Lista książek:
  • 10 założeń networkingu. Jak w pełni wykorzystywać swoje znajomości
  • Bądźmy w kontakcie!

    • Ciesz się zaufaniem ludzi
    • Osiągaj korzyści, pomagając innym
    • Poznaj sprawdzone techniki networkingu

    Wielu ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, ile korzyści może dać im przyjaźń z podstawówki lub znajomość z kolegą z pracy, sąsiadem czy sklepikarzem. Networking, czyli proces kształtowania bliskich i funkcjonalnych kontaktów międzyludzkich, to klucz do sukcesu, zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym.

    W tej książce znajdziesz omówienie dziesięciu zasad dotyczących zacieśniania związków z ludźmi i dowiesz się, co należy zrobić, żeby zwiększyć liczbę nowych znajomych.

    • Dawaj z siebie jak najwięcej.
    • Naucz się prosić innych o pomoc.
    • Nie wstydź się słuchać cudzych rad.
    • Bądź odpowiedzialny za własne czyny.
    • Dbaj o utrzymywanie kontaktów.

    "Jeżeli chcesz w pełni przeżyć swoje życie i stale nad sobą pracować, przeczytaj i zacznij stosować wskazówki zawarte w Dziesięciu założeniach networkingu"
    Mark Victor Hansen
    współautor książek z serii "Balsam dla duszy"



  • 33 techniki negocjowania i argumentacji
    • Przygotowanie do negocjacji. Co warto wiedzieć o oponencie? Jak dobrać zespół negocjacyjny?
    • Typy negocjatorów. Jak dopasować sposób rozmowy do osobistych cech przeciwnika?
    • Różnice kulturowe. Jak pertraktować z obcokrajowcami?

    Jak mógłbym rozegrać to lepiej?
    Niejeden raz zadręczałeś się tym pytaniem, wracając myślami do nieudanej transakcji. Czy byłeś dobrze przygotowany i miałeś pewność, że wiesz, co mówisz? Czy zbudowałeś kapitał dobrych relacji, który później dał się częściowo spieniężyć? Czy wybadałeś zawczasu, na ile Twój rozmówca może spuścić z tonu? A może za bardzo Ci zależało i dałeś przeciwnikowi sygnał, że może żądać, czego zechce? Może popełniłeś błąd tu, a może jeszcze gdzie indziej?

    Przeczytaj tę książkę, a ze zdziwieniem odkryjesz, że strzeliłeś w życiu więcej gaf, niż potrafisz to sobie wyobrazić. Przyjmujesz zakład?

    Vera Belohlávková, ekspert od negocjacji na usługach firm takich, jak Kaufland, Siemens, Skoda Auto i Volkswagen Slovakia, poszerzy Twoją świadomość negocjacyjną. Podpowie Ci, jak:

    • budować zaufanie w pierwszej fazie negocjacji,
    • ustalać cenę,
    • dobierać akcesoria -- ubiór, stół i miejsce,
    • stosować skuteczne techniki nacisku,
    • dobierać odpowiednie słowa i zwroty,
    • wykorzystać siłę milczenia,
    • rozpoznawać sygnały ostrzegawcze podczas rozmowy.



  • 6 nawyków wydajnego zespołu
    • Jak stworzyć stabilny, trwały i efektywny zespół?
    • Jak rozwijać synergię i minimalizować dysonans?
    • Jakie nawyki rozwijać, a jakie stanowczo tłumić?

    Jak działa zespół marzeń?
    Grupa idealnie dopasowana. Zostań budowniczym relacji międzyludzkich!

    • Zdefiniuj zestaw umiejętności potrzebnych zespołowi.
    • Znajdź osoby, które posiadają wszelkie niezbędne cechy.
    • Stawiaj na poszerzanie horyzontów i myślenie lateralne.
    • Zadbaj, by styl pracy lidera był dopasowany do grupy.
    • Pamiętaj o odpowiednich treningach i potrzebnych szkoleniach.
    • Obserwuj profesjonalny oraz emocjonalny rozwój zespołu.

    Planowanie i realizacja projektów dla klientów, opracowywanie strategii, doskonalenie systemów, podejmowanie decyzji operacyjnych... to zadania, do których nowoczesne organizacje wykorzystują pracę zespołów. Co jednak sprawia, że ten system sprawdza się w praktyce? Zespół jest niczym mała orkiestra. Jego członkowie muszą posiadać indywidualne, choć uzupełniające się umiejętności. Nad całością powinien zaś panować zdolny dyrygent. Tak powstaje wspaniały koncert oraz doskonale przeprowadzony projekt.

    Dobrze dobrana i zgrana grupa nie powstaje z przypadku, ale w drodze drobiazgowej analizy kompetencji i osobowości. Wspólna świadoma współpraca, wzmacnianie więzi i wprowadzanie w życie pozytywnych nawyków stanowią o jej sile i trwałości. Autorzy książki skupiają się na sześciu takich nawykach, proponując prosty i praktyczny model, sprawdzający się w organizacji każdej wielkości.



  • Alchemia manipulacji. Wydanie II
  • Tajemnicze praktyki z pogranicza sprzedaży, psychologii i magii

    • Panaceum na opornych klientów, słabą koniunkturę i trudny rynek
    • Przemiana słowa w złoto
    • Eliksir wiecznego sukcesu
    "Alchemia" stanowi najlepszy przykład na to, że można wspiąć się na wyżyny sukcesu bez nieustannego zdobywania nowych umiejętności i bez manipulacji. Czytając tę książkę, przekonacie się dlaczego.
    Jarosław Waśkiewicz,
    dyrektor generalny portalu Pomorski-Biznes.pl

    NLP masz we krwi

    Na straganie w dzień targowy takie słyszy się rozmowy - niechże pan się na nas oprze, tylko z nami będzie dobrze! Zajrzyj tutaj mój kliencie, królewskie czeka przyjęcie. Dziś promocja, jutro rabat, odmienimy cały Twój świat.

    Raz mniej, a raz bardziej zgrabne oferty sprzedaży mamią Cię każdego dnia, od rana do wieczora, wdzierając się za pomocą wszystkich zmysłów do podświadomości. Jednak ani częstochowskie rymy, ani zagadkowe czerwone łapy, ani półnagie modelki nie zdołają niczego sprzedać, jeśli zabraknie podstawowego składnika - mistrzowsko wykorzystanej perswazji.

    Dobry sprzedawca jest jak biblijny wąż. Wyśmienicie zna mechanizmy kierujące ludzkim zachowaniem, nasze słabości i popędy. Jest odporny psychicznie i mocno zdeterminowany, by osiągnąć cel. Dzięki tajemniczym, niesamowicie skutecznym i rozbrajająco prostym technikom wykorzystuje ukryty wymiar komunikacji. I tylko od niego zależy, co z tą możliwością zrobi. Chciałbyś być na jego miejscu?

    Skuteczna inżynieria perswazji:
    • Proces sprzedaży - od powitania do zamknięcia.
    • Narzędzia manipulacji - słowa i gesty.
    • Oferowanie korzyści i triki myślowe.
    • Elementy sukcesu w negocjacjach.
    • Mapa myśli - znajdowanie nowych ścieżek na utartych szlakach.
    • Metody programowania własnych zachowań.
    • Sposoby precyzyjnego formułowania przekazu.
    To najbardziej przyjazna w lekturze ze znanych mi książek o wykorzystaniu NLP w biznesie.
    Zbigniew Grzegorzewski,
    CEO Magazyn Top Menedżerów



  • Alchemia manipulacji. Wydanie II
  • Tajemnicze praktyki z pogranicza sprzedaży, psychologii i magii

    • Panaceum na opornych klientów, słabą koniunkturę i trudny rynek
    • Przemiana słowa w złoto
    • Eliksir wiecznego sukcesu
    "Alchemia" stanowi najlepszy przykład na to, że można wspiąć się na wyżyny sukcesu bez nieustannego zdobywania nowych umiejętności i bez manipulacji. Czytając tę książkę, przekonacie się dlaczego.
    Jarosław Waśkiewicz,
    dyrektor generalny portalu Pomorski-Biznes.pl

    NLP masz we krwi

    Na straganie w dzień targowy takie słyszy się rozmowy - niechże pan się na nas oprze, tylko z nami będzie dobrze! Zajrzyj tutaj mój kliencie, królewskie czeka przyjęcie. Dziś promocja, jutro rabat, odmienimy cały Twój świat.

