Lista książek:
  • 125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego
  • Zadaj pytanie, otrzymasz odpowiedź

    Dla tysięcy osób czujących w sobie żyłkę przedsiębiorczości internet jest prawdziwą ziemią obiecaną - trochę jeszcze dziką i nie do końca rozpoznaną, jednak oferującą niezmierzone wprost możliwości. E-biznes zaś to najbardziej smakowita wisienka na tym wirtualnym torcie.

    Nowe e-inicjatywy powstają codziennie; często wystarczy po prostu dobry pomysł, by bardzo niewielkim kosztem wejść na rynek i podbić go dzięki swoim usługom czy produktom. Ale skąd wiadomo, że pomysł jest dobry? Od czego zacząć? Jakie rozwiązania najlepiej zastosować? Jak ograniczyć koszty do minimum? Sam pewnie masz ochotę zadać setki pytań na ten temat. Potrzebujesz więc kompetentnego eksperta i praktyka w jednej osobie; człowieka, który pozwoli Ci rozwiać wszelkie wątpliwości w dziedzinie e-biznesu - Piotra Majewskiego.

    Przeczytaj, co mówi na temat e-biznesu, i poznaj odpowiedzi na 125 najważniejszych pytań, m.in.:

    • Jak wejść w internet i odnieść sukces bez wielkich inwestycji?
    • Gdzie są pieniądze w sieci, a gdzie ich nie ma?
    • Jak przeprowadzić efektywną analizę rynku i konkurencji?
    • Jak zacząć, jeśli nie mamy doświadczenia informatycznego i funduszy, ale mamy czas?
    • Jak stworzyć kampanię marketingową dla nowo powstałego portalu?
    • Jak wypromować swój e-biznes skutecznymi i darmowymi metodami?
    • W jaki sposób klienci najchętniej płacą w e-sklepach i jak ułatwić im transakcje?
    • Gdzie szukać i jak znaleźć dobrego copywritera?
    • Jak zwabić klientów do sklepu internetowego?
    • Jak blog może wpływać na sprzedaż?



  • Alchemia manipulacji
  • Zostań urodzonym sprzedawcą

    Dobry sprzedawca zna psychologię i ludzkie zachowania. Potrafi szybko oceniać sytuacje, podejmować decyzje i reagować na zachowanie klienta. Ma wielką odporność psychiczną i automotywację. To właśnie cechy i umiejętności prowadzące do sukcesu w sprzedaży. Jeśli chcesz szybko stać się dobrym handlowcem, a nie urodziłeś się nim, to mamy dla Ciebie intratną propozycję: skorzystaj z NLP.

    Dzięki NLP (neurolingwistycznemu programowaniu) poznasz ukryty wymiar komunikacji: dowiesz się, jak kontrolować zachowania swoje i innych osób. Poznasz proste i skuteczne techniki manipulacji. Tylko od Ciebie będzie zależało, jak je wykorzystasz.

    W tej książce znajdziesz omówienie całego procesu sprzedaży: od powitania do zamknięcia. Dowiesz się, jak korzystać z narzędzi manipulacji: słów i gestów. Na rynku jest już wiele podręczników sprzedaży, ale w żadnym z nich nie znajdziesz tak intuicyjnych i przekonujących technik jak tu. Richard Bandler jest mistrzem w dostrzeganiu nonsensów i paradoksów w ustalonych i często uświęconych regułach. Jest też mistrzem w tworzeniu zaskakująco prostych i skutecznych rozwiązań. Skorzystaj z jego wiedzy i doświadczenia. Poznaj:

    • techniki sprzedaży: oferowanie korzyści i triki myślowe;
    • elementy sukcesu w negocjacjach;
    • mapę myśli: znajdowanie nowych ścieżek na utartych szlakach;
    • metody programowania własnych zachowań;
    • sposoby precyzyjnego formułowania przekazu.


    "Jeśli szukasz uproszczonej i uporządkowanej recepty w stylu "5 pytań, które pomogą Ci zamknąć każdą sprzedaż, zanim otworzysz usta" [...\ to natychmiast odłóż tę książkę na półkę. Tu nie ma gotowych recept, ta książka jest narzędziem zmiany, które może naprawdę zrobić z Ciebie urodzonego sprzedawcę lub negocjatora, ale wymaga myślenia i odwagi w wychodzeniu poza utarte ścieżki myślowe."
    Andrzej Batko
    dyrektor Instytutu Neurolingwistyki, www.nlp.pl



  • Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych
  • Poznaj tajniki biznesu aukcyjnego

    • Nawiąż współpracę z Allegro
    • Stosuj skuteczne metody obsługi klienta oraz sprzedaży
    • Zarabiaj naprawdę duże pieniądze na aukcjach internetowych

    Planujesz rozkręcenie własnego biznesu? A może chcesz po prostu sprzedać niepotrzebne rupiecie? Aukcje internetowe na Allegro to doskonały wybór! Dzięki nim błyskawicznie trafisz do szerokiego grona potencjalnych klientów, unikniesz wielu zbędnych formalności oraz problemów i to bez konieczności wychodzenia z domu. Nie będziesz musiał ponosić kosztów wynajęcia sklepu ani płacić pracownikom. Na całym świecie miliony osób handlują za pomocą aukcji internetowych -- spróbuj i Ty.

    Książka "Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych" to pierwsza publikacja w Polsce dotycząca dynamicznie rozwijającego się handlu w sieci. Dowiesz się z niej, jakie są zalety i wady tego biznesu, jak wybrać odpowiedni asortyment oraz jak korzystać z największego polskiego serwisu aukcyjnego -- Allegro. Nauczysz się określać i stosować strategie cenowe, a także szacować zyski. Wystawisz na aukcję pierwsze przedmioty oraz poznasz metody zwiększania ich sprzedaży. Opanujesz tajniki tworzenia atrakcyjnych stron z informacjami o produkcie i o sobie, a także sposoby rzetelnej współpracy, które pozwolą Ci zyskać stałych i zadowolonych klientów.

    • Zalety i wady aukcji internetowych
    • Wybór serwisu i produktów
    • Współpraca z serwisem aukcyjnym Allegro
    • Zasady prowadzenia aukcji
    • Stosowanie odpowiednich strategii cenowych
    • Szacowanie zysków
    • Tworzenie interesujących i wiarygodnych stron aukcji
    • Przygotowywanie pierwszej aukcji
    • Techniki zwiększania sprzedaży
    • Zapewnianie sprawnej obsługi klienta
    • Kreowanie marki i walka z konkurencją

    Nie masz pieniędzy na rozkręcenie biznesu?
    Handel na Allegro możesz zacząć od zaraz!



  • Brzdęk! Jak odkręcić internetowy kurek z pieniędzmi
  • Wsłuchaj się w dźwięk napływających pieniędzy

    • Zamień swoje hobby w zysk!
    • Stwórz własne źródło stałych przychodów!
    • Dowiedz się, jak wyssać z internetu wszystko, co najlepsze!
    Jeśli poważnie myślisz o tym, żeby zarabiać w sieci, ale nie chcesz spędzać w niej całego życia, przeczytaj tę książkę i zastosuj się do zawartych w niej wskazówek.
    David Nour,
    autor bestsellerów Relationship Economics i ConnectAbility

    Życiowe motto Joela brzmi: osiągaj zyski dzięki swojej pasji. Co więcej, Joel dysponuje sprawdzonymi metodami uzyskiwania powtarzalnych wyników. Postępując zgodnie z jego receptami na zdobywanie przychodów online, wkroczysz na nowy poziom zdecydowania i pewności siebie - zarówno w internecie, jak i życiu osobistym.
    Gary W. Goldstein,
    hollywoodzki producent filmowy

    Wy$y$anie ka$y z $ieci

    Ty też zacznij zarabiać w sieci! Możliwości są praktycznie nieograniczone. Internet to gigantyczna kopalnia złota, do której wszyscy mamy nieograniczony dostęp. Nie musisz być właścicielem ogromnego koncernu medialnego, by również mieć swój udział w przychodach. Aby zarabiać w sieci, nie potrzebujesz magisterki z informatyki, komunikacji ani fizyki jądrowej. Musisz jedynie wiedzieć, jak to wszystko działa, a następnie znaleźć w sobie cierpliwość i motywację do walki o sukces.

