Lista książek:
  • Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Ćwiczenia praktyczne
  • Zapewnij swojej witrynie miejsce w pierwszej dziesiątce!

    • Jak działają wyszukiwarki?
    • Jaki wpływ na pozycję serwisu mają linki przychodzące i wychodzące?
    • Czy istnieją zagrożenia związane z niewłaściwym pozycjonowaniem?

    Stworzenie serwisu WWW to dopiero połowa sukcesu w Internecie. Druga połowa to zapewnienie witrynie odpowiedniej popularności. A tę popularność może zagwarantować przede wszystkim wysokie miejsce w wynikach wyszukiwarek. Jak to osiągnąć? Od czego zacząć i jak monitorować skuteczność prowadzonych działań? Wszystkie odpowiedzi znajdziesz właśnie w tej książce!

    Poprzez liczne przykłady i ćwiczenia autorzy zapoznają Cię ze sposobem działania wyszukiwarki Google i zasadami doboru właściwych słów kluczowych. Pokażą, jak najlepiej rozmieścić je na stronie. Ponadto dowiesz się, jaki wpływ na pozycję strony mają linki wychodzące oraz przychodzące, jak przebiega proces indeksowania strony, jak działają systemy wymiany linków oraz jak wykorzystać statystyki do obserwacji ruchu na stronie. Przeczytasz także o tym, jakie zagrożenia niesie ze sobą niewłaściwa procedura pozycjonowania.

    • Sposób działania Google oraz innych wyszukiwarek
    • Definiowanie fraz i słów kluczowych
    • Wpływ linków przychodzących i wychodzących na pozycję strony
    • Korzystanie z systemów wymiany linków
    • Proces indeksacji witryny
    • Zagrożenia związane z niewłaściwym pozycjonowaniem
    • Wykorzystanie statystyk do śledzenia ruchu na stronie
    • Sposoby reklamowania serwisu

    Zwiększ oglądalność swojej witryny WWW!



  • Google AdWords. Skuteczna kampania reklamowa w internecie
  • To rozwiązanie po prostu się sprawdza!

    Reklama w sieci jeszcze nigdy nie była taka prosta! Wystarczy kilka chwil, aby założyć konto w usłudze Google AdWords i zacząć pozyskiwać nowych klientów dzięki możliwości dotarcia do ponad 80% wszystkich internautów. Zastanawiasz się, czy użytkownicy w ogóle klikają reklamy? Oczywiście! Jedyny warunek - Twój anons nie może drażnić użytkownika. Krótkie reklamy tekstowe, pojawiające się w wyszukiwarce lub w sieci wyszukiwania, są mało inwazyjną, a do tego skuteczną i elastyczną formą promocji! Możesz zorganizować sobie minikampanię za 100 zł lub potężną akcję za nieco większą kwotę.

    Jeżeli potrzebujesz wsparcia pozwalającego błyskawicznie przejść proces konfiguracji konta i uruchomić kampanię reklamową w systemie Google AdWords, znajdziesz je w tej książce. Dowiesz się, jak dobierać słowa kluczowe i je optymalizować oraz jak skonstruować reklamę czy ustawić parametry jej wyświetlania, aby dotarła do Twoich potencjalnych klientów. Zrozumiesz, jak za pomocą elastycznych opcji ustalania stawek i mechanizmów śledzenia dostępnych na platformie AdWords i w narzędziach typu Google Analytics kontrolować koszty, mierzyć skuteczność reklam i obliczać zwrot z inwestycji na reklamę już po kilku godzinach od uruchomienia kampanii. Autorka tej publikacji, Anastasia Holdren, jako jedna z niewielu na świecie posiada certyfikat Authorized AdWords Seminar Leader, dlatego możesz być pewien, że wiedza, którą przekazuje w tej książce, przybliży Cię do sukcesu!

    Zacznij przygodę z Google AdWords już dziś.

    • Załóż konto
    • Zasil je środkami finansowymi
    • Skonfiguruj kampanię
    • Przygotuj intrygującą reklamę
    • Zdobądź nowych klientów

    Stwórz swoją pierwszą kampanię w Google AdWords i dotrzyj do szerokiego grona klientów, którzy Cię szukają!


    Anastasia Holdren jest prezesem firmy SEM Training, świadczącej usługi z zakresu szkoleń i konsultingu dla reklamodawców korzystających z platformy Google AdWords. Jest posiadaczką certyfikatu Authorized AdWords Seminar Leader. We współpracy z firmą Google prowadziła w 2006 roku pilotażową edycję programu szkoleń Seminars for Success. Od tego czasu pomogła tysiącom reklamodawców z całego świata. Ma piętnaście lat doświadczenia w zarządzaniu projektami z obszaru technologii internetowych i programami marketingu w internecie. Pracowała z wieloma klientami, takimi jak Osram Sylvania, Harvard Business School Executive Education, eMarketer.com, NashvillePost.com, Cannondale, Air Jamaica, the National Federation of Independent Business i TravelCenters of America.