    Raz mniej, a raz bardziej zgrabne oferty sprzedaży mamią Cię każdego dnia, od rana do wieczora, wdzierając się za pomocą wszystkich zmysłów do podświadomości. Jednak ani częstochowskie rymy, ani zagadkowe czerwone łapy, ani półnagie modelki nie zdołają niczego sprzedać, jeśli zabraknie podstawowego składnika - mistrzowsko wykorzystanej perswazji.

    Dobry sprzedawca jest jak biblijny wąż. Wyśmienicie zna mechanizmy kierujące ludzkim zachowaniem, nasze słabości i popędy. Jest odporny psychicznie i mocno zdeterminowany, by osiągnąć cel. Dzięki tajemniczym, niesamowicie skutecznym i rozbrajająco prostym technikom wykorzystuje ukryty wymiar komunikacji. I tylko od niego zależy, co z tą możliwością zrobi. Chciałbyś być na jego miejscu?

    Skuteczna inżynieria perswazji:
    • Proces sprzedaży - od powitania do zamknięcia.
    • Narzędzia manipulacji - słowa i gesty.
    • Oferowanie korzyści i triki myślowe.
    • Elementy sukcesu w negocjacjach.
    • Mapa myśli - znajdowanie nowych ścieżek na utartych szlakach.
    • Metody programowania własnych zachowań.
    • Sposoby precyzyjnego formułowania przekazu.
    To najbardziej przyjazna w lekturze ze znanych mi książek o wykorzystaniu NLP w biznesie.
    Zbigniew Grzegorzewski,
    CEO Magazyn Top Menedżerów



  • Biznesowy savoir - vivre. Wszystko, co szanujący się biznesmen o etykiecie wiedzieć powinien
  • Tajniki (zapomnianej) kultury biznesu

    • Zdobądź przyjaciół i sprzymierzeńców
    • Pchnij Twoją karierę w nowym kierunku
    • Wykreuj się na prawdziwą gwiazdę biznesu

    Wysoka jakość w biznesie na 601 sposobów

    Jak Cię widzą, tak o Tobie plotkują w biurze. W zwariowanym tempie, w jakim dziś toczy się nasze życie, zaczynamy lekceważyć to, jak jesteśmy postrzegani przez innych. Przestajemy przywiązywać wagę do tak drobnych rzeczy jak sposób powitania, prowadzenia rozmowy towarzyskiej, umiejętność słuchania i nawiązywania nowych znajomości. A przecież drobiazgi mają ogromne znaczenie. Czyż całe życie nie składa się właśnie ze szczegółów?

    Wypracuj w sobie taki poziom kultury biznesu, dzięki któremu umocnisz swój wizerunek jako osoba godna zaufania, profesjonalna i potrafiąca poradzić sobie nawet w podbramkowej sytuacji. Dowiedz się, jak budować doskonałe relacje zawodowe i towarzyskie. Naucz się rozwiązywać konflikty i przekazywać niekorzystne wiadomości. Poznaj zasady postępowania w międzynarodowych kontaktach biznesowych. Buduj swoją karierę na solidnych podstawach!

    Przyswój sobie cenne wskazówki dotyczące:
    • profesjonalnego stroju oraz schludnego wyglądu,
    • mowy ciała oraz komunikacji werbalnej,
    • rozwijania umiejętności przywódczych,
    • organizowania udanych imprez biurowych,
    • zasad prowadzenia korespondencji biznesowej.

    Pamiętaj - drobiazgi mogą odmienić Twoją karierę!

    O książce możesz przeczytać także tutaj .



  • Narysuj swoje myśli. Jak skutecznie prezentować i sprzedawać pomysły na kartce papieru
  • Galeria sprzedanych pomysłów

    • Graficzne przedstawienie idei
    • Wykorzystanie wrodzonych predyspozycji zmysłu wzroku
    • Najważniejsze biologiczne narzędzia myślenia wizualnego
    • Sześć podstawowych modeli rysunków -- kto, co, ile, gdzie, kiedy, jak, dlaczego

    Pomysł dobrze rozrysowany to połowa drogi do sukcesu!

    Rysujesz od zawsze i przy każdej nadarzającej się okazji -- wszystko zaczęło się od dzieł wykonywanych świecowymi kredkami. Dziś również często tworzysz: szkic mapy dojazdu do dentysty, serce ze strzałą, kreślone palcem na piasku, bazgroły na marginesach notatek szkoleniowych. O ile łatwiej jest przekazać skomplikowaną treść za pomocą zaledwie kilku kresek! A teraz wyobraź sobie, że każdy biznesowy problem można przedstawić jaśniej za pomocą rysunku.

    Wszyscy rodzimy się z talentem do myślenia wizualnego -- nie próbuj przekonywać, że nie potrafisz rysować! Już Michał Anioł powiedział: "Umiejętność rysunku jest źródłem i istotą samego malarstwa, rzeźby i architektury, i wszelkiego przedstawienia podpadającego pod zmysły. (...) Rysownik, który stanie się panem tej umiejętności, ma w rękach skarb nieoszacowany". Jednak my nie wymagamy aż takiego mistrzostwa -- wystarczy, że potrafisz narysować kwadrat, strzałkę, ludzika. Zastanawiasz się pewnie, jak to działa? Popatrz na przykład Herba Kellehera. Głowił się on, w jaki sposób pokonać linie lotnicze funkcjonujące według modelu tradycyjnego. W pewnej chwili chwycił za długopis i serwetkę. Narysował trzy kropki, reprezentujące Dallas, Houston i San Antonio. Dodał trzy proste strzałki, symbolizujące bezpośrednie połączenia lotnicze między tymi miastami. Nie tylko rozwiązał w ten sposób swój problem, lecz również zapewnił sobie doskonały sposób przekonania do swojego pomysłu klientów i inwestorów.

    Właściwie wykorzystany prosty rysunek na zwykłej serwetce może okazać się potężniejszy niż Excel czy PowerPoint. Może pomóc nam skrystalizować pomysły, myśleć nieszablonowo i przekazywać wyciągnięte wnioski w taki sposób, aby inni ludzie chwycili je w lot.

    • Sprawdź, czy reprezentujesz osobowość czarnego pióra, czy żółtego zakreślacza. A może jesteś czerwonym długopisem?
    • Zdobądź MBA z myślenia wizualnego.
    • Naszkicuj swój sukces!



  • Czas na zmianę. Podręcznik hipnotycznego wywierania wpływu
  • Oswojone stany podświadomości

    • Zdobądź instrukcję wywoływania pożądanych reakcji
    • Poznaj możliwości własnego umysłu
    • Pomagaj innym pokonać chaos

    Ustalmy jedną podstawową rzecz: nie ma takiej możliwości, żeby wiedzieć wszystko. Nikt -- naukowcy, lekarze, badacze wszelkich ulotnych zjawisk -- nie są w stanie wytłumaczyć każdej zachodzącej reakcji, powodów niektórych emocji, a już na pewno nie mogą poznać do końca potęgi ludzkiego umysłu. A wiadomo, że im bardziej tajemnica niezgłębiona, tym bardziej fascynująca...

