Lista książek:
  • 3D Studio MAX. Czarna księga animatora
  • 3D Studio MAX to nie tylko świetne narzędzie do modelowania i renderingu. Jest to również -- a może nawet przede wszystkim -- wspaniały program do tworzenia animacji. Animować w 3DS MAX można praktycznie wszystko. Poruszać obiektami możemy w sposób bardzo prosty, wprowadzając odpowiednie animowane transformacje lub wykorzystując pola sił (space warps), czy gotowe kontrolery animacji (animation controllers).

    Animacje tworzymy w sposób tak intuicyjny, że zajęcie to dostępne jest nawet dla najmniej zaawansowanych użytkowników. Jednocześnie w MAX-ie znaleźć można wielkie bogactwo opcji i narzędzi, które użytkownikom zaawansowanym pozwolą osiągnąć wiele efektów uważanych za bardzo trudne do uzyskania i precyzyjnie animować bardzo złożone struktury. Tworzenie animacji różni ną się od zwykłej, modelarskiej pracy. Nie wystarczy zaplanowanie wyglądu obiektów, należy zaprojektować ich ruchy i wzajemne powiązania czasowe.

    Jeśli czytając książki "3D Studio MAX. Vademecum profesjonalisty" brakowało Ci praktycznych przykładów, to jest to książka dla Ciebie. Kolejne rozdziały są w zasadzie osobnymi praktycznymi przykładami, których przerobienie pozwoli Ci poznać tajniki animacji.



  • 3ds Max. Leksykon
  • 3ds Max- Twój klucz do trzeciego wymiaru

    • 3ds max - zostań twórcą świetnej trójwymiarowej grafiki!
    • Interfejs i okna widokowe, czyli czego możesz spodziewać się po uruchomieniu programu
    • Zawsze pod ręką, czyli jak możesz szybko dotrzeć do najczęściej wykorzystywanych poleceń
    • Menu, czyli gdzie znajdziesz wszystko, czego Ci potrzeba

    3ds Max to program znany chyba wszystkim twórcom grafiki komputerowej - nawet początkującym. W tym środowisku powstało mnóstwo gier, najróżniejszych szczegółowych wizualizacji, a także arcydzieł animacji, takich jak "Katedra" Tomasza Bagińskiego. Wszystko dlatego, że to narzędzie jest naprawdę znakomite: wygodne, zaopatrzone w wiele systemów modelowania kształtów czy nadawania tekstur i stosunkowo proste w obsłudze. Pozwala także na zastosowanie szerokiego wachlarza technik graficznych i technik animacji trójwymiarowej, oferuje szereg silników renderujących i całe masy wtyczek rozszerzających jego możliwości.

    "3ds Max. Leksykon" to książka, w której znajdziesz uporządkowane informacje dotyczące pracy w środowisku 3ds Max - od opisu elementów znajdujących się w głównym oknie programu, przez wskazanie, gdzie znaleźć i do czego służą najczęściej używane narzędzia, aż do metodycznego objaśnienia kolejnych poleceń zawartych w dziewięciu menu. Jeśli pracowałeś już w tym programie, ale chcesz mieć pod ręką zbiór wiadomości pozwalających szybko przypomnieć sobie, co uruchamiają konkretne polecenia lub gdzie szukać takiego, które odpowie na Twoją bieżącą potrzebę, ta książka okaże się dla Ciebie najlepszym wyborem.

    • Omówienie elementów interfejsu
    • Praca z oknami widokowymi
    • Narzędzia z głównej listwy narzędziowej
    • Menu File, Edit, Tools
    • Narzędzia do modelowania Graphite

    Zasmakuj życia w trójwymiarze!



  • 3ds Max 2012. Ćwiczenia praktyczne
    • Postać - kto zostanie bohaterem Twojego przedstawienia?
    • Scenografia - w jakiej przestrzeni umieścisz wykreowaną postać?
    • Ożywianie - jak tchnąć ducha w nieruchomą figurę?

    Bądź kreatorem - zbuduj swój świat i wpraw go w ruch!

