Lista książek:
  • 10 zasad budowania trwałych relacji z klientem
  • Każdy produkt, jaki sprzedajesz, jest częścią Ciebie

    • Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych?
    • Jak podnieść wartość produktu o pozytywne emocje?
    • Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami?

    Sympatia. Zaufanie. Nastawienie emocjonalne.
    Oto klucze do umysłu każdego klienta. Przypomnij sobie, ile razy kupiłeś coś -- ciastko, samochód czy kosztowną usługę specjalistyczną dla firmy -- tylko dlatego, że polubiłeś osobę sprzedającą lub jej organizację. Ile razy podjąłeś nieracjonalną decyzję, lecz byłeś z niej zadowolony, ponieważ sprzedający zadbał o Ciebie jak należy i był z Tobą szczery? Czy dostrzegasz już, dlaczego umacnianie więzi z klientami jest dobrą inwestycją?

    Tak w biznesie jak w życiu, dobry związek zaczyna się do komunikacji i kończy się, gdy jej brakuje. Przeczytaj tę książkę i przekonaj się, że każdy produkt jest usługą sprzedawaną ludziom przez ludzi. Nie oferuj samochodów, ale satysfakcję z dynamicznej i wygodnej jazdy. Zamiast lodówek sprzedawaj miły chłód i uczucie świeżości. Dowiedz się, jak:

    • myśleć za klienta i wyprzedzać jego potrzeby,
    • nagradzać lojalnych klientów,
    • sprawić, by lojalni klienci stali się Twoimi sprzedawcami,
    • nie zasypywać klientów śmieciowymi informacjami,
    • dawać klientom pewność i tworzyć standardy branżowe,
    • stworzyć spójny wizerunek firmy: niech klient, widząc Cię, słyszy Twój głos,



  • 12 kroków uczciwej* sprzedaży
  • * uczciwej, bo z korzyścią dla klienta, zyskiem dla firmy i prowizją dla Ciebie

    Dzięki zdobytym podczas lektury tej książki wiedzy i umiejętnościom dotrzesz do ukrytych potrzeb klienta i przygotujesz dla niego ofertę, którą zaakceptuje i której realizacja przyniesie Wam obu zadowolenie, lub... wykorzystasz tę wiedzę, by go oszukać. Jestem przekonany, że dokonasz właściwego wyboru.

    W podjęciu decyzji o kupnie tej książki pomoże Ci udzielenie sobie odpowiedzi na pytania:

    • Czy czujesz, że handel jest tym, co chciałbyś w życiu robić?
    • Czy zastanawiasz się, jak przekonać klienta do wartości oraz korzyści z posiadania produktu bez kuszenia go niską ceną?
    • Czy chcesz wiedzieć, na jakim etapie sprzedaży jesteś i co powinieneś zrobić, by kolejny krok przybliżył Cię do kontraktu?
    • Czy nie rozumiesz, dlaczego z jednym klientem masz wspaniałe relacje, a z innym nie potrafisz się dogadać?
    • Czy potrzebujesz skutecznego narzędzia w swojej pracy handlowca?

    Twoje odpowiedzi TAK na powyższe pytania oznaczają, że zawarty w tej książce kompletny i skuteczny system sprzedaży, oparty na dwudziestu latach doświadczeń, jest tym, czego potrzebujesz!


    Przeczytaj wywiad z autorem!


    Uwaga:

    1. Jeżeli pod określeniem "system sprzedaży" rozumiesz "techniki sprzedaży" i oczekujesz, że to one wykonają za Ciebie pracę i wyręczą w podejmowaniu decyzji, nie kupuj tej książki. Ten system jest skutecznym narzędziem handlowca, ale nie zastąpi działania, myślenia i podejmowania trudnych decyzji.

    2. Kupując tę książkę, ryzykujesz, bo po jej przeczytaniu będziesz wiedział to, na co autorzy poświęcili dwadzieścia lat pracy, oraz to, że... odniesiesz sukces jako handlowiec.

    3. Każda decyzja niesie za sobą ryzyko. Decyzję o zakupie tej książki pozostawiamy wyłącznie Tobie, bo ostatnie słowo zawsze należy do klienta - a Ty jesteś naszym klientem. Nie zapomnij tylko o znanym powiedzeniu handlowców: "No risk - no fun!".

    Chcesz dowodów na skuteczność tego systemu sprzedaży? Przeczytaj, co piszą o 12 krokach klienci Grzegorza Pollaka i Honoraty Stolarzewicz:

    Najskuteczniejsze szkolenia sprzedażowe to te, które dostarczają handlowcom zarówno niezbędnej wiedzy, jak i umożliwiają zdobycie praktycznych umiejętności. Grzegorz Pollak i Honorata Stolarzewicz stworzyli unikalną strategię sprzedaży opartą na wieloletnim doświadczeniu i psychologii zachowań ludzkich, której istotą jest zrozumienie i zaspokojenie potrzeb klienta. Ta książka to obowiązkowa lektura dla każdego, kto pragnie opanować sztukę uczciwej, a co za tym idzie skutecznej i długofalowej sprzedaży.
    J. Christman Kennedy,
    Prezes Resource Management International, Inc.

    Umiejętność przekonania klienta do wartości produktu to podstawa warsztatu handlowca sprzedającego produkty wysokiej jakości. Szkolenia prowadzone według "12 kroków procesu sprzedaży" umożliwiły handlowcom nie tylko zdobycie tych umiejętności, ale zmieniły ich sposób myślenia z kategorii "cena" na "jakość i korzyść dla klienta".
    Sławomir Szulżyk,
    dyrektor ds. handlowych POL-SKONE sp. z o.o.

    Skuteczność strategii "12 kroków procesu sprzedaży" wynika nie tylko z profesjonalizmu handlowców, którzy ją stosują, ale głównie z zaangażowania w dotarcie i zaspokojenie potrzeb klienta oraz ze zrozumienia, czym jest sprzedawanie realnych korzyści.
    Waldemar Lewandowski,
    dyrektor ds. handlowych, Polska Grupa Farmaceutyczna S.A.

    Szkolenie "12 kroków procesu sprzedaży" wsparte coachingiem prowadzonym przez Honoratę Stolarzewicz i Grzegorza Pollaka pozwoliło na szybkie wdrożenie nowych przedstawicieli handlowych w ich obowiązki, a wyniki sprzedaży potwierdziły skuteczność tej strategii.
    Filipina Pilichowska, dyrektor CORDIS Johnson & Johnson w latach 2006 - 2010, obecnie dyrektor generalna SORIN GROUP Polska sp. z o.o.

    Kolejnych dowodów dostarczysz sobie sam.



    Mgr inż. Grzegorz Pollak - absolwent Politechniki Śląskiej w Gliwicach. Uzyskaną podczas studiów wiedzę techniczną wzbogacił praktyką zarządzania na stanowiskach kierowniczych. Odnosił liczne sukcesy w sprzedaży, poparte certyfikatami amerykańskich szkoleń Integrity Selling, Franklin Covey i Management Development Project. Ukoronowaniem jego doświadczeń w dziedzinie sprzedaży i szkoleń była decyzja o założeniu w roku 2007 firmy szkoleniowej Agreement®, której misją jest podnoszenie kwalifikacji pracowników działów sprzedaży w celu uczciwego i profesjonalnego zaspokajania potrzeb klientów. Po latach pracy w handlu dzieli się swoją wiedzą i doświadczeniami, publikując w magazynach "Pro-KREACJA" i "Brief" artykuły na temat procesu sprzedaży oraz fundamentalnej roli motywacji w osiąganiu sukcesu w handlu.

    Dr Honorata Stolarzewicz - absolwentka zarządzania na Akademii Ekonomicznej w Katowicach. Doktor nauk humanistycznych w zakresie socjologii. Pracę doktorską obroniła na Uniwersytecie Śląskim. Specjalizuje się w zachowaniach klientów i ich wpływie na cały proces sprzedaży, od momentu pierwszego kontaktu do zaspokojenia potrzeb klienta. Wiedzę i umiejętności z zakresu pozyskiwania klientów i ich efektywnej obsługi zdobywała w praktyce w prywatnych przedsiębiorstwach. W 2007 roku wraz z Grzegorzem Pollakiem założyła firmę Agreement® oferującą unikalny program budowania relacji handlowych oraz rozwoju pracowników, w tym kadry menedżerskiej. Autorka licznych publikacji w czasopismach biznesowych i naukowych, takich jak "Manager", "Humanizacja Pracy", "Personel i Zarządzanie". Jej artykuły obejmują zagadnienia stosunków interpersonalnych, motywacji i podejmowania decyzji w warunkach szybkich zmian na współczesnych rynkach.



  • Alchemia sprzedaży, czyli jak skutecznie sprzedawać produkty, usługi, pomysły i wizerunek samego siebie
  • Będziesz co najmniej poirytowany faktem, jak wiele błędów popełniałeś i jak skutecznie sabotowałeś swoje osiągnięcia sprzedażowe. A wszystko to do momentu przeczytania tej książki.

    Alchemia sprzedaży

    Jak przekształcić każdy zawodowy kontakt w handlowe złoto?

    W dzisiejszych czasach Twój sukces zależy w znaczniej mierze od jakości relacji, które potrafisz zbudować. Jeśli podczas rozmowy z klientem zdołasz stworzyć nić sympatii i zaufania, wówczas realizacja Twoich celów sprzedażowych nagle okazuje się niezwykle prosta i przyjemna.

    Czy chciałbyś, by Twoja praca przynosiła zarówno pieniądze, jak i pełne zadowolenie?