    Richard Bandler zaprasza Cię w podróż w głąb ludzkiej świadomości i podświadomości. Przybliża zagadkowy świat hipnozy, zwiększania możliwości intelektualnych, siły psychiki i tajników kontrolowania emocji. Wyobraź sobie, że możesz doświadczać każdego szczegółu przepięknego zachodu słońca, symfonii lub masażu tak mocno, jak nigdy dotąd. Czy chcesz, by ta intensywność trwała bez końca? A może czujesz w sobie pokłady energii, którą możesz podzielić się z innymi, by wpływać na ich samopoczucie? W takim razie już teraz dowiedz się, jak:

    • wykorzystać potęgę słowa (pobudzanie skojarzeń, projektowanie ukrytych przekazów, wzbudzanie nadziei),
    • wpływać na submodalności (parametry uczuć, obrazów i dźwięków),
    • zakładać kotwice i wywoływać oczekiwane emocje,
    • rozpocząć spacer przez czas.



  • Deszcz pieniędzy. Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe
  • Można znaleźć wiele książek na temat sprzedaży, jednak od czasu do czasu pojawia się publikacja prezentująca świeże podejście do tematu. Nawet doświadczony specjalista powinien przeczytać tę pozycję.
    Philip Kotler

    Schultz i Doerr przedstawili nam idealną receptę na sprzedawanie z zyskiem. Sam rozdział o propozycji wartości jest wart więcej niż cena całej książki. Nie zastanawiaj się. Kup tę książkę. Przeczytaj, zastosuj i ciesz się kolejnymi sukcesami w sprzedaży.
    Michael W. McLaughlin

    Niech spadnie na Ciebie deszcz pieniędzy!

    Nowe technologie i zmieniające się style komunikacji odgrywają coraz większą rolę w naszym życiu zawodowym. Jedno tylko się nie zmienia - sprzedaż to ciągle kwestia umiejętnie poprowadzonej rozmowy. To właśnie w takich dialogach rodzą się nowe okazje sprzedażowe, zawierane są intratne transakcje i tworzą się długofalowe relacje.

    Metodyka RAIN pomogła dziesiątkom tysięcy osób nauczyć się prowadzenia skutecznych rozmów sprzedażowych. Dzięki niej także Ty rozwiniesz odpowiednie podejście psychologiczne, zdobędziesz umiejętności i wiedzę oraz skokowo poprawisz wyniki. Nauczysz się budować bliską relację i zaufanie już przy pierwszym kontakcie oraz stosować niezawodne zasady wywierania wpływu w sprzedaży. Jeśli wdrożysz w życie jedynie połowę pomysłów zawartych w tej książce, nigdy więcej nie będziesz mieć problemów ze sprzedażą. Zacznij już teraz płynnie przechodzić od powitania do finalizowania transakcji z kolejnymi klientami!

    • Rapport (porozumienie)
    • Aspirations and Afflictions (aspiracje i doświadczenie)
    • Impact (oddziaływanie)
    • New Reality (nowa rzeczywistość)
    • Książka zawiera darmowe materiały internetowe, wspomagające proces sprzedaży metodą RAIN!


    Mike Schultz jest prezesem firmy RAIN Group, a także światowej sławy konsultantem i ekspertem w dziedzinie szkoleń sprzedażowych oraz poprawiania wyników sprzedaży. Mike jest wydawcą magazynu "RainToday.com", jednego z największych na świecie magazynów internetowych poświęconych sprzedaży oraz marketingowi. Jest również wykładowcą na wydziale marketingu w Babson College. Swoje przemyślenia publikuje też na blogu www.raingroup.com/blog.

    John E. Doerr również jest prezesem firmy RAIN Group, konsultantem, mówcą, autorem publikacji i wykładowcą specjalizującym się w zagadnieniach związanych z procesem sprzedaży oraz jego skutecznością. Dzięki rozmowom przeprowadzonym według modelu RAIN sprawił, że jego firma znalazła się na liście magazynu "Inc." wśród najszybciej rozwijających się przedsiębiorstw w Stanach Zjednoczonych.



  • Dlaczego mnie nie rozumiecie? Poznaj 8 barier w komunikacji i pokonaj je
  • Komunikuję się, więc jestem

    • Jak robić na ludziach doskonałe wrażenie i zjednywać sobie przyjaciół?
    • Jak przemawiać, by wzbudzać zachwyt w słuchaczach?
    • Jak słuchać i być słuchanym?
    • Jak stać się mistrzem autoprezentacji?

    1. Czy potrafisz zrobić dobre pierwsze wrażenie?
    2. Czy umiesz treściwie i w sposób ciekawy opowiadać swoje historie?
    3. Czy jesteś w stanie uważnie wysłuchać swojego rozmówcy?
    4. Czy czasem kłócisz się z zamiarem wyrządzenia komuś krzywdy?
    5. Czy zdarza Ci się krytykować innych głośno?
    6. Czy okazujesz czasem swoją wrogość i pogardę?
    7. Czy bywa, że lekceważysz wyraźną mowę ciała?
    8. Czy przestrzegasz cyklu komunikacji?

    Oto osiem najbardziej typowych błędów, które popełniamy podczas komunikowania się z innymi ludźmi. Jeśli kiedykolwiek popełniłeś choć jeden z nich, doskonale wiesz, jak bardzo potrafi to utrudnić Twoje relacje z bliskimi, kolegami z pracy czy nowo poznanymi osobami.

    Ta książka koncentruje się na obszarach komunikacji, w których ludzie popełniają najwięcej błędów. Dowiesz się z niej, w jaki sposób mogłeś w przeszłości zrażać do siebie innych i wzbudzać w nich negatywne emocje, kiedy tylko pojawiałeś się w pobliżu. Nauczysz się szczerze oceniać Twój styl komunikowania się oraz jego wpływ na ludzi z Twojego otoczenia.

    Odkryjesz, jak dostrzegać dyskretne sygnały, które powiedzą Ci, czy nawiązałeś z drugą osobą dobry kontakt, czy mówisz w sposób zrozumiały dla widowni oraz czy używasz słów budzących zainteresowanie. Nauczysz się rozpoznawać w sobie to, co odpycha innych i nie pozwala im słuchać Cię tak, jak byś tego chciał. To potężny aspekt samoświadomości, dzięki któremu staniesz się fascynujący dla wszystkich ludzi wokół Ciebie!



  • Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy
  • Negocjacje są proste jak konstrukcja cepa, ale kruche jak lukier

    Konflikt jest wynikiem sprzeczności lub różnicy interesów. Jest zjawiskiem naturalnym i nieuchronnym wszędzie tam, gdzie ludzie ze sobą współżyją lub współpracują. Jesteśmy na niego skazani. Jednak czy zawsze musi on być zjawiskiem negatywnym? Jak postępować gdy konflikt wybuchnie? Walczyć czy negocjować? Zwyciężać czy szukać kompromisów?

    Czy warto za wszelką cenę forsować swoje stanowisko i pomysły? Pokonać "przeciwnika", posługując się presją lub manipulacją, i osiągnąć niekwestionowane zwycięstwo? Dobrze znamy ten schemat zachowania, gdyż podpowiadają go nam nasze ludzkie odruchy, nawyki i stereotypy. Jednak bywa on skuteczny jedynie przy jednorazowym kontakcie, natomiast w przypadku ważnych i dłuższych relacji zawsze okazuje się pyrrusowym zwycięstwem. Pokonany i wykorzystany partner myśli o rewanżu i nie jest skłonny do kooperacji.

    Jaką strategię negocjacji warto obrać, aby zwiększyć szanse na dobrą współpracę? Jak nie zniszczyć dobrze rokującego dorobku? Jeżeli chcesz, żeby sposób rozwiązywania konfliktów zaowocował obustronną satysfakcją i gotowością do kooperacji w przyszłości, właśnie w tej książce znajdziesz użyteczne wskazówki, jak to zrobić. Model negocjacji nastawionych na współpracę pozwala w praktyce zastosować słuszne i szczytne postulaty, zawarte w wielu książkach i teoriach poświęconych temu zagadnieniu. Umiejętność negocjowania bez wątpienia jest sztuką, mimo swej logicznej prostoty. Aby osiągnąć w niej biegłość, potrzeba doświadczenia, stosowania kilku ważnych zasad oraz umiejętności omijania kilku pułapek, a szczególnie zachowań i wypowiedzi, które w jednej chwili niszczą każdą sensowną rozmowę.