    3ds Max już od ponad dwóch dekad króluje na rynku programów do tworzenia i animacji trójwymiarowej grafiki. Jednym ze źródeł tego sukcesu są spektakularne efekty, które można osiągnąć dzięki tej aplikacji. Wersja 2012 jest o tyle interesująca, że pozwala między innymi na niesamowite - dwudziestokrotne - przyspieszenie renderowania i umożliwia wstępny podgląd trójwymiarowej sceny w zakresie świateł, cieni czy faktur. To znacznie skraca czas potrzebny na dopracowanie tworzonej wizualizacji.

    Książka "3ds Max 2012. Ćwiczenia praktyczne" ułatwi Ci wejście w świat komputerowych animacji. Dzięki niej dokładnie poznasz interfejs programu 3ds Max 2012 i nauczysz się wykorzystywać podstawowe narzędzia. Twoim zadaniem będzie stworzenie z prostych brył kompletnej postaci i nadanie jej rozmaitych atrybutów, a także opracowanie szkieletu umożliwiającego wprawienie jej w ruch. Ponadto dowiesz się, jak przygotować wnętrze, w którym będzie poruszała się Twoja postać. Ostatnim etapem jest jej ożywienie, czyli zaplanowanie jej działań. Poczuj się stwórcą i tchnij życie w swoje dzieło!

    W książce zostały omówione m.in. następujące zagadnienia:

    • modelowanie postaci,
    • budowanie sceny,
    • skóra i szkielet, czyli jak przygotować postać do animacji,
    • animacja.

    Baw się i zachwycaj animacjami w trójwymiarze!



  • 3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne
  • Wykreuj swój własny, trójwymiarowy świat!

    • Podstawy modelowania - czyli gdzie skierować pierwsze kroki
    • Modelowanie postaci i sceny - czyli jak zbudować bohatera swojej animacji i jego świat
    • Animacja - czyli co zrobić, by Twoja postać w końcu ożyła

    3ds max jest dziś jednym z najbardziej znanych i najwyżej cenionych programów do tworzenia grafiki oraz filmów w technologii trójwymiarowej. Z jego pomocą możesz na własnym domowym komputerze wyczarować całe filmowe światy: modelować postacie, scenerie, ruch i animację z uwzględnieniem niezliczonych efektów i fantastycznych szczegółów. W dodatku korzystanie z tej aplikacji wcale nie jest takie trudne - przyjazny interfejs, możliwość importowania materiałów z innych programów oraz prostego kontrolowania wszelkich detali znacznie przyspieszają i ułatwiają pracę. Nowa wersja programu, 3ds max 2010, wyposażona została między innymi w kontenery do przechowywania w jednym miejscu różnych obiektów złożonej sceny, eksplorator materiałów do zarządzania dużymi scenami oraz narzędzia do przyspieszania etapu testowania i optymalizacji modeli 3d.

    Książka, którą trzymasz w ręku, zaznajomi Cię z tą właśnie najnowszą wersją, bogatszą także o moduł Graphite czy technologię mental mill. Jej autorka - znana ze świetnych opracowań wcześniejszych wersji programu - krok po kroku przeprowadzi po świecie 3d nawet początkującego użytkownika. Pokaże Ci ona, jak poruszać się w środowisku tego programu, jak zbudować kompletną postać, zgodną z Twoją wizją, jak wykreować i oświetlić przestrzeń, w której postać ta będzie się poruszać, i wreszcie - jak osiągnąć realistyczny efekt ruchu, czyli co zrobić, by wytwór Twojej wyobraźni rzeczywiście ożył na ekranie. W tym procesie pomogą również bardzo dobrze opisane, liczne zrzuty ekranu. Z podręcznikiem "3ds max 2010. Ćwiczenia praktyczne " bez trudu uda Ci się zrealizować wszystkie pomysły na doskonałe animacje.

    • Modelowanie postaci
    • Modelowanie wnętrza
    • Materiały
    • Kamera i podstawowe oświetlenie sceny
    • Realistyczne oświetlenie
    • Przygotowanie postaci do animacji
    • Klucze animacji
    • Kontrolery animacji
    • Animowane światła, materiały i efekty
    • Swobodna animacja
    • Animowanie za pomocą śladów stóp
    • Łączenie sekwencji ruchu
    • Końcowe poprawki, rendering i montaż filmu

    Tworzenie animacji nigdy jeszcze nie było takie proste!



