Lista książek:
  • ABC CorelDRAW X5 PL. eBook.Pdf
  • Poznaj CorelDRAW X5 PL... i odkryj niesamowite możliwości grafiki wektorowej!

    • Obiekty i podstawy rysunku wektorowego, czyli jak tworzyć rysunki w CorelDRAW
    • Tekst, tabele i praca z bitmapami, czyli do czego jeszcze może służyć program
    • Modyfikacje obiektów i efekty, czyli na czym polega dopracowanie szczegółów

    O istnieniu programu CorelDRAW niewątpliwie słyszeli wszyscy użytkownicy komputerów. Nie wszyscy jednak korzystają z jego możliwości, często zniechęceni fundamentalną odmiennością od innych programów graficznych. CorelDRAW, bardzo łatwy w obsłudze, uchodzi za aplikację o niepojętych zasadach działania. A przecież niejednokrotnie można uzyskać w nim efekty znacznie lepsze niż w programach Paint czy Photoshop. W wersji CorelDRAW X5 PL oprócz tradycyjnych narzędzi pojawiły się także pewne usprawnienia: nowy mechanizm zarządzania kolorami i przekształcania rysunków bitmapowych na wektorowe, współpraca z ekranami dotykowymi oraz procesorami wielordzeniowymi i możliwość podglądu w widoku pikseli.

    Książka "ABC CorelDRAW X5 PL" pozwoli Ci łatwo i szybko wejść w świat CorelDRAW, zrozumieć zasady jego działania i zacząć samodzielnie projektować plakaty, szyldy, broszury czy wizytówki, a także tworzyć skomplikowane rysunki techniczne. Dowiesz się, jak posługiwać się obiektami i w jakich sytuacjach warto stosować grafikę wektorową. Poznasz zasady pracy z tabelami, konturami i wypełnieniami. Nauczysz się włączać do swoich projektów partie tekstowe i formatować je według własnego uznania. Kolejnym krokiem będzie nauka dopieszczania szczegółów projektu, od drobnych modyfikacji do efektów specjalnych. Strona po stronie biegle opanujesz cały CorelDRAW - i nie zawahasz się go użyć!

    • Uruchamianie programu i pierwsze kroki
    • Zapisywanie, otwieranie i drukowanie rysunków
    • Corel Connect i korzystanie z okien dokowanych
    • Podstawy rysunku wektorowego
    • Praca z tekstem i tabelami
    • Używanie wypełnień i konturów
    • Precyzyjne rysowanie
    • Edycja krzywych
    • Modyfikacje obiektów
    • Praca z bitmapami
    • Efekty

    Sprawdź, jak bajeczne efekty możesz uzyskać w CorelDRAW X5 PL!



  • CorelDRAW Graphics Suite X5 PL. eBook
  • Pracuj z Corelem - obudź w sobie artystę

    • Jak rysować linie i figury płaskie?
    • Jak wprowadzać tekst, edytować go i przekształcać?
    • Jak wyczarować na płaszczyźnie złudzenie trójwymiarowości?
    • Jak tworzyć i edytować animacje?

    Czy oglądając perfekcyjne reklamy w czasopismach lub na billboardach, masz ochotę stworzyć coś równie dobrego, a może nawet lepszego? Podczas pracy z CorelDRAW X5 możesz korzystać z narzędzi, które dają podobne możliwości. Do ich używania wcale nie jest Ci potrzebna wiedza specjalistyczna. CorelDRAW X5 jest programem uniwersalnym. Umożliwia zarówno projektowanie wizytówek, papierów firmowych, broszur, stron internetowych, jak i wielostronicowych rysunków. Mimo bogactwa możliwości jest bardzo prosty w użyciu. Wystarczy, że go uruchomisz i będziesz wykorzystywał do umieszczania na arkuszu roboczym tego, co podpowiada Ci wyobraźnia. Książkę możesz przeczytać od deski do deski, co pozwoli Ci uzyskać wiedzę o możliwościach całego pakietu, ale możesz również czytać ją na wyrywki - w zależności od potrzeb - niczym książkę kucharską.

    Podręcznik ten poświęcony jest pakietowi CorelDRAW Graphics Suite X5 w polskiej wersji językowej. Na szczęście zmiany w kolejnych wersjach nie są rewolucyjne, a ewolucyjne. Dzięki temu możesz używać tej książki także wtedy, gdy korzystasz z innej wersji pakietu. W obecnej wersji przechodzenie pomiędzy modułami CorelDRAW X5 oraz Corel PHOTO-PAINT X5 jest wyjątkowo płynne. Ponieważ każdy z nich jest przeznaczony do pracy z innymi rodzajami plików, książka została podzielona na dwie części - w każdej opisano szczegółowo pracę z jednym z modułów. Z części pierwszej dowiesz się, jak umieszczać na rysunkach tekst, edytować go i przekształcać, łatwo urozmaicać rysunki efektami dwuwymiarowymi i wyczarować na płaszczyźnie złudzenie trójwymiarowości. Część druga nauczy Cię stosowania w pracach kolorów, deformowania obiektów, korzystania z efektów specjalnych oraz przygotowywania i edytowania animacji. Po zakończeniu lektury będziesz mógł sprawnie przygotować różnego typu profesjonalne projekty, takie jak wizytówki, broszury, strony internetowe oraz wielostronicowe rysunki.

    • Rysowanie linii i figur płaskich
    • Zmiana wymiarów i położenia obiektów
    • Bitmapy i efekty specjalne
    • Umieszczanie tekstu na rysunku
    • Efekty dwuwymiarowe i trójwymiarowe
    • Elementy stron WWW
    • Tworzenie animacji
    • Zapisywanie i drukowanie

    Magia profesjonalnie przygotowanych grafik.