    Kiedyś, żeby rozpocząć działalność gospodarczą, trzeba było mieć kapitał, kontakty, doświadczenie i apetyt na ryzyko. Dzisiaj wystarczy tylko komputer z dostępem do Internetu. To prawdziwa rewolucja społeczna. To kapitalizm dla mas! Z tej książki dowiesz się, jak to zrobić, żeby zarobić - najłatwiej, najsprawniej i najskuteczniej. Otrzymasz wszelkie praktyczne informacje dotyczące tego, jak założyć internetowy biznes, który będzie zarabiał. Autor podrzuci Ci także kilka kreatywnych pomysłów do wykorzystania we własnej firmie. Ponadto poznasz autentyczne strategie, których skuteczność została dokładnie przetestowana w praktyce.

    • Kilkanaście sposobów zamiany treści w gotówkę.
    • Tworzenie i sprzedaż własnej linii produktów.
    • Strategie reklamowe, brandingu i PR.
    • Nawiązywanie relacji ze stronami partnerskimi i klientami.
    • Informacje o webinariach i innych przydatnych narzędziach internetowych.
    • Wskazówki związane z optymalizacją strony w wyszukiwarkach.

    Strumień gotówki ogranicza jedynie prędkość łącza... i Twoja wyobraźnia!


    Joel Comm jest przedsiębiorcą, autorem książek, prelegentem, popularyzatorem mediów społecznościowych oraz twórcą innowacji w zakresie marketingu na platformach mobilnych. Należy do wiodących autorytetów w dziedzinie nowych taktyk marketingowych. Obecnie koncentruje się przede wszystkim na wykorzystaniu serwisów społecznościowych, takich jak Facebook czy Twitter, w budowaniu marki. Jest także twórcą najpopularniejszych aplikacji mobilnych (w tym najgłośniejszej aplikacji na iPhone...a). Od 1995 roku z powodzeniem organizuje najnowocześniejsze przedsięwzięcia internetowe. Jego książki również są bardzo poczytne.



  • Czas na e-biznes
  • Jak myślisz, ile można zarobić na stronie www?

    • Nowe modele e-biznesu -- programy partnerskie, aukcje internetowe, e-mailing
    • Zdobywanie popularności w sieci bez kosztownej reklamy
    • Rozwijanie e-biznesu w zgodzie z przepisami o prawach autorskich i danych osobowych

    Najlepszą rekomendacją tej książki jest sukces jej autora. W 2000 roku wydał on pierwszy numer magazynu CzasNaE-Biznes. Do dziś krąg odbiorców tego pisma poszerzył się ponad trzystukrotnie -- ze 150 do blisko 50 000 czytelników. Piotr Majewski doradza tysiącom Polaków, jak tworzyć rentowne serwisy internetowe. Wskazuje im nowe metody zarabiania przez sieć -- współpracę z dużymi serwisami www, e-mailing oraz prowadzenie pasaży i aukcji internetowych. W tej książce Majewski prezentuje solidną wiedzę o e-biznesie poszerzoną o wnioski zebrane przez setki ludzi, którzy skorzystali z jego doświadczenia... i nieźle na tym zarobili.

    Jeśli jesteś człowiekiem czynu, gotowym połączyć swój pomysł, czas i pracę w jeden udany projekt e-biznesu, ta książka jest dla Ciebie. Dowiesz się z niej, jak:

    • pozycjonować stronę www w wyszukiwarkach,
    • stosować outsourcing (czyli co zlecić na zewnątrz przy zakładaniu e-biznesu),
    • tworzyć nagłówki, hasła i nazwy produktów w sieci,
    • zaplanować treść merytoryczną i oprawę wizualną strony www,
    • redagować skuteczne e-maile reklamowe,
    • kupować i stosować bazy adresowe.

    Niech Twój e-biznes zarabia na Ciebie!



  • Druga pensja z sieci. Jak rozpocząć i rozwinąć działalność w internecie, nie rezygnując z aktualnej pracy
  • Zobacz, jakie ciekawe rozwiązania przedstawili Czytelnicy - inżynierowie okazji!



    • Skuteczne taktyki tworzenia i sprzedawania ciekawych produktów w internecie
    • Wspaniałe źródła potencjalnych klientów
    • Dobre relacje, które zwiększają zyski
    • Sekrety spirali dochodów
    • Pomocne wskazówki, pozwalające szybko i łatwo stworzyć tekst, który będzie się sprzedawał
    • Przydatne narzędzia Google oraz inne źródła internetowe, które pomogą Ci odkryć nowe trendy i rynki
    Większość ludzi cieszyłaby się z dużych dochodów - ale duże dochody z dodatkowej działalności to szczyt marzeń. Lindahl i Rozek pokonują wszystkie bariery stojące na drodze do sukcesu w działalności internetowej i pokazują, że zignorowanie konwencjonalnej wiedzy może być najmądrzejszym ruchem, jaki kiedykolwiek wykonasz.
    Harvey Mackay,
    autor Pływaj z rekinami i nie daj się pożreć, bestsellera nr 1 według "New York Timesa"

    Jak wydobyć kasę z sieci?

    Spędzasz w sieci sporo czasu i zostawiasz tam swoje pieniądze. Robisz przelewy, kupujesz online, klikasz łącza reklamowe, dzięki czemu zarabiają właściciele stron. Czas, aby ten strumień kasy popłynął i w drugą stronę! Nie musisz rzucać etatu ani podejmować brawurowego ryzyka, by zacząć zarabiać w internecie. Nie musisz zarywać nocy, by rozpocząć tam swoją działalność. Nie musisz być młodym wilkiem informatyki, nie musisz mieć niespotykanego talentu do sprzedaży, nie musisz wpadać na przełomowy pomysł. Jedyne, co musisz, to otworzyć tę książkę i... zacząć czytać.

    Trudno jest znaleźć na rynku wspaniałe poradniki na temat marketingu internetowego, które omawiają to zagadnienie od A do Z. Ta książka zawiera wszystkie ważne informacje, od definicji PDF po zaawansowane strategie biznesowe. Jest to baza, na której będziesz się opierać, tworząc szczegółowe taktyki dla Twojej konkretnej branży. Znajdziesz tutaj praktyczne, skuteczne rady na temat tego, jak otworzyć i rozwinąć nową działalność, gdy nie możesz spodziewać się żadnej pomocy z zewnątrz - oczywiście nie licząc tego podręcznika.

    Wszystkie Ważne Wiadomości:

    • Poznaj dziesięć fałszywych barier na drodze do Twojego sukcesu w internecie.
    • Przeczytaj o sześciu prawdziwych zagrożeniach dla Twojej działalności.
    • Sprawdź gotowe pomysły na szybkie i dochodowe produkty.
    • Zastosuj siedem fundamentów dobrej strony internetowej.
    • Unikaj powszechnych błędów marketingowych.
    • Wykorzystaj sekrety tworzenia spirali dochodów.