  • Optymalizacja serwisów internetowych. Tajniki szybkości, skuteczności i wyszukiwarek
  • Poznaj sekrety tworzenia popularnych i dochodowych witryn internetowych!

    • Jak poprawić widoczność serwisu w wyszukiwarkach?
    • Jak zoptymalizować płatne kampanie reklamowe?
    • Jak odnieść sukces w Internecie?

    Celem optymalizacji witryny WWW jest przede wszystkim maksymalizacja przychodów z serwisu i podniesienie komfortu użytkowników. Aby ten cel osiągnąć, trzeba spełnić kilka podstawowych warunków. Po pierwsze należy zadbać o to, aby serwis można było łatwo odszukać w sieci. Po drugie korzystanie z niego nie może sprawiać trudności, a po trzecie powinien on być szybki, atrakcyjny i interaktywny. Krótko mówiąc, dobry serwis musi być funkcjonalny i wydajny. Aby osiągnąć sukces w sieci, należy zatem wybrać właściwe metody i przyjąć skuteczną strategię działania. Jakie to techniki i jak je stosować, dowiesz się właśnie z tej książki.

    Książka "Optymalizacja serwisów internetowych. Tajniki szybkości, skuteczności i wyszukiwarek" wskaże Ci możliwości tworzenia i optymalizacji serwisu internetowego, pozwalające w znacznym stopniu ograniczyć inwestycje w marketing, a jednocześnie zyskać wielu klientów. Z tego podręcznika dowiesz się, jak zoptymalizować serwis pod kątem wyszukiwarek, na czym polega właściwy dobór słów kluczowych, jak zbudować architekturę CSS i tworzyć ciekawe rozwiązania, opierające się na Ajaksie. Ponadto nauczysz się optymalizować kampanie reklamowe dzięki stosowaniu perswazyjnej treści reklam. Po tej lekturze będziesz umiał stworzyć wydajny, funkcjonalny, a przy tym popularny i dobrze zarabiający serwis internetowy.

    • Optymalizacja pozycji serwisu w wyszukiwarkach
    • Narzędzia do analizowania słów kluczowych
    • Nagłówki przyciągające uwagę
    • Optymalizacja reklam płatnych (PPC)
    • Dobór grupy docelowej i kwalifikowanie odwiedzających
    • Wykorzystanie metryk do ustalenia budżetu
    • Optymalizacja współczynnika konwersjiv
    • Optymalizacja stron WWW
    • Budowanie architektury CSS
    • Tworzenie własnych rozwiązań, opartych na Ajaksie
    • Zaawansowana optymalizacja serwisów WWW
    • Metryki optymalizacji wydajności

    Optymalizuj serwis i dochody!



  • Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Cała prawda
  • Poznaj najlepsze praktyki pozycjonowania i bądź zawsze pierwszy!

    • Jak wybrać najlepsze słowa kluczowe?
    • Jak zaprojektować witrynę, aby klienci chcieli z niej korzystać?
    • Jak budować łącza za pośrednictwem katalogu stron internetowych?

    Prawda o wyszukiwarkach internetowych jest taka, że odnajdą Twoją witrynę albo stronę Twojego konkurenta. Zapewne wiesz, że aby klienci trafili właśnie do Ciebie, musisz szybko wedrzeć się na szczyt w wynikach wyszukiwania. Jedyne, co musisz teraz zrobić, to skorzystać z porad zawartych w tej książce. Nie trać więc czasu i poznaj najlepsze techniki optymalizacji. Poczuj, jak korzystnie i przyjemnie jest zdobyć dobrą pozycję w wyszukiwarce!

    Książka "Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Cała prawda" stanowi bezcenne źródło wiedzy dla każdego, kto chce zrozumieć mechanizmy wyszukiwania, aby zaznaczyć swoją obecność w Internecie. Dzięki temu podręcznikowi poznasz wszystkie aspekty optymalizacji, takie jak wykorzystanie nowoczesnych technologii, tworzenie metaznaczników, budowa łączy oraz strategie promowania wyjątkowych ofert. Nauczysz się najlepszych, sprawdzonych w praktyce technik pozycjonowania, a Twoja wiedza szybko przełoży się na wymierne zyski.

    • Narzędzia do badania słów kluczowych
    • Systemy zarządzania treścią
    • Nazywanie plików i sporządzanie transkrypcji
    • Budowanie łączy
    • Budowanie treści i struktury witryny
    • Stosowanie strategii PR-owej
    • Wyszukiwarki internetowe
    • Wyszukiwanie uniwersalne i spersonalizowane
    • Zarządzanie procesem pozycjonowania
    • Sposoby optymalizowania witryny

    Najlepsze sprawdzone techniki optymalizacji do natychmiastowego zastosowania!



  • Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych. Wydanie II
  • Właściwe pozycjonowanie witryn i stron internetowych pod kątem wyszukiwarek jest kluczowe dla popularności naszej witryny wśród użytkowników, a co za tym idzie, ma wpływ na jej rentowność. Każdy użytkownik wpisujący konkretne hasło czy zapytanie do wyszukiwarki jest naszym potencjalnym klientem! Warto także pamiętać o tym, że przemyślana optymalizacja witryny, dokonana jeszcze przed nadaniem jej ostatecznego kształtu, oznacza ogromne oszczędności czasu i pieniędzy. Ponieważ miliony internautów dzięki wyszukiwarkom trafiają na różne witryny, musimy sprawić, aby nasza strona jakoś szczególnie się wyróżniała. Właśnie na tym polega dziś skuteczny marketing firmy.

    "Pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych" to książka napisana dla wszystkich tych, którzy chcą tworzyć witryny internetowe spełniające zarówno oczekiwania użytkowników, jak i cele biznesowe. To idealny podręcznik dla projektantów witryn internetowych, programistów, webmasterów, ale też specjalistów od marketingu w internecie. Dzięki lekturze tej książki poznasz wiele skutecznych sposobów na osiąganie jak najwyższej pozycji w wyszukiwarkach. Uzyskasz także praktyczne porady i cenne wskazówki ułatwiające projektowanie oraz budowanie witryn. Najważniejsze zagadnienia omówione w książce to:

    • typy serwisów wyszukujących oraz sposób wyświetlania wyników wyszukiwania;
    • proces skutecznej optymalizacji witryny pod kątem wyszukiwarek;
    • optymalizacja dokumentów nietekstowych (grafiki, plików audio oraz wideo);
    • zgłaszanie witryn do wyszukiwarek i katalogów.

    Popularna i dochodowa - taka staje się witryna widoczna w internecie!



  • Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie II poprawione i uzupełnione
  • Przewodnik po nowoczesnych technikach promocji witryny internetowej

    • Jak wyszukiwarki indeksują strony WWW?
    • Co wpływa na wysoką pozycję strony w wynikach wyszukiwania?
    • W jaki sposób reklamować stronę w sieci?
    • Jak sprawdzać skuteczność pozycjonowania?

    Współczesny internet to już nie tylko źródło informacji. To także ogromny pasaż handlowy, narzędzie marketingowe i nośnik reklamowy. Na milionach witryn WWW każdy może znaleźć dla siebie coś interesującego. Co sprawia, że wśród tak wielu stron internetowych niektóre odwiedzane są niezwykle często, a inne sporadycznie? Czynników jest wiele, ale jednym z najistotniejszych jest pozycja w wynikach wyszukiwania. Krążący po sieci żart: "Jeśli czegoś nie ma w Google, to nie ma tego wcale" doskonale oddaje istotę sprawy -- wskazuje, jak ważne jest wysokie miejsce w wyszukiwarkach. Co zrobić, aby nasza strona WWW pojawiała się na odpowiedniej pozycji?

    Czytając książkę "Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie II poprawione i uzupełnione", dowiesz się, w jaki sposób wpływać na "sposób widzenia" Twojej strony WWW przez wyszukiwarki. Nauczysz się tworzyć i modyfikować kod HTML tak, aby mechanizmy indeksujące prawidłowo rozpoznawały słowa kluczowe, poznasz metody zwiększania ruchu na stronie oraz systemy wymiany łączy. Przeczytasz o tym, jak odbywa się pozycjonowanie w wyszukiwarkach, jak pozyskiwać i analizować statystyki ruchu na stronie oraz jak wykorzystać działające w internecie mechanizmy reklamowe.

    • Metody zarabiania na stronie WWW
    • Zasada działania wyszukiwarki internetowej
    • Projektowanie mechanizmów nawigacyjnych
    • Dobór fraz i słów kluczowych
    • Wykorzystanie hiperłączy
    • Wybór domeny
    • Systemy wymiany łączy
    • Mechanizmy indeksacji witryny w wyszukiwarkach
    • Śledzenie ruchu na stronie
    • Reklama w wyszukiwarkach

    Zobacz swoją stronę na pierwszym miejscu w wyszukiwarce!



  • Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie III
    • Poznaj sposób działania mechanizmów wyszukiwania w internecie
    • Naucz się tworzyć strony łatwe do odnalezienia i odpowiednio je reklamować
    • Odkryj sekrety skutecznego pozycjonowania i optymalizacji serwisów WWW

    Ta książka to obowiązkowa lektura każdego webmastera!

    Mówi się, że jeśli czegoś nie można znaleźć w sieci, to rzecz ta prawdopodobnie nie istnieje. W obecnych czasach nikt - a zwłaszcza żadna firma - nie może sobie pozwolić na internetowy niebyt. Jednak nawet najlepsza strona to jeszcze nie wszystko. Co z tego, że Twoja witryna będzie powalać jakością treści i grafiki, jeśli nikt nie będzie w stanie jej szybko (lub w ogóle) znaleźć w czeluściach sieci? Aby uniknąć tego przykrego scenariusza, tysiące webmasterów głowią się co dzień nad właściwym pozycjonowaniem swoich stron. Chcesz być o krok przed nimi? Sięgnij po właściwe źródło informacji!

