Lista książek:
  • Dlaczego mnie nie rozumiecie? Poznaj osiem barier w komunikacji i pokonaj je. eBook
  • Sprawdź w specjalnym quizie, czy Robiż dórzo błenduw (w rozmowie) i wygraj 10zł na zakupy!

    Komunikuję się, więc jestem

    • Jak robić na ludziach doskonałe wrażenie i zjednywać sobie przyjaciół?
    • Jak przemawiać, by wzbudzać zachwyt w słuchaczach?
    • Jak słuchać i być słuchanym?
    • Jak stać się mistrzem autoprezentacji?

    1. Czy potrafisz zrobić dobre pierwsze wrażenie?
    2. Czy umiesz treściwie i w sposób ciekawy opowiadać swoje historie?
    3. Czy jesteś w stanie uważnie wysłuchać swojego rozmówcy?
    4. Czy czasem kłócisz się z zamiarem wyrządzenia komuś krzywdy?
    5. Czy zdarza Ci się krytykować innych głośno?
    6. Czy okazujesz czasem swoją wrogość i pogardę?
    7. Czy bywa, że lekceważysz wyraźną mowę ciała?
    8. Czy przestrzegasz cyklu komunikacji?

    Oto osiem najbardziej typowych błędów, które popełniamy podczas komunikowania się z innymi ludźmi. Jeśli kiedykolwiek popełniłeś choć jeden z nich, doskonale wiesz, jak bardzo potrafi to utrudnić Twoje relacje z bliskimi, kolegami z pracy czy nowo poznanymi osobami.

    Ta książka koncentruje się na obszarach komunikacji, w których ludzie popełniają najwięcej błędów. Dowiesz się z niej, w jaki sposób mogłeś w przeszłości zrażać do siebie innych i wzbudzać w nich negatywne emocje, kiedy tylko pojawiałeś się w pobliżu. Nauczysz się szczerze oceniać Twój styl komunikowania się oraz jego wpływ na ludzi z Twojego otoczenia.

    Odkryjesz, jak dostrzegać dyskretne sygnały, które powiedzą Ci, czy nawiązałeś z drugą osobą dobry kontakt, czy mówisz w sposób zrozumiały dla widowni oraz czy używasz słów budzących zainteresowanie. Nauczysz się rozpoznawać w sobie to, co odpycha innych i nie pozwala im słuchać Cię tak, jak byś tego chciał. To potężny aspekt samoświadomości, dzięki któremu staniesz się fascynujący dla wszystkich ludzi wokół Ciebie!