  • CorelDRAW X4 PL. Ćwiczenia praktyczne. eBook
  • Zdobądź nowe umiejętności, pracując z nową wersją CorelDRAW

    • Jak wyrównywać obiekty względem tekstu?
    • Jak wprowadzać do tabeli tekst i obrazy?
    • Jak wstawiać znaki specjalne?

    Program CorelDRAW znany jest użytkownikom od dawna, co nie znaczy, że kolejna wersja nie zaskoczy ich nowymi możliwościami! CorelDRAW X4 PL został wyposażony w wiele nowych funkcji i usprawnień. Wprowadzono w nim m.in. narzędzie Tabela, które pozwala na rysowanie tabeli o dowolnych rozmiarach, formatowanie jej w sposób zbliżony do stosowanego w edytorach tekstu oraz poddawanie różnym transformacjom. Można także importować tabele z innych programów. Ulepszono również regulację kolorów, narożników i wygładzania. Dzięki temu CorelDRAW wciąż pozostaje doskonałym programem graficznym zarówno dla amatorów, jak i profesjonalistów.

    "CorelDRAW X4 PL. Ćwiczenia praktyczne" to doskonały przewodnik dla wszystkich, którzy chcą rozpocząć pracę z grafiką wektorową. Jak wszystkie książki tej serii, także i ta została napisana w sposób ułatwiający przyswajanie wiedzy. Wykonując poszczególne ćwiczenia, będziesz mógł szybko zdobyć konkretne umiejętności. Z łatwością nauczysz się tworzyć projekty wizytówek, ulotek reklamowych, szyldów czy plakatów. Będziesz umiał przygotować skomplikowane rysunki techniczne, raporty, dyplomy i broszury. Z tym podręcznikiem zyskasz wiedzę i kwalifikacje niezbędne, by tworzyć profesjonalną grafikę.

    • Podstawy rysunku wektorowego
    • Inteligentne rysowanie i grupy obiektów
    • Blokowanie, wyrównywanie i rozkładanie obiektów
    • Praca z tekstem i tabelami
    • Wypełnienie tonalne, jednolite i postscriptowe
    • Wypełnienie deseniem i teksturą
    • Precyzyjne rysowanie
    • Siatka i linijki
    • Dynamiczne prowadnice i przyciąganie do obiektów

    Ćwiczenia czynią mistrza i...
    mistrzowską grafikę!



  • CorelDRAW X5 PL. Ćwiczenia praktyczne. eBook
  • Projektowanie graficzne jest prostsze, niż myślisz!

    • Jak rysować rozmaite kształty i obiekty?
    • Jak wprowadzać i formatować tekst?
    • Jak tworzyć kontury i efektowne wypełnienia?

    Chciałbyś sam zaprojektować plakat reklamowy, efektowny szyld czy profesjonalne wizytówki? A może bez wysiłku tworzyć skomplikowane rysunki techniczne? Świetnie! Pora, byś opanował podstawowe możliwości CorelDRAW. Ten obecny na rynku od 1989 roku program do tworzenia grafiki wektorowej i składu stron jest dziś jednym z najbardziej znanych i cenionych przez zawodowych projektantów. Jednak dzięki przyjaznemu interfejsowi, łatwości obsługi narzędzi i wszechstronności zastosowań zyskał popularność także wśród amatorów. W dodatku w swej najnowszej wersji CorelDRAW stał się jeszcze bardziej intuicyjny i funkcjonalny. Rozbudowano w nim między innymi obsługę plików, ulepszono mechanizm rozpoznawania rysunków bitmapowych i przekształcania ich w grafikę wektorową oraz wyposażono go w nowy mechanizm zarządzania kolorami i obsługę profilu kolorów Pantone.

    I choć to wszystko może wydawać Ci się jeszcze czarną magią, już wkrótce zaczniesz sam tworzyć pierwsze projekty. Dzięki tej książce krok po kroku, wykonując ćwiczenia od prostych po coraz bardziej zaawansowane, szybko nauczysz się korzystać z najważniejszych narzędzi tego programu. Gdy tylko zaznajomisz się z obsługą interfejsu Corela, dowiesz się, jak rysować proste obiekty i kształty oraz rozmaite figury geometryczne. Potem zobaczysz, jak te obiekty sprawnie transformować i wypełniać kolorem, a także grupować i blokować. Opanujesz wprowadzanie i formatowanie tekstu oraz wyrównywanie względem niego rozmaitych obiektów. Odkryjesz także, jak tworzyć i edytować różne tabele oraz pracować nad kolumnami, wierszami i komórkami. Ponadto opanujesz tworzenie ciekawych wypełnień i konturów obiektów, a także zagadnienia związane z precyzyjnym rysunkiem w programie CorelDRAW.

    Zagadnienia omówione w książce:
    • Instalacja i uruchomienie programu
    • Otwieranie, zapisywanie i drukowanie rysunków
    • Podstawy rysunku wektorowego
    • Tworzenie, edycja i transformacje obiektów
    • Inteligentne rysowanie
    • Praca z tekstem i tabelami
    • Tworzenie konturów i wypełnień
    • Narzędzia do rysowania precyzyjnego

    Postaw pierwsze kroki w grafice komputerowej
    - opanuj podstawy programu CorelDRAW!



Księgarnia Ebookpoint

Księgarnia Onepress

Księgarnia Sensus

Księgarnia Septem