  • E-biznes. Poradnik praktyka
  • Biznes usieciowiony

    • Tworzenie sugestywnych ofert
    • Budowanie przewagi konkurencyjnej
    • Sposoby na zdystansowanie rywali w e-biznesie

    Wirtualny biznes - prawdziwe pieniądze

    Masz dość pracy na etacie? Nie czerpiesz z niej satysfakcji, a i finansowo pozostawia ona wiele do życzenia? Twoje ambicje sięgają dalej? Jeśli zaczynasz rozważać kwestię pracy na własny rachunek, a przy tym nie chcesz, by początkowe inwestycje uderzyły Cię po kieszeni, e-biznes jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Tu w dość komfortowych warunkach możesz rozwijać działalność i osiągać zyski przy niskich kosztach.

    Internet jest środowiskiem, w którym prym wiodą właśnie małe i średnie firmy. To prawdziwe pole do popisu dla Twojej inicjatywy, bo w przypadku e-biznesu liczy się przede wszystkim dobry pomysł. Książka ta, napisana przez eksperta i praktyka, będzie Twoim przewodnikiem po różnych odmianach przedsiębiorczości internetowej, zarówno tych najpopularniejszych, jak i niszowych. Przybliży Ci również sektor e-usług, który w naszym kraju dopiero raczkuje, ale w ciągu najbliższych lat stanie się działalnością szczególnie dochodową. Przede wszystkim jednak pozwoli Ci rozwinąć skrzydła i wskaże, jak zrealizować najśmielsze nawet plany.

    POZNAJ:
    • warunki i zasady funkcjonowania w środowisku wirtualnym,
    • najbardziej efektywne strategie biznesu internetowego,
    • prawidła komunikacji biznesowej z e-klientem,
    • uroki i korzyści z pracy zdalnej i outsourcingu,
    • zasady unikania najczęstszych pułapek, czyhających na e-przedsiębiorców.



  • Dotacje na e-biznes. Pozyskiwanie środków z UE w ramach PO IG 8.1
  • Poznaj najnowsze zasady. Tym razem decyduje jakość projektu, nie kolejność zgłoszeń. Pobierz aktualizację książki!

    Realne pieniądze na wirtualne usługi

    • Tworzenie usług elektronicznych w ramach działania PO IG 8.1
    • Pozyskiwanie funduszy na uruchomienie działalności gospodarczej
    • Opis przygotowywanych zmian w zakresie pozyskiwania środków z PO IG 8.1

    Przewodnik ułatwiający przedsiębiorcy przygotowanie projektu oraz wniosku konkursowego w działalności typu e-biznes w ramach działania PO IG 8.1.

    Na rozwój biznesu w Internecie możesz uzyskać do 85% wartości projektu!

    Ludzka przedsiębiorczość nie zna granic, nic więc dziwnego, że kilkadziesiąt lat po powstaniu sieci komunikacyjnej dla celów wojskowych stała się ona popularnym miejscem prowadzenia interesów. Internet nie tylko ułatwia komunikację i obniża koszty działań promocyjnych firmy - może być także doskonałym kanałem świadczenia usług czy realizacji partnerskich projektów.

    Dzięki członkostwu Polski w Unii Europejskiej prowadzenie działalności gospodarczej w Internecie ma wreszcie możliwość uzyskania wsparcia z funduszy europejskich. Jeśli zamierzasz oferować swoje usługi w formie elektronicznej szerokiemu gronu odbiorców lub chcesz realizować w sieci projekt biznesowy, masz szansę pozyskać dotację z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka (PO IG).

    Tworzenie wniosku o dotację koniecznie zacznij od lektury tej książki!

    • Praktyczne wskazówki związane z przygotowaniem projektu i wniosku o jego dofinansowanie, których nie znajdziesz w dokumentacji konkursowej.
    • Wymagania formalne i merytoryczne konkursów.
    • Zasady przygotowania projektu na przykładzie konkretnej usługi elektronicznej
    • Serwisy informacyjne, wortale , gazety i czasopisma elektroniczne, biblioteki cyfrowe, usługi bankowe, systemy płatności on-line, fotoalbumy, aukcje internetowe, gry on-line, udostępnianie i aktualizacja oprogramowania, automatyczne nauczanie na odległość, czyli co rzeczywiście jest e-usługą

    Poznaj najnowsze zasady. Tym razem
    decyduje jakość projektu, nie kolejność zgłoszeń.
    Pobierz aktualizację książki



  • E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe
  • Własny biznes bez ryzyka

    • Jak możesz zarabiać w internecie?
    • Gdzie są (dodatkowe) pieniądze?
    • Jak pogodzić pracę i e-pracę?

    Biznes czy etat? A gdyby tak jedno i drugie?

    Ile razy ostatnio sobie powtarzałeś: "Mam dość życia od pierwszego do pierwszego! Rzucam tę robotę! Rozkręcę własną firmę!"? I co? Zwolniłeś się? Masz już własne wizytówki? Twój notes jest wypełniony terminami spotkań z klientami? Jeśli tak - przyjmij gratulacje za odwagę i determinację. Jeśli jednak skończyło się tylko na obiecywaniu samemu sobie, nie przejmuj się. Istnieje rozwiązanie w sam raz dla Ciebie. To e-biznes... na etacie!

    Zwolnić się z pracy i założyć własną firmę: łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Jezioro problemów, morze formalności, ocean niepewności. Na szczęście pod ręką masz koło ratunkowe - biznes w sieci! Bez poświęcania całego wolnego czasu i bez ryzyka. Na własny rachunek (bankowy). Jeśli dobrze to rozegrasz, nadejdzie moment, w którym dodatkowe dochody staną się głównymi!

    Maciej Dutko podpowie Ci, jak prowadzić własny "E-biznes po godzinach":

    • E-biznes a etat - to da się pogodzić
    • Serwisy aukcyjne - idealne miejsce na start
    • Sklep internetowy dla początkujących - nawet nie wiesz, jakie to łatwe
    • E-usługi - marże w wysokości 500% i wyższe
    • Badania skuteczności - jak szybko sprawdzić, co działa, a co nie
    • Marketing w sieci - najlepsze i najprostsze sposoby
    • Przyszłość e-biznesu - czyli co będzie na topie
    • Przydatne adresy WWW

    Dr Maciej Dutko - e-przedsiębiorca, właściciel firmy szkoleniowej Dutkon.pl, autor kilku książek (w tym dwóch bestsellerów: "Twoja pierwsza strona WWW" oraz "E-biznes. Poradnik praktyka"). Certyfikowany Wykładowca Allegro, który (w oparciu o sprawdzone w praktyce metody) przeszkolił kilka tysięcy sprzedawców internetowych, także za granicą. Przedmioty związane z e-biznesem wykłada na uczelniach wyższych w całej Polsce; prowadzi blog ekspercki Akademia-Internetu.pl. Więcej informacji znajdziesz na stronie Dutko.pl.



  • E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie
  • Własny biznes bez ryzyka

    • Jak możesz zarabiać w internecie?
    • Gdzie są (dodatkowe) pieniądze?
    • Jak pogodzić pracę i e-pracę?

    Biznes czy etat? A gdyby tak jedno i drugie?

    Ile razy ostatnio sobie powtarzałeś: "Mam dość życia od pierwszego do pierwszego! Rzucam tę robotę! Rozkręcę własną firmę!"? I co? Zwolniłeś się? Masz już własne wizytówki? Twój notes jest wypełniony terminami spotkań z klientami? Jeśli tak - przyjmij gratulacje za odwagę i determinację. Jeśli jednak skończyło się tylko na obiecywaniu samemu sobie, nie przejmuj się. Istnieje rozwiązanie w sam raz dla Ciebie. To e-biznes... na etacie!