  • Strategie i taktyki negocjacyjne na arenie międzynarodowej (Hiszpania, Chiny, USA). eBook
  • "Strategie i taktyki negocjacyjne na arenie międzynarodowej (Hiszpania, Chiny, USA)" to książka, w której zawarte są przykłady najpopularniejszych strategii i taktyk negocjacyjnych,  wykorzystywanych w środowisku międzynarodowym - w szczególności  w Hiszpanii, Chinach i Stanach Zjednoczonych. W kolejnych rozdziałach dowiadujemy się, w jaki sposób wykorzystywać to potężne narzędzie (taktyki i techniki negocjacyjne), aby zażegnać konflikt, podpisać kontrakt handlowy, wygrać negocjacje z nieprzejednanym partnerem. "Negocjowanie jest narzędziem, którego musi używać każdy,lecz nieliczni potrafią to zrobić z korzyścią dla siebie." I Rozdział: Teoria negocjacji ukazuje nam w przystępny sposób świat definicji i podstawowych pojęć  wykorzystywanych przez negocjatorów, zasady przygotowania się do rozmów, etapy procesu negocjacyjnego, rodzaje kontraktów i metody ich zawierania oraz sylwetkę dobrego negocjatora. II Rozdział: Strategie i taktyki negocjacyjne to wielki zbiór technik i taktyk, które możemy wykorzystać na co dzień. Dowiemy się, czym tak naprawdę są style, strategie, techniki i taktyki; poznamy ich rodzaje, formy oraz zastosowanie a także nauczymy się korzystać z BATNA i GRIT, aby osiągnąć jak największe korzyści  w rozmowie z pracodawcą. III Rozdział: Negocjacje międzykulturowe na trzech kontynentach uwydatnia nam kwestię wpływu kultury danego państwa, całego kontynentu bądź jego części na proces negocjacyjny. Znajdziemy tu również odpowiedź na pytanie, w jaki sposób następuje wybór właściwych strategii i taktyk w rozmowach pomiędzy partnerami negocjacyjnymi w Europie, Azji oraz w Ameryce Północnej. Rozdział ten zawiera także szczegółowe informacje dotyczące etykiety negocjacyjnej  w Hiszpanii, Chinach oraz w USA.   Spis treści: WPROWADZENIE 4ROZDZIAŁ 1. TEORIA NEGOCJACJI 71.1. DEFINICJE 71.2. RODZAJE NEGOCJACJI 131.3. SYLWETKA NEGOCJATORA 151.4. ETAPY PROWADZENIA NEGOCJACJI 191.5. KONTRAKTY HANDLOWE W NEGOCJACJACH 261.5.1. Rodzaje kontraktów 261.5.2. Elementy kontraktu wykluczone z negocjacji 311.5.3. Konsekwencje niedopełnienia postanowień kontraktu 33ROZDZIAŁ 2. STRATEGIE I TAKTYKI NEGOCJACYJNE 342.1.  STYL A STRATEGIA W NEGOCJACJACH 342.2.  STRATEGIE NEGOCJACYJNE 462.2.1. Techniki a taktyki negocjacyjne 612.3. OD MANIPULACJI DO NEGOCJACJI 71ROZDZIAŁ 3.  NEGOCJACJE MIĘDZYKULTUROWE NA TRZECH KONTYNENTACH 793.1. KULTURA A STOSUNEK DO NEGOCJACJI 793.2. HISZPANIA W NEGOCJACJACH 953.2.1. Negocjacje jako praca 953.2.2. Negocjacje w "czasie wolnym" 973.2.3. Na powitanie 993.2.4. Tytułowanie 993.2.5. Gestykulacja w negocjacjach 1003.2.6. Podarunki 1013.2.7. Stosowny ubiór 1013.2.8. Negocjacje w stosunkach bilateralnych: Hiszpania - Wielka Brytania 1023.3. CHIŃSKIE NEGOCJACJE 1053.3.1.  Negocjacje oparte na zasadach 1053.3.2. Przywitanie mediatora 1063.3.3. Komunikacja a negocjacje w Chinach 1083.3.4. Spotkanie w interesach 1103.3.5. Od GUANXI do umowy 1123.3.6. Podarunki dla negocjatorów z Chin 1133.3.7. Negocjacje a współpraca gospodarcza Polski z Chińską Republiką Ludową 1143.4. USA NA PŁASZCZYŹNIE NEGOCJACJI 1163.4.1. Bariery w rozmowach 1163.4.2. Uśmiech na powitanie 1173.4.3. Jak zwracać się do negocjatorów z USA? 1183.4.4. Mimika i gesty 1193.4.5. Upominki dla amerykańskich negocjatorów 1203.4.6. Swobodne stroje na spotkaniu 1213.4.7 Kultura a postęp rozmów 1223.4.8. Tempo rozmów w USA 1223.4.9. Meritum negocjacji z Ameryką 123PODSUMOWANIE 126BIBLIOGRAFIA 129  



  • Mowa słowa. Sztuka przekonywania przez telefon. eBook
    • Hipnotyzujący głos
    • Ekscytujący przekaz
    • Sfinalizowana transakcja

    Odrobina perswazji przez telefon

    Odmawianie, rzucanie słuchawką, używanie wymówek i cały katalog obiekcji. Na pewno znasz to na pamięć. To klasyczne zachowania Twoich niedoszłych klientów. Tak bywało do niedawna. Pora zakończyć zabawę w gonienie króliczka i wreszcie go schwytać. Pogoń nie będzie długa i już się niemal zaczęła -- to lektura książki Mowa słowa, czyli kursu perswazji i wywierania wpływu na ludzi za pośrednictwem rozmowy telefonicznej. A satysfakcja ze złapania króliczka -- gwarantowana.

