DESCRIPTION    216. Komendy wyszukiwarek    267. Page Rank    348. Prawidłowy kod strony    3610. Opis obrazków - ALT    4411. Anchor tekst    4612. Katalogi stron internetowych    4913. Systemy wymiany linków    5414. Polecenia dla robota wyszukiwarek    6015. Proste adresy    6216. Mapa strony - SITEMAP    6617. Monitorowanie Pozycji w Google    70Zakończenie    75  



  • GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych. eBook
  • Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!

    Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię... Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie - zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

    Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!



    Paweł Tkaczyk sam o sobie mówi, że "zarabia na życie opowiadaniem historii". Od dziesięciu lat prowadzi firmę MIDEA, która buduje silne marki klientów, snując ich opowieści za pomocą technik takich, jak brand storytelling czy content marketing. Pracuje zarówno z małymi czy nowymi firmami (jako mentor uczestniczy np. w warsztatach dla młodych przedsiębiorców), jak i z wielkimi (z jego wiedzy korzystają m.in. Agora, Orlen Oil czy Citibank). Jest specjalistą nowoczesnego marketingu i brandingu. Pisuje nie tylko do branżowych czasopism (takich jak "Brief"), ale prowadzi także blog oraz podcast "Mała Wielka Firma". Prywatnie jest miłośnikiem książek i horrorów klasy "B".






  • Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki. eBook
    • Zero teorii
    • Sama praktyka
    • Polski autor w polskich realiach
    • Najbardziej aktualna wiedza

    Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna Ci przemyślana strategia.

    Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności... Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie.

    Autor spisał po kolei wszystkie ważne kwestie, jakie Ty, Czytelniku - właścicielu firmy, pracowniku marketingu, specjalisto do spraw PR - powinieneś znać. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, otrzymując solidną dawkę informacji podanych w przystępny, typowy dla praktyka sposób - bez tabel, wzorów i skomplikowanych klasyfikacji. Jeśli jednak wolisz, możesz też czytać książkę na wyrywki, wybierając zagadnienia, które najbardziej Cię interesują:

    • Silna marka
    • Strategia komunikacji marki
    • Identyfikacja wizualna
    • Nowy marketing
    • Case studies
    • Marketing to inwestycja - udana inwestycja, pod warunkiem że wiesz, JAK to zrobić!


      Dla osób, które kupią książkę mamy prezent w postaci dodatkowego rozdziału!





    • Marketing mobilny. eBook
      • Docieraj z przekazem do wyselekcjonowanego targetu
      • Osiągaj wysoki poziom skuteczności
      • Dbaj o wizerunek firmy jako nowoczesnej i otwartej
      • Realizuj kompleksowe, interaktywne kampanie komunikacyjne
      • Postaw na dialog z odbiorcą reklamy
      • Wykorzystuj efekt synergii

      Absolutny MUST HAVE firm z branży reklamowej, firm telekomunikacyjnych oraz pozostałych podmiotów ekosystemu reklamy mobilnej - agencji kreatywnych, domów mediowych, brokerów, agregatorów, platform komunikacyjnych!

      Naciśnij zieloną słuchawkę!

      Zapewne zauważyłeś już, że na świecie jedynym pewnikiem jest zmiana. Postęp technologiczny, rozwój cywilizacyjny, narzędzia marketingowe... wszystkie te sfery znajdują się w ciągłym ruchu, zależne od siebie wzajemnie - zupełnie tak, jak gdyby stanowiły precyzyjny mechanizm kół zębatych. Kiedy technologia robi krok do przodu, marketing natychmiast reaguje. Nie pozwól, by te transformacje ominęły Ciebie i Twoją firmę. Nie zostawaj w tyle, w erze marketingu łupanego!

      Telefon komórkowy. Masz go Ty, ja, ten pan i tamta pani też. Tradycyjnie używasz go do prowadzenia rozmów i wysyłania niewielkich wiadomości. Jednak w to coraz mniejsze urządzenie "wbudowywany jest" coraz większy potencjał! Telefon komórkowy to medium komunikacji reklamowej, które w nieodległej przyszłości ma szanse stać się jednym z głównych, podstawowych narzędzi reklamy mobilnej, leżącej na pograniczu dwóch potęg - marketingu i telekomunikacji.