    Zwolnić się z pracy i założyć własną firmę: łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Jezioro problemów, morze formalności, ocean niepewności. Na szczęście pod ręką masz koło ratunkowe - biznes w sieci! Bez poświęcania całego wolnego czasu i bez ryzyka. Na własny rachunek (bankowy). Jeśli dobrze to rozegrasz, nadejdzie moment, w którym dodatkowe dochody staną się głównymi!

    Maciej Dutko podpowie Ci, jak prowadzić własny "E-biznes po godzinach":

    • E-biznes a etat - to da się pogodzić
    • Serwisy aukcyjne - idealne miejsce na start
    • Sklep internetowy dla początkujących - nawet nie wiesz, jakie to łatwe
    • E-usługi - marże w wysokości 500% i wyższe
    • Badania skuteczności - jak szybko sprawdzić, co działa, a co nie
    • Marketing w sieci - najlepsze i najprostsze sposoby
    • Przyszłość e-biznesu - czyli co będzie na topie
    • Przydatne adresy WWW

    Dr Maciej Dutko - absolwent edytorstwa na Uniwersytecie Wrocławskim i autor rozprawy doktorskiej na temat funkcjonalności stron WWW. Szkoleniowiec i doradca w zakresie e-biznesu i funkcjonalności stron internetowych. Redaktor, wykładowca akademicki, autor publikacji poświęconych nowym mediom (zwłaszcza internetowi). Autor wykładów internetowych w serwisie Ekademia.pl.



  • E-wizerunek. Internet jako narzędzie kreowania image'u w biznesie
  • Lustereczko, powiedz przecie, kto jest najwspanialszy w necie?

    • Tworzenie i wykorzystywanie odpowiedniego wizerunku oraz zarabianie na nim
    • Budowanie pożądanych marek bez wielkich nakładów finansowych
    • Interaktywne relacje z klientami
    • Wykorzystanie Internetu do rozwoju biznesu
    • Narzędzia kreowania wizerunku w sieci

    Jak Cię widzą (w sieci), tak Cię piszą

    Internet jest nie tylko rewolucyjnym medium, pierwszym o naprawdę masowym zasięgu działania. Stanowi on przede wszystkim fascynujący alternatywny świat. Działa jak magnes, co roku przyciągając nowych użytkowników. Niczym używka, wciąż odnotowuje wydłużenie czasu kontaktu z odbiorcą. I last but not least -- Internet to niekończący się pasaż handlowy, wymarzone miejsce spotkań podaży i popytu.

    Poznaj specyfikę światowej sieci WWW i znajdź w niej właściwe miejsce dla Twojej marki. E-marketing rządzi się własnymi prawami -- z jednej strony bezustannie stawia firmy przed nowymi wyzwaniami, z drugiej zaś stale kreuje nowe narzędzia dotarcia do klienta. A są one naprawdę fascynujące: możliwość dowolnej personalizacji przekazu, olbrzymia ilość kanałów, a przede wszystkim atrakcyjne społeczności -- ludzie młodzi, aktywni, hobbyści, biznesmeni oraz entuzjaści nowinek. Mogą oni zostać ambasadorami Twojej marki, ale mogą też ją zniszczyć. Dlatego musisz poznać zasady rządzące Internetem i jego społecznościami, a następnie zacząć budować instrumenty wywierania wpływu i wykorzystać je dla dobra Twojego produktu.

    Internet ma przyszłość!

    • Czym jest e-wizerunek i jak wpływa na sukces firm, produktów i ludzi?
    • Narzędzia budowania image'u -- strona WWW, fora internetowe, newslettery i inne.
    • Sześć zasad skutecznego kreowania e-wizerunku.
    • Grzechy główne działań internetowych.
    • Marka jako efekt przemyślanej strategii wizerunkowej.
    • Case studies

    Przeczytaj blog autora: O wizerunku w Internecie... i nie tylko



  • Firma w Internecie. Poradnik subiektywny
  • Internetowy ocean korzyści i... morze zagrożeń

    Pod koniec XX wieku wielu przedsiębiorców poczuło zawrót głowy na myśl o możliwościach internetu. Wydawało się, że każda firma z własną stroną (albo jeszcze lepiej z e-sklepem) automatycznie zwiększy swoją wartość i w zasadzie bez problemu zarobi krocie. Panowało zbiorowe przeświadczenie, że pieniądze czekają na każdego e-śmiałka i wystarczy zarzucić sieci w sieci, by w magiczny sposób dochody znalazły się na koncie. Dziś e-rynek ustabilizował się - na pierwszy rzut oka większość biznesów w sposób świadomy i racjonalny korzysta z nowych mediów. Zupełnie co innego widać jednak, gdy problem weźmie się pod lupę. Okazuje się, że wiele firm nie zdaje sobie sprawy z własnego potencjału, który mogą rozwinąć dzięki pomocy nowoczesnych systemów komputerowych.

    Duże firmy radzą sobie z rafami napotkanymi na wzburzonych falach internetowego oceanu możliwości. Wynajmują w tym celu zewnętrznych specjalistów. Mali i średni przedsiębiorcy mają gorzej - muszą sobie radzić sami, a każda pomyłka może ich kosztować utratę sterowności... czyli płynności własnej firmy! Właśnie dlatego jeden z pionierów biznesu sieciowego w naszym kraju postanowił napisać tę książkę. Chce pomóc swoim czytelnikom w racjonalnym wykorzystaniu internetu, w uzyskiwaniu przewagi nad innymi, często znacznie większymi konkurentami, a przede wszystkim w efektywnym realizowaniu zaplanowanych prac. Chce też zwrócić uwagę na zagrożenia wynikające z różnych priorytetów i celów poszczególnych osób zaangażowanych w dany projekt oraz nieuzasadnione wydatki, jakie mogą wiązać się z korzystaniem z sieci.

    • Strona internetowa do analizy - dlaczego nie działa i jak to zmienić?
    • Z biznesu w e-biznes - jakie szanse i zagrożenia wiążą się z handlem w sieci?
    • Kiedy warto powierzyć sprawę specjalistom?
    • Jakie są wady i zalety współpracy z programistami, web designerami i agencjami interaktywnymi?
    • Czym różni się marketing w internecie od tradycyjnych form promocji


    Tomasz Hipsz - firmę świadczącą usługi związane z internetem założył w roku 1996, jeszcze podczas studiów na Politechnice Warszawskiej. Stworzył jeden z pierwszych polskich sklepów internetowych i kierował nim. Rozwijał się wraz z rozwojem zasięgu sieci - w ciągu lat, które upłynęły od uruchomienia jego własnej firmy, pomagał budować strony internetowe i reklamować się online 350 firmom, zarówno polskim, jak i międzynarodowym.



  • Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową
  • >> Możesz kupić w zestawie:
    Godzina dziennie z Web Analytics, SEO i e-mail marketingiem



    • Naucz się myśleć jak użytkownik witryny
    • Poznaj i zastosuj zaawansowane techniki analityczne
    • Wykorzystaj gotowe rozwiązania do pomiaru stron

    Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie, ile osób dziennie odwiedza Twój serwis lub blog? Jak długo przebywają w Twoim sklepie i która strona przyciąga najwięcej klientów? Jeżeli jesteś w stanie przytoczyć te dane, z pewnością korzystasz z narzędzi pozwalających na analizę ruchu na Twojej witrynie. Jeżeli jednak nie masz bladego pojęcia, jak interpretować i wykorzystać te informacje, dzięki tej książce również i Ty zaczniesz efektywnie korzystać ze statystyk! Analizy ruchu na stronie oferuje wiele źródeł, jednak dopiero usługa uruchomiona przez Google Analytics w 2005 roku sprawiła, że zaawansowane narzędzia stały się dostępne dla przeciętnego webmastera.