    "Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak się to robi. Wydanie III" to książka niezwykła. Autorzy odważnie łamią tabu, dzieląc się z czytelnikami swoją dogłębną wiedzą i praktycznym doświadczeniem, uzyskanym w ciągu wielu lat pracy w branży SEO. Zaktualizowana treść pozwoli Ci nadążać za najnowszymi trendami w dziedzinie pozycjonowania i optymalizacji witryn. Z lektury poradnika dowiesz się, jak tworzyć i poprawiać kod stron, aby odnosiły one sukces w internecie, jak wykorzystywać sposób działania mechanizmów wyszukiwania i możliwości oferowane przez serwisy społecznościowe w celu zwiększenia ruchu na witrynie oraz jak zarabiać na swojej działalności sieciowej.

    Ostrzegamy: nie kupuj tej książki, jeśli chcesz, aby Twoja strona WWW była anonimowa!

    • Zasady działania mechanizmów wyszukiwania
    • Skuteczne metody pozycjonowania stron
    • Właściwe projektowanie układu serwisu, systemu nawigacji i grafiki
    • Wykorzystanie różnych rodzajów odsyłaczy
    • Sposoby poprawiania indeksacji serwisu
    • Techniki monitorowania ruchu na stronie
    • Przegląd narzędzi przydatnych w pozycjonowaniu

    Masz ciekawą stronę? Naucz się, jak skutecznie pozycjonować ją w internecie!



  • Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak to się robi
  • Praktyczny przewodnik po skutecznej promocji w internecie

    • Skąd wyszukiwarki biorą informacje o wyświetlanych stronach?
    • Jak sprawić, aby Twoja firma pojawiała się w wynikach przed konkurencją?
    • Jakich dodatkowych technik promocji użyć do zwiększenia ruchu na stronie i związanych z tym zysków?

    Wywiad z autorami książki

    Wyobraź sobie, że w trakcie surfowania po internecie znalazłeś ciekawą ofertę. Po pewnym czasie chcesz wrócić na stronę, na której znajduje się interesujący Cię produkt, ale nie pamiętasz jej adresu ani nazwy firmy. Wpisujesz w wyszukiwarce nazwę przedmiotu, ale zamiast szukanej witryny pojawiają się setki innych. Zniecierpliwiony kupujesz produkt u innego sprzedawcy. Nie chcesz, aby coś podobnego spotkało Twoich klientów? Zainteresuj się pozycjonowaniem stron, czyli technikami poprawiania pozycji witryny w wynikach wyświetlanych przez wyszukiwarki.

    Dzięki książce "Pozycjonowanie i optymalizacja stron WWW. Jak to się robi" zrozumiesz, jak działają wyszukiwarki, jak wpływa to na kolejność wyświetlania odnośników do znalezionych materiałów, a przede wszystkim -- jak użyć tej wiedzy do tworzenia stron, które będą zajmowały wysokie pozycje w wynikach wyszukiwania. Poznasz także techniki umożliwiające poprawę funkcjonalności witryny oraz dodatkowe sposoby jej promowania, dzięki czemu liczba osób odwiedzających strony Twojej firmy szybko wzrośnie, podobnie jak generowane przez nią zyski.

    • Działanie wyszukiwarek
    • Dobór odpowiednich słów kluczowych
    • Poprawny układ elementów stron
    • Używanie odsyłaczy wewnętrznych i zewnętrznych
    • Ułatwianie indeksacji witryny
    • Monitorowanie ruchu na stronie i jej popularności
    • Zapewnianie funkcjonalności witryny
    • Dodatkowe techniki promocji stron
    • Wystrzeganie się nieuczciwych pozycjonerów

    Wyprzedź konkurencję i ułatw swoim klientom dotarcie do swojej oferty.



  • Przechytrzyć Google. Odkryj skuteczną strategię SEO i zdobądź szczyty wyszukiwarek
  • Odkryj przełomowe techniki pozycjonowania w wyszukiwarce Google, stosowane przez największe światowe autorytety w branży SEO!

    • Jak pozyskiwać wartościowe odnośniki zewnętrzne i budować wiarygodność swojej strony w sieci?
    • Jak w pełni wykorzystać potęgę słów kluczowych, tytułów stron i struktury adresów URL?
    • Jak zamienić gości odwiedzających witrynę w przynoszących dochody klientów?