      Reklamowe media mobilne zmieniają postrzeganie roli reklamy i ocenę jej skuteczności - precyzja dotarcia i interakcja jest tu znacznie większa niż w przypadku jednokierunkowego przekazu masowego. Marketing mobilny daje nam nieograniczone możliwości wykorzystywania różnych form promocji i komunikacji, skierowanych bezpośrednio do indywidualnego odbiorcy.



    • Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media. eBook
    • Sprawdź swoją wiedzę z SM! Rozwiąż quiz, na zwycięzców czeka nagroda »



      Wejdź na Facebooka. Twoi klienci już tam są!

      Ludzie korzystają z internetu nie tylko w pracy i domu. Dziś robią to wszędzie i o każdej porze - leżąc w łóżku, odpisują na e-maile; siedząc na ławce w parku, przeglądają repertuar kin; podróżując pociągiem, sprawdzają, co nowego na Facebooku; robiąc zakupy, porównują ceny towarów w innych sklepach. Szybki rozwój internetu sprawia, że codziennie jesteśmy zasypywani setkami informacji, przez co czasem trudno znaleźć tę, której właśnie szukamy. To dlatego coraz mniejszą moc mają tradycyjne media oraz klasyczne formy przekazu.

      Twoje działania marketingowe i PR-owe powinny rozwijać się w stronę, w którą ewoluują media, a gorącym tematem na dziś są serwisy społecznościowe. Marketerzy dostrzegają ogromny potencjał tego typu narzędzi, stopniowo przenosząc siły i środki do nowego wirtualnego świata, gdzie treści kreowane są przez samych użytkowników. Jest o co walczyć, bo działania reklamowe i PR-owe w portalach społecznościowych są tańsze niż w tradycyjnych środkach przekazu. Właściwie poprowadzone będą także skuteczniejsze niż reklama w gazetach, radiu i telewizji. Trzeba tylko wiedzieć, JAK TO ZROBIĆ!

      • Skorzystaj z możliwości integracji swoich stron z serwisami społecznościowymi.
      • Ucz się na cudzych błędach - przeczytaj o spektakularnych porażkach i sukcesach marketerów w social media.
      • Poznaj tajniki marketingu wirusowego, szeptanego oraz marketingu rekomendacji.
      • Zrób dokładny przegląd portali towarzyskich, multimedialnych i biznesowych pod kątem przydatności reklamowej.
      • Sprawdź, jak dzielić się swoją wiedzą i kreować wizerunek eksperta.



    • MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. eBook
      • Idea marketingu sieciowego
      • Dochód pasywny
      • Narzędzia lidera sieci
      • Profesjonalny system szkoleń
      • Perspektywy rozwoju MLM w Polsce

      Zacznij zarabiać pasywnie!

      Marketing sieciowy, zwany inaczej wielopoziomowym albo MLM (skrót od angielskiego Multi Level Marketing), łączy w sobie dwa ważne terminy: "marketing", czyli przekazywanie produktu lub usługi od usługodawcy lub producenta do odbiorcy, oraz "wielopoziomowy", co z kolei odnosi się do systemu naliczania wynagrodzeń poszczególnym dystrybutorom, czyli osobom odpowiedzialnym za dostarczenie produktu lub też usługi do odbiorcy końcowego. Strategia firm działających na zasadzie marketingu sieciowego polega na dystrybucji produktu poza tradycyjną siecią sklepową, co pozwala obniżyć koszty i zmniejszyć ryzyko prowadzenia firmy.

      Zapewne zastanawiasz się, czy marketing sieciowy to biznes dla Ciebie? Jeśli Twoim celem jest comiesięczny, stabilny i wysoki dochód, jeśli chcesz mieć to, o co większość ludzi zabiega, czyli czas i pieniądze, to marketing sieciowy jest dla Ciebie. Rozpoczęcie własnej działalności w charakterze dystrybutora MLM będzie wymagało sporo pracy, zaangażowania oraz poświęcenia, jednak efekty mogą przerosnąć Twoje oczekiwania. Ta książka pokaże Ci, jak to zrobić.

      W tej publikacji nie znajdziesz teoretycznych wywodów, które nie sprawdzają się w praktyce dnia codziennego. Jest ona esencją wiedzy na temat postaw i metod pracy, które po prostu przynoszą efekty. Nie ma tu również rozwiązań ślepo przeniesionych ze Stanów Zjednoczonych, Europy Zachodniej czy jakiegokolwiek innego miejsca. Materiał książki znajduje odzwierciedlenie w rzeczywistości i warunkach naszego kraju.