    Ta książka nauczy Cię, jak docierać do klientów, wyzwalać w nich najlepsze emocje i nastawiać na "tak". To trening budowania dobrych relacji handlowych.

    Zastanów się:

    • Z jakim handlowcem chciałbyś rozmawiać?
    • Co chciałbyś od niego usłyszeć?
    • Jaki musiałby być, abyś chciał z nim współpracować?

    Wiedz, że niewielu handlowców zadaje sobie trud poszukiwania odpowiedzi na te pytania. A to tylko początek drogi doskonalenia, na jaką wejdziesz, kiedy zaczniesz czytać tę książkę i chłonąć praktyczne rady w niej zawarte.


    Poznaj Konrada Pankiewicza -- założyciela Instytutu Perswazji oraz twórcę Dynamicznego Modelu Perswazji® (Persuasion Dynamic Model®).

    Konrad jest fantastycznym trenerem. Charyzmatycznym coachem. Doświadczonym praktykiem sprzedaży i marketingu.

    Zobacz co o nim i jego książce sądzą autorytety perswazji, sprzedaży i marketingu:




    "Wśród wszystkich Polaków znam tylko trzy osoby, od których mógłbym się uczyć perswazji. Konrad Pankiewicz jest jedną z nich. Dostarcza on nowych umiejętności i uczy technik oraz strategii, których nie poznacie nigdzie indziej."
    Dr Kevin Hogan,
    autor książki"Ukryta perswazja. Psychologiczne taktyki wywierania wpływu"


    "Konrad przekazuje pasjonującą wiedzę. To obowiązkowa lektura dla sprzedawców, negocjatorów i marketerów."
    Bohdan Pawłowicz;
    Dyrektor Generalny Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce

    "Zaawansowana wiedza. Zaawansowane strategie i techniki. Wszystko bardzo profesjonalnie przekazane."
    Agnieszka Bzdyra-Maciorowska
    Redaktor naczelna Miesięcznika "Marketing w praktyce"


    Dowiedz się:

    • jak budować sympatię, wiarygodność i zaufanie
    • jak dystansować konkurencję i wygrywać walkę o klienta
    • jak nawiązywać relacje i przekształcać je w cenne kontrakty
    • jak wykorzystywać narzędzia perswazji w skutecznej sprzedaży i obsłudze klienta
    • jak umiejętnie wykorzystać wiedzę o procesach decyzyjnych Twoich klientów

    To książka dla Ciebie, jeśli stawiasz zaufanie i wiarygodność ponad nieudolną manipulację prowadzącą do frustracji i nieuchronnej katastrofy.

    Książka zawiera płytę CD z pełnym szkoleniem:
    "Najczęstsze techniki negocjacyjne".

    Czy stać Cię na to, by nie zarabiać więcej? Przyjemniej? Skuteczniej?
    Nie trać czasu na odpowiedź, kupuj póki jest.



  • Arcymistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone
  • Sprzedawca w dążeniu do ideału

    Dlaczego każdy dobry handlowiec powinien nadal podnosić kwalifikacje? Jeśli nie dla własnej satysfakcji, to może po prostu dla pieniędzy? Oto kilka faktów z praktyki działu handlowego.

    • Słabi handlowcy szybko rezygnują lub są zwalniani z pracy.
    • Dobrzy handlowcy zarabiają przeciętnie.
    • Bardzo dobrzy handlowcy zarabiają dobrze.
    • Świetni handlowcy zarabiają bardzo dobrze.
    • Wybitni handlowcy... nie mają żadnych limitów wynagrodzeń!

    Arkadiusz Bednarski zaprasza Ciebie, świetnego sprzedawcę, na wspólną wędrówkę, której celem jest wyższy poziom handlowania. Razem rozważycie, dlaczego tak trudno zaplanować i zrealizować postawione sobie cele. Zastanowicie się, co jest bardziej opłacalne w dłuższej perspektywie - sprzedaż etyczna czy nieetyczna? Autor podpowie, jak mądrze wywierać wpływ na ludzi, by w efekcie podejmowali decyzje, które będą dobre dla obu stron. Zwróci Twoją uwagę na siłę płynącą z umiejętnego zadawania pytań i wyposaży w najskuteczniejszy ich zestaw, dzięki któremu zdobędziesz nawet najtrudniejszego klienta i staniesz się prawdziwym arcymistrzem sprzedaży!



    Arkadiusz Bednarski - jeden z najbardziej znanych polskich trenerów, coachów i mentorów. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju osobistego i sprzedaży. Ze sprzedażą związany od 1994 roku. W trakcie swojej kariery zawodowej pracował jako sprzedawca, menedżer i członek zarządu. Autor Mistrz sprzedaży (Onepress, 2009). Ogromna popularność tej książki zdecydowała o przygotowaniu kolejnego wydania, które ukazało się w styczniu 2012 roku.



  • Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą
  • Możesz także kupić książkę w komplecie z książką uzupełniającą
    "Mistrz sprzedaży" w promocyjnej cenie >>

    Handlowa wirtuozeria

    • Co różni mistrza od arcymistrza?
    • Jak mądrze wywierać wpływ?
    • Czy uczciwość popłaca?

    Chcesz zostać świetnym handlowcem? Polecamy Ci Mistrza sprzedaży - to książka, która pozwoli Ci rozwinąć skrzydła.

    A może już teraz jesteś naprawdę dobry w tym, co robisz?

    Bycie tylko jednym z wielu dobrych handlowców przestało Cię satysfakcjonować? Szukasz czegoś więcej, by zaspokoić swoje ambicje? Możesz zostać arcymistrzem, prześcignąć całą konkurencję, stanąć na najwyższym podium i spojrzeć na wszystkich z góry. Oto książka, która podsyci Twoją potrzebę osiągnięcia spektakularnego sukcesu, wskaże Ci cienką linię, oddzielającą handlowca dobrego od wybitnego, i pokaże, jak ją przekroczyć.

    Jednak satysfakcja to nie wszystko... Będąc niedoścignionym geniuszem handlu, perfekcyjnym wirtuozem sprzedaży, otrzymujesz godną Twojej pracy nagrodę. Świetni handlowcy zarabiają oczywiście bardzo dobrze, ale wybitni handlowcy nie mają żadnych limitów wynagrodzeń! Potrzebujesz jeszcze czasu do namysłu?

    To NIE jest książka dla osób, które:
    • chcą się nauczyć sprzedawać, bo nie mają nic lepszego do roboty;
    • mają ochotę dowiedzieć się czegoś na temat technik sprzedaży;
    • w sprzedaży poszukują łatwego zarobku;
    • tylko dla tych, którzy chcą wzbić się ponad przeciętność!



  • Avon. Najbardziej kobieca z firm
  • Globalna potęga marketingowa na szpilkach

    • Damskie oblicze sukcesu
    • Przedstawiciele handlowi w spódnicach
    • Kobiecy marketing bezpośredni
    • Wizerunek firmy w pełnym makijażu
    • Receptury na kreatywność i innowacje

    Doświadczenia firmy AVON składają się na jedną z najciekawszych i najbardziej inspirujących historii w dziejach współczesnej gospodarki. Działająca od ponad stu lat, a na polskim rynku świętująca właśnie swoje piętnastolecie, firma AVON akceptuje ciągłą potrzebę zmian i dostosowywania się do rosnących oczekiwań klientek. Z jednej strony ma za sobą nieprawdopodobnie długą i piękną tradycję, czyli lata, podczas których kształtowała własną pozycję rynkową, a z drugiej nie zatraciła umiejętności dostosowywania się do aktualnych warunków i zdolności natychmiastowej asymilacji kulturowej, a także analizy nowych wzorców życia. Ta mikstura po prostu musi mieć zapach sukcesu.

    AVON dał szansę kobietom. Firma postawiła na ukryte talenty i motywację tej części społeczeństwa, która w czasach rozwoju marki nie miała nawet możliwości głosowania. Przez te wszystkie lata -- z każdą kolejną sprzedaną szminką, pudrem i kremem do twarzy -- AVON pozwalał budować konsultantkom ich własną niezależność. Przy okazji sam rósł w siłę, zdobywał kolejne rynki, kształtował kulturę, angażował się w akcje charytatywne. Dowiedz się, na ile sposobów AVON uczynił świat piękniejszym:

    • transformacja z firmy rodzinnej w potęgę międzynarodową,
    • nowatorskie metody zarządzania,
    • zmiany i rozszerzanie oferty,
    • alternatywne formy dystrybucji,
    • inwestycje w sieć i zespół pracowników,
    • plany i metody motywacyjne,
    • działalność non profit.



  • Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży
  • Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży
    i zdobywania lojalnych klientów

  • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
  • Zarządzanie kontaktami z klientami
  • Przygotowywanie przekonujących ofert

Sprzedaż -- podstawa działalności większości istniejących dziś firm -- nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów. W przeważającej większości przypadków w odpowiedzi usłyszą jedynie krótkie "nie, dziękuję". Na proces skutecznej sprzedaży składa się wiele czynników. Każdy z nich należy uwzględnić przygotowując się do spotkania z klientem i późniejszej współpracy z nim. Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces.

Książka "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży" to poradnik przeznaczony dla wszystkich pracowników działów sprzedaży. Jej autor Jeffrey Gitomer, uznany autorytet w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta, opisuje najlepsze praktyki prowadzące do zwiększenia poziomu sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania istniejących. Czytając tę książkę, poznasz sekrety prowadzenia rozmów z klientami, prezentowania towarów i składania ofert. Dowiesz się, jak rozwiewać wątpliwości klientów, przekonywać ich do zakupu produktów i utrzymywać kontakty z tymi, którzy już się zdecydowali na dokonanie transakcji.