    Autor tej niezwykłej książki - Avinash Kaushik, pracownik firmy Google - pokaże Ci krok po kroku, jak opracować skuteczną strategię analizy danych internetowych. Przekonasz się, że wystarczy zaledwie godzina dziennie z Web Analytics, by znacznie poprawić wyniki oglądalności i dochody Twojego serwisu. Dowiesz się między innymi, w jaki sposób zbierać dane do analizy, oraz poznasz dostępne analizy jakościowe. Ponadto zrozumiesz kluczowe elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych oraz nauczysz się przeprowadzać tę analizę. W kolejnych rozdziałach zapoznasz się także z dostępnymi miarami, analizą w obszarze wyszukiwania, sporządzaniem raportów czy też analizowaniem witryn z nurtu Web 2.0. Po przeczytaniu tej książki podejmowanie decyzji na podstawie dostępnych danych nie będzie dla Ciebie żadnym problemem!

    • Historia analiz danych internetowych
    • Analizy zachowania, skutków i doświadczeń
    • Sposoby zbierania danych do analizy
    • Pozyskiwanie danych na temat konkurencyjności
    • Dostępne analizy jakościowe
    • Elementy skutecznej strategii analizy danych internetowych
    • Najlepsze praktyki w tym zakresie
    • Wybór optymalnego narzędzia do prowadzenia analiz
    • Dostępne miary w analizie danych internetowych
    • Pomiar kosztów oraz zwrotu z inwestycji
    • Ustalanie czytelników serwisu
    • Analiza w obszarze wyszukiwania
    • Analiza skuteczności kampanii PPC
    • Analiza skutków marketingu e-mailowego oraz wielokanałowego
    • Opracowanie skutecznych raportów podsumowujących
    • Zastosowanie procesu DMAIC
    • Analiza stron z nurtu Web 2.0
    • Mity z obszaru analizy danych internetowych
    • Obliczanie współczynnika konwersji
    • Pozyskiwanie konsultantów oraz ekspertów wewnętrznych

    Zwiększ popularność swojej witryny dzięki efektywnym analizom danych internetowych!



  • Google Website Optimizer. Przewodnik
  • Sprawdź, czy Twoja witryna nie może być jeszcze lepsza!

    • Jak przeprowadzić pierwszy test w dziesięć minut?
    • Jak definiować cele i parametry testów?
    • Jakie błędy możesz popełnić?

    Google Website Optimizer jest darmowym narzędziem, które pozwoli Ci zwiększyć dochody z Twojej strony WWW. Dzięki odpowiednim testom oraz obszernym, lecz zarazem przejrzystym raportom dopracujesz Twoją witrynę tak, aby spełniała ona oczekiwania odwiedzających ją użytkowników, a Tobie przynosiła satysfakcję i - co ważne - korzyści finansowe!

    Książka ta jest długo oczekiwanym kompendium na temat prowadzenia dochodowej witryny w Internecie. Dowiesz się z niej, dlaczego warto testować stronę oraz jak wyciągać odpowiednie wnioski z raportów dostarczanych przez Google Website Optimizer. Poznasz cykl życia optymalizacji oraz metody formułowania celów i parametrów testów, a także zrozumiesz, co tak naprawdę należy testować. Ponadto książka ta obfituje w inspirujące, praktyczne przykłady oraz liczne studia przypadków. Jeżeli prowadzisz witrynę WWW, jest to obowiązkowa pozycja dla Ciebie!

    • Szybki start z Google Website Optimizer
    • Zastosowanie testu A/B
    • Możliwości dostępnych testów
    • Korzystanie z raportów
    • Optymalizacja witryny i cykl życia optymalizacji
    • Rozwijanie szkieletu testowego
    • Zasady formułowania celów i parametrów testów
    • Wybór przedmiotu testów i ich prowadzenie
    • Szczegółowa analiza dla zaawansowanych
    • Sposób działania skryptów Website Optimizer
    • Metody śledzenia istotnych zdarzeń
    • Najczęściej popełniane błędy

    Zwiększ oglądalność i rentowność swojej strony WWW!



  • Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online
  • Poznaj sekrety internetowych milionerów

    • Zarabiaj na swojej pasji
    • Wykorzystaj skuteczne strategie
    • Poznaj drobne cienie i imponujące blaski e-biznesu

    Chcesz zrobić więcej, niż tylko surfować po sieci? Scott Fox pomógł w powstaniu BillOReilly.com i zrobił z tej witryny maszynkę do robienia pieniędzy. Jego książka "Bogacze internetowi" jest lekturą obowiązkową dla przedsiębiorców.
    Bill O"Reilly, Anchor, Fox News Channel

    Wirtualny biznes, realne pieniądze

    Szukasz nowej drogi dla swojej kariery? Wierzysz w rosnący potencjał internetu? Myślisz o otwarciu własnej firmy i zwolnieniu swojego szefa? Masz sprecyzowany pomysł na biznes albo jeszcze szukasz czegoś idealnego dla Ciebie? Świat sieci stoi przed Tobą otworem! Na początek wystarczy entuzjazm, wytrwałość w dążeniu do celu oraz wiedza, jaką oferuje Ci książka Internetowi bogacze. Ten praktyczny przewodnik będzie stanowił dla Ciebie opokę, inspirację oraz niewyczerpane źródło porad i wskazówek prowadzących Cię niczym GPS po autostradzie sukcesu.

    Jeśli zatem chcesz dowiedzieć się, jak przy niewielkim budżecie stworzyć profesjonalnie wyglądającą witrynę internetową, sklep czy biuletyn, jeżeli szukasz trików marketingowych, które przyciągną masę klientów, a ponadto masz ochotę sprawdzić, jak Twoi poprzednicy osiągali krociowe zyski dzięki internetowi, trafiłeś właśnie na książkę, której szukasz. Nad czym się jeszcze zastanawiasz? Każdego roku sukcesywnie zwiększa się liczba transakcji dokonywanych za pomocą internetu. Nie daj się pominąć. Znajdź idealne możliwości dla Twojego nowego biznesu, który już wkrótce ma szanse zaistnieć w sieci i poważnie w niej namieszać.

    Odkryj w sobie żyłkę e-biznesmena
    • Analiza finansowa i kalkulacje rentowności.
    • Domeny - nazwa, koszty, warianty, przeszukiwanie.
    • Techniki identyfikacji klienta i produktów, na które jest popyt.
    • Prawa autorskie, znaki handlowe, formy organizacyjne przedsięwzięcia.
    • Wykorzystanie nisz rynkowych - dystrybucja internetowa, wirtualne społeczności.



  • Produkty i marki w opinii e-konsumentów
  • Jabłko to... jabłko, chyba że jest to jabłko rozpoznawalnej marki, znanej jakości, kojarzonej z zestawem konkretnych cech i korzyści. Dzięki marce konsumenci mogą rozróżnić jedno jabłko od drugiego. Marka produktu odgrywa rolę drogowskazu, informatora. Dostrzeżona przez konsumenta przenosi go do "innego" świata, czaruje i urzeka. Marka to świat percepcji, żyje w sercach i umysłach konsumentów. Dobra marka ma ogromne znaczenie dla jej właściciela. Jest źródłem przewagi konkurencyjnej, rozpoznawalności, ochroną przed konkurencją, podstawą budowania lojalności konsumentów oraz zdolności do kreowania wizerunku przedsiębiorstwa. Marka to największa wartość, jaką posiada firma.

    Wiedza o decyzjach i postawach e-konsumentów wobec marek staje się jednym z ważniejszych zasobów firm działających w sieci. Książka, którą Państwo trzymają w ręce, to wiedza o tym:

    • 1. JAK e-konsument POSTRZEGA MARKI dóbr i usług?
    • 2. SKĄD e-konsument CZERPIE INFORMACJE O MARKACH kupowanych dóbr i usług?
    • 3. JAKIE MARKI dóbr i usług KUPUJE e-konsument?
    • 4. W JAKI SPOSÓB zorganizować i zrealizować badania MAREK KUPOWANYCH I POSIADANYCH przez e-konsumentów?