      Dowiedz się:

      • dlaczego marketing wielopoziomowy nazywany jest biznesem XXI wieku;
      • jak rozpocząć współpracę z firmą działającą w systemie MLM;
      • jak w praktyce stworzyć źródło dochodu pasywnego;
      • jak zostać odnoszącym sukcesy liderem sieci;
      • jakie znaczenie w marketingu sieciowym ma etyka.



    • Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży. eBook
    • W głowie klienta

      • Jak działa mózg i jak można wpływać na jego decyzje?
      • Jak poznać prawdziwe oczekiwania i potrzeby klientów?
      • Jak tworzyć przekazy reklamowe, produkty i marki, które pokochają klienci?


      To lektura obowiązkowa dla wszystkich praktyków marketingu, którzy poszukują możliwości dalszego rozwijania się w swojej dziedzinie.
      David Poltrack,
      dyrektor ds. badań, CBS Corporation
      Odwołując się do zasad neurobiologii i strategii marketingowych, dr Pradeep tworzy nową dziedzinę neuromarketingu, której dorobek znajduje zastosowanie we wszystkich kategoriach działalności marketingowej.
      Rajiv Lal,
      profesor Uniwersytetu Harvarda, specjalista w dziedzinie handlu detalicznego
      Pradeep jest motorem jednego z wiodących światowych laboratoriów marketingowych, dlatego z jego koncepcji korzystają największe i najskuteczniejsze firmy
      David Meerman Scott,
      specjalista ds. tworzenia strategii marketingowych


      Techniki "neuro" w sprzedaży i marketingu

      Tradycyjny marketing jest jak wróżenie z fusów. Możesz przeprowadzać najściślejsze analizy, zatrudniać najwybitniejszych specjalistów i stosować najskuteczniejsze znane Ci marketingowe narzędzia, jednak wynik tych działań jest zwykle jedną wielką niewiadomą. Zamiast siedzieć nad pustą filiżanką po kawie i liczyć, że może zadziała kreatywna zgadywanka lub nieskuteczne oraz przestarzałe techniki badawcze, skorzystaj z doświadczeń liderów rynku i pozwól, by działała moc neuromarketingu! Dzięki niemu zyskasz dostęp do konkretnych i rzeczywistych potrzeb oraz oczekiwań konsumentów i zdobędziesz realną przewagę konkurencyjną na zatłoczonym i zaśmieconym rynku.

      Niniejsza książka zdradza tajemnicę dotyczącą tego, w jaki sposób i dlaczego mózg kupuje. Czerpie ona ze źródła najnowszej wiedzy neurobiologicznej i zawiera praktyczne wskazówki dla przedstawicieli świata biznesu, specjalistów ds. marketingu, projektantów, twórców stron internetowych, copywriterów i grafików. Wreszcie zyskujesz dostęp do informacji, które kryją się głęboko w umysłach Twoich klientów - tak głęboko, że oni sami często nie potrafią wytłumaczyć swoich decyzji. Dowiedz się, jak wykorzystać założenia neuromarketingu do kształtowania strategii Twojej marki, jak zmieniać produkt i modyfikować ceny, jakie metody analizy zastosować, żeby opakowania wyróżniały się na półkach, oraz jak nakłonić klientów, by podczas zakupów sięgnęli po Twój produkt.

      • Jak stworzyć komunikat, który trafi do mózgu dzięki zaangażowaniu wszystkich pięciu zmysłów?
      • Jakie strategie efektywnie działają na konsumentów po sześćdziesiątce?
      • Jak wykorzystywać preferencje kobiecego mózgu?
      • Jakie konkretnie zachowania konsumenckie cechują mózg matki?
      • Jak nakłonić do współpracy neurony lustrzane?
      • Jak zwiększyć szanse na sukces i obniżyć ryzyko porażki przy wdrażaniu nowego produktu?
      • Jak podświadomość reaguje na przekaz emitowany przez telewizję, internet i platformy mobilne?
      • Jak stworzyć neurologicznie najskuteczniejszą treść dla portali społecznościowych?