  • 3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne
  • 3ds max 8 to najnowsza wersja jednej z najbardziej znanych i cenionych aplikacji do tworzenia grafiki i animacji 3D. Ogromne możliwości 3ds max wykorzystywane są przez twórców filmowych efektów specjalnych, specjalistów od wizualizacji procesów i projektów oraz autorów kreskówek. Grafika 3D nie jest jedynie domeną profesjonalistów -- może być doskonałą zabawą dla każdego. Jednakże amator, nieprzyzwyczajony do rozbudowanych interfejsów i skomplikowanych zasad tworzenia obiektów 3D, może czuć się przytłoczony ilością narzędzi dostępnych w 3ds max 8. Takiej osobie przydatna okaże się książka wyjaśniająca w prosty sposób podstawowe zasady pracy z aplikacją.

    "3ds max 8. Ćwiczenia praktyczne" jest taką właśnie książką. Jeśli rozpoczynasz swoją przygodę w świecie grafiki i animacji 3D, znajdziesz tu informacje, które pomogą Ci wkroczyć w ten świat. Wykonując kolejne ćwiczenia, nauczysz się tworzyć obiekty przy użyciu różnych narzędzi i metod modelowania, zmieniać atrybuty obiektów za pomocą modyfikatorów oraz przypisywać obiektom materiały i tekstury. Dowiesz się, jak układać obiekty w scenie, oświetlać je i ustawiać kamerę. Poznasz także różne sposoby tworzenia animacji.

    • Budowanie modelu postaci
    • Wykorzystywanie brył podstawowych
    • Definiowanie i przypisywanie materiałów
    • Modelowanie włosów
    • Ustawianie kamery i świateł w scenie
    • Animowanie postaci i obiektów

    Rozpocznij swoją przygodę w świecie grafiki 3D.



  • 3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne
  • 3ds max od wielu lat jest jednym z najpopularniejszych programów do tworzenia trójwymiarowych animacji i grafiki. Ogromne możliwości dostępne w najnowszej, dziewiątej wersji sprawiają, że aplikacja ta jest często wykorzystywana przez twórców gier komputerowych oraz grafików pracujących w branży filmowej i telewizyjnej. Jednak intuicyjny i przyjazny interfejs pozwala tworzyć efektowne grafiki i animacje nawet osobom rozpoczynającym swą przygodę ze światem 3ds max.

    "3ds max 9. Ćwiczenia praktyczne" to szybkie i łatwe wprowadzenie w świat grafiki i animacji trójwymiarowej. Dzięki szczegółowo opisanym ćwiczeniom poznasz podstawowe możliwości programu 3ds max. Zdobędziesz wiedzę niezbędną do tworzenia nieskomplikowanych postaci i wnętrz. Dowiesz się również, jak projektować materiały oraz manipulować kamerą i oświetleniem. Nauczysz się animować postać za pośrednictwem szkieletu oraz poznasz techniki animacji innych obiektów. Ta książka to nieoceniona pomoc dla wszystkich adeptów grafiki trójwymiarowej.

    • Modelowanie z prostych brył i splajnów
    • Edycja obiektów siatkowych
    • Dodawanie i odejmowanie brył; nowy obiekt ProBoolean
    • Tworzenie postaci z powłoki zewnętrznej (skóry) i szkieletu
    • Realistyczne włosy, futra i tkaniny
    • Manipulowanie kamerą i oświetleniem
    • Tworzenie materiałów
    • Używanie renderera Mental Ray
    • Różne metody animacji

    Naucz się tworzyć efektowne grafiki i animacje trójwymiarowe!



  • 3ds max 2010. Animacja 3D od podstaw. Szkoła efektu
  • Trójwymiarowy model świata

    • Całościowy opis wykonania filmu animowanego techniką 3D
    • Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie wykonywane operacje na własnym komputerze
    • Płyta DVD ze wszystkimi scenami, mapami i kompletem innych materiałów

    Jak stworzyć animację 3D?

    Z zachwytem oglądasz oscarową "Katedrę"? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię jedynie wyobraźnia!

    Poznaj słynnego 3ds Maksa - Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych. Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.

