Lista książek:
  • ABC CorelDRAW X4 PL
  • Poznaj najnowszą wersję programu i twórz wspaniałą grafikę

    • Jak korzystać z okien dokowanych?
    • Jak tworzyć kopię obiektu podczas transformacji?
    • Jak używać wypełnień i konturów?

    Corel to jeden z najpopularniejszych i jednocześnie najbardziej przyjaznych dla użytkownika programów graficznych. Pozwala na profesjonalne wykonanie materiałów reklamowych, wizytówek, ilustracji i innych dokumentów z elementami graficznymi. Najnowsza wersja pakietu CorelDRAW Graphics Suite X4 została wyposażona w kilkadziesiąt nowych funkcji oraz usprawnień. Jedna z najważniejszych zmian to wprowadzenie narzędzia Tabela, pozwalającego na rysowanie tabel o dowolnych rozmiarach i poddawanie ich transformacjom. Daje ono także możliwość importowania tabel z innych programów. Nowością są znacznie bardziej zaawansowane techniki pracy z warstwami, zapewniające niezależną edycję wszystkich warstw dla każdej strony i całego dokumentu, przy czym każda ze stron może zawierać swoje własne prowadnice. Wprowadzenie tych i innych usprawnień powoduje, że praca z programem staje się znacznie łatwiejsza i daje wspaniałe efekty.

    Książka "ABC CorelDRAW X4 PL" w bardzo przejrzysty i jasny sposób pokazuje, jak pracować z grafiką bitmapową i wektorową. Dzięki temu podręcznikowi szybko nauczysz się rysować i transformować obiekty, nadawać im kolory oraz tworzyć ich kopie. Będziesz umiał tworzyć tabele, a także na różne sposoby łączyć rysunki z tekstem. Dowiesz się, na czym polega trasowanie, metamorfoza czy interakcyjna przezroczystość. Poznasz wszystkie czynności niezbędne do zaprojektowania i wykonania profesjonalnych materiałów reklamowych, wizytówek, kalendarzy, plakatów i wielu innych dokumentów.

    • Różnice między rysunkiem rastrowym a wektorowym
    • Podstawy rysunku wektorowego
    • Inteligentne rysowanie
    • Transformacje obiektów
    • Grupowanie, wyrównywanie i rozkładanie obiektów
    • Praca z tekstem i tabelami
    • Używanie wypełnień i konturów
    • Dynamiczne prowadnice i przyciąganie do obiektów
    • Edycja krzywych
    • Narzędzia kadrowania i narzędzia kształtu
    • Bitmapy i trasowanie

    Grafika komputerowa bez tajemnic!



  • ABC CorelDRAW X5 PL
  • Poznaj CorelDRAW X5 PL... i odkryj niesamowite możliwości grafiki wektorowej!

    • Obiekty i podstawy rysunku wektorowego, czyli jak tworzyć rysunki w CorelDRAW
    • Tekst, tabele i praca z bitmapami, czyli do czego jeszcze może służyć program
    • Modyfikacje obiektów i efekty, czyli na czym polega dopracowanie szczegółów

    O istnieniu programu CorelDRAW niewątpliwie słyszeli wszyscy użytkownicy komputerów. Nie wszyscy jednak korzystają z jego możliwości, często zniechęceni fundamentalną odmiennością od innych programów graficznych. CorelDRAW, bardzo łatwy w obsłudze, uchodzi za aplikację o niepojętych zasadach działania. A przecież niejednokrotnie można uzyskać w nim efekty znacznie lepsze niż w programach Paint czy Photoshop. W wersji CorelDRAW X5 PL oprócz tradycyjnych narzędzi pojawiły się także pewne usprawnienia: nowy mechanizm zarządzania kolorami i przekształcania rysunków bitmapowych na wektorowe, współpraca z ekranami dotykowymi oraz procesorami wielordzeniowymi i możliwość podglądu w widoku pikseli.