    Jesteś optymistą i posiadasz sporo wyobraźni? Podchodzisz do pracy z entuzjazmem i uparcie dążysz do celu? Wszystko jasne -- osiągniesz sukces, to tylko kwestia czasu. Wystarczy, że udoskonalisz posiadane już umiejętności lub zdobędziesz kilka nowych, dzięki którym Twoja kariera nabierze odpowiedniego rozpędu. Przygotowaliśmy dla Ciebie sprawdzone w boju techniki prowadzenia rozmów telefonicznych. Od otwarcia robiącego wielkie wrażenie, przez prezentację zapierającą dech w piersiach, aż po spektakularne zamknięcie. Zaskoczy Cię, jak wielką moc mogą mieć pozornie bardzo proste rozwiązania.

    • Jak powinien brzmieć doskonały telemarketer
    • Sztuka zaprzyjaźniania się z klientem
    • Wystrzeganie się niepotrzebnych błędów
    • Omijanie pułapek i pokonywanie przeszkód
    • Rozwijanie swojego daru przekonywania



  • Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu. eBook
  • Solidny podręcznik, zawierający bezcenne lekcje dotyczące tego, jak postępować z innymi ludźmi - w wywiadzie, wojsku, rządzie, a co najważniejsze, także w świecie biznesu.
    Oleg Kaługin,
    były major-generał KGB, wykładowca Center for Counterintelligence and Security Studies, autor książki Spymaster

    Książkę tę można wykorzystywać na każdym etapie życia zawodowego. Gregory Hartley i Maryann Karinch wskazują umiejętności, które są potrzebne do trafnego oceniania ludzi i relacji interpersonalnych, aby odnosić sukcesy, a unikać porażek. Nie rozpoczynaj kolejnego przedsięwzięcia (albo romansu) bez przygotowania!
    Harold Keith Melton,
    autor Księgi szpiega, historyk wywiadu, były przewodniczący jednej z największych i najlepszych w Ameryce grup franczyzowych

    Czytasz na własną odpowiedzialność. Po lekturze tej książki nic nie będzie już takie samo... i nikt nie będzie taki sam!

    W swojej działalności zawodowej spotkałeś się już z całą masą niepodważalnych prawd. Metoda kija i marchewki, wydobywanie ukrytej charyzmy, perswazyjne sposoby wpływania na otoczenie. Jednak w zarządzaniu jak na wojnie - nie ma czasu, by próbować i błądzić po omacku. Zwyciężasz albo przegrywasz, nie istnieje trzecia opcja. Trzeba być twardym: konkurencja cały czas wyjmuje pieniądze z Twojej kieszeni i robi to, nie czekając, aż będziesz gotów. Jeśli chcesz zwyciężyć, musisz działać szybciej, sprawniej i skuteczniej! Skończyła się zabawa i przyszedł czas na poważną rozgrywkę.

    Spójrz na przedstawicieli wywiadu wojskowego i cywilnego - ich zachowania cechuje automatyzm, rozmowy z ludźmi mają zawsze określony cel, a działania są podejmowane błyskawicznie. Umiejętności wywiadowcze można zaadaptować do realiów biznesu. Co więcej, dają one olbrzymią przewagę! Trik polega na tym, by wiedzieć dokładnie, JAK stosować taktyki wywiadowcze na arenie biznesu. Autorzy, wieloletni pracownicy służb specjalnych, przedstawiają własny model badania osobowości pracowników. Przekonaj się, jak ułatwi Ci on kierowanie swoimi podwładnymi i... sobą samym!

      Zostań tajnym agentem swojej firmy i przekonaj się, że potrafisz:
    • klasyfikować osobowości jak profiler,
    • stawiać pytania niczym poligrafer,
    • osiągać porozumienie jak negocjator,
    • budować sieć kontaktów jak szpieg,
    • prowadzić rozmowę jak przesłuchujący,
    • tworzyć zespół jak siły specjalne.