  • Zasady pracy handlowca
  • Kształtowanie umiejętności zadawania pytań
  • Sztuka autoprezentacji
  • Przedstawianie oferty
  • Negocjowanie z klientem
  • Obsługa klienta po procesie sprzedaży
  • Nawiązywanie nowych kontaktów

Jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży, przeczytaj tę książkę.



  • Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II
  • Książka jest wznowionym wydaniem "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II"

    Sprawdzone techniki zwiększania sprzedaży i zdobywania lojalnych klientów

    • Rozmowy z klientami i prezentacja towarów
    • Zarządzanie kontaktami z klientami
    • Przygotowywanie przekonujących ofert

    Sprzedaż - podstawa działalności większości istniejących dziś firm - nie jest łatwym procesem. Bardzo często handlowcy sądzą, że do przekonania klienta wystarczy stos folderów, kilka slajdów i nieprzerwany potok słów. W przeważającej większości przypadków w odpowiedzi usłyszą jedynie krótkie "nie, dziękuję". Na proces skutecznej sprzedaży składa się wiele czynników. Każdy z nich należy uwzględnić przygotowując się do spotkania z klientem i późniejszej współpracy z nim. Handlowanie to sztuka, której opanowanie zapewnia sukces.

    Książka "Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży" to poradnik przeznaczony dla wszystkich pracowników działów sprzedaży. Jej autor Jeffrey Gitomer, uznany autorytet w dziedzinie sprzedaży i obsługi klienta, opisuje najlepsze praktyki prowadzące do zwiększenia poziomu sprzedaży, pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania istniejących. Czytając tę książkę, poznasz sekrety prowadzenia rozmów z klientami, prezentowania towarów i składania ofert. Dowiesz się, jak rozwiewać wątpliwości klientów, przekonywać ich do zakupu produktów i utrzymywać kontakty z tymi, którzy już się zdecydowali na dokonanie transakcji.

    • Zasady pracy handlowca
    • Kształtowanie umiejętności zadawania pytań
    • Sztuka autoprezentacji
    • Przedstawianie oferty
    • Negocjowanie z klientem
    • Obsługa klienta po procesie sprzedaży
    • Nawiązywanie nowych kontaktów

    Jeśli chcesz odnieść sukces w sprzedaży, przeczytaj tę książkę.



  • Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań
  • Twój osobisty regulamin pracy

    • Przede wszystkim poznaj efektywne techniki sprzedaży
    • Następnie wykorzystaj w praktyce zdobytą wiedzę
    • I wreszcie osiągaj sukces za sukcesem

    Reguły -- strona po stronie
    Więcej, szybciej, z fantazją

    Doskonałe wyniki sprzedaży, błyskotliwe plany handlowe, zdobywanie nowych klientów -- będąc ambitnym i niestroniącym od nowych wyzwań handlowcem czy też właścicielem firmy, chcesz nieustannie poprawiać swoje osiągnięcia. Szukasz zatem sprawdzonych i skutecznych rozwiązań, które poprowadzą Cię jak po nitce wprost do sukcesu... oraz pieniędzy! Może rozważasz również zastosowanie niekonwencjonalnych pomysłów, dzięki którym zaskoczysz wszystkich swoim kreatywnym podejściem do rozwiązywania napotykanych problemów?

    Jak twierdzi Brian Tracy, zawód handlowca jest najstarszym zawodem świata. Nic zatem dziwnego, że w ciągu kilku ostatnich tysiącleci człowiek zdołał doprowadzić techniki sprzedaży niemal do perfekcji. Dobór narzędzi zależy tylko od Twojej fantazji. Chcesz użyć technik ukrytej perswazji, nowoczesnego marketingu, zbudować własną markę albo skorzystać z bezpłatnej reklamy? Ta książka oferuje Ci właśnie 151 kapitalnych, przetestowanych sposobów na naprawdę skuteczną sprzedaż!

    Metody działania w sytuacji, gdy:
    • chcesz zbudować zaufanie i trwałe relacje ze swoimi klientami;
    • planujesz wykorzystać wszystkie możliwości oferowane przez internet;
    • musisz znaleźć dodatkowe źródła dochodu;
    • masz zamiar wprowadzić programy lojalnościowe i partnerskie;
    • rozważasz zorganizowanie akcji promocyjnych i reklamowych.



  • Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II
  • Nowe wydanie bestsellera - Dodatkowe omówienie serwisów Twitter i LinkedIn!

    Polub tę książkę!

    • Wpływ serwisów społecznościowych na przemiany społeczne i kulturowe
    • Tworzenie profili i stron na Facebooku, kont na Twitterze i LinkedIn, zarządzanie nimi oraz optymalizacja
    • Prowadzenie hipertargetowanych kampanii reklamowych
    • Nowe studia przypadków, wyniki badań i aktualne zadania dla każdego marketera, menedżera i przedsiębiorcy
    • Gościnne wypowiedzi światowej klasy ekspertów
    • Listy zadań do wykonania

    Sieci społecznościowe w biznesie

    • O czym musisz wiedzieć?
      O nowych normach społecznych, relacjach z klientami, sposobach gromadzenia i wykorzystywania kapitału społecznego.

    • Od czego warto zacząć?
      Najlepiej od autentycznych przykładów z dziedzin sprzedaży, marketingu, obsługi klienta, innowacji i rekrutacji.

    • Co robić?
      Krok po kroku rozgryzać techniki planowania, aktywizacji, reklamowania, promocji i analizy wskaźników.

    • Jak wygrać?
      Poznać strategie dla korporacji, małych i średnich przedsiębiorstw, organizacji non profit, a także instytucji służby zdrowia i oświaty.

    • Dokąd zmierzać?
      W kierunku zwiększania skali działalności i przyszłości sieci społecznościowych.

    Masowe używanie mediów społecznościowych to z pewnością jedno z najważniejszych wydarzeń w marketingu i komunikacji ostatnich lat. Pojawienie się Facebooka stanowi rewolucję podobną do tej, która wiązała się z upowszechnieniem poczty elektronicznej. Jak podają oficjalne statystyki, na FB zarejestrowanych jest ponad 800 milionów aktywnych użytkowników, z których około połowa loguje się na portalu praktycznie codziennie. Przeciętny użytkownik Facebooka deklaruje posiadanie 130 przyjaciół oraz sympatię wobec kilku firm. Co zrobić, by wśród jego ulubionych stron nie zabrakło także Twojej firmy? Jak wykorzystać potencjał Facebooka i włączyć go do szerokiego wachlarza działań promocyjnych? Jak sprawić, by czas i pieniądze zainwestowane w takie działania przynosiły efekty?

    Jakąkolwiek prowadzisz firmę i jakiekolwiek nie byłyby jej cele, ta książka pomoże Ci je osiągnąć, pozwalając wykorzystać potencjał sieci społecznościowych. Znana ekspertka i innowatorka Clara Shih przedstawia nowe informacje, najlepsze praktyki i listy łatwych do wykonania czynności, opartych na sprawdzonych rozwiązaniach.

    Era Facebooka jest światowym bestsellerem, traktującym o wykorzystaniu tego portalu przez firmy i instytucje w celu dotarcia do nowych grup odbiorców, ulepszenia produktów i usług, zwiększenia lojalności klientów i nawiązania korzystnych relacji w sieciach społecznościowych. Pozycja ta jest skierowana do przedsiębiorców i profesjonalistów z dziedzin marketingu, sprzedaży, obsługi klienta, opracowania produktów i rekrutacji. Pokazuje, jak przejść od taktycznego, reakcyjnego stosowania sieci społecznościowych do wykorzystania strategicznego i aktywnego podejścia oraz w jaki sposób to wszystko zmierzyć. Wykorzystywana jest także jako podręcznik w szkołach wyższych na całym świecie, m.in. w Harvard Business School. Znajdziesz tu porady dla korporacji, małych i średnich firm, instytucji służby zdrowia i oświaty, organizacji non profit i osób prowadzących kampanie wyborcze. Jest to jedyny nieodzowny przewodnik po sieciach społecznościowych dla każdej organizacji!



    Clara Shih - to jedna z najbardziej wpływowych kobiet w branży technologicznej. Jest założycielką i dyrektorką Hearsay Labs, dostawcy oprogramowania do zarządzania relacjami z klientami w sieciach społecznościowych. W 2007 roku zainicjowała powstanie dziedziny "społecznościowego CRM", tworząc Faceconnector, pierwszą aplikację biznesową na Facebooku. Wcześniej była dyrektorem do spraw marketingu i współpracy Salesforce.com, gdzie zajmowała się partnerstwem firmy z Facebookiem i LinkedIn. Była również odpowiedzialna za strategię korporacyjną i opracowanie oprogramowania w Google i Microsofcie. Skończyła studia z zakresu informatyki i nauk ekonomicznych na Uniwersytecie Stanforda oraz zdobyła magisterium z nauk o internecie na Uniwersytecie Oksfordzkim w ramach Stypendium Marshalla.



  • Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców?
  • Podręcznik sprzedaży "na grzeczną dziewczynkę"

    My, kobiety, subtelniej i skuteczniej poruszamy się w sieci kontaktów międzyludzkich, zbliżamy do klientów, składamy oferty handlowe i wzbudzamy zaufanie. Dostrzegamy niuanse, których nasi (często gruboskórni) koledzy nie zauważają. Krótko mówiąc, mamy wszystko, co trzeba, aby bić handlowców płci męskiej na głowę.