    Książka "ABC CorelDRAW X5 PL" pozwoli Ci łatwo i szybko wejść w świat CorelDRAW, zrozumieć zasady jego działania i zacząć samodzielnie projektować plakaty, szyldy, broszury czy wizytówki, a także tworzyć skomplikowane rysunki techniczne. Dowiesz się, jak posługiwać się obiektami i w jakich sytuacjach warto stosować grafikę wektorową. Poznasz zasady pracy z tabelami, konturami i wypełnieniami. Nauczysz się włączać do swoich projektów partie tekstowe i formatować je według własnego uznania. Kolejnym krokiem będzie nauka dopieszczania szczegółów projektu, od drobnych modyfikacji do efektów specjalnych. Strona po stronie biegle opanujesz cały CorelDRAW - i nie zawahasz się go użyć!

    • Uruchamianie programu i pierwsze kroki
    • Zapisywanie, otwieranie i drukowanie rysunków
    • Corel Connect i korzystanie z okien dokowanych
    • Podstawy rysunku wektorowego
    • Praca z tekstem i tabelami
    • Używanie wypełnień i konturów
    • Precyzyjne rysowanie
    • Edycja krzywych
    • Modyfikacje obiektów
    • Praca z bitmapami
    • Efekty

    Sprawdź, jak bajeczne efekty możesz uzyskać w CorelDRAW X5 PL!



  • CorelDRAW 10. Praktyczne projekty
  • Pojawił się kolejny numer przy nazwie programu CorelDRAW. Twórcy tego "kombajnu graficznego" po raz kolejny (to już dziesięć lat!) udoskonalili swoje dzieło. CorelDRAW 10 stał się jeszcze bardziej intuicyjny, dzięki czemu z pewnością zyska kolejnych użytkowników i umocni swoją pozycję na rynku programów służących do tworzenia grafiki wektorowej.

    Zadaniem niniejszej książki jest przedstawienie możliwości programu CorelDRAW w sposób najbardziej efektywny, czyli poprzez ćwiczenia. Nie znajdziesz w niej opisów typu "tu i tu jest to i to, a Ty martw się, co z tym dalej zrobić". Wykonując kolejne ćwiczenia, poznasz różnorodne techniki rysunkowe. Jeśli jesteś początkującym użytkownikiem CorelDRAW, to jest to najlepsza metoda nauki obsługi programu. Bardziej zaawansowani użytkownicy skupią się zapewne na poznawaniu nowych możliwości CorelDRAW 10. Nazwy funkcji i przycisków podawane są w języku angielskim z polskim tłumaczeniem. Wszystkie rysunki w książce zostały stworzone w celach szkoleniowych. Użytkownicy mogą w dalszym etapie nauki i użytkowania programu CorelDRAW tworzyć bardziej kreatywne dzieła, pretendujące do miana sztuki z zakresu grafiki komputerowej.



  • CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik
  • CorelDRAW to aplikacja będąca jednym z kluczowych narzędzi pracy wielu grafików i projektantów. Rozwijany od kilkunastu lat doskonały program do tworzenia i obróbki grafiki wektorowej zawsze zadziwiał ogromem możliwości i mnogością zastosowań. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej wersji. Program CorelDRAW 12 docenią graficy zajmujący się tworzeniem publikacji drukowanych, stron WWW, prezentacji multimedialnych, a nawet animacji wektorowych. Każdemu z nich CorelDRAW 12 zaoferuje narzędzia pozwalające na wygodną i efektywną pracę.

    Książka "CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik" to kompendium wiedzy na temat najnowszej wersji tego narzędzia. Zawiera wszystkie informacje dotyczące Corela -- od opisu interfejsu użytkownika, poprzez zasady korzystania z narzędzi rysunkowych, filtrów i efektów, aż do sposobów tworzenia animacji wektorowych i pisania skryptów w VBA.