    Dowiesz się, jak:
    • tworzyć obiekty, pozycjonować je i zmieniać ich parametry początkowe;
    • wprowadzać i przekazywać deformacje obiektu za pomocą stosu modyfikatorów;
    • posługiwać się modelowaniem siatkowym czy łatami (Patch) i tworzyć powierzchnie na podstawie krzywych: splajnów oraz NURBS;
    • wykorzystywać w animacji kamery, światła i efekty atmosferyczne (np. światło wolumetryczne);
    • kreować mapowane i animowane materiały, dodawać efekty renderingu (np. efekt żarzenia), naśladować metale, skórę, drewno, szkło i chrom;
    • używać renderera Mental Ray i współpracującego z nim systemu oświetlenia dziennego Daylight;
    • przygotować postać do animacji przy użyciu szkieletu (Biped), animować metodą morfingu, z pomocą systemów kości (Bones) i odwrotnej kinematyki;
    • stosować klucze oraz kontrolery animacji;
    • modelować wnętrza tradycyjne i prosto z kosmosu;
    • przekształcać animację 3D w kreskówkę.



  • 3ds Max 2010. Biblia
    • Poznaj środowisko pracy!
    • Wykorzystaj nowe możliwości!
    • Stwórz niezwykłą animację 3D!

    3ds Max to w środowisku grafików 3D program-legenda. Został on sprawdzony w najcięższych bojach, a dowodem na to, że wyszedł z nich zwycięsko, jest wydana właśnie wersja 2010. A wszystko zaczęło się w 1990 roku, kiedy program ten po raz pierwszy pojawił się na rynku. Już wtedy zrewolucjonizował świat grafiki! W ciągu lat 3ds Max zadomowił się w świecie filmu do tego stopnia, że obecnie żaden reżyser nie podejmie się produkcji, nie mając w zanadrzu specjalisty potrafiącego wykorzystać możliwości tego narzędzia. Jak poznać ten program, skąd czerpać wiedzę na jego temat i jak opanować jego najbardziej niezwykłe funkcje?

    Na to i wiele innych pytań odpowiada ta właśnie książka. Masz teraz do dyspozycji jej kolejne, zaktualizowane i ulepszone wydanie. Autor przedstawi Ci wszystkie funkcje programu, począwszy od tych najprostszych, a skończywszy na najbardziej zaawansowanych. W trakcie lektury dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować swoje środowisko pracy, aby pracować sprawnie i wydajnie. Ponadto nauczysz się wykorzystywać podstawowe obiekty, przekształcać je, obracać i skalować. Na kolejnych stronach poruszana jest kwestia kamer, oświetlenia oraz wykorzystania różnych rodzajów materiałów. Ta fundamentalna wiedza pozwoli Ci przejść do kolejnego etapu - samodzielnego tworzenia własnych animacji 3D. Książka wprowadzi Cię również w zagadnienia związane z renderingiem oraz językiem MAXScript. "3ds Max 2010. Biblia" to najlepsze źródło informacji zarówno dla amatora, jak i profesjonalisty w dziedzinie grafiki 3D!

    • Zapoznanie z interfejsem użytkownika
    • Przygotowanie środowiska pracy
    • Wykorzystanie obiektów podstawowych
    • Stosowanie warstw
    • Sposoby przekształcania obiektów
    • Praca z wieloma obiektami
    • Podstawy modelowania
    • Wykorzystywanie materiałów
    • Techniki oświetlania sceny
    • Używanie narzędzi rzeźbiarskich z pakietu Graphite
    • Praca ze ścieżkami dźwiękowymi przy użyciu modułu ProSound
    • Podstawy animacji
    • Animowanie dwunogów, tkanin i włosów
    • Wykorzystanie języka MAXScript

    Poznaj i wykorzystaj cały potencjał programu 3ds Max 2010!



  • 3ds Max 2012. Biblia
  • Kompletny podręcznik dla użytkowników 3ds Max®!
    Obejmuje 3ds Max 2012 i 3ds Max 2012 Design

    • Twórz wizualizacje i efekty do filmów, programów telewizyjnych oraz gier
    • Naucz się modelować, animować i renderować
    • Ćwicz i perfekcyjnie wykorzystuj narzędzia 3ds Max

    Ciężko w to uwierzyć, ale minęło już ponad dwadzieścia lat od wydania pierwszej wersji 3ds Max®. To, co potrafi najnowsza wersja programu, jeszcze niedawno było nie do pomyślenia i pozostawało w sferze marzeń. Niezależnie od tego, czy jesteś użytkownikiem początkującym, który chciałby poznać podstawy grafiki trójwymiarowej, czy też doświadczonym animatorem poszukującym nowych technik tworzenia olśniewających efektów, tutaj znajdziesz wszystko!