    • Podręcznik projektantów logo. Smashing Magazine. eBook
    • Stwórz doskonałe logo!

      • Jak zaprojektować logo?
      • Jak wybrać kolorystykę znaku graficznego?
      • Jak uniknąć ślepych zaułków?

      Nikomu nie trzeba uświadamiać, jak istotną formą identyfikacji prowadzonej działalności jest logo. Potrafi ono mieć wręcz astronomiczną wartość. W codziennym życiu nietrudno znaleźć liczne przykłady potwierdzające ten fakt. Należy postawić pytanie, jak przygotować dobre logo, które zadomowi się w świadomości klientów i będzie z dnia na dzień zwiększać swoją wartość. Książka ta odpowiada na podstawowe pytanie: jak stworzyć projekt atrakcyjny wizualnie, poprawny technicznie i spełniający oczekiwania zamawiającego.

      Natchnie Cię ona dziesiątkami pomysłów na świetny znak firmowy. Na samym początku zdobędziesz solidną wiedzę teoretyczną. Poznasz różne rodzaje znaków graficznych i dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy zatrudnianiu projektanta oraz czym tak naprawdę jest logo. W drugiej części szczególny nacisk położono na zagadnienia związane z projektowaniem logo. Zaznajomisz się dokładnie z tym procesem, określisz harmonogram pracy, grupę docelową oraz budżet. Odkryjesz odpowiednie techniki i zrozumiesz, jakich narzędzi użyć w procesie projektowania logo, jak dobrać odpowiednią kolorystykę oraz zaprezentować projekt klientowi. Na sam koniec obejrzysz udane znaki firmowe, zaprojektowane przez twórców z całego świata. Szczególną uwagę powinieneś zwrócić na dwa rozdziały - jeden poświęcony prawnym aspektom użycia logo, drugi najczęściej popełnianym błędom i sposobom ich unikania. Dzięki tej książce stworzysz wiele fantastycznych znaków graficznych, które zostaną zapamiętane przez klientów!

      • Rodzaje logo
      • Detale gwarantujące sukces
      • Projektowanie logo
      • Przygotowanie harmonogramu prac
      • Współpraca z klientem w procesie projektowania
      • Określenie grupy docelowej
      • Przygotowanie koncepcji logo
      • Szukanie inspiracji
      • Narzędzia wspierające proces projektowania
      • Dobór fontów i opracowywanie własnych
      • Eksperymenty z układem
      • Wybór kolorystyki
      • Prezentacja projektu
      • Najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania

      Twórz niepowtarzalne znaki graficzne!



    • Zen Steve'a Jobsa. eBook
    • Zen Steve"a Jobsa".
      Dla wszystkich posiadaczy najnowszych tabletów, komiks jest teraz dostępny w wysokiej rozdzielczości. Wersję HD pobierzesz z Twojej Biblioteki, jako dodatek do książki.


      Facebook Zen Steve‘a Jobsa

      Steve Jobs (1955 - 2011), współzałożyciel Apple...a, wywarł olbrzymi wpływ na wielu ludzi, a jego życie otoczone jest aurą mitu. Jednak Jobs, postać dziś już niemal legendarna, nie osiągnął swojego sukcesu w pojedynkę - w dużej mierze zawdzięczał go współpracy z projektantami, inżynierami i myślicielami. Zen Steve...a Jobsa to historia znajomości tytułowego bohatera z jedną z takich osób - Kobunem Chino Otogawą.


      Dwie połówki doskonałego jabłka


      "Forbes" od czasu założenia (1917 rok) publikuje analizy i informacje dla osób, które pragną odnieść sukces i działają w zgodzie z duchem wolnego rynku.

      JESS3 to znana na całym świecie agencja kreatywna, specjalizująca się w wizualizowaniu danych. Dzięki biegłości w tworzeniu ilustracji i animacji oraz projektowaniu informacji wprowadza piękno w złożone koncepcje, tematy i zbiory danych. Oprócz współpracy z "Forbesem" przy komiksie Zen Steve...a Jobsa JESS3 angażuje się w tworzenie historii na potrzeby czołowych marek, takich jak Google, Nike, Intel, MTV, Twitter, Samsung, Facebook i NASA.



      Księgarnia Ebookpoint

      Księgarnia Onepress

      Księgarnia Sensus

      Księgarnia Septem