    • Interfejs użytkownika
    • Definiowanie układu dokumentu, tryby wyświetlania
    • Pomoce rysunkowe
    • Tworzenie i modyfikowanie obiektów
    • Narzędzia tekstowe
    • Łączenie tekstu i obiektów
    • Kolory, wypełnienia i kontury
    • Efekty specjalne i filtry
    • Praca z grafiką bitmapową
    • Drukowanie dokumentów Corela
    • Tworzenie stron WWW i animacji wektorowych
    • Skrypty i VBA
    • Konfigurowanie programu
    "CorelDRAW 12. Oficjalny podręcznik" to publikacja autoryzowana przez firmę Corel i rekomendowana wszystkim użytkownikom tej aplikacji. Dzięki temu można mieć pewność, że zawarte w niej wiadomości są poprawne i faktycznie przydatne podczas pracy z CorelDRAW.

    O autorach:
    Steve Bain jest doskonałym ilustratorem oraz cenionym pisarzem i wykładowcą. Kierował niezliczoną ilością warsztatów graficznych. Jest stałym współpracownikiem wielu wydawnictw edukacyjnych i witryn internetowych. Testuje również nowe wersje programów dla firmy Corel.

    Nick Wilkinson jest ilustratorem i programistą. Napisane przez niego skrypty cieszą się wielkim uznaniem w społeczności użytkowników CorelDRAW na całym świecie.



  • CorelDRAW Graphics Suite 11 PL. Kompendium
  • CorelDRAW, najpierw jako aplikacja do grafiki wektorowej, a potem jako cały pakiet programów graficznych, to narzędzie, które towarzyszy grafikom komputerowym od wielu już lat. Pakiet ten jest stale rozwijany, a nowe edycje wydawane są względnie często: doczekaliśmy się już wersji oznaczonej numerem jedenastym. Jak twierdzą osoby na co dzień korzystające z Corela, wersje o numerach nieparzystych są znacznie lepiej dopracowane niż wersje z numerami parzystymi. To dodatkowy powód, dla którego warto zapoznać się z CorelDRAW Graphics Suite 11 PL.

    Możliwości pakietu CorelDRAW Graphics Suite 11 PL są oszałamiające: grafika wektorowa, obróbka zdjęć, efekty specjalne, a nawet tworzenie filmów i animacji -- tak ogromna funkcjonalność zawartych w pakiecie aplikacji może wywołać u początkującego grafika oszołomienie. Na szczęście ma on do dyspozycji tę właśnie książkę, która od podstaw, w przystępny, ilustrowany wieloma przykładami sposób, pozwoli mu zaznajomić się z pakietem Corel i opanować zarówno podstawy, jak i techniki zaawansowane.

    Książka przedstawia:

    • Pliki bitmapowe, pliki wektorowe -- ich wady i zalety
    • Tworzenie grafiki wektorowej w CorelDraw, najważniejsze narzędzia
    • Rysowanie prostych i złożonych obiektów
    • Dodawanie tekstu do grafiki
    • Przekształcenia i wektorowe efekty specjalne
    • Tworzenie wypełnień
    • Tworzenie grafiki bitmapowej w CorelPHOTO-PAINT
    • Pracę z maskami
    • Tworzenie filmów i animacji



  • CorelDRAW Graphics Suite X5 PL
  • Pracuj z Corelem - obudź w sobie artystę

    • Jak rysować linie i figury płaskie?
    • Jak wprowadzać tekst, edytować go i przekształcać?
    • Jak wyczarować na płaszczyźnie złudzenie trójwymiarowości?
    • Jak tworzyć i edytować animacje?

    Czy oglądając perfekcyjne reklamy w czasopismach lub na billboardach, masz ochotę stworzyć coś równie dobrego, a może nawet lepszego? Podczas pracy z CorelDRAW X5 możesz korzystać z narzędzi, które dają podobne możliwości. Do ich używania wcale nie jest Ci potrzebna wiedza specjalistyczna. CorelDRAW X5 jest programem uniwersalnym. Umożliwia zarówno projektowanie wizytówek, papierów firmowych, broszur, stron internetowych, jak i wielostronicowych rysunków. Mimo bogactwa możliwości jest bardzo prosty w użyciu. Wystarczy, że go uruchomisz i będziesz wykorzystywał do umieszczania na arkuszu roboczym tego, co podpowiada Ci wyobraźnia. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, co pozwoli Ci uzyskać wiedzę o możliwościach całego pakietu, ale możesz również czytać ją na wyrywki - w zależności od potrzeb - niczym książkę kucharską.