    Jeśli jesteś grzeczną dziewczynką, podbijasz świat pracowitością i sumiennością. Bycie grzeczną dziewczynką popłaca. I to, jak na ironię, popłaca właśnie w sprzedaży -- w świecie twardych zagrywek, manipulacji i ustawicznie nadużywanego zaufania. To właśnie tu -- jak nigdzie indziej w biznesie -- brakuje kobiecego ciepła i życzliwości. Z tej książki dowiesz się, jakie możliwości czekają grzeczną dziewczynkę w twardym świecie handlu:

    • sprzedawanie produktów nowych i nieznanych marek na rynku opanowanym przez gigantów,
    • pisanie e-maili i listów handlowych, których klient nie ma prawa odrzucić,
    • prezentacja handlowa grzecznej dziewczynki,
    • dostrzeganie ważnych sygnałów (umiejętność przejrzenia na wylot maski klienta),
    • zdobywanie sprzymierzeńców (konsekwentne i owocne poszerzanie sieci kontaktów),
    • łączenie technik sprzedaży z Twoim stylem osobowości.

    "Grzeczna, wytrwała, skromna, pracowita, solidna, wiarygodna, świecąca przykładem, ambitna, niezawodna, pomocna, życzliwa, rozsądna i uczciwa... czy szefowie i klienci mogą chcieć od Ciebie więcej?"
    Elinor Stutz



  • Handlowanie to gra
  • Książka ta została napisana dla tych, którzy poszukują większej satysfakcji w roli handlowca, szanują swój zawód i chcą być profesjonalistami. Jest to praktyczny poradnik dla wszystkich, którzy obsługują klienta i sprzedają produkty swojej firmy.

    Specyfiką tej książki jest to, że dotyczy polskiego rynku, polskich klientów i polskich handlowców. Autorzy, korzystając z dziesięcioletniego doświadczenia w szkoleniu pracowników firm handlowych, opisują konkretne narzędzia:

    • zjednywanie klienta i rozpoznawania jego potrzeb,
    • radzenia sobie z grami kupieckimi,
    • budowania profesjonalnej podstawy handlowej.

    Handlowanie to sztuka zadowolenia klienta bez ulegania jego wygórowanym żądaniom. Do każdego klienta prowadzi jakaś droga, tylko nie zawsze handlowcy mają odwagę na nią wkroczyć.

    Na płycie VCD znajduje się film "Debiuty handlowe", który pozwoli Ci uniknąć wielu błędów w pierwszym etapie negocjacji handlowych. W tej fazie celem kupujących jest osłabienie sprzedającego, ustawienie rozmowy na jak najlepszych warunkach dla siebie. Ten film podpowiada, jak nie wpaść w żadną z zastawionych przez kupującego pułapek.

    Ukazane są typowe zachowania klientów, jak również sposoby skutecznego radzenia sobie z nimi. Cennym uzupełnieniem materiału jest zaprezentowanie sposobów rozpoznawania podświadomych motywów klienta i jak tę wiedzę wykorzystać w praktyce.



  • Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej
  • Dlaczego tylko podczas niektórych prezentacji handlowych klienci słuchają i oglądają z wypiekami na twarzy, czują się podekscytowani, z przekonaniem kupują, nigdy nie zwracają towaru i polecają produkt swoim znajomym?...

    Jeżeli jesteś handlowcem i prezentujesz oferty klientom, dobrze znasz wyraz znudzenia na ich twarzach, nieobecne spojrzenia, postawę obronną, podejrzliwość, wahanie się i podchwytliwe pytania...

    Ale bywa też inaczej.

    Zdarzyło mi się kilka razy wysłuchać takiej prezentacji, że do dziś pamiętam uczucie fascynacji, narastającą ekscytację, przemykające przez moją głowę marzenia o posiadaniu proponowanego przedmiotu lub korzystaniu z oferowanej usługi.

    Towarzyszyło temu coraz intensywniejsze pragnienie, żeby to mieć. W moich myślach uruchamiał się kalkulator, wyliczający różne opcje i sposoby zdobycia pieniędzy na zakup. Cena traciła na znaczeniu, bo najważniejsze było pragnienie, aby to mieć! Stan, w jakim się znajdowałem, można podsumować jednym zdaniem: "Wyżebrzę, pożyczę albo ukradnę, ale będę to mieć!".

    Jak bardzo zależy Ci na tym, aby klienci w taki sposób reagowali na Twoją prezentację?

    Jeżeli myślisz sobie teraz, że owszem, ale nie z Twoimi klientami, nie przy tym produkcie, nie w tej sytuacji, nie na tym rynku, nie w tym kraju lub mieście, ta książka może okazać się najważniejszą zwrotnicą w Twoim życiu zawodowym. Zwrotnicą, która przekieruje Cię na nowy tor - łatwiejszej pracy, wielokrotnie większych pieniędzy, dostatku i zrealizowanych marzeń!

    Zacznij przyprawiać swoje handlowe relacje szczyptą hipnozy. Wywołuj u rozmówcy stan, w którym nie może i nie chce oderwać uwagi od Ciebie i Twojej oferty. Stan, kiedy wpływasz na percepcję, emocje i zachowanie drugiego człowieka. Stan kupowania!



  • Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone
  • Pamiętasz tę regułę, która mówiła, że zadowolony klient powie o Tobie trzem potencjalnym klientom, a niezadowolony trzynastu? Już dawno nieaktualna. Spójrz chociażby na sklepy internetowe - jeśli zrobisz w nich zakupy, właściciele sami proszą cię o wystawienie oceny. I już pojawia się informacja od setek zadowolonych (lub niezadowolonych) klientów. Dostępność oznacza też coraz większą konkurencję. Kiedy klient szuka usługi, produktów, już nie otrzymuje trzech ofert, ale kilkadziesiąt. Niech jednak nie martwi Cię to za bardzo. Jeśli jesteś dobry.

    Handlowanie dobrze podane!

    Kapitalizm sprzedawcami stoi. Często jednak klienci mogą tylko westchnąć i dodać "niestety". Dlaczego? Ponieważ, mimo iż kochamy kupować, nie lubimy większości handlowców. Niecierpliwi, natrętni i bez wiedzy merytorycznej - tak zwykle postrzegani są sprzedawcy. Ta informacja jest dla Ciebie jednocześnie zła i dobra. Zła, ponieważ trzeba włożyć dodatkowy wysiłek, by przekonać do siebie negatywnie nastawionego klienta. Dobra, ponieważ ten dodatkowy wysiłek procentuje - stajesz się dla niego wyjątkowym handlowcem, wyróżniającym się spośród tłumu tych kiepskich i niekompetentnych.

    Drugie wydanie bestsellerowej książki Agnieszki Maziarz-Lipki dojrzało wraz z rynkiem. Podstawowe składowe przepisów na dobrą sprzedaż pozostały bez zmian, jednak świat poszedł do przodu. W tym podręczniku znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak spowodować, by klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali. Pamiętaj przy tym, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem. Jednak mogę Ci coś obiecać - jeśli tylko konsekwentnie odrobisz zadanie, nie tylko przeczytasz, ale będziesz stosował kolejne przepisy, to sfinalizowanie transakcji będzie tylko formalnością.



    Agnieszka Maziarz-Lipka jest właścicielką firmy szkoleniowej OPTA. Z wykształcenia psycholog, ma wieloletnie doświadczenie w roli trenera, który pomaga na szkoleniach odkryć własne mocne strony oraz rozwijać umiejętności komunikacyjne, sprzedażowe, negocjacyjne i menedżerskie. Jest wykładowcą w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu. Rozwijała umiejętności pracowników takich instytucji, jak: PZU, NBP, BZWBK, GETIN Bank, Bibby Factors, Skoda Auto Polska, Amica Wronki.



  • Przepis na sprzedaż
  • Wypracuj własny styl sprzedaży i obsługi klienta

    • Sprawdź, jakie są Twoje mocne strony, a nad którymi cechami musisz popracować, wcielając się w rolę handlowca
    • Znajduj argumenty dopasowane do oczekiwań klienta
    • Twórz i prezentuj przekonujące oferty handlowe
    • Studium przypadku: schematy rozmów z klientami w różnych sytuacjach handlowych

    Czy wiesz, że możesz sprawić, by to klient chciał z Tobą współpracować, by to jemu zależało na tym, żebyś go obsługiwał? Myślisz, że to jedynie marzenia, bo rynek jest zbyt konkurencyjny? Zastanów się więc, z ilu swoich dostawców jesteś tak naprawdę zadowolony. Jak często wychodzisz z banku, restauracji czy sklepu z uczuciem, że byłeś świetnie obsłużony? Że nie tylko dokonałeś satysfakcjonującego zakupu, ale także kontakt ze sprzedawcą sprawił Ci przyjemność?

    Naprawdę jest jeszcze wielkie pole do popisu!

    W tym podręczniku znajdziesz odpowiedź na pytanie, jak spowodować, by klienci więcej i chętniej od Ciebie kupowali. Pamiętaj jednak, że sama książka nie działa. Przepis na ciasto nie jest ciastem. Ale mogę Ci coś obiecać -- jeśli tylko konsekwentnie odrobisz zadanie, nie tylko przeczytasz, ale będziesz stosował kolejne przepisy, to sfinalizowanie transakcji będzie już tylko formalnością.