    Wyniki wyszukiwania Google przypominają szkolny konkurs popularności. W końcu także i w tym rankingu Twoja pozycja zależy głównie od tego, jak wiele osób uważa Twoją stronę za atrakcyjną, wartościową i godną zaufania... no i oczywiście od tego, jak wiele innych stron o Tobie informuje. To jednak nie wszystko. Dla Google liczy się nie tylko to, ILU mówi, ale także to, KTO mówi. Im lepszą reputacją i większą popularnością cieszą się strony, które o Tobie wspominają, tym większą wiarygodność zyskujesz w oczach wszechwładnego algorytmu PageRank. Jak zatem z pozycji szkolnego kopciuszka, wyskakującego na dwudziestej podstronie w wynikach wyszukiwania, wznieść się nagle na poziom miss popularności na podstronie pierwszej? Czy można przechytrzyć Google i nawet nowy, mało znany biznes wywindować na sam szczyt rankingu wyszukiwarki?

    Otóż można. Udowodni Ci to sam Evan Bailyn, ceniony na świecie ekspert w dziedzinie SEO, który w tej książce ujawnia swoje sprawdzone, niezwykle skuteczne i najaktualniejsze techniki pozycjonowania oraz optymalizacji stron internetowych. To właśnie dzięki takim działaniom w ciągu roku udało mu się pozyskać ponad 50 milionów gości odwiedzających jego własną stronę. Nie wydał przy tym ani centa na jakąkolwiek reklamę! Warto podkreślić, że w tej książce nie znajdziesz żadnych nieetycznych, ryzykownych sztuczek "w czarnym kapeluszu" - Evan przedstawia wyłącznie osobiście przetestowane metody optymalizacji, stworzone po głębokiej analizie zasad rządzących działaniem algorytmów Google.

    Oto niezbędny podręcznik w biblioteczce każdego ambitnego specjalisty SEO, e-marketera, przedsiębiorcy czy blogera!

    Dzięki niemu:

    • poznasz mity na temat SEO i dowiesz się, które techniki już nie działają
    • wykorzystasz rozległą wiedzę Google na temat tego, jak i dlaczego korzystamy z wyszukiwarki
    • zintegrujesz pięć podstawowych składników SEO, czyli słowa kluczowe, odnośniki, tytuły stron, strukturę adresów URL i czas
    • dowiesz się, na czym polega dobieranie najlepszych słów kluczowych
    • pozyskasz przydatne odnośniki, a jednocześnie unikniesz tych ze "złego sąsiedztwa"
    • postawisz na staż strony, niezbędny dla osiągnięcia zaufania Google, i wyrwiesz się z piaskownicy
    • wykorzystasz Google AdWords jako uzupełnienie SEO, umożliwiające pozyskanie nowych odwiedzających
    • zamienisz gości odwiedzających Twoją witrynę w prawdziwych klientów
    • zoptymalizujesz stronę pod kątem serwisów takich, jak Facebook, Twitter czy YouTube
    • poprawisz swoją pozycję w wyszukiwarkach Bing i Yahoo!, nie szkodząc swojej pozycji w wynikach wyszukiwania w Google
    • przygotujesz się na nadejście zupełnie nowych trendów związanych z wyszukiwaniem spersonalizowanym i wyszukiwaniem w czasie rzeczywistym

    Patron medialny:


    Evan Bailyn - zasłynął jako ekspert ds. SEO. Jako specjalista w tej dziedzinie wypowiadał się dla takich mediów, jak telewizje ABC i Fox News oraz magazyny "New York Times", "Wall Street Journal", "New York Post" czy "International Business Times". Strona na Facebooku, na której Evan publikuje inspirujące myśli z zakresu e-marketingu, zgromadziła już ponad 100 tysięcy fanów!

    Bradley Bailyn - jest ekspertem w zakresie marketingu internetowego oraz współzałożycielem firmy First Page Sage. Codziennie monitoruje zmiany zachodzące w algorytmie Google oraz dba o to, aby strony jego klientów pozostawały jak najlepiej zoptymalizowane w tej wyszukiwarce.



  • Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II
  • Poznaj sekrety reklamy w wyszukiwarkach i zwiększaj swoje zyski

    • Jak przekształcić nieciekawy tekst w genialną reklamę?
    • Jak zapewnić sobie czołowe pozycje w popularnych wyszukiwarkach?
    • Jak oceniać swoją pozycję i poprawiać wyniki?

    Dziś nic nie przyciąga wartościowych użytkowników (czytaj: Twoich klientów) tak skutecznie, jak robią to wyszukiwarki internetowe! Jeśli więc nie zajmujesz wysokiego miejsca w wynikach wyszukiwania dla pożądanych słów kluczowych, oznacza to, że umościli się tam wygodnie Twoi konkurenci. Chcesz wiedzieć, jak się tam dostali, a potem sam zająć najwyższe miejsce w wyszukiwarce, czyli stać się widocznym dla rzeszy nowych klientów? Oto książka dla Ciebie!