    Proponowane przez autorów metody twórczego rozwiązywania konfliktów zostały wielokrotnie sprawdzone w praktyce. Z równą łatwością można użyć ich przy rozbrajaniu złożonych problemów organizacji biznesowych, jak i podczas łagodzenia antagonizmów społecznych lub w konfliktach natury osobistej.

    Ta książka to praktyczny poradnik dla osób, które z racji swojego zawodu, funkcji lub sytuacji życiowej mają często do czynienia z konfliktami, a także dla tych, które muszą negocjować. Znajdziesz w niej konkretne i użyteczne sposoby:
    • budowania dobrego kontaktu i zachęcania do współpracy;
    • przeciwstawiania się presji i manipulacji;
    • skutecznego negocjowania, dającego satysfakcję obu stronom konfliktu.

    Wydanie trzecie książki Docenić konflikt jest poszerzone o rozdział, w którym autorzy dzielą się swoim bogatym doświadczeniem z ostatnich kilkunastu lat praktyki w roli negocjatora i mediatora. Szczególny nacisk kładą tu na polską specyfikę, prostotę stosowanych narzędzi oraz negocjacje wewnątrz firm i zespołów zadaniowych.

    Czytaj fragment >>



  • Doskonałe relacje zawodowe, czyli jak inteligencja emocjonalna pomaga odnieść sukces
  • Inteligencja emocjonalna dla profesjonalistów

    Zapewne uczono Cię, że prawdziwi profesjonaliści potrafią sprawnie rozdzielić sprawy osobiste i zawodowe. Do pracy przychodzą po to, by doskonalić swoje umiejętności i z oddaniem wykonywać powierzone obowiązki, a nie w celu poznania nowych przyjaciół i zakładania rodzin. A jednak nawiązywanie głębszych relacji w środowisku zawodowym jest całkowicie naturalnym zachowaniem, które może polepszyć jakość Twojej pracy na dziesiątki różnych sposobów. Umiejętność budowania silnych i pozytywnych relacji z ludźmi z pracy to nieodłączny składnik sukcesu.

    Książka ta powstała z myślą o ludziach, którzy świadomie dążą do osiągnięcia sukcesu poprzez samodoskonalenie -- inteligentnych i wykształconych, uczących się chętnie i szybko, a także potrafiących wykorzystać zdobyte doświadczenie zawodowe. Proponujemy Ci skuteczną pomoc w aktywnym rozwoju Twojej inteligencji emocjonalnej.

    Zapomnij o niesławnej sztuce podlizywania się, płaszczenia i fałszywych uprzejmości.

    • Oferujemy Ci praktyczną wiedzę w zakresie efektywnej komunikacji.
    • Udzielamy lekcji z odczytywania reakcji Twoich współpracowników i przełożonych.
    • Podpowiadamy, co i jak mówić, by osiągnąć pożądany rezultat.
    • Zdradzamy sprawdzone sposoby na rozwiązywanie trudnych sytuacji i prowadzenie kluczowych rozmów.



  • Komunikacja naprawdę skuteczna. Niezawodny sposób dotarcia do klientów, pracowników i znajomych
    • Naturalna komunikacja, daleka od sztuczności i nieumiejętnej perswazji
    • Łatwe odnajdowanie się w otoczeniu społecznym
    • Kształtowanie relacji, w których się znajdujemy
    • Dopasowanie stylu komunikacyjnego do rozmówcy
    • Praktyczne klucze do obiecującego świata networkingu

    Od chwili swych narodzin człowiek staje się częścią społeczeństwa - i to nie tylko w sensie formalnym. Jesteśmy istotami stadnymi, potrzebujemy kontaktu z przedstawicielami naszego gatunku. Możemy normalnie funkcjonować głównie dzięki pozytywnym relacjom i współpracy z innymi ludźmi.

    Pewnie także Twoja babcia od małego mówiła Ci, że kto z kim przestaje, takim się staje. Miała rację. A chodziło jej o umiejętności społeczne, komunikacyjne i wzajemny wpływ, jaki ludzie wywierają na siebie. Myślała o tych umiejętnościach, które możesz teraz szlifować dzięki metodzie DSR, czyli Dynamic Social Relations (Dynamiczne Relacje Społeczne). Jest to autorski model, zapewniający naturalny sposób prowadzenia rozmowy oraz charakteryzujący się elastycznością w zmienianiu stylów komunikacyjnych i rozwojem inteligencji społecznej w oparciu o większą świadomość działania sieci społecznych.

    Przekonaj się, że praktyczne zastosowanie wiedzy zawartej w tej książce przełoży się na Twoje lepsze wyniki w:

    • sprzedaży,
    • promowaniu marki, produktu lub firmy,
    • relacjach towarzyskich,
    • relacjach rodzinnych,
    • coachingu, doradztwie czy terapii,
    • wychowywaniu oraz socjalizacji.

    Maciej Czekaj - nim osiągnął wiek trzydziestu lat, pracował na kontrakcie menedżerskim, był członkiem rady nadzorczej oraz założył własną firmę szkoleniową. Kolejne lata przyniosły dalsze sukcesy: dwie książki, własny model komunikacyjny i jeszcze więcej zadowolonych klientów, zarówno prywatnych, jak i biznesowych. DSR powstało jako efekt współpracy z klientami w ciągu pięciu lat. Sytuacje życiowe wymagają sprawnego reagowania i skutecznego rozwiązywania problemów komunikacyjnych. Klienci z jednej strony potrzebują szybkiego udzielenia pomocy, a z drugiej wyposażenia ich w narzędzia zapobiegające przyszłym konfliktom w relacjach. Sama nauka zaś ma przebiegać jak najbardziej naturalnie odnosić się do tego, co klienci już potrafią i czego używają. Lata eksperymentów i stosowania pozornie sprzecznych systemów komunikacji zaowocowały syntezą - spójnym i skutecznym modelem komunikacji oraz doskonałą metodą jego przekazu.

    Książka napisana niezwykle potocznym i luźnym językiem. Maciek nie tylko zadbał o fenomenalny przekaz merytoryczny, a także daje nam proste wyjaśnienia rzeczy, które wydają się trudne. Jestem pod wrażeniem i dziękuję za wiele nowości - nie miałem pojęcia, że istnieją!
    Mariusz Szuba, mówca motywacyjny i trener NLP
    W jaki sposób zrobić korzystne pierwsze wrażenie? O czym i jak rozmawiać z dopiero co poznaną osobą? Jak przekształcić przygodną znajomość w głęboką więź emocjonalną? Jak odnaleźć się w grupie ludzi i sprawić, by wszyscy cię lubili oraz cenili? Książka Maćka nie tylko udziela odpowiedzi na te pytania, ale daje gotowe rozwiązania, które można od razu stosować wszędzie tam, gdzie kontaktujesz się z innymi ludźmi. Korzystając z odkryć NLP, prowokatywnych stylów komunikacji, metaforycznych metod porozumiewania, behawioralnych sposobów modyfikacji zachowań, a nawet zasad pracy agentów wywiadu, Maciej stworzył całościowy model skutecznej komunikacji. Całościowy - czyli opisujący wszystko, zaczynając od pierwszego uśmiechu, a kończąc na czterech stylach komunikacji, a także obejmujący zarówno drobne szczegóły techniczne, jak i ogólne strategie komunikacyjne. I, co dla mnie najważniejsze, od razu dający się zastosować w praktyce. Niezależnie od tego, czy jesteś pewnym siebie ekstrawertykiem, czy zupełnie nie radzisz sobie w kontaktach społecznych, książka Maćka otworzy przed Tobą nowe możliwości. Przede mną otworzyła.
    Lech Dębski, lekarz medycyny i trener NLP



  • Harvard Business Review. Efektywna komunikacja
  • Efektywna komunikacja w organizacji to jeden z podstawowych czynników wpływających na jej działanie. Umiejętność rozmawiania ze współpracownikami i podwładnymi to jedna z podstawowych umiejętności, które powinien posiadać dobry menedżer, niestety często lekceważona. Menedżer, który potrafi w odpowiedni sposób przekazać swoje polecenia, cieszy się znacznie większym szacunkiem wśród personelu. Umiejętność komunikacji jest również niezbędna podczas prowadzenia zebrań i rozmów z kontrahentami.