    Podręcznik ten poświęcony jest pakietowi CorelDRAW Graphics Suite X5 w polskiej wersji językowej. Na szczęście zmiany w kolejnych wersjach nie są rewolucyjne, a ewolucyjne. Dzięki temu możesz używać tej książki także wtedy, gdy korzystasz z innej wersji pakietu. W obecnej wersji przechodzenie pomiędzy modułami CorelDRAW X5 oraz Corel PHOTO-PAINT X5 jest wyjątkowo płynne. Ponieważ każdy z nich jest przeznaczony do pracy z innymi rodzajami plików, książka została podzielona na dwie części - w każdej opisano szczegółowo pracę z jednym z modułów. Z części pierwszej dowiesz się, jak umieszczać na rysunkach tekst, edytować go i przekształcać, łatwo urozmaicać rysunki efektami dwuwymiarowymi i wyczarować na płaszczyźnie złudzenie trójwymiarowości. Część druga nauczy Cię stosowania w pracach kolorów, deformowania obiektów, korzystania z efektów specjalnych oraz przygotowywania i edytowania animacji. Po zakończeniu lektury będziesz mógł sprawnie przygotować różnego typu profesjonalne projekty, takie jak wizytówki, broszury, strony internetowe oraz wielostronicowe rysunki.

    • Rysowanie linii i figur płaskich
    • Zmiana wymiarów i położenia obiektów
    • Bitmapy i efekty specjalne
    • Umieszczanie tekstu na rysunku
    • Efekty dwuwymiarowe i trójwymiarowe
    • Elementy stron WWW
    • Tworzenie animacji
    • Zapisywanie i drukowanie

    Magia profesjonalnie przygotowanych grafik.



  • CorelDRAW 9 f/x
  • Książka zupełnie odmienna od typowych podręczników, napisana przez artystę, który wykorzystuje komputer zamiast sztalug. Shane Hunt wybrał CorelDRAW jako podstawowe narzędzie swej pracy, ze względu na szybkość i elastyczność tego programu. Książkę tę napisał po to, by podzielić się tajemnicami swego warsztatu ilustratora. Dowiesz się jak narysować płomienie i lśniące krople wody, jak odtwarzać kamień i metal, jak modyfikować mapy bitowe i jak przystosować kliparty do swych potrzeb. Ta książka nauczy Cię efektywnie korzystać z zaawansowanych funkcji programu. Często podziwiamy te potężne narzędzia, ale rzadko udaje się nam ich użyć. Ta książka podsunie Ci wiele pomysłów.



  • CorelDRAW X4 PL. Ćwiczenia praktyczne
  • Zdobądź nowe umiejętności, pracując z nową wersją CorelDRAW

    • Jak wyrównywać obiekty względem tekstu?
    • Jak wprowadzać do tabeli tekst i obrazy?
    • Jak wstawiać znaki specjalne?

    Program CorelDRAW znany jest użytkownikom od dawna, co nie znaczy, że kolejna wersja nie zaskoczy ich nowymi możliwościami! CorelDRAW X4 PL został wyposażony w wiele nowych funkcji i usprawnień. Wprowadzono w nim m.in. narzędzie Tabela, które pozwala na rysowanie tabeli o dowolnych rozmiarach, formatowanie jej w sposób zbliżony do stosowanego w edytorach tekstu oraz poddawanie różnym transformacjom. Można także importować tabele z innych programów. Ulepszono również regulację kolorów, narożników i wygładzania. Dzięki temu CorelDRAW wciąż pozostaje doskonałym programem graficznym zarówno dla amatorów, jak i profesjonalistów.