    Ta książka to najlepsze źródło informacji o 3ds Max® na rynku. Znajdziesz w niej komplet informacji o tym, jak rozpocząć przygodę z tym narzędziem, jak dostosować je do własnych potrzeb oraz jak wykonać najbardziej wymyślne operacje. Twoją szczególną uwagę powinny zwrócić dokładne instrukcje wykorzystania narzędzia CAT, które pozwala tworzyć szkielety postaci. Poznasz też nowy system do symulacji zjawisk fizycznych MassFx oraz narzędzia rzeźbiarskie z zestawu Graphite. Znajdziesz tu mnóstwo profesjonalnych porad i wskazówek oraz ponad 150 ćwiczeń, które gwarantują szybki postęp w nauce! Na dołączonej płycie umieszczono materiały konieczne do wykonania wszystkich zadań zawartych w książce, a ponadto tekstury i modele, które będziesz mógł wykorzystać w swoich projektach. Jeżeli szukasz idealnego podręcznika do 3ds Max®, nie znajdziesz lepszej pozycji!

    • Poznaj zasady pracy w środowisku 3ds Max®
    • Zbuduj szkielet postaci przy użyciu narzędzia CAT
    • Odkryj narzędzia rzeźbiarskie z zestawu Graphite
    • Symuluj zjawiska fizyczne dzięki nowemu systemowi MassFX
    • Twórz zapierające dech w piersiach animacje
    • Zostań specjalistą od 3ds Max®

    Stwórz fotorealistyczną animację jeszcze dziś!



  • 3D Studio MAX 3.x. Techniki i narzędzia animacyjne. Biblia
  • Sprawność warsztatowa jest kluczem do osiągnięcia sukcesu w niemal każdej dziedzinie grafiki komputerowej -- także w animacji 3D. Warsztat to przede wszystkim narzędzia, a biegłość w posługiwaniu się nimi pozwala znaleźć się w czołówce i... osiągnąć sukces.

    Aby stworzyć dobry rysunek, są potrzebne pomysły, wyobraźnia i wytrwałość. Jednak bez opanowania technik i bez specjalistycznej wiedzy nawet najlepszy pomysł nie może zostać zrealizowany.

    Niniejsza książka zawiera wyczerpujący przegląd narzędzi animacyjnych 3D Studio MAX. Tematy przedstawione na jej stronach to:

    • Praca z oknem Track View i kontrolerami.
    • Systemy cząstek (particle systems) i pola sił (space warps).
    • Konstruowanie hierarchii obiektów.
    • Praca z widokiem schematycznym sceny (Schematic View).
    • Wykorzystanie odwrotnej kinematyki (inverse kinematics).
    • Matematyka i fizyka w animacji
    • wyrażenia (expressions) i obiekty dynamiczne.
    • Efekty renderingu (Render Effects).
    • Język programowania MAXScript w animacji.



  • 3ds max. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II
  • Poznaj w błyskawicznym tempie
    najnowszą wersję programu 3ds Max

    Najnowsza, dziewiąta już wersja programu 3ds Max pozwoli Ci jeszcze szybciej tworzyć fantastyczne trójwymiarowe animacje, renderingi i modele. Wśród nowości warto zwrócić uwagę na zwiększoną wydajność, możliwość przygotowywania animacji przy użyciu warstw, usprawnione generowanie włosów i materiałów. Aby nie zgubić się w gąszczu licznych funkcji tego rozbudowanego programu, warto skorzystać z pomocy zaufanego przewodnika.

    Książka "3ds Max. Leksykon kieszonkowy. Wydanie II" pomoże Ci wkroczyć w trójwymiarowy świat programu 3ds Max 9. Dzięki niej poznasz jego interfejs oraz opcje licznych menu i odpowiadające im skróty klawiaturowe. Nauczysz się używać okien widokowych, a także dowiesz się, jak korzystać z najważniejszych narzędzi dostępnych na głównej listwie narzędziowej. Informacje przedstawione w tym leksykonie pozwolą Ci szybko poznać podstawy pracy ze scenami oraz tworzyć i modyfikować efektowne obiekty.