    Książka "Reklama w wyszukiwarkach internetowych. Jak planować i prowadzić kampanię. Wydanie II" zawiera nietuzinkowe porady i informacje, które pozwolą Ci zdeklasować konkurencję i osiągnąć sukces dzięki odpowiedniemu planowaniu kampanii reklamowej w internecie. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystać łącza sponsorowane i wybrać odpowiednie słowa kluczowe, aby zmaksymalizować zyski. Nauczysz się optymalnie dobierać strony wejściowe na podstawie takich elementów, jak lokalizacja geograficzna lub pora dnia. Na koniec z satysfakcją oddasz niedochodowe kliknięcia swojej konkurencji, a dla siebie zatrzymasz te najcenniejsze!

    • Łącza sponsorowane, płatna indeksacja i umieszczanie w katalogach
    • Miejsce wyszukiwarek w planie medialnym
    • Określanie wartości użytkowników witryny
    • Tworzenie strategii udanej kampanii PPC
    • Wybieranie wyszukiwarek i tworzenie odnośników
    • Wybór słów kluczowych
    • Maksymalizacja tropu wyszukiwania
    • Strony konwersji, oferty i budżet
    • Zarządzanie kampanią
    • Targetowanie kontekstowe z wykorzystaniem słów kluczowych
    • Wzbogacanie wyszukiwarki o analizę zachowań

    Kup miejsce na szczytach wyszukiwarek i zwiększ swoją sprzedaż!



  • Sekrety SEO. Tajna wiedza ekspertów
  • Mówi się, że jeżeli czegoś nie ma w wyszukiwarce Google, to coś nie istnieje. I wcale nie jest to nadużycie. Kiedy ostatni raz spojrzałeś na drugą stronę wyników wyszukiwania? No właśnie! Twoim celem musi być znalezienie się w pierwszej dziesiątce wyników, bo tylko tak możesz zaistnieć w sieci i zdobyć popularność!

    Dzięki temu podręcznikowi ten cel masz w zasięgu ręki. W trakcie lektury poczujesz się, jakbyś uczestniczył w rozmowie z największymi autorytetami w dziedzinie pozycjonowania stron w wyszukiwarkach. Poznasz tajniki, techniki, sztuczki (legalne!) i narzędzia, którymi posługują się te osoby, aby zrealizować swoje zamierzenia. Nauczysz się znajdować problemy związane z SEO oraz rozwiązywać je, dowiesz się, jak zoptymalizować witrynę pod kątem różnych wyszukiwarek, takich jak Amazon, Facebook, YouTube czy Twitter. Książka ta jest perfekcyjną pozycją dla osób chcących wypromować swoją witrynę lub aspirujących do pracy w charakterze konsultanta SEO.

    • Sposoby patrzenia na stronę WWW - sąsiedztwo, witryna, strona WWW, fragmenty strony
    • Najlepsze narzędzia wspierające proces optymalizacji
    • Rozwiązywanie zidentyfikowanych problemów z witryną
    • Najlepsze praktyki pozwalające podnieść jakość i pozycję witryny w wynikach wyszukiwania
    • Stanowisko pracy - konsultant SEO
    • Optymalizacja pod kątem wyszukiwarek Amazon, YouTube, Twitter

    Zdobądź popularność w sieci dzięki skutecznym działaniom SEO!



  • SEO. Biblia
  • Poznaj i wykorzystaj strategie SEO,
    aby poprawić miejsce w rankingach swojej witryny

    Skrót SEO (Search Engine Optimization) odnosi się do strategii takiego programowania i projektowania struktury witryny internetowej oraz dobierania jej treści, aby poprawić pozycję strony w wyszukiwarkach internetowych. Natomiast skrót SEM (Search Engine Marketing) określa płatne możliwości poprawienia miejsca strony w rankingach, takie jak linki sponsorowane. Kolejnym sposobem na pozycjonowanie, zdobywającym coraz większą rzeszę zwolenników, jest wykorzystanie intensywnie rozwijającego się zjawiska, jakim są media społeczne. Wszystkie te działania mają jeden wspólny cel - wzrost liczby odwiedzin na Twojej stronie WWW.

    Książka "SEO optymalizacja wyszukiwania. Biblia" to kompletny podręcznik, który zaprezentuje Ci najskuteczniejsze praktyki, związane z optymalizacją stron internetowych pod kątem ich wyszukiwania. Dowiesz się między innymi, jak działają poszczególne wyszukiwarki. To pozwoli Ci zrozumieć, jakie czynniki powinieneś uwzględnić już przy projektowaniu struktury witryny. Nauczysz się automatyzować niektóre elementy optymalizacji, dobierać słowa kluczowe, opracowywać strategie dla linków sponsorowanych. Dowiesz się także, jak analizować efektywność swoich działań, aby na bieżąco monitorować skuteczność poszczególnych metod. Dzięki zdobytej tu wiedzy bez problemu zoptymalizujesz swoją stronę i zastosujesz skuteczne strategie pozycjonowania, zwiększając tym samym popularność witryny i generowane przez nią dochody!