    "CorelDRAW X4 PL. Ćwiczenia praktyczne" to doskonały przewodnik dla wszystkich, którzy chcą rozpocząć pracę z grafiką wektorową. Jak wszystkie książki tej serii, także i ta została napisana w sposób ułatwiający przyswajanie wiedzy. Wykonując poszczególne ćwiczenia, będziesz mógł szybko zdobyć konkretne umiejętności. Z łatwością nauczysz się tworzyć projekty wizytówek, ulotek reklamowych, szyldów czy plakatów. Będziesz umiał przygotować skomplikowane rysunki techniczne, raporty, dyplomy i broszury. Z tym podręcznikiem zyskasz wiedzę i kwalifikacje niezbędne, by tworzyć profesjonalną grafikę.

    • Podstawy rysunku wektorowego
    • Inteligentne rysowanie i grupy obiektów
    • Blokowanie, wyrównywanie i rozkładanie obiektów
    • Praca z tekstem i tabelami
    • Wypełnienie tonalne, jednolite i postscriptowe
    • Wypełnienie deseniem i teksturą
    • Precyzyjne rysowanie
    • Siatka i linijki
    • Dynamiczne prowadnice i przyciąganie do obiektów

    Ćwiczenia czynią mistrza i...
    mistrzowską grafikę!



  • CorelDRAW 12. Ćwiczenia praktyczne
  • CorelDRAW 12 to kolejna wersja jednego z najpopularniejszych programów do edycji grafiki wektorowej. Obecny na rynku od ponad 10 lat cieszy się zasłużoną popularnością ze względu na łatwość obsługi, mnogość narzędzi i ogromne możliwości. Nadaje się zarówno do projektowania prostych rysunków, jak i rozbudowanych publikacji. Filozofia pracy z nim jest zdecydowanie inna niż w przypadku takich programów, jak Paint, Photoshop czy Paint Shop Pro. Aby w pełni wykorzystać jego możliwości, należy opanować zasady pracy z narzędziami wektorowymi.

    Książka "CorelDRAW 12. Ćwiczenia praktyczne" to podręcznik dla tych, którzy chcą poznać możliwości tej aplikacji od podstaw. Dzięki książce zrozumiesz zasady tworzenia grafiki wektorowej i nauczysz się optymalnie wykorzystywać narzędzia oferowane przez CorelDRAW 12. Dowiesz się m.in. jak tworzyć kształty podstawowe, używać wypełnień, przypisywać efekty i wprowadzać tekst.

    Książka opisuje:
    • Instalację programu
    • Pracę z plikami
    • Tworzenie obiektów
    • Edycję właściwości obiektów -- transformacje, nadawanie kolorów, wyrównywanie i rozkładanie na stronie
    • Stosowanie narzędzi tekstowych
    • Wypełnienia i kontury
    • Używanie linijek, siatki i prowadnic
    • Edycję krzywych i modyfikowanie kształtów obiektów
    • Pracę z mapami bitowymi
    • Efekty



  • CorelDRAW 9 PL. Ćwiczenia praktyczne
  • "Ćwiczenia praktyczne" to seria przeznaczona dla czytelników, którzy lubią rozwiązywać problemy i poznawać zagadanienia od podstaw. Każda książka składa się z szeregu ćwiczeń utrwalających zdobywaną wiedzę. Napisane prostym językiem, bogato ilustrowane, opatrzone licznymi przykładami są przyjemną lekturą nawet dla tych, którzy stawiają pierwsze kroki w informatycznym świecie. Książki z tej serii są doskonałym uzupełnieniem kursów, dlatego są wykorzystywane przez liczące się ośrodki szkoleniowe w Polsce. Tym razem czytelnik otrzymuje wspaniałą pomoc w nauce jednego z najpopularniejszych programów graficznych. Autorzy wraz z użytkownikiem tworzą linie, okręgi, elipsy, wypełniają je kolorami, przekształcają, by osiągnąć zamierzony efekt artystyczny.