    "Harvard Business Review. Efektywna komunikacja" to zbiór ośmiu artykułów poświęconych komunikacji w organizacji, publikowanych w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak ważna dla menedżera jest umiejętność słuchania ludzi oraz nauczysz się organizować i prowadzić zebrania, których uczestnicy nie będą się nudzić. Nauczysz się rozmawiać z personelem i rozwiązywać konflikty w zespołach zarządzających.

    • Doskonalenie umiejętności słuchania innych
    • Określanie celu zebrania
    • Organizowanie zebrań
    • Prowadzenie spotkań
    • Zyskiwanie zaufania współpracowników i podwładnych
    • Sposoby zmiany zachowań pracowników szeregowych
    • "Burze mózgów" -- konstruktywne konflikty

    Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.



  • Jak pisać dobre e-maile
  • Sprawna i skuteczna komunikacja to podstawa biznesu -- niezależnie od tego, kto z kim się porozumiewa i na jakiej płaszczyźnie. A ponieważ poczta elektroniczna jest jednym z najczęściej wykorzystywanych środków przekazu informacji, warto umieć perfekcyjnie się posługiwać tym użytecznym narzędziem, aby skutecznie przekazywać właściwe komunikaty.

    Nigdy wcześniej komunikatywność nie była ceniona tak wysoko. Już na pierwszych stronach tej książki znajdziesz użyteczne informacje i wskazówki, które pomogą Ci sprawnie korzystać z poczty e-mail.

    • pisz zawsze w odpowiednim tonie;
    • unikaj pułapek czyhających na niedoświadczonych użytkowników;
    • ciągle rozwijaj umiejętność poprawnego pisania.

    "Jak pisać dobre e-maile" to książka, która wyjaśni Ci wszystkie aspekty korzystania z poczty elektronicznej, począwszy od zasad poprawnego pisania i podstaw obsługi komputera związanych z przygotowaniem, wysyłaniem i odbieraniem wiadomości e-mail. W dalszej części książki omówione są tematy bardziej zaawansowane, jak redagowanie wiadomości, unikanie typowych błędów technicznych i językowych, a także formatowanie dokumentów przesyłanych w e-mailach.



  • Erystyka. Sztuka prowadzenia sporów
  • >> Możesz kupić książkę w oprawie twardej

    Mistrzostwo słownej szermierki

    W dzisiejszym świecie polityki i biznesu, a także w życiu codziennym spory i dyskusje wygrywają nie ci, którzy mają rację, lecz ci, którzy za pomocą sprytnych sztuczek, a czasem nawet bezczelnych chwytów potrafią zapędzić przeciwnika w kozi róg. Często robią to tak chytrze, że ich rozmówcy nie zauważają poważnych błędów logicznych w prezentowanym rozumowaniu. Owi współcześni sofiści grają na ludzkich emocjach i odwracają uwagę od sedna sprawy -- wyłącznie w celu upozorowania słuszności swojej tezy. Warto poznać techniki stosowane przez takich wytrawnych polemistów -- niekoniecznie po to, by je stosować, lecz po to, by umieć bronić się przed pułapkami, jakie na nas zastawiają.

    "Erystyka" napisana została przez niemieckiego filozofa Artura Schopenhauera około 1830 roku. Chociaż od jej powstania minęło ponad sto siedemdziesiąt lat, książka ta nie straciła na aktualności. Autor opisał w niej trzydzieści osiem forteli stosowanych w dyskusjach przez ludzi, którzy za wszelką cenę chcą udowodnić swoją rację, bez względu na słuszność ich argumentów. To wspaniałe dzieło, pełne ciekawych spostrzeżeń i przykładów zaczerpniętych z życia.

    Prowadzenie sporów jest sztuką -- i warto się jej nauczyć.



  • Erystyka. Sztuka prowadzenia sporów (twarda oprawa)
  • >> Możesz kupić książkę w oprawie miękkiej

    Mistrzostwo słownej szermierki

    W dzisiejszym świecie polityki i biznesu, a także w życiu codziennym spory i dyskusje wygrywają nie ci, którzy mają rację, lecz ci, którzy za pomocą sprytnych sztuczek, a czasem nawet bezczelnych chwytów potrafią zapędzić przeciwnika w kozi róg. Często robią to tak chytrze, że ich rozmówcy nie zauważają poważnych błędów logicznych w prezentowanym rozumowaniu. Owi współcześni sofiści grają na ludzkich emocjach i odwracają uwagę od sedna sprawy -- wyłącznie w celu upozorowania słuszności swojej tezy. Warto poznać techniki stosowane przez takich wytrawnych polemistów -- niekoniecznie po to, by je stosować, lecz po to, by umieć bronić się przed pułapkami, jakie na nas zastawiają.

    "Erystyka" napisana została przez niemieckiego filozofa Artura Schopenhauera około 1830 roku. Chociaż od jej powstania minęło ponad sto siedemdziesiąt lat, książka ta nie straciła na aktualności. Autor opisał w niej trzydzieści osiem forteli stosowanych w dyskusjach przez ludzi, którzy za wszelką cenę chcą udowodnić swoją rację, bez względu na słuszność ich argumentów. To wspaniałe dzieło, pełne ciekawych spostrzeżeń i przykładów zaczerpniętych z życia.

    Prowadzenie sporów jest sztuką -- i warto się jej nauczyć.



  • Feedback czyli informacja zwrotna. Osobisty mentor - Harvard Business School Press
  • "Niczego dobrego nie można się spodziewać, gdy nie ma informacji zwrotnej."
    Steve Armstrong
    • Przewiduj efekty informacji zwrotnej
    • Stwórz w zespole atmosferę otwartości
    • Stosuj konstruktywną krytykę
    • Wsłuchaj się w informacje zwrotne płynące z otoczenia

    Aby Twoja organizacja ciągle ewoluowała, rozwijała się i odnosiła sukcesy, niezbędne jest podjęcie działań mających na celu korektę ewentualnych niepożądanych efektów. Również dla dobra zarządzanego przez Ciebie zespołu i każdego pracownika indywidualnie wskazane jest usunięcie problemów z bezkonfliktowym i precyzyjnym udzielaniem informacji zwrotnej. Nie jest to proste zadanie -- ludzie bardzo często odbierają je jako otwarty atak na swoją osobę i zamykają się na proponowane zmiany. Tymczasem informacja zwrotna nie jest krytycznym monologiem, a doskonałym narzędziem umożliwiającym skuteczne zarządzanie.

    Trenuj swoje zdolności przywódcze i naucz się:

    • określać najwłaściwszy czas wkraczania do akcji,
    • przełamywać opór przed zmianami,
    • pokonywać przeszkody komunikacyjne,
    • udzielać precyzyjnych wskazówek.

    Książki z serii "Osobisty Mentor" są szybkimi i niezawodnymi źródłami informacji, pokazującymi, jak stawiać czoła codziennym wyzwaniom zawodowym. Zawierają one wiele praktycznych wskazówek, podpowiedzi oraz przykładów pomagających Czytelnikowi zidentyfikować jego najmocniejsze strony i największe słabości. W biurze, na zebraniu czy w domu -- te niewielkie przewodniki oferują szybką i profesjonalną pomoc w rozwiązywaniu codziennych problemów.