    • Tworzenie planu SEO
    • Analiza wyszukiwarek
    • Budowanie witryny dla SEO
    • Zwiększanie efektywności słów kluczowych
    • Narzędzia i serwisy dotyczące słów kluczowych
    • Linki sponsorowane
    • Znaczenie treści w strategii SEO
    • Rola linków i linkowania
    • Rejestrowanie witryny w indeksach wyszukiwarek i katalogach stron
    • Optymalizacja w mediach społecznych
    • Optymalizacja zautomatyzowana
    • Oprogramowanie, narzędzia i zasoby SEO

    Pozycjonowanie - najskuteczniejsza broń
    do walki z konkurencją w internecie!



  • Wojownik SEO. Sztuka osiągania najwyższych pozycji w wyszukiwarkach
  • Pokonaj konkurencję! Znajdź się na szczycie wyszukiwarki!

    • Zoptymalizuj stronę pod kątem wyszukiwarek Google, Yahoo i Bing
    • Naucz się poszukiwać słów kluczowych, zbuduj mapę witryny i bazę łączy
    • Zobacz, jak analizować swoją witrynę i śledzić postępy jej optymalizacji

    Zakładając swoją stronę internetową lub e-biznes, świadomie czy nie nagle wkraczamy na pole wielkiej bitwy o pozycję w wyszukiwarkach... Przychodzi nam walczyć z milionami stron o bezcenną uwagę internautów - a zdobywają ją tylko ci, którym udaje się zająć najwyższą pozycję. Jeśli więc Twoja strona ma przynosić Ci dochody lub inne korzyści, musisz opanować trudną sztukę walki o widoczność w wyszukiwarkach, a zatem poznać mistrzowskie techniki pozycjonowania i optymalizacji swojej witryny. Zostań profesjonalnym SEO wojownikiem, a Twoją bronią niech będzie fachowa wiedza. Tu na szczęście nie liczy się wielkość i siła naszego przeciwnika, tu wygrywa się dobrą strategią i konsekwentną taktyką!

    Jak triumfalnie wejść na to pole bitwy i szybko nie polec? Właśnie ta książka dostarczy Ci niezbędnej wiedzy na temat wszystkich aspektów pozycjonowania i optymalizacji witryn, dzięki którym osiągniesz przewagę nad swoją konkurencją. Przede wszystkim zrozumiesz, czym w ogóle jest optymalizacja i jakie niesie ze sobą korzyści. Dzięki temu uda Ci się sformalizować ten proces i na bieżąco śledzić jego postępy. Dowiesz się wszystkiego na temat działania najważniejszych obecnie wyszukiwarek, czyli Google, Yahoo! i Binga, oraz poznasz używane przez nie algorytmy. Zobaczysz w akcji i porównasz sobie różne wewnętrzne i zewnętrzne czynniki wpływające na pozycję w wynikach wyszukiwania oraz dowiesz się, jakie pułapki mogą sprawić, że Twoja strona nie zostanie poprawnie zindeksowana przez roboty internetowe. Odkryjesz, jak tworzyć skuteczne pozycjonujące mapy witryn, właściwie poszukiwać słów kluczowych i ustalać je oraz budować efektywną bazę łączy. Poznasz także płatne sposoby na wysoką pozycję swojej strony, takie jak Google AdWords czy Google AdSense.

    Dzięki tej książce dowiesz się:

    • jak działają wyszukiwarki i jakich algorytmów używają
    • jak działają Google PageRank oraz roboty indeksujące
    • jak tworzyć stronę pod kątem optymalizacji dla wyszukiwarek
    • jakie czynniki wewnętrzne i zewnętrzne mają wpływ na pozycję w rankingu
    • jak przebiega monitorowanie statystyk sieciowych i jak działa format NCSA Common
    • jak korzystać z przydatnych narzędzi dla webmasterów, w tym z Google Analytics
    • kiedy strona zostaje poprawnie zweryfikowana i zindeksowana przez robota
    • czym jest i jak działa protokół REP (Robots Exclusion Protocol)
    • jakie znaczenie dla optymalizacji ma domena i nazwy stron
    • jak tworzyć różne typy map witryn i tekstowe listy adresów URL
    • na czym polegają poszukiwanie słów kluczowych oraz strategia czynników czasu i trendów
    • jak budować skutecznie pozycjonującą bazę łączy
    • jak odszukiwać, analizować i śledzić informacje o konkurencji
    • jak zarządzać treścią witryny pod kątem jej optymalizacji
    • jakie są strategie związane z sieciami społecznościowymi oraz metody automatycznych interakcji z tymi platformami
    • na czym polega marketing w wyszukiwarkach internetowych
    • jak korzystać z możliwości Google AdWords i AdSense

    Zostań profesjonalnym SEO wojownikiem - opanuj skuteczne strategie pozycjonowania stron!



  • Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja
  • Poznaj metody optymalizacyjne i zwiększ swoje zyski

    • Jakie elementy na stronie są najważniejsze?
    • Jak klienci podejmują decyzje?
    • Jak opracować skuteczny plan optymalizacji?

    Optymalizacja stron docelowych staje się obecnie najpotężniejszą metodą zwiększania zysków. Sięgają po nią specjaliści, chcący zbudować stałą przewagę konkurencyjną. Istotna jest nie tylko optymalizacja treści zawartej na stronie (powinna ona być czytelna i przejrzysta), ale także struktura linków, nagłówków i tagów. Jeśli chcesz zdobyć nowych klientów i zatrzymać dotychczasowych, powinieneś sprawić, żeby Twoja strona WWW była czytelna zarówno dla użytkownika, jak i przeglądarek.

    Książka "Strona docelowa. Optymalizacja, testy, konwersja" zawiera opis najlepszych metod identyfikowania problemów ze stronami docelowymi oraz szczegółowe informacje dotyczące zasad oceniania i wyboru tych elementów strony, które dają największe szanse na zwiększenie skuteczności. Dzięki temu podręcznikowi dowiesz się, jak wykorzystywać testy i metody optymalizacyjne, aby uniknąć pułapek, które mogą opóźnić lub nawet wstrzymać realizację Twojego planu zwiększania dochodów z prowadzenia witryny internetowej.

    • Konwersja
    • Strony docelowe
    • Projektowanie zorientowane na użytkownika
    • Proces decyzyjny
    • Identyfikacja problemów
    • Źródła ruchu na stronie
    • Najważniejsze działania konwersyjne
    • Optymalizacja - aspekty praktyczne
    • Metody optymalizacyjne
    • Budowanie zespołu i pozyskiwanie wsparcia
    • Opracowanie planu działania

    Skoncentruj się na kliencie, zoptymalizuj swoją stronę i patrz, jak rosną Twoje zyski!



  • Witryny nie do ukrycia. Jak zbudować stronę, którą znajdzie każda wyszukiwarka
    • Jak zagwarantować wysokie miejsce Twojej witryny w wyszukiwarkach internetowych?
    • Jak pozycjonować słowa kluczowe?
    • Jak wykrywać i rozwiązywać problemy z Twoją stroną WWW?

    Stworzenie strony WWW to pierwszy krok do sukcesu. Kolejny z nich to wybranie właściwej firmy, która opublikuje Twoją stronę. Jednak najważniejszy jest krok trzeci... Chodzi o to, jak szybko Twoją stronę znajdzie wyszukiwarka, w jaki sposób zostanie ona zindeksowana i jak wysoko pojawi się w wynikach wyszukiwania - czyli jak szybko dotrze do niej potencjalny odbiorca. Wbrew pozorom masz na to wpływ! Jeżeli tworzysz strony WWW, ta książka wskaże Ci, jak zaprojektować strony przyjazne dla wyszukiwarek. Jeśli natomiast jesteś klientem projektanta, możesz zweryfikować jakość dostarczonej Ci strony!

    Dzięki tej książce poznasz istotne znaczniki, promujące szybkie wyszukiwanie. Dowiesz się, w jaki sposób zapewnienie zgodności z standardami oraz zastosowanie mikroformatów wpływają na pozycję strony w wynikach wyszukiwania. Zdobędziesz wiedzę na temat mechanizmów po stronie serwera, wpływających na wizerunek Twojej strony. Opanujesz niuanse związane z pozycjonowaniem słów kluczowych. Zrozumiesz, jak wykorzystać wewnętrzną wyszukiwarkę i uniknąć zatorów oraz jakich narzędzi możesz użyć, aby odkryć potencjalne problemy. Autor prezentuje tu najpopularniejsze podejście do kwestii wyszukiwania:

    standardy WWW + atrakcyjna treść = lepsze wyszukiwanie = większy sukces witryny

    Jeżeli chcesz, aby Twoja strona odniosła sukces i pojawiała się na pierwszych stronach wyszukiwarek, nie przegap tej pozycji!

    • Pojęcie wyszukiwalności
    • Strategie tworzenia kodu HTML
    • Właściwe wykorzystanie znaczników
    • Zastosowania systemów wymiany łączy
    • Tworzenie dostępnych witryn
    • Wykorzystanie mikroformatów
    • Używanie modułu Apache - mod_rewrite
    • Zastosowanie własnych stron dla błędów 404
    • Pozycjonowanie słów kluczowych
    • Zasady budowy bloga z możliwością wyszukania
    • Wykorzystanie wyszukiwarki wewnętrznej
    • Zapobieganie zatorom wyszukiwalności
    • Używanie list dyskusyjnych
    • Odkrywanie błędów na stronie WWW
    • Dostępne narzędzia do analizy witryny

    standardy WWW + atrakcyjna treść =
    lepsze wyszukiwanie = większy sukces witryny!



Księgarnia Ebookpoint

Księgarnia Onepress

Księgarnia Sensus

Księgarnia Septem