    • Znajduj klientów, którzy chcą z Tobą rozmawiać.
    • Sprzedawaj przez telefon.
    • Umawiaj się na spotkania z przyjemnością.
    • Aktywnie słuchaj klienta, by usłyszeć, co jest dla niego ważne.
    • Sprzedawaj za pomocą pytań.
    • Zwróć uwagę na to, że zastrzeżenie to jeszcze nie rozwiana wątpliwość.
    • Pamiętaj, że dobrze załatwiona reklamacja to sposób na zdobycie klienta na całe życie.
    • Bądź dobrze zorganizowany.
    • Lepiej poradź sobie z własnym stresem.

    Jak to zrobić? Przeczytaj...



  • Mistrz perswazji. 500 zasad psychologii sprzedaży
  • Twój podręczny zestaw strategii sprzedażowych

    • Zdobywanie zaufania i reguły komunikacji
    • Zaawansowane metody wpływania na ludzi
    • Czytanie w myślach dla zabawy i korzyści
    • Posługiwanie się hipnotycznym językiem
    • Historie, metafory i sztuczki umysłowe
    • Techniki oddziaływania poprzez prezentację
    • Sięgaj, gdzie wzrok nie sięga - tam perswazja też działa!

      Pamiętaj: kto stosuje zasady perswazji, ten ma siłę (przekonywania). Pozbądź się niewygodnej konkurencji, posługując się czystymi i profesjonalnymi strategiami wpływania na ludzi.

      • Pragniesz przyciągać swoje cele niczym magnes?
      • Chcesz gładko zawierać korzystne umowy i przekonywać innych do swoich racji?
      • Masz ochotę rozwinąć umiejętności komunikacyjne i zdobywać nowych przyjaciół, także wśród klientów?
      • Nikomu wcześniej nie udało się zawrzeć tak skondensowanej wiedzy w jednym tomie. Znajdziesz tu pakiet 500 zwięzłych lekcji, które nauczą Cię praktykować perswazję w życiu zawodowym i osobistym. Umiejętności od średnio zaawansowanych do zaawansowanych zostały opisane z perspektywy sprzedaży, jednak książkę tę powinni przeczytać wszyscy, bez względu na to, do jakich celów planują użyć metod perswazyjnych. Nawet jeśli wiesz już dość dużo na temat perswazji, ta pozycja będzie dla Ciebie wyzwaniem i umożliwi Ci osiągnięcie wyższego poziomu umiejętności praktycznych.

        • Sekrety wywierania wpływu - poznaj szereg niezwykłych technik, opartych na badaniach naukowych i przetestowanych w praktyce.
        • Magia słowa - odkryj wiele kombinacji słów, które wspierają porozumienie i rozwijają zdolności perswazji.
        • Tajemnice skutecznych technik sprzedaży - opanuj proces wykorzystujący ponad 100 umiejętności, który przeprowadzi Cię od etapu milczącego telefonu do efektywnego zamknięcia sprzedaży.
        • Prezentacja i sprzedaż grupowa - wykorzystuj umiejętności, które pozwolą Ci nawiązać ze słuchaczami silną więź i skłonią ich do działania.
        • Udoskonalone strategie negocjacyjne - stosuj osiemdziesiąt sześć różnych strategii od pierwszego kontaktu do sfinalizowania transakcji sprzedaży i naucz się bronić przed manipulacjami.



      • Mistrz sprzedaży. Wydanie II
      • Kolejna odsłona bestsellerowego poradnika dla sprzedawców!

        Większość ludzi kocha kupować. Mniej więcej tyle samo nie znosi sprzedawać. I nic w tym dziwnego - ci sami konsumenci, którzy uwielbiają zakupy, nie znoszą sprzedawców. Dzieje się tak, ponieważ często za sprzedawanie biorą się ludzie... którzy tego nie lubią. Mimo że wiedzą, iż bez przedstawicieli handlowych nie poradzi sobie niemal żadna firma. Mimo że zdają sobie sprawę z tego, iż zawód handlowca może przynosić naprawdę duże dochody. Mimo że jest to praca w miarę samodzielna, dająca dużo swobody w zakresie organizacji czasu, zarządzania samym sobą oraz doboru środków prowadzących do celu.

        Prawda jest taka, że zawód sprzedawcy nie jest dla każdego. Trzeba mieć naturę wojownika, by z determinacją walczyć o obrót przekładający się na własne dochody. Równocześnie konieczna jest cierpliwość mnicha, pozwalająca bez zdenerwowania czekać na finalizację dużych kontraktów. Dobry sprzedawca musi wreszcie autentycznie interesować się ludźmi, by stać się najlepszym doradcą i przyjacielem swojego klienta. Wszystkie te cechy to świetny wstęp do bycia dobrym handlowcem, ale to za mało, by stać się mistrzem! Trzeba jeszcze do perfekcji opanować narzędzia, jakimi posługują się magowie sprzedaży. Ta książka to Twój podręczny zestaw zaklęć handlowych, o których skuteczności przekonało się już wielu polskich sprzedawców. Sięgnij po nią i dołącz do mistrzów sprzedaży!

        Uwaga! Drugie wydanie książki zostało wzbogacone o rozdział poświęcony network marketingowi.



        Arkadiusz Bednarski - jeden z najbardziej cenionych i poszukiwanych szkoleniowców w Polsce. Trener motywacyjny, mentor i coach. Prezes firmy One Invest. Założyciel firmy szkoleniowej Top Training. Autor dziewięciu książek. Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu rozwoju osobistego, sprzedaży i kreatywności.



      • Mistrz sprzedaży


      • >>Możesz także kupić książkę w komplecie z książką uzupełniającą "Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą"
        w promocyjnej cenie >>

        Handlowy wieniec laurowy

        • Rady dla początkujących i doświadczonych handlowców
        • Sprzedaż od pierwszego impulsu do spektakularnego finału
        • Szkic do obrazu barwnej przyszłości w sprzedaży
        Sukces nigdy nie jest efektem "słomianego zapału" -- tu trzeba przejść przez prawdziwy ogień
        James Madison

        Sprzedawco, przedstawicielu handlowy, agencie!

        Zdecydowałeś się podjąć niełatwą pracę w niełatwych okolicznościach. Konkurencja panoszy się tuż obok, klienci niechętnie wydają pieniądze, a prowizje mogłyby być o kilka procent wyższe. Jednak zawód sprzedawcy jest także jednym z najbardziej satysfakcjonujących zajęć, jakie możesz sobie wyobrazić. Pozwala zmieniać przekonania odbiorców, podsycać ich potrzeby i budować relacje z klientami na zasadach obopólnego zadowolenia.

        Marzysz o tym, by Twój kalendarz wypełniły terminy spotkań, rozmowy handlowe kończyły się sukcesem, a zadowoleni klienci udzielali Ci rekomendacji? Aby to marzenie przekuć w rzeczywistość, musisz zmienić tylko jedną rzecz -- własne nastawienie.

        Ludzie uwielbiają kupować! Niestety, ich stosunek do sprzedawców bywa zdecydowanie mniej entuzjastyczny. Jeśli jednak z natrętnego akwizytora, nastawionego na zysk handlowca czy skupionego na sobie przedstawiciela do spraw kluczowych klientów przeobrazisz się w życzliwego doradcę, ich przekonania diametralnie się zmienią. Dlaczego? Ponieważ każdy pragnie zmiany na lepsze!

        • Efektywne poszukiwania nowych i dbanie o stałych klientów.
        • Skuteczne umawianie spotkań handlowych i powroty z tarczą.
        • Poznanie emocji i mechanizmów kierujących Twoimi odbiorcami.
        • Współpraca z trudnymi klientami.
        • Rady najbardziej doświadczonych sprzedawców.



      • Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży
      • Zrozum sposób myślenia swoich klientów i zwiększ sprzedaż

        • Sprawdź, czego naprawdę oczekują klienci
        • Zbuduj relacje z klientami
        • Przeanalizuj proces zakupów

        Jednym z kluczowych elementów prowadzących do zwycięstwa w bitwie jest zrozumienie sposobu działania i strategii oponenta. We współczesnej gospodarce jedną z najważniejszych bitew jest walka o klientów. Firma posiadająca duże grono lojalnych klientów zdobywa wysoką pozycję na rynku. Co więc zrobić, by przyciągnąć do siebie klientów? Jakość, marka i nowoczesne technologie to duże atuty, ale najważniejsze jest zrozumienie, czym kieruje się klient, wybierając określony produkt. Poznanie sposobu myślenia klienta jest kluczem do przedstawienia mu najlepszej oferty i przekonania go do nawiązania współpracy z naszą firmą.

        Książka "Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży" to unikatowy podręcznik dla wszystkich, którzy chcą zwiększyć sprzedaż w swojej firmie. Bill Stinnet opisał w niej swoje doświadczenia wynikające z ponad dwudziestoletniej pracy w charakterze sprzedawcy i konsultanta, przedstawił nową technikę nawiązywania kontaktów z klientami oraz budowania z nimi trwałych relacji przynoszących duże zyski. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak zidentyfikować cele klienta i jak podejmowane są decyzje o zakupie. A mając taką wiedzę, będziesz w stanie skutecznie przekonać klientów do oferowanych przez siebie produktów.

        • Sposoby poznawania oczekiwań klienta
        • Czynniki wpływające na decyzje o zakupach
        • Zdobywanie zaufania klientów
        • Rozmowy i spotkania z klientami
        • Przebieg procesu zakupów w przedsiębiorstwie klienta
        • Strategie sprzedaży
        • Przyspieszanie decyzji o zakupach

        Stosunki z klientami są głównym czynnikiem decydującym o sukcesie lub porażce każdej firmy. Zbuduj sukces swojej firmy dzięki tej książce.