    W książce przedstawiono wyniki ogólnopolskich badań bezpośrednich zrealizowanych w 2010 roku w ramach projektu pt. "Polski e-konsument - typologia, zachowania" (2008 - 2011). Badania o charakterze ilościowym przeprowadzone wśród e-konsumentów techniką ankiety online uzupełniono wynikami badań jakościowych (techniką netnografii wirtualnej). Celem było rozpoznanie zachowań nabywczych polskiego e-konsumenta, a w szczególności znaczenia marki w jego decyzjach zakupowych.

    Autorzy publikacji są pracownikami naukowymi Katedry Rynku i Konsumpcji Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach.



    Partner wydania:



  • Marketing wirusowy w internecie
  • Zarażaj śmiechem, namnażaj pomysły, zagrażaj konkurencyjnością!

    • Niezbędny do życia bakcyl marketingowy
    • Marketing wirusowy pod lupą: wirus promocyjny, produktowy, cenowy, dystrybucyjny, obsługowy
    • Partnerzy promocji i programy partnerskie -- tylko dla zarażonych ideą
    • Publikowanie e-booków i artykułów -- częste objawy marketingu wirusowego
    • Inteligentny autoresponder, łańcuszki szczęścia, piramidy finansowe -- studium kliniczne popularnych przypadków

    Epidemia rozsiewana przez sieć

    Była pierwsza połowa XXI wieku. Ludzkość, atakowana zewsząd milionami wyprzedażowych bakterii i marketingowych mikrobów, wreszcie wytworzyła skuteczną barierę ochronną. Nawet najbardziej zmutowane wirusy odbijały się od powłoki chroniącej umysły i portfele odbiorców. Profilaktyka antyreklamowa zaszła dalej niż kiedykolwiek wcześniej. Sprytne promocyjne mikroorganizmy nie miały żadnych szans...

    Tej epidemii, tak jak i innych podobnych w historii ludzkości, nikt się nie spodziewał. Masowe rozprzestrzenianie materiałów promocyjnych, nagły wybuch zaraźliwego zainteresowania i setki przypadków transakcji w Internecie okazały się światowym przełomem. Marketing wirusowy w rękach pomysłowych specjalistów kładzie na łopatki wszystkich, do których dotrze. Zabójczo skuteczny, śmiercionośnie interesujący, z niesamowitą prędkością przenoszący się z komputera na komputer, z konta na konto, z użytkownika na użytkownika. Diagnoza jest pewna -- tylko ta forma promocji pozostaje niepokonana w dzisiejszej wirtualnej rzeczywistości!

    Rokowania dla sprawcy epidemii są pozytywne. Musisz jednak:
    • dotrzeć do jak największej liczby końcowych adresatów w jak najkrótszym czasie
    • zadbać o atrakcyjną zawartość przekazu
    • subtelnie połączyć reklamę z marką
    • być kreatywny i nie lekceważyć inteligencji odbiorców
    • wybrać właściwych partnerów
    • nawiązać więź z grupą docelową
    • obniżać koszty kampanii

    Dowiedz się, jak to zrobić -- kup teraz tę książkę i zacznij ją czytać od dziś!



  • Plemiona 2.0. Zostań internetowym przywódcą
  • Plemiona to lektura obowiązkowa dla nas wszystkich. We współczesnym świecie kwestia przywództwa spoczywa w rękach każdego z nas.
    Bill Bradley, były senator USA

    Silne plemię pod wezwaniem

    1. DAWNIEJ mianem plemienia określaliśmy grupę powiązaną ze sobą pokrewieństwem, obszarem zamieszkania, językiem, kultem religijnym i zależnościami ekonomicznymi.
    2. OBECNIE, kiedy granice między państwami zacierają się, a narodowość nie jest już kluczowym elementem powiązań społecznych, ta definicja w fascynujący sposób wyewoluowała.
    3. PLEMIĘ dziś to grupa ludzi przywiązanych do jednej, wspólnej idei, celu, pomysłu na życie prywatne czy zawodowe. Nie łączy ich przymus, ale chęć bycia spójną i pełną pasji grupą.
    4. INTERNET sprawia, że plemię może rozszerzyć pole oddziaływania. Blogi, portale społecznościowe - możliwości są tysiące. Każde plemię potrzebuje przede wszystkim dwóch rzeczy: PRZYWÓDZTWA oraz związków z innymi ludźmi. To jest Twoja szansa - możesz ZNALEŹĆ lub STWORZYĆ plemię i przewodzić mu.

    Nie ma znaczenia, kim jesteś - genialnym programistą, miłośnikiem starych pocztówek, smakoszem win, błyskotliwym księgowym czy literaturoznawcą. Dziś możesz zrobić coś naprawdę wielkiego - objąć przywództwo nad współpracownikami, klientami, inwestorami, wyznawcami, hobbistami lub czytelnikami.

    Może kieruje Tobą ambicja, empatia, chęć zbawienia świata, a może pobudki czysto finansowe. Cokolwiek daje Ci satysfakcję - możesz zrealizować swój wielki plan jeszcze dziś.

    Nowa książka Setha Godina to aktualny wkład autora w jego nieustającą pracę nad podanymi w przystępny sposób wielkimi ideami, które są w stanie zmienić świat.



    • Przeczytaj wywiad z autorem >>



  • Polski e-konsument - typologia, zachowania
  • E-commerce w Polsce ma bardzo duże perspektywy rozwoju. Wynika to przede wszystkim ze zmian przyzwyczajeń klientów, dla których zakupy w sieci przestały być "egzotyczną nowością", stając się jedną z opcji rozważanych przy zakupie niektórych produktów lub usług.

    Świadome budowanie relacji z klientem staje się priorytetem dla przedsiębiorstw działających w sieci. Podstawą budowy trwałych relacji z klientem jest znajomość potrzeb, preferencji, motywów zachowań i decyzji e-konsumenta.

    Wiedza na temat typów polskich e-konsumentów - ich cech i zachowań - ma istotne znaczenie dla przedsiębiorstw, które tworzą koncepcję strategii marketingowej oraz poszukują kierunków rozwoju swoich produktów i marek.

      W książce znajdziesz odpowiedzi na pytania:
    • 1. KIM JEST e-konsument? Poznasz profil demograficzno-psychograficzny użytkowników internetu dokonujących zakupów w sieci.
    • 2. CO KUPUJE e-konsument? Dowiesz się, jaka jest struktura asortymentowa koszyka zakupów.
    • 3. DLACZEGO KUPUJE w internecie? Poznasz motywy dokonywania zakupów w sieci.
    • 4. JAK KUPUJE? Dowiesz się, w jaki sposób i z jakich źródeł e-konsumenci gromadzą informacje o ofercie, co determinuje wybór produktu bądź usługi, jak płacą za produkt, jak zamawiają i odbierają kupiony produkt.
    • 5. GDZIE KUPUJE? W sklepie internetowym czy na aukcji? Czym kieruje się, wybierając miejsce zakupu?

    Wyniki badań autorów pozwoliły stworzyć "fotografię" e-konsumenta oraz jego "koszyka zakupów".

    Jeśli jesteś przedstawicielem przedsiębiorstwa sprzedającego swoje produkty i usługi w internecie, książka ta dostarczy informacji, które pomogą Ci zorganizować sprzedaż, sformułować ofertę asortymentową, budować relacje z klientem.