  • Przemów do nich! Teoria i praktyka wystąpień publicznych. eBook
    • Nauka mówienia dla dorosłych
    • Pokonanie stresu, zrozumienie emocji, przepędzenie nudy
    • Główne zasady wystąpień publicznych
    • Wpływ na odbiorców Twoich słów

    Denerwujesz się przed prezentacją dla wymagającego klienta? Przygotowujesz wypowiedź na obronę pracy magisterskiej? Jesteś moderatorem dyskusji z kolegami w pracy i obawiasz się nadmiernego rozprężenia? A może planujesz wygłosić mowę podczas zaprzysiężenia na prezydenta? Bez względu na to, czy Twój głos będzie niósł się po sali konferencyjnej, czy zabrzmi w amerykańskim Kongresie, musisz zdobyć uwagę audytorium. Zyskać jego szacunek. Podbić serca. Skłonić do myślenia. Wciągnąć w rozmowę. I to wszystko w ciągu dziesięciu, piętnastu minut. Minut, które dla amatora ciągną się niemiłosiernie, ale dla wprawnego oratora są chwilą, gdy rozwija skrzydła i pokazuje swoją klasę.

    Nikt nie rodzi się mówcą. Można mieć jedynie większe lub mniejsze predyspozycje do przemawiania. Na szczęście wszystko jest kwestią treningu. Sztukę krasomówstwa jesteś w stanie doprowadzić do perfekcji ćwiczeniami. Przeanalizuj swoje osobiste możliwości w zakresie wystąpień publicznych. Poznaj podstawowe zasady prowadzenia prezentacji. Dowiedz się, co możesz zrobić, by stać się lepszym, bardziej skutecznym prelegentem.

    Dobrego mówcę poznaje się po tym, jak zaczyna i kończy

    • Poznaj swoich słuchaczy i dostosuj do nich tekst wypowiedzi.
    • Sam pisz swoje przemówienia i przygotowuj się do prezentacji.
    • Zadbaj o to, by prezentacja odpowiadała Twojej osobowości, temperamentowi, doświadczeniu i wiedzy.
    • Trzymaj się konkretnych punktów wystąpienia.
    • Przyciągaj uwagę i wybudzaj zainteresowanie.
    • Pamiętaj, by skończyć w odpowiednim momencie.



  • Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji. eBook
  • Współbrzmienie. Znajdź wspólny język z odbiorcami Twojej prezentacji

    Napisanie książki o efektywnej i inspirującej komunikacji jest nie lada wyzwaniem, skoro takie dzieło musi uosabiać to, co propaguje. Nancy Duarte w zupełności się to udało. Fascynująca. Przekonująca. Do cna praktyczna. Ta książka to skarb!
    Patrick Lencioni

    Mało kto wzbudza we mnie takie zainteresowanie, jak świetny mówca. Zawsze chciałem być kimś takim, od czasu, kiedy ubiegałem się o funkcję przewodniczącego w siódmej klasie podstawówki. Choć zaszedłem daleko od tamtego czasu, nigdy do końca nie rozumiałem, co to znaczy być światowej klasy mówca, dopóki nie przeczytałem Współbrzmienia Nancy Duarte. Przeczytaj tę książkę, wchłoń ją, wprowadź jej zasady w życie, a wkroczysz na drogę chwały wielkiego mówcy.
    Ken Blanchard,
    współautor książki Jednominutowy menedżer

    Sprawność w snuciu opowieści, empatia i kreatywność leżą u podstaw komunikacji, nauki i rozwoju. Współbrzmienie uczy nas, jak odkryć w sobie i opanować te zdolności, aby wykorzystać je produktywnie i z pożytkiem.
    Biz Stone,
    współzałożyciel Twittera

    Współbrzmienie zabierze Cię w fascynującą podróż przez planowanie i wygłaszanie naprawdę nietuzinkowych oraz pamiętnych prezentacji, które mogą nawet wpłynąć na losy świata. Każdy, kto pragnie zmieniać świat, musi koniecznie zapoznać się z tą książką. Po raz kolejny Nancy proponuje nam coś niesamowitego!
    Garr Reynolds,
    autor książek Zen prezentacji i Porywający preZENter

    Twórz prezentacje, które jeszcze długo będą rozbrzmiewać w sercach Twojej publiczności

    Na początku było słowo. Kiedy odkryto jego perswazyjną moc, słowo zawładnęło masową wyobraźnią. Nieco później za sprawą prezentacji multimedialnych zostało ono wyparte przez obraz. Wyobraź sobie jednak, że Twoim głównym narzędziem prezentacji nie jest komputer, ale Ty sam i Twój werbalny przekaz. Żadna inna forma komunikacji nie dorównuje potędze starannie dobranych i wypowiedzianych słów. Dorobek przedstawionych w tej książce wybitnych postaci jest tego najlepszym świadectwem. Dowiedz się, jak porwać publiczność - zawsze i wszędzie, nawet bez technicznych wspomagaczy.