      • Nie przepłacaj. Poradnik konsumenta - jak negocjować najlepsze warunki
        • Poznaj podstawowe zasady i techniki negocjacji oraz rolę mowy ciała w komunikacji
        • Dowiedz się, jak zapewnić sobie najkorzystniejszy zakup lub sprzedaż towarów i usług
        • Sprawdź, jak zręczne negocjacje mogą zapewnić Ci lepsze warunki lub podwyżkę w pracy

        Nadchodzi konsument w pełni świadomy!

        • Czy odnosisz wrażenie, że często przepłacasz za swoje zakupy?
        • Czy zdarza Ci się rezygnować z zakupu ze względu na cenę towaru?
        • Czy uważasz, że większość usług, za które płacisz, nie jest warta swojej ceny?

        Często wystarczy zaledwie odrobina inicjatywy, by zaoszczędzić sporą sumkę pieniędzy. Bez względu na to, czy sprzedajesz lub kupujesz mieszkanie, przygotowujesz przyjęcie weselne, planujesz zakup samochodu, sprzętu RTV czy AGD, wybierasz wczasy w biurze podróży, składasz reklamację, czy rozmawiasz ze swoim przełożonym - dobrze poprowadzone negocjacje za każdym razem pozwolą Ci zyskać korzystniejszą ofertę. Wystarczy poznać kilka kluczowych zasad, dzięki którym będziesz wiedział, co, kiedy i jak zrobić, by otrzymać więcej, płacąc mniej.

        Negocjacje mogą Ci przynieść wiele przyjemności, nawet jeśli nie czujesz się komfortowo w takich sytuacjach. Gdy uda Ci się uzyskać niższą cenę dzięki własnym wysiłkom, poczujesz, że osiągnąłeś prawdziwy sukces. Jeśli przeczytasz tę książkę od deski do deski, pomoże Ci ona opracować Twoją własną, najwygodniejszą dla Ciebie strategię negocjacyjną. Możesz także korzystać z niej jak z publikacji encyklopedycznej i przeczytać wyłącznie ten rozdział, który traktuje o interesującym Cię aktualnie rodzaju negocjacji. Zacznij oszczędzanie od dziś - skutecznie i dynamicznie!



      • Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu
      • Sprzedaż gwiazd dla gwiazd:

        • Żadnych wydumanych porad
        • Zero wyświechtanych i powtarzanych w kółko technik
        • Koniec z konserwatywnym podejściem do procesu sprzedaży

        Książka dla najcenniejszych "aktywów" w firmie!

        Dowiedz się, jak z dobrego sprzedawcy stać się prawdziwą gwiazdą. Jak z gwiazdy sprzedaży stać się supergwiazdą. Bowiem właśnie Ty napędzasz tę machinę.

        Tym razem Kevin Hogan podniósł poprzeczkę jeszcze wyżej, zapraszając do współpracy wyjątkowy zespół sprzedażowy. Każdy, kto zarabia na życie, sprzedając cokolwiek, znajduje się dziś w trudnej sytuacji. Chyba, że przeczyta książkę Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu. Na Czytelników czeka wielka nagroda (strategie "wycofania się z transakcji" i "skutecznego zasiewu" są bezcenne). Jeżeli przed skończeniem drugiego rozdziału komuś nie uda się zwiększyć zarobków o kilkakrotną wartość ceny katalogowej, oznacza to, że się po prostu nie stara.
        H. Brad Antin, konsultant do spraw marketingu, trener, współautor książek Secrets From The Lost Art Of Common Sense Marketing i How To Think Like A Marketer
        Bądź najlepszy! Pracuj nad sobą co najmniej tak ciężko, jak ciężko pracujesz nad sprzedażą
        Brian Tracy

        Kevin Hogan znów to zrobił. Jest całkowicie niepoprawny. Po spektakularnym sukcesie książki Ukryta perswazja (wejdź na stronę tego tytułu na onepress.pl i przeczytaj opinie zachwyconych Czytelników), która nie schodziła z pierwszych miejsc list bestsellerów przez długie miesiące, posunął się jeszcze dalej. W Ukrytej perswazji demaskował i odzierał z tajemniczych naukowych terminów najskuteczniejsze techniki wywierania wpływu na innych ludzi w różnych sytuacjach życiowych. Teraz postanowił skupić się na procesie sprzedaży. Zebrał całą swoją wiedzę, dołożył do niej doświadczenia wyjątkowego zespołu sprzedażowego, pochodzącego z czterech kontynentów, i stworzył prawdziwą perełkę -- zestaw nowatorskich technik sprzedaży perswazyjnej. Nie jesteś jeszcze pewien, co powinieneś z nimi zrobić? Podpowiemy Ci -- wykorzystaj je, a przekonasz się, że i Ty możesz zostać gwiazdą sprzedaży!

        To nie jest książka dla konserwatystów. Pomija całą tradycję szkoleń sprzedażowych. Nie znajdziesz tu sztucznych metod finalizowania transakcji lub bezmyślnie przetwarzanych, w kółko powtarzanych porad. Nic z tych rzeczy! Przygotuj się na poznanie najskuteczniejszych technik wpływania na ludzi oraz taktyk angażujących emocje klienta. To nie teorie, a strategie wypróbowane na "żywym organizmie". Ich skuteczność udowodniono w najmniej sprzyjających salach konferencyjnych i najbardziej wymagającym otoczeniu biznesowym świata. Czy jesteś na to gotowy?

        Oto, co teraz sprzedaje się w sprzedaży:
        • Pięć podstawowych pytań myślącego handlowca.
        • Technika "wycofywania się".
        • Strategia "skutecznego zasiewu".
        • Metody sprzedawania grupie, używane w salach konferencyjnych.
        • Okrutna prawda o kierowaniu się wartościami.
        • Sekrety dzisiejszych czołowych dyrektorów sprzedaży (dotyczące zarządzania sprzedażą).
        • Najnowsze strategie dotyczące perswazji w sprzedaży, prowadzące do szybkiego finalizowania transakcji.



      • Skuteczne techniki telemarketingu
      • Poznaj najdoskonalsze strategie sprzedaży telefonicznej

        • Wypracuj odpowiedni sposób mówienia
        • Zaplanuj działania i przebieg rozmowy
        • Wykorzystaj techniki negocjacyjne
        • Naucz się panować nad stresem

        Telemarketing to jedna z coraz bardziej popularnych technik sprzedaży w Polsce. Pozwala na obniżenie kosztów i realizację planu sprzedaży w krótszym czasie niż w przypadku innych form sprzedaży bezpośredniej. Jednak sprzedaż produktów lub usług przez telefon nie jest tak łatwa, jak mogłoby się wydawać. Profesjonalny telemarketer powinien umieć odpowiednio wybrać grupę docelową, zaplanować przebieg rozmowy i być przygotowany na różne reakcje klientów. Najważniejszym i praktycznie jedynym narzędziem działania telemarketera jest głos, zatem musi on poświęcić najwięcej uwagi sposobowi mówienia. Tylko dzięki odpowiedniej wiedzy i umiejętnościom telemarketer może pokonać przeszkody stwarzane przez klienta i sfinalizować transakcję.

        "Skuteczne techniki telemarketingu" to podręcznik przedstawiający tajniki działania profesjonalnych telemarketerów. Zawiera wskazówki ekspertów oraz sprawdzone tysiące razy strategie umożliwiające wykorzystanie telefonu jako potężnego i wydajnego narzędzia w sprzedaży. Dzięki tej książce dowiesz się, jak rozwijać i w pełni wykorzystywać swoje umiejętności sprzedaży przez telefon.

        • Specyfika pracy telemarketera
        • Określanie grupy docelowej
        • Kształtowanie umiejętności mówienia i słuchania
        • Tworzenie planu działań telemarketingowych
        • Finalizowanie transakcji
        • Niezbędne umiejętności telemarketera
        • Profesjonalne techniki i strategie
        • Najczęściej popełniane błędy i sposoby ich unikania

        Jeśli chcesz działać jak profesjonalni telemarketerzy, przeczytaj tę książkę.



      • Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji
        • Mordercze metody komunikacji
        • Bezpardonowy styl rozmów
        • Psychologiczne gierki
        • Pełen profesjonalizm
        • I inne urocze pułapki!

        Słodki lep uwodzicielskich sztuczek

        Sprzedaż prowokacyjna to bardzo niebezpieczne narzędzie, które w rękach niewprawnego użytkownika może stać się bronią obosieczną. Jednak we władaniu wytrawnego zawodnika staje się fascynującą, podstępną i wciągającą pułapką. Masz odwagę wznieść się ponad przeciętność i wprowadzić do swojego podręcznego zestawu technik nowoczesne, agresywne metody sprzedaży? Ośmielisz się stosować zaawansowane instrumenty socjopsychologiczne i metody uwodzenia rozmową? Tym, czego poszukujesz, są śmiałe wzory działań, przebojowe style wypowiedzi oraz nieszablonowe sposoby myślenia. Pozwolą Ci one na swobodne i skuteczne kierowanie rozmowami sprzedażowymi, które w sposób prowokujący wyprowadzą rozmówcę z równowagi, zbiją go z tropu i pozwolą Ci owinąć go sobie wokół palca. Drobny wstrząs jeszcze nikomu nie zaszkodził.