    Partner wydania:



  • Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja
  • Zaplanuj i wprowadź w życie świetny projekt internetowy!

    • Cele, strategia, technologia - precyzyjnie określ potrzeby i przewiduj skutki swoich działań
    • Internauci, klienci, sponsorzy - uwzględnij ich oczekiwania, możliwości i zachowania
    • Dokumentacja projektu, kwestie prawne - nie zaniedbuj formalności: i tak Cię dopadną!

    Przygotowanie i wdrożenie profesjonalnego projektu internetowego nie polega wyłącznie na założeniu atrakcyjnej wizualnie strony WWW i biernym oczekiwaniu na spodziewane zyski. Za taką stroną, pełniącą rolę wizytówki firmy, musi przecież stać cała strategia, związana z kształtowaniem wizerunku, interakcją z użytkownikami, budowaniem społeczności internetowej. Tylko w taki sposób nowoczesne przedsiębiorstwo jest w stanie dotrzymać kroku swoim konkurentom, dowiedzieć się, jakie elementy jego działalności są najbardziej dochodowe, oraz zrozumieć, co należy zmienić, by usatysfakcjonować klientów. Krótko mówiąc, każdy firmowy projekt internetowy wymaga sensownego planowania i aktywnego zarządzania na co dzień.

    W książce "Firmowa strona WWW. Idee, strategia, realizacja" znajdziesz wszystko to, czego zabrakło w innych publikacjach dotyczących projektowania serwisów internetowych. Ideą jej autora było pokazanie całego procesu powstawania witryny: od wyznaczenia strategii, przez określenie profilu użytkowników, wybór najlepszej technologii, właściwe dokumentowanie działań, aż po aspekty prawne. Paweł Frankowski nie ograniczał się przy tym do omówienia określonego rodzaju strony, dlatego też poradnik ten możesz wykorzystać przy tworzeniu wszelkich projektów: blogów i stron firmowych, serwisów społecznościowych, forów i sklepów internetowych, stron produktów i innych. Przeczytaj, przemyśl i... do dzieła!

    • Cele przyświecające projektom internetowym
    • Różne rodzaje stron internetowych
    • Budowanie strategii i jej założenia
    • Grupy docelowe i sposoby ich określania
    • Współpraca z agencją interaktywną
    • Web 2.0 i 3.0
    • Wybór technologii dostosowanej do potrzeb
    • Dokumentacja projektu i zapytania ofertowe
    • Prototypy oraz specyfikacja strony internetowej
    • Logotyp i slogan a znaki towarowe
    • Ochrona konkurencji i prawo autorskie
    • Regulamin strony internetowej i umowy związane z Internetem
    • Polityka prywatności i ochrona danych osobowych
    • Wstęp do zarządzania wykonaniem projektu

    Profesjonalne podejście do projektu internetowego to podstawa sukcesu w sieci!



  • E-biznes. Relacje z klientem
  • Ludzkie relacje w handlu elektronicznym

    • Skuteczny newsletter
    • Blog w Twojej firmie
    • Nowoczesna obsługa klienta
    • Optymalne wykorzystanie autorespondera
    • E-biznes, który zarabia

    Złota era newslettera

    Witamy serdecznie,

    Dziś mamy dla Ciebie coś niezwykle interesującego. Chcielibyśmy zwrócić na to Twoją uwagę. Właśnie ukazała się książka Patrycji Kierzkowskiej "E-biznes. Relacje z klientem".

    To wyjątkowa publikacja na rynku. Pokazuje ona, jak w praktyce wygląda obsługa klienta i prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Każdy chce mieć taki sklep, ale nikt nie wie, jak go prowadzić!

    W książce znajdziesz mnóstwo porad z zakresu obsługi klienta, budowania stron internetowych "pod klienta" oraz zwiększania zamówień. Zobacz, jak za pomocą jednego genialnie napisanego newslettera można sprzedać niewyobrażalną ilość towaru. Niemożliwe? A jednak! Autorka od 2003 roku zajmuje się marketingiem oraz obsługą klienta w sklepach internetowych i doskonale wie, jak to zrobić.

    Teraz Ty też możesz się tego nauczyć.

    Pozdrawiamy,
    Grupa Wydawnicza Helion SA

    Patrycja Kierzkowska to młody wilk internetu. Trenerka i propagatorka doskonałej obsługi klientów w firmach zajmujących się handlem elektronicznym. Twórczyni niezapomnianych newsletterów. Autorka fascynującego bloga o e-biznesie. Właścicielka kilku znanych serwisów internetowych. Dziennikarka, pasjonatka nowoczesnych technologii. Studentka pedagogiki.

    A teraz otwórz książkę.



  • Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona


  • >>Możesz także kupić książkę w komplecie z książką uzupełniającą "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II"
    w promocyjnej cenie >>

    Czas rozwinąć własny biznes!

    • Analiza rynku i własnych możliwości -- branża, asortyment, konkurencja
    • Zakładanie sklepu -- oprogramowanie, witryna, oferta
    • Promocja sklepu i jego klienci -- wyszukiwarki, programy partnerskie, kampanie reklamowe

    Jeśli masz żyłkę do interesów, a posiadanie własnego punktu handlowego wydaje Ci się dobrym sposobem na biznes, na pewno doceniasz możliwości, jakie otwiera przed Tobą możliwość założenia sklepu internetowego. To świetna sprawa -- nie musisz inwestować w drogi lokal przy ruchliwej ulicy, odpowiedni wystrój czy specjalny magazyn. Handel w sieci możesz prowadzić z własnego mieszkania, nie musi on zajmować Ci całego dnia pracy, a to, co wymaga Twojego przemyślenia i starannego opracowania (oprócz wyboru branży i asortymentu), to wygląd i użyteczność witryny oraz jej miejsce w rankingach wyszukiwarek.

    W książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona" znajdziesz wszystkie informacje dotyczące zakładania i prowadzenia sklepu internetowego -- od pierwszych decyzji biznesowych, przez wybór oprogramowania, tworzenie strony WWW, wykorzystywanie narzędzi promocyjnych i analitycznych, aż po planowanie długofalowych kampanii reklamowych i sposoby skupiania wokół siebie społeczności zadowolonych klientów. Dowiesz się więcej o roli wyszukiwarek, porównywarek i programów partnerskich, nauczysz się tworzyć szum medialny i redukować koszty przesyłek. Poznasz także wszystkie aspekty prawne związane z prowadzaniem działalności handlowej w Internecie!

    • Wybór branży i asortymentu
    • Analiza konkurencji
    • Oprogramowanie sklepowe i witryna WWW
    • Copywriting
    • Wykorzystanie Google Analytics i Google Adwords
    • Wyszukiwarki, porównywarki, programy partnerskie
    • Planowanie kampanii reklamowej
    • Budowanie społeczności wokół sklepu internetowego
    • Newslettery, mailingi i programy motywacyjne
    • Segmentacja klientów i marketing e-mailowy
    • Wysyłka i magazyny
    • Obsługa po sprzedaży
    • Sprzedaż sklepu

    Już ponad 11 000 polskich webmasterów, e-biznesmenów i przedsiębiorców czerpie swą wiedzę z książki "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy"



  • Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II


  • >>Możesz także kupić książkę w komplecie z książką uzupełniającą "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona"
    w promocyjnej cenie >>

    Zostań prawdziwym e-biznesmenem!

