Lista książek:
  • Daj się poznać od najlepszej strony. Krótki kurs autopromocji i lansu
  • Twój osobisty PR

    • Wzbudzanie zainteresowania, ekscytacji i podziwu wobec własnej osoby
    • Stosowanie chwytliwych technik komunikacyjnych
    • Wykorzystywanie nowoczesnych technologii w autopromocji
    • Czerpanie korzyści z pozytywnego szumu wokół Ciebie
    Zacznij się chwalić... Jeśli sam nie zaczniesz mówić za siebie, kto to zrobi?
    "Financial Times"

    Jeśli nie JA, to KTO?!

    Zapewne znasz ten żart, w którym szczur skarży się chomikowi na swój los, narzekając, że choć obaj są tak do siebie podobni, chomika ludzie uwielbiają, a szczura z uporem tępią. Odpowiedzią chomika jest celne spostrzeżenie: "Problem w tym, chłopie, że masz kiepski PR!".

    A Ty, czy również czujesz się niedoceniony i zauważasz, że otaczają Cię ludzie, którzy wcale nie są od Ciebie inteligentniejsi, zdolniejsi czy bardziej urodziwi, a jednak to właśnie oni awansują w pracy, mają większe powodzenie u płci przeciwnej i budzą powszechną sympatię? Jeśli w tej miniankiecie na wszystkie pytania odpowiedziałeś twierdząco, mamy dla Ciebie propozycję nie do odrzucenia. Sprawdź, jak radzą sobie z tym zagadnieniem zawodowcy, i zacznij wreszcie stosować niezawodne techniki autopromocji.

    Odrzuć fałszywą skromność i pokaż, ile jesteś wart! Chwalenie się własnymi osiągnięciami i zaletami to żaden grzech. Dowiedz się, jak przyciągać uwagę innych w sposób dyskretny, lecz zniewalający. Naucz się nawiązywać trwałą więź z ludźmi i roztaczać wokół siebie zaraźliwą energię, sprawiając wrażenie osoby, która jest pewna tego, co osiągnęła i dokąd zmierza. Jeśli sam nie zainwestujesz w promowanie siebie, nikt Cię w tym nie wyręczy!

    Ta książka pozwoli Ci uzmysłowić sobie, że chwalenie się jest niezbędnym narzędziem przetrwania.
    Harry Kavros,
    zastępca dziekana w Columbia Law School
    Przekonujący styl pisania Klaus i autentyczny ton wypowiedzi wraz z zaczerpniętymi z życia anegdotami pokazują transformację, jaka może się dokonać w życiu zawodowym dzięki skutecznemu chwaleniu się.
    "Publishers Weekly"
    Klaus pokazuje, jak się lansować, dzieląc się swoimi pasjami oraz wizjami z gracją i godnością, co w dzisiejszym świecie korporacyjnym niestety wciąż należy do rzadkości. Ta pełna mądrych rad książka to odświeżająca lektura dla wszystkich, bez względu na pozycję.
    Dr John C. Maxwell,
    autor bestsellerów Prawa przywództwa. Przestrzegaj ich, a ludzie podążą za tobą oraz Thinking for a Change



  • Public Relations w Internecie
    • Poznaj zasady PR, zaprojektuj odpowiednią witrynę WWW i internetowe biuro prasowe
    • Stwórz i wypromuj witrynę swojej firmy i monitoruj jej aktywność
    • Wykorzystaj grupy dyskusyjne, newslettery i komunikatory

    Rozwój internetu dokonał przełomu w komunikacji społecznej. Ci, którzy potrafią odpowiednio wykorzystać jego możliwości, szybko zyskują przewagę na tymi, którzy nie dostrzegają jego potencjału. Dzięki swojej dostępności i rozpowszechnieniu internet stał się głównym narzędziem przesyłu informacji. W świecie biznesu dobra komunikacja zawsze odgrywała ważną rolę, jednak wraz z nastaniem ery Internetu -- stała się kluczową przesłanką sukcesu.

    "Public relations w internecie" to książka dla wszystkich tych, którzy zauważyli, że codzienne surfowanie po internecie stało się całkowicie naturalnym i chcą wykorzystać ten fakt do stworzenia wizerunku nowoczesnej firmy. Przedstawia na rzeczywistych przykładach zasady publikowania zarówno na stronach WWW, jak i na grupach dyskusyjnych czy w internetowych biurach prasowych informacji o firmie i jej działaniach.

    • Strategie PR w internecie
    • Witryny WWW i internetowe biura prasowe
    • Pozycjonowanie witryny w wyszukiwarkach
    • Monitorowanie sieci i wyszukiwanie informacji
    • Grupy dyskusyjne
    • Netykieta -- internetowy savoir-vivre.

    Aby swobodnie poruszać się w sieci i osiągać zamierzone cele, musisz poznać jej specyfikę. Po lekturze tej książki internet nie będzie miał przed Tobą tajemnic.

    Jeśli Twoja firma jest niewidoczna w internecie to jakby nie było jej wcale!



  • Wystąpienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press
  • Prezentuj swoje pomysły od najlepszej strony

    • Nawiązanie kontaktu za słuchaczami
    • Stosowanie odpowiednich środków przekazu
    • Techniki trwałego przyciągania uwagi
    • Reagowanie na trudne pytania

    Kierowanie zespołem poprzez sensowną inspirację to rozwiązanie stosowane przez skutecznych menedżerów. Prezentacja jest narzędziem tyleż efektywnym, co zwykle niedocenianym. A przecież służy ona tak wielu celom jednocześnie. Jest najlepszym nośnikiem informacji. Skłania do dyskusji. Wzbudza chęć rozwiązywania problemów. Przede wszystkim jednak pobudza do działania. Nim zaczniesz się do niej przygotowywać, zastanów się, co chcesz osiągnąć, co przekazać, co uwypuklić. Kluczem do sukcesu jest dobranie odpowiednich narzędzi.

    Sprawdź:

    • jakie reakcje wzbudzają Twoje pomysły,
    • czy regularność spotkań ma znaczenie,
    • w jaki sposób dobrać odpowiednie pomoce wizualne,
    • jak oddziaływać na odbiorców,
    • co warto jeszcze przeczytać.

    Książki z serii "Osobisty Mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu problemów.

    Bądź menedżerem, który potrafi:

    • wpłynąć na odbiorców i skutecznie sprzedać pomysł,
    • przygotować inspirujący raport podsumowujący projekt,
    • klarownie przedstawić nowe pomysły, cele i plany,
    • przemawiać tak, by zaczarować zespół i pobudzić go do działania.



Księgarnia Ebookpoint

Księgarnia Onepress

Księgarnia Sensus

Księgarnia Septem