        • Zabójcze działania sprzedażowe i komunikaty niszczące wizerunek.
        • Budowanie trwałego zaufania w prowokacyjno-aktorski sposób.
        • Kierowanie rozmową przez stosowanie odpowiednich sformułowań.
        • Stosowanie magii pytań służących do pozyskiwania informacji.
        • Warte rozważenia psychologiczne schematy uwodzenia rozmową.



      • Sprzedawanie samego siebie. Nowa psychologia handlowania
      • Zdobądź czarny pas w sprzedawaniu

        • Jak przewidywać zachowania ludzkie z dużą dokładnością?
        • Co konkretnie trzeba zrobić, żeby wywołać popyt na swoje produkty lub usługi?
        • Jak zmienić swoją ofertę, aby ludzie pragnęli kupować od Ciebie JUŻ TERAZ?
        • Jak geny wpływają na zachowanie Twoich klientów?
        • Czy istnieją klucze do napisania świetnego tekstu sprzedażowego?
        • Czym jest nieograniczony potencjał nieświadomej komunikacji?


        Jeżeli istnieje DNA sprzedaży, ta książka odkrywa kod genetyczny
        Jeffrey Gitomer

        Czułem ciarki na plecach, gdy zacząłem przeglądać Twoją nową książkę. Boję się, że albo będę musiał odkupić od Ciebie wszystkie prawa do niej i usunąć ją z księgarni, albo wykupić wszystkie egzemplarze, żeby powstrzymać Cię przed ich sprzedaniem. Ta książka to najbardziej przełomowy tekst dotyczący sprzedawania, przekonywania i motywowania, jaki kiedykolwiek przeczytałem. To coś naprawdę wspaniałego. Odbiłeś piłkę wysoko ponad trybuny i daleko za boisko
        Joe Vitale,
        autor książki Hipnotyczny marketing

        Sales appeal to Twoja broń handlowca...

        Sprzedawanie jest potężne. Jest pasjonujące. Jest też zajęciem intratnym i dającym dużo przyjemności. Sprzedawanie jest po prostu sexy. A ta książka to sama esencja sprzedaży. Nie ma tu ani grama zbędnych informacji. Kiedy nauczysz się, jak odczytywać i rozumieć główne pragnienia swoich klientów, zmienisz ich w chętnych, otwartych i zadowolonych wyznawców.

        Ludzie dzielą się na tych, którzy generują zyski, oraz tych, którzy te zyski wydają. Ta książka jest skierowana do pierwszej grupy. Do osób, które sprzedają. Do Ciebie. Bez Ciebie gospodarka by zginęła. Bez Ciebie rząd by splajtował. Bez Ciebie rynek giełdowy by padł. Bez Ciebie wszystkie korporacje na świecie by zbankrutowały. Ta książka pokaże Ci, jak zbić kapitał na sztuce wpływania na ludzi. Bez względu na to, ile teraz zarabiasz, zasługujesz na więcej. Płacisz rachunki wszystkich ludzi. To takie proste.

        Ten przełomowy poradnik Hogana i Hortona jest jednocześnie krokiem w tył i skokiem naprzód. Łączy koncepcje z przeszłości z odważnymi, postępowymi teoriami, tworząc tym samym nowy model sprzedaży XXI wieku. Poznaj cztery główne pragnienia (i szesnaście pobocznych), które odczuwa Twój odbiorca, i naucz się odwoływać do tych potrzeb. Dowiedz się, jak wykorzystywać prawo perspektywy czasu, a także dziewięć innych praw perswazji, które pomogą Ci przekształcić zwykłych "oglądaczy" w prawdziwych klientów.

        Wybitni sprzedawcy są ekspertami w dwóch rzeczach. Jedną jest branża, w której prowadzą swoją działalność. Drugą jest komunikowanie się na poziomie nieświadomości.

        • Ta książka to mapa umysłu w każdym rozumieniu tego słowa.
        • Ta książka pomaga zrozumieć psychologię sprzedaży, odwołując się do biologii. Jeżeli istnieje DNA sprzedaży, odkrywa kod genetyczny.
        • Ta książka prezentuje uniwersalny model sprzedaży, który każdy może dostosować do własnych potrzeb i wykorzystać w swojej pracy.
        • Ta książka omawia mnóstwo kwestii związanych ze sprzedażą, od uściśnięcia dłoni po ściskanie w żołądku ze strachu; od hipnotycznego języka po sekretne słowa. Pokazuje zasady, które możesz zastosować, i strategie, które z chęcią wykorzystasz.
        • Ta książka pomaga czytelnikowi zrozumieć, dlaczego ludzie kupują i w jaki sposób można wpłynąć na ich decyzje.
        • Ta książka ma głos. Mówi w języku sprzedaży, pokazując Ci, jak wygrać w dowolnym środowisku i warunkach.



      • Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą
      • Twoja firma nie jest organizacją non profit. Górnolotne misje, określane przez zarząd cele, podejmowane działania PR -- to wszystko jest godne pochwały i potrzebne, ale tak naprawdę nie dlatego firma istnieje na rynku. Co więc stanowi zasadniczą kwestię codziennych zmagań w trudnym świecie gospodarki wolnorynkowej?

        Otóż prawdziwym celem Twojego przedsiębiorstwa jest osiągnięcie finansowego zysku; sprzedaż produktów lub usług po jak najlepszej cenie jak największemu i wiernemu gronu zadowolonych klientów; w końcu ekspansja na inne rynki, zwycięska walka z konkurencją czy choćby rozszerzanie oferty na półkach w hipermarketach.

        Kluczową komórką każdej firmy jest sprawnie działający dział sprzedaży. Menadżerowie poświęcają znaczną ilość czasu i nakładów pieniężnych, by funkcjonował on jak starannie nakręcony zegarek. Jednak bez solidnych teoretycznych podstaw i cennych rad praktyków zwrot z poniesionych inwestycji graniczyć będzie z cudem. Autorzy zgromadzonych w tym zbiorze artykułów pomogą Ci w podjęciu decyzji, dzięki którym realne stanie się osiągnięcie maksymalnej wydajności działu handlowego oraz zaplanowanie właściwego rozwoju Twojej firmy.

        • Wybór systemu kontroli przedstawicieli handlowych (rozliczanie z wyników czy nacisk na wypracowanie odpowiednich zachowań?).
        • Symbioza działów sprzedaży i marketingu w imię owocnej współpracy.
        • Tworzenie i rozwój nowoczesnej sieci sprzedaży.
        • Wyzwania w procesie sprzedaży i zarządzaniu zespołem handlowców.

        "Strategia powinna wyrastać na błocie rynku, a nie w antyseptycznym środowisku wieży z kości słoniowej."
        Al Ries, Jack Trout

        Niniejsza seria dostarcza współczesnym menedżerom cennych informacji -- koniecznych, by stać się konkurencyjnym w szybko zmieniającym się świecie biznesu. Harvard Business Review jest niezbędną pozycją czytelniczą dla osób zarządzających i ambitnych pracowników w organizacjach na całym świecie. Zbiór artykułów prezentuje przełomowe idee oraz stanowiska czołowych myślicieli, poczynając od najwybitniejszych teoretyków, których praca pozwoliła na zdefiniowanie całej dziedziny, a kończąc na młodych talentach, które zmienią nasz sposób myślenia o sprzedaży, marketingu, komunikacji i zarządzaniu.



      • Przedstawiciel SuperJa
      • Lata nauki, opasłe tomy, nowatorskie teorie, sprawdzone sposoby, szanowani mentorzy, profilowane szkolenia...


        NIECH MI W KOŃCU KTOŚ TO NARYSUJE!

        Sprzedawca jak z obrazka. Nie za górami, nie za lasami, ale tu i teraz. Oto historia, która mogłaby przytrafić się i Tobie. A w zasadzie przytrafi Ci się, kiedy tylko zaczniesz czytać i oglądać ten komiks. Bawiąc się świetnie, niepostrzeżenie będziesz zdobywać bardzo cenne umiejętności handlowe. Umiejętności, które drzemią w Tobie od dawna i tylko czekają, byś wreszcie je kiedyś rozwinął. Twój wewnętrzny Przedstawiciel SuperJa jest już gotów na wyzwania, osiąganie sukcesu i satysfakcji oraz zdobywanie przewagi nad innymi handlowcami. Na co więc jeszcze czekasz?

        Proces sprzedaży zawsze zaczyna się w Twojej głowie - im lepiej zrozumiesz jego mechanizm, tym lepsze wyniki będziesz w stanie osiągnąć. Nie zapominaj jednak, że wszystko będzie przyjemniejsze i przyniesie Ci większe zadowolenie, jeśli zamiast postrzegać zawodowe obowiązki jako zło konieczne, zaczniesz czerpać z nich maksimum radości! Odpręż się, rozsiądź wygodnie i wraz z Bobem oraz Sue - bohaterami Twojej nowej lektury - zgłębiaj tajniki efektywnego handlowania. Baw się znakomicie przy rysunkowych okienkach, które nauczą Cię wykorzystywać zarówno wyobraźnię, jak i logiczne myślenie, bezbłędnie zapamiętywać imiona i twarze oraz ustawiać mentalny kompas sprzedaży zawsze w jednym kierunku - w stronę SUKCESU.

        Oparty na międzynarodowym bestsellerze Sprzedaż z Głową komiks Przedstawiciel SuperJa jest świetnym szkoleniem, pozwalającym:

        • surfować po własnym umyśle za pomocą map myśli;
        • ćwiczyć mózg i pamięć jak na zajęciach fitness;
        • wykorzystywać palce -- zarówno rąk, jak i nóg -- podczas tworzenia skojarzeń;
        • angażować wszystkie zmysły w służbie sprzedaży;
        • nie łapać zadyszki podczas wyczerpujących treningów szarych komórek.