    Najwięksi mówcy potrafią wprowadzić publiczność w prawdziwy trans, oczarować ją i zdobyć jej niepodzielną uwagę. Jak to robią? Siła skutecznej prezentacji tkwi w doskonale poprowadzonej opowieści. Szybko przekonasz się, jak efektywna jest komunikacja biznesowa oparta na tej formie przekazu. Oryginalna i fascynująca książka Nancy Duarte pokaże Ci, jak przekształcić dowolną prezentację w porywającą przygodę. Odkryjesz, jak zrozumieć publiczność, opracować przekonującą treść i przeciągnąć wszystkich na swoją stronę. Prezentacja jest potężnym narzędziem perswazji, a koncepcje wyrażane w formie opowieści dodatkowo wzmacniają jej moc. Teraz będziesz mógł osiągnąć taką biegłość w dziedzinie prezentacji, jakiej pozazdrościłby Ci sam Arystoteles.

    • Jak tworzyć angażujące i aktywizujące publiczność prezentacje?
    • Jak wykorzystać mity i filmy do tworzenia fascynujących opowieści?
    • Jak docierać do różnego typu odbiorców wśród swoich słuchaczy?
    • Jak budować treści motywujące i unikać przekazów demotywujących?
    • Jak wykluczać szumy komunikacyjne oraz być blisko odbiorcy?
    • Jak budować wypowiedzi, by były pełne merytorycznie i przekonujące?
    • Jak wygłaszać prezentacje, które zmieniają świat?



  • Nie daj się złemu szefowi i kiepskim kolegom. eBook
  • Kilka naprawdę prostych prawd o tym:

    • ile jesteś wart i dla kogo
    • co znaczą zdrowe relacje w grupie
    • dlaczego należy się rozwijać
    • jak osiągać zamierzone cele i zwyciężać
    • jak nie dać sobą manipulować

    Największym odkryciem mojego pokolenia jest to, że istoty ludzkie mogą odmieniać swoje życie przez zmianę postawy życiowej.
    W. James

    Włosi szczycą się tym, że pracują po to, by żyć, podczas gdy większa część Europy żyje po to, by pracować. A czego Ty oczekujesz od swojego życia zawodowego? Jeśli uważasz, że praca powinna być czymś więcej niż tylko przystankiem na drodze do kolejnych wakacji, jeśli chcesz wykonywać swoje obowiązki z satysfakcją, nieustannie się rozwijać, a przy tym stworzyć sobie zdrową i pozytywną atmosferę w środowisku zawodowym, możesz to osiągnąć. Ta książka powstała po to, by udowodnić, że nic nie jest w stanie przeszkodzić Ci w realizowaniu Twoich planów - nawet w niekorzystnych warunkach rynkowych.

    Kluczem do sukcesu jest znajomość kilku prostych zasad - choć, jak wiadomo, na najprostsze rozwiązania zwykle najtrudniej wpaść. Zacznij od odpowiedniego rozplanowania organizacji pracy, dbaj o pozytywne relacje z kolegami, unikaj prób zdominowania Cię czy zmanipulowania, a nie dopuścisz do wypalenia zawodowego. Warto też poznać swoje prawa, od tych najbardziej oczywistych - praw człowieka - po te szczegółowe, zapisane w kodeksie pracy. Gdy stworzysz własne zasady, stawiaj sobie śmiałe cele i nie bój się do nich dążyć!

    • Bądź świadom własnych możliwości i ograniczeń.
    • Poznaj sztukę skutecznej komunikacji i zasady zachowania w zespole.
    • Pracuj nad własnym rozwojem, ucz się i próbuj nowych rzeczy.
    • Poszukaj pozytywnego wsparcia i poznaj potęgę automotywacji.
    • Naucz się radzić sobie w sytuacjach konfliktu.
    • Przeciwdziałaj przejawom molestowania oraz mobbingu.
    • Nie daj się zwolnić.



Księgarnia Ebookpoint

Księgarnia Onepress

Księgarnia Sensus

Księgarnia Septem