    • Marketing - promocja sklepu, systemy partnerskie, komunikacja z klientem
    • Użyteczność witryny - rozmieszczenie elementów, wyszukiwanie, nawigacja
    • Wybór sklepu - funkcjonalność, modele oprogramowania, logistyka

    Jeśli poważnie myślisz o otwarciu własnego sklepu, ale boisz się skoczyć od razu na głęboką wodę albo nie chcesz niepotrzebnie utopić góry pieniędzy, idealnym rozwiązaniem dla Ciebie będzie założenie sklepu internetowego. Taki sklep ma niemal same zalety - nie jest drogi w utrzymaniu, pozwala na elastyczne dopasowanie czasu pracy, zapewnia dotarcie do klientów mieszkających w innych rejonach kraju albo nawet na całym świecie. Jest tylko jedno małe "ale" - aby ten biznes przynosił dochody, musisz perfekcyjnie dopracować swoją witrynę, zapewnić jej skuteczną promocję, a ponadto nie nadużywać cierpliwości kupujących z powodu chaotycznej logistyki.

    Wszelkie aspekty prowadzenia biznesu internetowego, od podstaw aż po najbardziej zaawansowane zagadnienia, znajdziesz w książce "Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II ". Jest to nowa, uzupełniona wersja niezwykle popularnej książki pod tym samym tytułem, wydanej przez Helion w 2006 roku. Dowiesz się z niej, jak wybrać odpowiednią strategię konkurowania, przyciągnąć i zatrzymać klienta, właściwie wykorzystać możliwości pozycjonowania i różnych form reklamy. Nauczysz się analizować dane statystyczne, obliczać koszty i zyski, stosować programy motywacyjne oraz badać poziom zadowolenia konsumentów. Wszystko to pozwoli Ci osiągnąć prawdziwy sukces biznesowy!

    • Strategie konkurencji i zyskiwanie zaufania klienta
    • Pozycjonowanie i reklama w wyszukiwarkach
    • Programy partnerskie, aukcje internetowe, różne formy promocji
    • Public relations i kampanie reklamowe
    • Kompleksowa analiza danych statystycznych i obliczanie zysków
    • Obsługa klienta przed sprzedażą i po niej
    • Grafika i rozmieszczenie elementów witryny
    • Strona główna, strona kategorii, strona produktu
    • Nawigacja, proces zamawiania, koszyk
    • Logowanie, zakładanie konta, wyszukiwanie wśród produktów w sklepie
    • Centrum informacyjne, bezpieczeństwo, logistyka
    • Modele oprogramowania, charakterystyka najważniejszych rozwiązań
    • Prawo w kontekście sklepu internetowego

    Załóż własny sklep internetowy - rozkręć wielkie źródło dochodów!



  • Web 2.0. Przewodnik po strategiach
  • Poznaj strategie i modele biznesowe, które podniosą wyniki finansowe Twojej firmy!

    • Jak zarabiać, dostarczając usługi za darmo?
    • Jak stworzyć dochodowy biznes, oparty na Web 2.0?
    • Jak włączyć strategie Web 2.0 w istniejące przedsięwzięcie?

    Jeśli myślisz, że Web 2.0 to wyłącznie technologia budowy interaktywnych portali internetowych, jesteś w błędzie. Web 2.0 to rewolucja! To nowy sposób komunikacji przez internet, umożliwiający użytkownikom wspólne tworzenie witryny i dzielenie się wiedzą. Dzięki efektom sieci Web 2.0 staje się źródłem okazji biznesowych. Jest miejscem, gdzie zaawansowana technologia łączy się z biznesem i gdzie -- udostępniając usługi za darmo -- możesz zarabiać. Web 2.0 przyjmuje bowiem fundamentalnie odmienny punkt widzenia na relacje między biznesem, klientami i partnerami, a więc udostępnia nam wszystkim nowe modele biznesowe.

    Książka "Web 2.0. Przewodnik po strategiach" zawiera omówienie wszystkich potrzebnych w biznesie technik i narzędzi analitycznych, co składa się na ogólny obraz ekonomii opartej na Web 2.0. Z tego podręcznika dowiesz się, jak powstają efekty sieci, w jaki sposób prowokować i wykorzystywać okazje biznesowe oraz zarabiać pieniądze na dostarczonych przez użytkowników wartościach. Uwierzysz, że za pomocą Web 2.0 mogą bogacić się i korporacje, i niewielkie przedsiębiorstwa. Poznasz sprawdzone narzędzia i strategie oraz rewolucyjne modele biznesowe, stosowane przez takie firmy, jak Google czy Amazon. Pamiętaj, że tym firmom przyniosły one wielki sukces i ogromne zyski.

    • Wspólna wartość użytkowników portalu
    • Odkrywanie i wykorzystywanie grup internetowych
    • Pozytywne efekty sieciowe w Web 2.0
    • Spieniężanie sieci społecznych
    • Koszty pozyskania klienta i szybkość wzrostu zysku z reklam
    • Tworzenie wartości w sieciach społecznych
    • Rozwijanie zdolności adaptacyjnych przez Web 2.0
    • Style innowacji
    • Tworzenie biznesplanów Web 2.0

    Przyłącz się do rewolucji Web 2.0 i zarabiaj w internecie


    Wyróżnienie Magazynu Literackiego KSIĄŻKI

    Redakcja Magazynu Literackiego KSIĄŻKI przyznała książce "Web 2.0 - przewodnik po strategiach" w kwietniu 2009 roku Wyróżnienie za książkę miesiąca w kategorii Ekonomia



  • Web Analytics 2.0. Świadome rozwijanie witryn internetowych
  • Ta książka odpowiada na cztery pytania egzystencjalne:

    • Co?
    • Ile?
    • Dlaczego?
    • Co dalej?

    Web Analytics 2.0 całkowicie zmienia dotychczasowy sposób obróbki danych o witrynach internetowych. Pozwala Ci odkryć wpływ i wartość ekonomiczną Twojej witryny na podstawie ścisłych, precyzyjnie zdefiniowanych analiz. Pomaga w podejmowaniu działań zależnych od głosu klienta oraz otwiera na korzystanie z potencjału eksperymentów - to zaś gwarantuje szybsze zmienianie nietrafionych decyzji. Stwarza też możliwość wyjścia poza ramy własnych danych i stosowania metod analizy konkurencyjności jako sposobu odkrywania mocnych oraz słabych punktów konkurentów.

    Jeśli chcesz wiedzieć, jak sprawnie mierzyć, trafnie analizować i radzić sobie z błyskawicznie ewoluującymi technologiami oraz trendami - w tym z serwisami społecznościowymi, zapisami wideo, technologiami mobilnymi czy metodami doboru treści pod kątem klienta - lider analityki internetowej poprowadzi Cię przez model nowej generacji, analitykę internetową 2.0!

    Pozycja obowiązkowa dla każdego profesjonalisty pracującego w świecie witryn internetowych.

    • Optymalna strategia doboru narzędzi wspierających analitykę internetową.
    • Analizy przepływu użytkowników - osiem kluczowych miar witryny internetowej.
    • Zasady i metody korzystania z danych jakościowych.
    • Problem wyboru dostawcy rozwiązań w zakresie badań online.
    • Nowe rozwiązania w zakresie badania odczuć użytkowników.
    • Szybsze odkrywanie niepowodzeń: uwalnianie potencjału testów i eksperymentów.
    • Analiza konkurencyjności, ruchu na witrynach internetowych i zachowań użytkowników wyszukiwarek.
    • Nowe formy analiz: portale społecznościowe, serwisy mobilne i treści wideo.
    • Optymalne rozwiązania problemu ukrytych pułapek analityki internetowej.
    Często porównuję analitykę internetową do Angeliny Jolie - samo to zestawienie pokazuje, jak seksowna, silna i dobra jest analityka internetowa. Jestem pewien, że gdzieś w połowie lektury tej książki zrozumiesz i zaczniesz podzielać moją opinię.
    Avinash Kaushik



Księgarnia Ebookpoint

Księgarnia Onepress

Księgarnia Sensus

Księgarnia Septem