    • Interfejs programu 3ds Max 9
    • Używanie okien widokowych
    • Możliwości podstawowych narzędzi
    • Opcje menu
    • Podstawy przygotowywania scen
    • Tworzenie i modyfikowanie obiektów
    • Praca z edytorem materiałów
    • Narzędzia i efekty renderingu



  • 3D Studio MAX 3. Vademecum profesjonalisty
  • Książka "3D Studio MAX 3. Vademecum profesjonalisty" to prosty i zrozumiały przewodnik zawierający informacje wykraczające poza wiadomości, które można znaleźć w standardowych podręcznikach. Dzięki niej zdobędziesz wiedzę o najnowszych dokonaniach w dziedzinie trójwymiarowej grafiki komputerowej. Ilustracje i komunikatywny język pozwolą "bezboleśnie" wejść w świat programu 3D Studio MAX. Zaawansowane techniki, takie jak rendering, oświetlenie i praca z teksturami zostały poparte przykładowymi ilustracjami zamieszczonymi w Galerii.

    "3D Studio MAX 3. Vademecum profesjonalisty" wskaże ci, jak:

    • obsługiwać i dostosowywać do własnych potrzeb interfejs programu 3D Studio MAX;
    • korzystać z dającej ogromne możliwości listy modyfikatorów;
    • projektować składające się z niewielkiej liczby wielokątów modele dla gier i innych tego typu zastosowań;
    • tworzyć interesujące efekty atmosferyczne i renderingowe;
    • projektować szkielet postaci z zastosowaniem kinematyki odwrotnej;
    • stosować organiczne powierzchnie sklejane (patch) i obiekty typu NURBS;
    • precyzyjnie odwzorowywać realistyczne tekstury na powierzchnie trójwymiarowe;
    • tworzyć i edytować animacje w oknie Track View;
    • edytować renderowane animacje za pomocą modułu Video Post.
    Płyta CD-ROM zawiera ponad 250 plików MAX-a ilustrujących ćwiczenia opisane w książce i obejmujących pełen zestaw narzędzi MAX-a wraz z odpowiednimi plikami graficznymi.



  • 3ds Max 2009. Biblia
    • Poznaj środowisko pracy!
    • Wykorzystaj nowe możliwości!
    • Stwórz niezwykłą animację!

    3ds Max -- chyba nikomu nie trzeba go przedstawiać! Ten znany i ceniony program do tworzenia trójwymiarowej grafiki i animacji już w pierwszej edycji z 1990 roku zrewolucjonizował świat grafiki. Trudno dziś wyobrazić sobie produkcję filmową czy animację bez tego potężnego narzędzia i jego niesamowitych możliwości! W ciągu osiemnastu lat program był stale rozwijany i udoskonalany, a w najnowszej odsłonie 3ds Max 2009 znowu zyskał na wydajności oraz funkcjonalności. Zwiększono również jego kompatybilność z innymi aplikacjami firmy AutoDesk i podwyższono funkcjonalność interfejsu użytkownika, oferując dodatkowe możliwości ręcznego tworzenia modeli. Czego chcieć więcej? Tylko wiedzy, jak efektywnie wykorzystać ten potencjał!

    Oto masz przed sobą kompletne źródło wiedzy o programie 3ds Max 2009! Autorka książki poprowadzi Cię od zagadnień podstawowych, po te najbardziej zaawansowane. Dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować środowisko pracy, tak aby poruszanie się po nim było wygodne i ekonomiczne. Poznasz podstawowe obiekty oraz nauczysz się je przekształcać, obracać i skalować. Na kolejnych kartach książki przeczytasz o tym, jak zapanować nad wszystkimi obiektami, zdobędziesz wiedzę o zasadach modelowania, wykorzystywania różnych rodzajów materiałów oraz stosowania kamer czy oświetlenia. To wszystko doprowadzi Cię w końcu do samodzielnego stworzenia oryginalnej animacji. Książka wprowadzi Cię także w arkana perfekcyjnego renderingu i nauczy efektywnie wykorzystywać język MAXScript. Książka ta sprawdzi się zarówno w rękach amatora, jak i profesjonalisty w dziedzinie grafiki 3D!