        Pierwszy profesjonalny komiks na temat handlu i sprzedaży w Polsce.



      • Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu
      • Handlowa jawa niczym wymarzony sen sprzedawcy

        • Stosuj perswazję jednego zdania
        • Poznaj siłę hipnotyzujących nagłówków
        • Upajaj chęcią posiadania
        • Twórz rzeczywistość sukcesu

        Obsesja posiadania Twojego produktu
        to jedyny właściwy stan umysłu klienta.
        Wywołaj go!

        Znasz popularne techniki handlowania i marketingu. Czytasz o nowych teoriach, rozwijasz swoje zdolności komunikacyjne. Jesteś zorientowany na klienta, ale nie zapominasz także o postawionych sobie celach. A jednak ciągle czujesz niedosyt -- uporczywe ssanie, które nie daje się niczym oszukać. To głód sukcesu!

        A teraz wyobraź sobie, co by było, gdybyś nauczył się sposobu sprzedaży, który działa niczym magia. Co by było, gdybyś potrafił zmieniać pełnych wątpliwości sceptyków w lojalnych klientów, po prostu wypowiadając właściwe słowa we właściwym czasie? Co by było, gdybyś mógł kontrolować to, jak klienci postrzegają Ciebie i Twój produkt? Gdybyś znał sekrety marketingowego guru Joe Vitale"go dotyczące transu kupowania, mógłbyś mieć to wszystko, a nawet jeszcze więcej!

        Człowiek poświęcający się jakiejś czynności zamyka się na inne bodźce i znajduje w specyficznym transie. To wiedzą wszyscy, ale tylko wybrani potrafią ten stan wywołać i wygodnie rozgościć się w świadomości odbiorcy. Możesz do nich dołączyć, ponieważ zrobiłeś już pierwszy krok w kierunku zaklinania umysłów swoich klientów -- za pomocą tej książki połączyłeś się z kimś takim, jak Joe Vitale, znawca nowoczesnego marketingu i mistrz perswazji.

        Niech klienci walą, walą, walą do drzwi!

        • Wprowadzaj odbiorcę w "trans kupowania".
        • Twórz magiczne komunikaty marketingowe i reklamowe.
        • Wywołuj kompulsywne pragnienie zakupu.
        • Zacznij z impetem podbijać rynek.

        "Geniusz Joego nigdy nie błyszczał bardziej. Jego skrupulatnie udokumentowana i napisana lekkim językiem książka jest jedyna w swoim rodzaju. Vitale daje Ci klucze do ich umysłów. Ty musisz tylko przekręcić je w zamku. Oni powiedzieli »tak« długo przed tym, zanim Ty powiedziałeś pierwsze słowo. Błagali Cię o możliwość kupienia czegoś od Ciebie, ledwie wypowiedziałeś pierwsze zdanie. Trans kupowania to ekscytująca wycieczka po zakamarkach umysłu. Jak dotąd jest to najlepsza ze wszystkich prac Vitale"go."
        Kevin Hogan, autor książki Ukryta perswazja

        "Ta książka wyznacza ostateczną granicę marketingu -- umysł klienta -- i wyjaśnia, czym jest »trans kupowania«. Całkiem możliwe, że jest to najlepsza książka na temat marketingu, jaką kiedykolwiek napisano."
        Dave Lakhani,
        współautor książki Perswazja. Sztuka zdobywania tego, czego pragniesz



      • Uwodzicielska sprzedaż. Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej
      • Handlowe wynaLASKI

        • Słowa, które zniewalają
        • Gesty, które rzucają na kolana
        • Strategie, dzięki którym wygrywasz
        Bądź egoistką -- Twoje szczęście powinno być nadrzędną zasadą Twojego życia
        Brian Tracy

        Twoja broń kobieca

        Zdolność przechodzenia przez proces sprzedaży z czarującym uśmiechem triumfu to prawdziwa sztuka, podobnie jak umiejętność uwodzenia. Kiedy zaś obie te praktyki stosuje kobieta, stają się one bardzo niebezpieczną bronią. Uwodzicielska sprzedaż to wyrafinowana gra. Jej skuteczność została potwierdzona empirycznie, a dowodem są setki zauroczonych mężczyzn, z przyjemnością przystających na biznesowe warunki stawiane im przez twardego przeciwnika w spódnicy.

        Dysponujesz wspaniałymi atutami, powinnaś jednak zarządzać nimi świadomie. Dzięki różnym trikom Twoje ciało może przekazywać komunikaty bardziej wymowne niż niejedno zdanie. To, jak poruszają się Twoje nogi oraz jak wygląda Twoja biżuteria czy garderoba, stanowi silny podprogowy przekaz. Naucz się go kontrolować i wykorzystywać do własnych celów. Dowiedz się, co mówić i jak mówić, aby rozmówca spijał słowa z Twych ust. I najważniejsze -- poznaj psychologię mężczyzny, nie daj się złapać w żadną z zastawianych na Ciebie pułapek. Bądź uwodzicielska, ale przede wszystkim pozostań profesjonalną kobietą biznesu.

        • Sprawdź, jak jesteś postrzegana przez mężczyzn.
        • Wykorzystaj strategię mowy ciała przy różnych okazjach.
        • Dowiedz się, jak działa magia przekazu werbalnego.
        • Poznaj i stosuj cechy ubioru kobiety z klasą.
        • Ćwicz i zostań mistrzynią uwodzenia w sprzedaży.

        Szkolenie powstało częściowo w oparciu o wiedzę Briana Tracy'ego, światowej klasy eksperta od sprzedaży.



      • Wszyscy jesteśmy sprzedawcami!
      • Ludzkie oblicze sprzedaży

        Sprzedaż nie jest zwykłą pracą etatową. Jeśli ją tak potraktujesz, ona zrobi to samo i po kilku godzinach odstawi Cię w kąt. A tego byś nie chciał, prawda? Wszystko zmieni się, gdy wyobrazisz sobie sprzedaż jako sieć relacji międzyludzkich, czyli jako możliwość nawiązania kontaktu między Tobą i Twoim klientem. Bo sprzedaż to całe Twoje życie. To sposób, w jaki wpływasz na swoje otoczenie, bliskich, dzieci czy szefa, którego po raz kolejny chcesz przekonać, że zasługujesz na podwyżkę. I oczywiście na wszystkich Twoich klientów.

        Zastanawiasz się, czy ta książka jest dla Ciebie? Jeśli coś jest dla wszystkich, to w zasadzie dla kogo konkretnie? -- myślisz sobie. Podręcznik ten powstał z myślą o sprzedawcach, choć nie tych, dla których "klient" równa się "przelew". To książka, która udowadnia, że klient to człowiek! Nawet jeżeli nie zajmujesz się handlem, ale Twoja praca polega na kontaktach z ludźmi, znajdziesz tu bezcenne wskazówki, dotyczące komunikacji.

        Gdy klient jest celem działania, sprzedaż będzie jego efektem!

        • Dbaj o jakość relacji pomiędzy partnerami w biznesie.
        • Szczerze interesuj się wszystkim, co dotyczy Twojego klienta i jego firmy.
        • Szanuj prośby i potrzeby klienta, zawsze uważnie go słuchaj.
        • Zadawaj mu takie pytania, które doprowadzą Cię do celu.
        • Pamiętaj, że stres ma swój początek w Twoich myślach.
        • Wyznaczaj sobie realne cele.



      • Zarządzanie zespołem handlowym
      • Konsekwentna strategia + szósty zmysł

        • Test umiejętności kandydata na handlowca (pytania, scoring, interpretacja wyników)
        • Wprowadzenie do sprzedaży nowych produktów
        • Tworzenie autentycznej kultury organizacyjnej, by zatrzymać najlepszych

        Masz wybór. Swoim zespołem handlowym możesz zarządzać tak, jak używanym samochodem. Możesz zwalniać połowę handlowców po okresie próbnym. Możesz pod koniec każdego kwartału i półrocza wprowadzać atmosferę horroru, byleby tylko zrealizować niewykonalne plany sprzedaży. Możesz wygłaszać płomienne kazania i zakładać, że Twoi ludzie nie potrzebują żadnej innej motywacji.

        Na szczęście istnieje też inna droga. Taka, która zaprowadzi Cię dalej niż do następnego zakrętu. Twój zespół handlowców reaguje na wszystko, co robisz -- i ma ograniczoną wytrzymałość na destruktywne bodźce. Taka grupa osiąga wyniki tym lepsze, im lepiej zadbasz o każdy jej element. I niekoniecznie wymaga to wypracowywania wszystkiego od podstaw: możesz wykorzystać "części gotowe" -- sprawdzone metody postępowania najlepszych szefów sprzedaży we wszystkich kluczowych aspektach ich pracy. Oto one:

        • rekrutacja handlowców: badanie kompetencji osobistych i zawodowych,
        • tworzenie indywidualnych planów motywacyjnych: szkolenia, premie, dodatki do pensji,
        • stabilizowanie wyników sprzedaży w długim okresie,
        • budżetowanie w dziale handlowym,
        • tworzenie wykonalnych i motywujących planów sprzedaży,
        • korzystanie z narzędzi informatycznych w dziale handlowym.

        Oby zrobił jeszcze 100 tysięcy, zanim się rozpadnie...




      kolejne strony:

      1 2

    Księgarnia Ebookpoint

    Księgarnia Onepress

    Księgarnia Sensus

    Księgarnia Septem