  • CorelDRAW X3. Ćwiczenia praktyczne
  • Dołącz do grona użytkowników i wielbicieli programu CorelDRAW

    • Poznaj interfejs użytkownika
    • Zastosuj narzędzia rysunkowe i tekstowe
    • Przypisz obiektom wypełnienia, kontury i efekty specjalne

    CorelDRAW X3 to najnowsza wersja doskonałej aplikacji służącej do tworzenia grafiki wektorowej, obecnej na rynku od kilkunastu lat. CorelDRAW cieszy się zasłużoną popularnością zarówno wśród amatorów, jak i profesjonalistów. W wersji X3 użytkownicy znajdą ponad 40 nowych funkcji i kilkaset usprawnień. Jednak aby wykorzystać możliwości Corela, należy poznać filozofię jego obsługi, zdecydowanie odmienną od tej, do której przyzwyczaiły nas programy takie jak Photoshop czy PaintShopPro służące do obróbki grafiki bitmapowej. Narzędzia wektorowe oferują znacznie większą swobodę tworzenia, ale opierającą się na zupełnie innych zasadach.

    Książka "CorelDRAW X3. Ćwiczenia praktyczne" to krótki podręcznik dla tych, którzy chcą poznać możliwości tej aplikacji od podstaw. Dzięki niniejszej książce zrozumiesz zasady tworzenia grafiki wektorowej i nauczysz się optymalnie wykorzystywać narzędzia oferowane przez CorelDRAW X3. Dowiesz się między innymi, jak tworzyć kształty podstawowe, używać wypełnień, przypisywać efekty i wprowadzać tekst.

    • Instalacja i uruchomienie programu
    • Praca z plikami
    • Korzystanie z narzędzi rysunkowych
    • Zmiana atrybutów obiektów
    • Transformowanie obiektów
    • Tworzenie obiektów tekstowych
    • Kontury i wypełnienia
    • Narzędzia do rysowania precyzyjnego

    Naucz się korzystać z najpopularniejszego programu do grafiki wektorowej



  • CorelDRAW X5 PL. Ćwiczenia praktyczne
  • Projektowanie graficzne jest prostsze, niż myślisz!

    • Jak rysować rozmaite kształty i obiekty?
    • Jak wprowadzać i formatować tekst?
    • Jak tworzyć kontury i efektowne wypełnienia?

    Chciałbyś sam zaprojektować plakat reklamowy, efektowny szyld czy profesjonalne wizytówki? A może bez wysiłku tworzyć skomplikowane rysunki techniczne? Świetnie! Pora, byś opanował podstawowe możliwości CorelDRAW. Ten obecny na rynku od 1989 roku program do tworzenia grafiki wektorowej i składu stron jest dziś jednym z najbardziej znanych i cenionych przez zawodowych projektantów. Jednak dzięki przyjaznemu interfejsowi, łatwości obsługi narzędzi i wszechstronności zastosowań zyskał popularność także wśród amatorów. W dodatku w swej najnowszej wersji CorelDRAW stał się jeszcze bardziej intuicyjny i funkcjonalny. Rozbudowano w nim między innymi obsługę plików, ulepszono mechanizm rozpoznawania rysunków bitmapowych i przekształcania ich w grafikę wektorową oraz wyposażono go w nowy mechanizm zarządzania kolorami i obsługę profilu kolorów Pantone.

    I choć to wszystko może wydawać Ci się jeszcze czarną magią, już wkrótce zaczniesz sam tworzyć pierwsze projekty. Dzięki tej książce krok po kroku, wykonując ćwiczenia od prostych po coraz bardziej zaawansowane, szybko nauczysz się korzystać z najważniejszych narzędzi tego programu. Gdy tylko zaznajomisz się z obsługą interfejsu Corela, dowiesz się, jak rysować proste obiekty i kształty oraz rozmaite figury geometryczne. Potem zobaczysz, jak te obiekty sprawnie transformować i wypełniać kolorem, a także grupować i blokować. Opanujesz wprowadzanie i formatowanie tekstu oraz wyrównywanie względem niego rozmaitych obiektów. Odkryjesz także, jak tworzyć i edytować różne tabele oraz pracować nad kolumnami, wierszami i komórkami. Ponadto opanujesz tworzenie ciekawych wypełnień i konturów obiektów, a także zagadnienia związane z precyzyjnym rysunkiem w programie CorelDRAW.