    • Zapoznanie z interfejsem użytkownika
    • Przygotowanie środowiska pracy
    • Wykorzystanie obiektów podstawowych
    • Stosowanie warstw
    • Sposoby przekształcania obiektów
    • Metody pracy z wieloma obiektami
    • Podstawy modelowania
    • Wykorzystywanie materiałów
    • Techniki oświetlania sceny
    • Podstawy animacji
    • Animowanie dwunogów, tkanin i włosów
    • Wykorzystanie języka MAXScript

    Poznaj i wykorzystaj cały potencjał programu 3ds Max 2009!



  • 3D Studio MAX. Matrix - jak to zrobić?
  • Książka ta jest przeznaczona zarówno dla osób, które stawiają dopiero pierwsze kroki w pracy z programem 3D Studio MAX , jak i dla tych, które zetknęły się z nim już wcześniej. Zostały w niej bardzo przystępnie opisane praktyczne przykłady animacji filmowych efektów specjalnych, co daje dużą satysfakcję z nauki.

    W ćwiczeniach Autor wykorzystuje swoje doświadczenie w fotografii -- jego uwagi przydadzą się osobom, które potrafią już wykonać scenę, ale wciąż mają problemy z jej prawidłowym oświetleniem. Książka szczegółowo opisuje kolejne etapy pracy. Korzystanie z tych wskazówek pozwoli Wam sprawnie wykonać podobne dzieło za pierwszym razem i uniknąć wielu niepotrzebnych błędów.



  • Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011
  • Stwórz projekt i pokaż innym swoje najlepsze pomysły!

    • Jak błyskawicznie opanować korzystanie z 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011?
    • O czym koniecznie trzeba wiedzieć, by tworzyć precyzyjne i perfekcyjne projekty?
    • Jak oświetlić zaprojektowany budynek i przedstawić go w określonym otoczeniu?

    Stworzenie dobrego projektu architektonicznego wymaga wiele pracy i uwzględnienia setek rozmaitych szczegółów. Nie wystarczy z grubsza naszkicować planu budynku i stwierdzić, że będzie dobrze wyglądał. Oprócz samej wizji dotyczącej jego bryły pojawiają się pytania o to, z jakich materiałów ma być wykonany, jak będą wyglądały różne elementy elewacji, w którą stronę będzie zwrócony i jak będzie prezentował się w konkretnym otoczeniu. To wszystko można perfekcyjnie zwizualizować, by przekazać swoją wizję innym, a także by móc na bieżąco korygować własne ustalenia. Wystarczy odrobina wiedzy o programach takich, jak 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011.





    Tę wiedzę możesz znaleźć w książce "Wizualizacje architektoniczne. 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011. Szkoła efektu". Jej autorka szybko wprowadzi Cię w arkana modelowania w tych programach, nawet jeśli nigdy wcześniej o nich nie słyszałeś. Pokaże Ci, jak skonfigurować interfejs programu, tworzyć i transformować obiekty. Podpowie, jak zająć się modelowaniem schodów, drzwi, okien czy konstrukcji dachu. Wskaże, gdzie szukać materiałów i tekstur, jak odpowiednio oświetlić obiekt i umieścić go na fotografii miejsca, w którym w przyszłości miałby stanąć. Krótko mówiąc, za rękę przeprowadzi Cię przez cały proces projektowania i zrobi to tak, byś mógł być dumny z efektów swojej pracy.

    • Interfejs programu, konfiguracja okien i przełączanie się pomiędzy widokami
    • Tworzenie obiektów, tryby wyświetlania, zapisywanie plików
    • Splajny, bryły i precyzyjne transformacje
    • Tworzenie brył obrotowych, "rzeźbienie" siatek
    • Importowanie danych z innych programów
    • Wytłaczanie po ścieżce, deformacja skali i zmiana przekroju
    • Modelowanie bryły budynku oraz terenu
    • Schody, okna i drzwi, wytłaczanie ścian i podłóg
    • Konstrukcja dachu, przeszklenia i modyfikator Lattice
    • Tworzenie kamer, dopasowanie i animacja kamery
    • Renderowanie podglądu animacji
    • Przypisywanie materiałów i tekstury
    • Kanały mapowania i obiekty parawanowe
    • Samoświecenie i ograniczanie wpływu oświetlenia
    • Światła i rendering

    Po co Ci szkicownik? Wypróbuj 3ds Max 2011 i 3ds Max Design 2011!



Księgarnia Ebookpoint

Księgarnia Onepress

Księgarnia Sensus

Księgarnia Septem