    Bądź menadżerem, który potrafi:

    • efektywnie zmieniać zachowania zespołu
    • przełamywać postawę obronną własną i innych członków organizacji
    • radzić sobie z napiętymi sytuacjami
    • przekazywać informację zwrotną przełożonemu



  • 8 dogmatów wywierania wpływu
  • Niepostrzeżenie zaistnieć w świadomości innych

    • Patrz pewnie w oczy przeciwnika
    • Dezorientuj i przejmuj uwagę
    • Atakuj całą serią informacji
    • Pętaj siecią uczuć i emocji
    • Zaklinaj i czaruj słowem

    Start! Rozpocząłeś igrzyska w grze zwanej manipulacją, czyli wyrafinowanym sposobem wywierania wpływu na innych. Na szalę rzucasz swoje życie, marzenia, cele i oczekiwania. Teraz wszystko zależy od Twojej kondycji, odporności i woli walki. Tu nie ma miejsca na sentymenty -- albo Ty pobijesz ich, albo oni zatriumfują nad Tobą. Jest tylko jedno miejsce na najwyższym podium... Sprawdź, czy nosi Twoje imię.

    Ta książka to Twój indywidualny plan ćwiczeń. Osobisty trener, który cierpliwie i dokładnie przygotuje Cię do najtrudniejszej rozgrywki, do wymagających pojedynków z każdym z Twoich przeciwników, a oto oni:

    • płeć przeciwna,
    • wszyscy ci, którzy stoją na drodze do Twojego rozwoju,
    • autorytety,
    • społeczeństwo, w którym żyjesz,
    • media,
    • rodzina.

    Do woli graj na woli innych

    Mistrzowska manipulacja jest nie tylko skuteczna. Jest także grą fair play, zgodną z zasadami etyki. I właśnie dlatego będziesz niepokonany. Czas, byś podniósł rękawicę, a wraz z nią jakość każdej minuty swojego życia.


    "Jeżeli ktoś otwiera usta, aby porozmawiać z drugą osobą, ma tylko jeden zamiar -- manipulować nią."
    Walther G. Pinecoke



  • Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów
  • Skorzystaj z wiedzy i doświadczeń najlepszych

    Efektywne relacje międzyludzkie wewnątrz firmy i kontakty z klientami stanowią jeden z kluczowych czynników sprawnego działania przedsiębiorstwa. Umiejętność zarządzania relacjami międzyludzkimi i biznesowymi stanowi niezwykle ważny element kompetencji nowoczesnego menedżera. Znajomość technik negocjacji jest przydatna podczas spotkań z klientami i kontrahentami, a umiejętność rozwiązywania konfliktów między pracownikami to gwarancja efektywnego działania firmy.

    "Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów" to zbiór artykułów poświęconych sztuce negocjacji, publikowanych w Harvard Business Review -- cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do grona najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie negocjacji i rozwiązywania konfliktów międzyludzkich. Czytając ich prace, dowiesz się, jak zarządzać zespołem, zażegnywać spory między pracownikami i negocjować z klientami. Znajdziesz tu studia przypadków oraz analizy ekspertów.

    • Umiejętność radzenia sobie z różnicami między pracownikami
    • Rozwiązywanie problemów za pomocą dyskusji i burzy mózgów
    • Godzenie skłóconych zespołów
    • Budowanie relacji biznesowych
    • Sztuka negocjowania z klientami
    • Polubowne rozstrzyganie sporów
    • Rozwiązywanie sporów przed sądem



  • Zręczność ust. Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje
    • Mów i wzbudzaj zaufanie
    • Patrz i czytaj w myślach
    • Słuchaj i okazuj empatię

    Hipnotyzuj i wygrywaj!

    Jestem zachwycony tą książką. Mam zamiar czytać ją na okrągło. Myślę, że jest tak doskonała, iż powinna ciągle znajdować się pod ręką, zaraz obok słownika, telefonu i notatnika.
    dr Joe Vitale

    Zaczarowana moc komunikacji
    Czy wiesz, jak wiele możesz osiągnąć poprzez konwersację? Czy zdajesz sobie sprawę z tego, jak bardzo może przysłużyć Ci się język ciała? Czy wierzysz, że da się wpływać na innych ludzi poprzez kontakty niewerbalne? Hipnotyczna komunikacja to sztuka najwyższej jakości. Stosując zaskakująco proste, ale celnie wymierzone środki przekazu, zdołasz oczarować swych rozmówców, przyciągnąć ich i przekonać do siebie oraz tego, co chcesz im zaoferować.

    Kim jest hipnotyczny negocjator? To człowiek budzący zaufanie. Gotów podzielić się swoją wiedzą i praktyczną radą. Empatyczny, otwarty i uczciwy. To człowiek, który stosując eleganckie techniki hipnotyczne, odpowiedni dobór słów i perswazję, potrafi przekonać do siebie największego nawet sceptyka.

    Książka ta powstała z myślą o handlowcach, terapeutach, nauczycielach, konsultantach i rodzicach. Stworzono ją z myślą o Tobie. Jej celem jest doskonalenie zdolności komunikacyjnych, lecz na bardzo szczególnych zasadach -- by nikt nawet nie zdawał sobie sprawy z tego, że właśnie coś forsujesz.

    Poznaj siłę tkwiącą w:
    • podświadomości -- zasady, które trzeba poznać na początku drogi;
    • gestach -- co można przekazać tylko za pomocą dłoni;
    • kontakcie wzrokowym -- jak działa porozumiewanie się bez słów;
    • wzorcach językowych -- kiedy warto wykorzystywać truizmy i symbole;
    • zestawie hipnotycznych zasad -- jak wprowadza się w trans.



  • Trudni ludzie. Przetrwanie i rozwój bez zamordowania własnego szefa
  • Niezastąpiony przewodnik dla wszystkich podwładnych szefów-idiotów

    • Skąd biorą się szefowie-idioci?
    • Jak porozumieć się z szefem-idiotą?
    • Jak nie stracić pracy u szefa-idioty?

    Szefowie-idioci. Ilu z nas miało lub nadal ma wątpliwy zaszczyt pracować dla kogoś takiego? Ilu z nas musi codziennie wysłuchiwać poleceń i zrzędzenia osoby o poziomie intelektualnym porównywalnym z meblami biurowymi, której jedyną przewagą nad nami jest stanowisko, w większości przypadków zdobyte w tajemniczy sposób. Szefowie-idioci to wyjątkowy gatunek menedżerów, cechujący się niebywałą odpornością na katastrofy i niezwykłą umiejętnością trzymania się swoich stołków. Szefa-idioty nie można zmienić, pokonać ani zamordować. Praca dla kogoś takiego wymaga niebywałej odporności psychicznej i cierpliwości.

    Książka "Trudni ludzie. Przetrwanie i rozwój bez zamordowania własnego szefa" to podręcznik dla wszystkich tych, którzy mają podstawy, by podejrzewać, że ich szef jest idiotą. Czytając ją, nauczysz się rozmawiać z szefem-idiotą i rozumieć jego bełkot, dowiesz się, jak zachowywać się, gdy szef-idiota popełni ogromną gafę na niezwykle ważnym spotkaniu biznesowym i zrozumiesz zasady pracy w firmie zarządzanej przez szefa-idiotę. Przekonasz się, że nawet mając za szefa imbecyla, można się rozwijać i awansować.

    • Rodzaje szefów-idiotów
    • Sposoby nawiązania porozumienia z szefem-idiotą
    • Metody osiągania sukcesów mimo głupoty szefa
    • Ukrywanie swoich talentów przed szefem-idiotą
    • Rozmowy z szefem-idiotą

    Dzięki lekturze tej książki opracujesz odpowiednią strategię i poznasz sposoby, które pomogą Ci w radzeniu sobie z szefem-idiotą.