    Zagadnienia omówione w książce:
    • Instalacja i uruchomienie programu
    • Otwieranie, zapisywanie i drukowanie rysunków
    • Podstawy rysunku wektorowego
    • Tworzenie, edycja i transformacje obiektów
    • Inteligentne rysowanie
    • Praca z tekstem i tabelami
    • Tworzenie konturów i wypełnień
    • Narzędzia do rysowania precyzyjnego

    Postaw pierwsze kroki w grafice komputerowej
    - opanuj podstawy programu CorelDRAW!



  • Po prostu CorelDraw Graphics Suite X4
  • Poznaj tajniki Corela, aby tworzyć atrakcyjną i oryginalną grafikę

    • Jak umieszczać na obrazkach tekst, edytować go i przekształcać?
    • Jak przygotować animację za pomocą programu Corel PHOTO-PAINT X4?
    • Jak urozmaicić rysunki efektami dwuwymiarowymi?

    CorelDraw X4 Graphics Suite stanowi pakiet programów, w skład którego wchodzą między innymi CorelDraw - program do grafiki wektorowej, oraz Corel PHOTO-PAINT X4 - program malarski. Jest to aplikacja do tworzenia i edycji grafiki bitmapowej. Umożliwia ona edycję zdjęć z aparatów cyfrowych oraz bitmap powstałych ze skanowania, jak również malowanie własnych obrazów. W tej wersji Corela wprowadzono wiele zmian i nowych funkcji, a wśród nich na przykład ułatwienia w formatowaniu tekstu, identyfikację czcionek, niezależne warstwy dla poszczególnych stron oraz szereg uproszczeń w zakresie ustawień tonalnych.

    Książka "Po prostu CorelDraw Graphics Suite X4" została podzielona na dwie części, a każda z nich dotyczy jednego z wiodących programów pakietu - czyli CorelDraw oraz Corel PHOTO-PAINT. Z tego podręcznika dowiesz się, jak pracować z grafiką wektorową oraz bitmapową. Nauczysz się rysować, zmieniać wymiary i położenie obiektów, korzystać z plików bitmapowych na rysunkach wektorowych. Dowiesz się, jak wyczarować na płaszczyźnie złudzenie trójwymiarowości. Wszystkie niezbędne informacje zostały tu podane w prosty i przejrzysty sposób - od przeznaczenia poszczególnych elementów ekranu po przechowywanie i drukowanie wykonanych prac.

    • Elementy ekranu programu CorelDRAW X4
    • Rysowanie linii i figur płaskich
    • Obiekty
    • Wypełnienia i bitmapy
    • Tekst
    • Efekty dwuwymiarowe i trójwymiarowe
    • Elementy stron WWW
    • Zapisywanie i eksportowanie
    • Corel PHOTO-PAINT X4
    • Animacje
    • Drukowanie

    Po prostu profesjonalna i atrakcyjna grafika!



  • Po prostu CorelDRAW 9PL
  • Jeden z najpopularniejsych programów graficznych nie będzie już dla Ciebie żadną tajemnicą po przeczytaniu książki autorstwa Phyllis Davis. Ważne zagadnienia związane z wykorzystaniem narzędzi Corela opatrzono licznymi ilustracjami, dzięki którym łatwiej nauczysz się nimi posługiwać. Dowiesz się jak rysować proste linie i krzywe, wypełniać kolorem utworzone figury, zmieniać ich kształt i dostosowywać je do swoich potrzeb; zapoznasz się z problemami związanymi z osadzaniem tesktu oraz drukowaniem. Jeden z rozdziałów poświęcono wykorzystaniu Corela w tworzeniu grafiki dla stron WWW. Seria "Po prostu" to książki, dzięki którym skutecznie przyswoisz sobie potrzebną wiedzę. Niezwykle istotną zaletą książek jest ich przejrzysty układ -- każda konkretna informacja opisana jest na osobnej stronie, dzięki czemu czytelnik szybko znajduje interesujące go zagadnienie. Seria przeznaczona jest dla początkujących i średnio zaawansowanych użytkowników komputerów osobistych.



Księgarnia Ebookpoint

Księgarnia Onepress

Księgarnia Sensus

Księgarnia Septem