  • Jednominutowy Negocjator. Proste sposoby na korzystniejsze kontrakty
  • Rozmowy mistrzów

    • Jak rozszyfrować ludzi, z którymi negocjuje się pierwszy raz?
    • Jak zwalczyć stres i nie obawiać się o rezultat rozmów?
    • Jak wybrać optymalną strategię negocjacyjną?
    Może Ci się wydawać, że nie potrzebujesz kompetencji negocjacyjnych. Wielu z nas wychodzi z założenia, że w każdej relacji wystarczy ograniczać się do mniej lub bardziej szczerych uścisków dłoni i uśmiechów. Duch współpracy to zaiste szczytna idea, takie rozwiązanie nie sprawdza się jednak w negocjacjach z nieugiętym twardzielem, któremu na współpracy w ogóle nie zależy - równie dobrze możesz stanąć na torach i podjąć próbę negocjacji z pędzącym pociągiem. Dzięki tej książce nauczysz się, jak dostrzec zbliżający się pociąg, jak do niego wsiąść i jak nie dać się rozjechać.
    ze "Wstępu",
    dr Ken Blanchard, współautor książki Jednominutowy Menedżer
    Hutson i Lucas zawarli w pigułce jedne z najważniejszych spostrzeżeń na temat negocjacji, jakie kiedykolwiek zostały sformułowane.
    Darren Hardy, wydawca, magazyn "Success"

    Kto nie negocjuje, ten nie wygrywa

    Umiejętność prowadzenia skutecznych negocjacji to warunek realizacji zarówno Twoich wielkich planów, jak i tych skromniejszych projektów. Kiedy opanujesz tę bezcenną sztukę, zauważysz, jak wielki wpływ ma ona na jakość Twojego życia zawodowego oraz doświadczenia zupełnie prywatne.

    Negocjacje nie są tak straszne, jak się je maluje, i mimo że negocjofobia jest dość powszechną dolegliwością, na szczęście jest w pełni uleczalna. Dzięki narzędziom, których dostarczają Ci autorzy tej książki, bez najmniejszego stresu przeprowadzisz nawet najtrudniejsze rozmowy, wyzbędziesz się paraliżującej tremy i nigdy nie odejdziesz od stołu z przekonaniem, że o coś jeszcze powinieneś był zapytać albo coś jeszcze mógłbyś uzyskać.

    Kluczem do sukcesu jest elastyczność. Opcje Twojego działania znacznie wykraczają poza zwykłe "współpracować albo rywalizować". Nie ma dwóch takich samych procesów negocjacyjnych - i nie ma jednej strategii, która sprawdzałaby się w każdej sytuacji. To Ty tu rozdajesz karty, dostajesz więc do dyspozycji cztery niezawodne strategie negocjacyjne wraz z dokładnym instruktażem, jak dobrać najbardziej adekwatną do sytuacji, Twoich indywidualnych skłonności oraz podejścia przyjmowanego przez drugą stronę.

    • Naucz się rozpoznawać osobowość przeciwnika, z którym negocjujesz.
    • Dowiedz się, jak wypracować odpowiednie nastawienie.
    • Sprawdź, jak błyskawicznie dopasowywać strategię do okoliczności.
    • Przećwicz swoje techniki, zanim wprowadzisz je w życie.
    • Skorzystaj z podręcznego słowniczka Jednominutowego Negocjatora.



  • Jak usprawnić komunikatywność? Trening
  • Sprawnie ujmij myśli w słowa

    Masz problem z dogadaniem się ze swoim dzieckiem albo starszym rodzicem? W czasie kłótni wybuchasz agresją lub -- przeciwnie -- chowasz się w swojej skorupie? Nie lubisz przemawiać publicznie i nawet pogawędki w mniejszym gronie nie sprawiają Ci przyjemności? Nie potrafisz w pełni wyrazić siebie -- swojego poczucia humoru, emocji, poglądów, doświadczeń? Czas na kompleksowy program efektywnej komunikacji, czyli przygotowane przez specjalistów ćwiczenia, scenariusze i arkusze, które pozwolą Ci nawiązać ze światem nić porozumienia.

    Nasze otoczenie składa się z komunikatów, które wysyłamy do innych osób lub sami odbieramy. Zrozumienie intencji przełożonych, wspólne fale z partnerem, jedność myśli wśród przyjaciół oraz zamienione w słuch audytorium -- to wszystko zapewni Ci efektywna komunikacja. Nie zależy ona tylko od wrodzonych predyspozycji. Zdolność sprawnego dogadania się ze światem można też wypracować. Krok po kroku, rozmowa po rozmowie zaczniesz zauważać, jak zjednujesz sobie ludzi i poprawia się jakość Twojego życia.

    • Nawiąż kontakt z nastolatkiem i osobą starszą
    • Trzymaj emocje na wodzy
    • Kłóć się uczciwie
    • Zachowaj delikatność i asertywność
    • Opanuj sztukę perswazji
    • Zostań elokwentnym mówcą publicznym

    Kompleksowy program efektywnej komunikacji



  • Kompendium technik perswazyjnych
    • Czy mózg ma płeć?
    • Które techniki języka hipnotycznego są najskuteczniejsze?
    • Jak napisać dobry tekst perswazyjny?
    • Czy reklama podprogowa w ogóle istnieje?
    • Jak zmysły wzmacniają przekaz?
    • Kiedy zarządzanie konfliktem poprzez narzędzia NLP daje pożądane rezultaty?
    • Co motywuje ludzi?
    • Jak przebiega proces coachingu?

    Poczuj moc wszechobecnej perswazji!

    Język wpływu to szeroko stosowany środek manipulacji - myśląc o specach od perswazji, wyobrażamy sobie znanych biznesmenów, polityków i marketerów. Jednak perswazja nie jest domeną jakichś konkretnych grup zawodowych, dopuszczonych do kręgu wtajemniczonych. Wszyscy staramy się przekonać do czegoś innych: także Ty stosujesz techniki manipulacji, choć może jeszcze nie jesteś tego świadomy!

    Nie ma sensu obrażanie się na fakt, że perswazja jest wszechobecna w naszym życiu. Warto natomiast zdobyć wiedzę, która pozwoli w mig poznać manipulatora, rozbroić go i niepostrzeżenie... przekonać do swoich racji. Jeśli więc chcesz perfekcyjnie opanować słownictwo i gramatykę języka wpływu, sięgnij po ten podręcznik!

    • Narzędzie zwane mózgiem
    • Filtry na świat
    • Metafory, kotwice emocjonalne, submodalności i ich koledzy z NLP
    • Hipnotyczne wzorce językowe
    • Marketing perswazyjny i neuromarketing
    • Kształtowanie relacji interpersonalnych w życiu prywatnym i zawodowym



  • Logika zwyciężania sporów. Broń przeciwko kłamcom i krętaczom
    • Metody Sherlocka Holmesa. Jak znajdować luki w argumentach przeciwnika?
    • Metody Stalina. Stosowanie nacisku i rozmawianie z pozycji siły
    • Metody znane od 2 500 lat. Triki i sztuczki logiczne na każdą dyskusję

    Chłodną logiką wygrasz każdy spór. Hmm... jesteś tego pewien?
    A gdybyś trafił na przeciwnika, który po mistrzowsku mąci w głowie, wywraca oczywiste fakty do góry nogami i zapętla dyskusję tak, że nie sposób za nim nadążyć? Przypomnij sobie te wszystkie sytuacje, gdy zaczynałeś rozmowę, mając przemyślaną i bardzo słuszną linię argumentacji, lecz sprytny oponent zamydlił Ci oczy i postawił na swoim. Czas najwyższy pokazać krętaczom, gdzie ich miejsce. A może by tak pójść o krok dalej i samemu zastosować gry słowne i sprawdzone triki? Decyzja należy do Ciebie...

    Ta książka to Twój skład amunicji na wypadek trudnych rozmów. Nauczysz się z niej, jak wykrywać nieczyste zagrania stosowana przeciw Tobie i jak samemu korzystać ze sprawdzonych chwytów logicznych. To właśnie one -- a nie logika jako tako -- pozwolą Ci wygrywać spory:

    • analogie dyskredytujące przeciwnika,
    • akcentowanie wybranych słów: drażniące sugestie,
    • wykorzystywanie uogólnień i uzasadnianie wyjątków od reguły,
    • wyciąganie absurdalnych -- choć logicznych -- wniosków,
    • podnoszenie rangi argumentów: odwoływanie się do tradycji i autorytetów,
    • "nic na mnie nie macie" -- posługiwanie się sprzyjającymi faktami,
    • "albo... albo...": kiedy warto stawiać sprawy na ostrzu noża,
    • zasłona dymna: tworzenie sztucznych, zajmujących przeciwnika, problemów,
    • "odkręcanie" wcześniejszych wypowiedzi.



  • Magnetyzm osobowości. Poznaj sekrety wpływania na innych
    • Odkryj zagadkę ludzkich zachowań
    • Poznaj sekrety wpływania na innych
    • Naucz się wykorzystywać swoje ukryte atuty

    Subtelne metody skutecznej kontroli
    Wiedza nie taka znów tajemna

    Ta książka to prawdziwy klasyk, do tego tętniący życiem i energią, inspirujący i pełen wyzwań! Masz ochotę dowiedzieć się, co myślą inni, a jednocześnie - niczym zawodowy pokerzysta - ukryć własne myśli przed resztą świata? Chcesz zacząć wreszcie wykorzystywać tkwiący w Tobie potencjał i swoje ukryte talenty? Uważasz, że jest Ci pisany sukces, i tylko czekasz na odpowiedni moment? Koniec czekania! Czas na działanie!

    Zacznij od siebie. Akceptacja i docenianie własnej osoby, pielęgnowanie zalet i odrobina egoizmu to Twoi dobrzy przyjaciele. Śmiało krocz przez świat. Odkryj sekrety przyciągania ludzi do siebie. Poznaj skuteczne techniki związane z mową ciała. Sprawdź, w jaki sposób możesz kontrolować działania i postawy innych. Dowiedz się, jak sprawić, aby inni zaczęli postrzegać rzeczywistość tak jak Ty. Zawsze panuj nad sytuacją - poczuj, jakie to przyjemne wrażenie...

    Matematyka relacji międzyludzkich
    • Sześć wypróbowanych zasad, które pomagają wygrywać spory.
    • Dwie reguły obowiązujące przy wygłaszaniu pochwał.
    • Siedem praw efektywnej krytyki bez obrażania ludzi.
    • Trzy uchybienia w mowie ciała, które mogą Cię zdradzić.
    • Sześć zasad, których należy przestrzegać, mówiąc "dziękuję".
    • Trzy podstawowe metody radzenia sobie z ludźmi.



  • Mistrzowskie prezentacje - slajdowy poradnik mówcy doskonałego
  • Mówcy powinni mieć na uwadze nie tylko to, by wyczerpać temat, ale także to, by nie wyczerpać słuchaczy
    Winston Churchill
    • Świetna prezentacja krok po kroku
    • Inspirujące obrazy, pobudzające metafory
    • 21 sekretnych slajdowych sztuczek mówcy doskonałego

    Teleportacja w prezentację

    Stało się. Splot okoliczności, życiowych wyborów, spotkanych na Twojej drodze ludzi doprowadził Cię wreszcie do tego dnia. Nie możesz więcej uciekać. Nie dasz rady znów się wykręcić. Zostałeś wskazany. To Ty jesteś wybrańcem! To właśnie Ty musisz przygotować prezentację na nadchodzące spotkanie z klientem, konferencję naukową czy obronę pracy dyplomowej.

    Zapewne czujesz się wyjątkowo? Wyjątkowo zestresowany, nieprzygotowany, niekompetentny? W takim razie przestań. Na świecie powstaje około 30 milionów prezentacji dziennie. Zdecydowana większość z nich jest stratą czasu dla widzów oraz autorów. Niewielka część ułatwia zdobycie pożytecznych informacji. Nieliczne inspirują i powodują prawdziwą zmianę. Z tą książką nauczysz się przygotowywać prezentacje, które będą zmieniać ludzkie życie. Zaczynając od Twojego.

    Od retoryki do PowerPointa

    • Jak tworzyć ciekawe, krótkie i celne prezentacje?
    • Czy do faktów koniecznie trzeba dodawać emocje?
    • Jaki efekt wywołuje opowiadanie historii?
    • Kiedy prezentacja jest pięknie skomponowana?
    • Jak uczynić z tremy swojego sprzymierzeńca?



  • Mobbing. Rozpoznawanie, reagowanie, zapobieganie
  • Niegdyś czarownice, potem mniejszości narodowe,
    a teraz... pracownicy?

    • Jeśli doświadczasz przemocy psychicznej, broń się przed atakami prześladowców
    • Jeśli jesteś przełożonym, zapobiegaj niszczącym konfliktom w zespole
    • Jeśli jesteś postronnym obserwatorem, obal mur milczenia i chroń słabszych od siebie
    -- Co mobbing ma wspólnego z jazdą samochodem z prędkością 180 kilometrów na godzinę?
    -- To, że i jednemu, i drugiemu trzeba powiedzieć: "STOP!". Ale nie tylko to -- i jedno, i drugie jest powszechne i dotyczy nas wszystkich.

    Oto jest: mobbing, produkt uboczny stresu i agresywnego dążenia do kariery. Ile razy widziałeś, jak ofiara wojny psychologicznej zamyka się w sobie i traci chęć do pracy? Ile znasz firm, w których królują: zazdrość, chorobliwe ambicje i niezdrowa rywalizacja? Z mobbingiem stykasz się częściej, niż myślisz. Być może doświadczyłeś go na własnej skórze, może byłeś tylko postronnym obserwatorem, a może odpowiadałeś za pracę zespołu, w którym relacje międzyludzkie pozostawiały wiele do życzenia.

    Atmosfera mobbingu jest niszcząca nawet wówczas, jeśli nie dotyka Cię bezpośrednio. Czas najwyższy skończyć z psychicznym terrorem w miejscu pracy.

    Z tej książki dowiesz się, jak:

    • myślą i zachowują się mobberzy,
    • można wyjść z roli szykanowanej ofiary,
    • odróżniać mobbing od zdrowej rywalizacji w pracy,
    • chronić przed tym zjawiskiem pracowników nowych i słabszych psychicznie,
    • uruchomić procesy organizacyjne przeciwdziałające mobbingowi,
    • szukać zadośćuczynienia na drodze sądowej.



  • Mowa słowa. Sztuka przekonywania przez telefon
    • Hipnotyzujący głos
    • Ekscytujący przekaz
    • Sfinalizowana transakcja

    Odrobina perswazji przez telefon

    Odmawianie, rzucanie słuchawką, używanie wymówek i cały katalog obiekcji. Na pewno znasz to na pamięć. To klasyczne zachowania Twoich niedoszłych klientów. Tak bywało do niedawna. Pora zakończyć zabawę w gonienie króliczka i wreszcie go schwytać. Pogoń nie będzie długa i już się niemal zaczęła -- to lektura książki Mowa słowa, czyli kursu perswazji i wywierania wpływu na ludzi za pośrednictwem rozmowy telefonicznej. A satysfakcja ze złapania króliczka -- gwarantowana.

    Jesteś optymistą i posiadasz sporo wyobraźni? Podchodzisz do pracy z entuzjazmem i uparcie dążysz do celu? Wszystko jasne -- osiągniesz sukces, to tylko kwestia czasu. Wystarczy, że udoskonalisz posiadane już umiejętności lub zdobędziesz kilka nowych, dzięki którym Twoja kariera nabierze odpowiedniego rozpędu. Przygotowaliśmy dla Ciebie sprawdzone w boju techniki prowadzenia rozmów telefonicznych. Od otwarcia robiącego wielkie wrażenie, przez prezentację zapierającą dech w piersiach, aż po spektakularne zamknięcie. Zaskoczy Cię, jak wielką moc mogą mieć pozornie bardzo proste rozwiązania.

    • Jak powinien brzmieć doskonały telemarketer
    • Sztuka zaprzyjaźniania się z klientem
    • Wystrzeganie się niepotrzebnych błędów
    • Omijanie pułapek i pokonywanie przeszkód
    • Rozwijanie swojego daru przekonywania




kolejne strony:

1 2 3

Księgarnia Ebookpoint

Księgarnia Onepress

Księgarnia Sensus

Księgarnia Septem